Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Satisfyer Pro 2 Next Generation Klitoris Stimulator. Jeg er forelsket

Recommended Posts

Jeg kan godt lide at lege frækt og jeg kan godt lige at lege med legetøj ;) Idag har jeg haft fornøjelsen af at lege med denne frække fyr. Han havde mange lækre legetøj med :D Men der var et legetøj  der har gjort sig mere  bemærket end andre. Han fortalte at dette styk legetøj har fået rigtig fine anmeldelser og at en kvinde skrev at man fik sprøjte orgasmer efter blot 5min brug. Jeg er en frisk pige så jeg var helt klar til at taste dette lille legetøj.

Efter 10 sek  eksploderet jeg :D

Jeg elsker dette legetøj  og det står  øverst på min musthave  ønske liste 

2018-08-23_01_52_52.thumb.jpg.33bad79daca035da2d20c5fffc3236ae.jpg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klitoris Stimulator....?!?.......sådan en har jeg også.

Den sidder ca. halvanden cm. under min næse, og kører helt uden batterier :ph34r:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Lyder  som et  stykke  fantastisk stykke  legetøj 

Nu får den Jer vel ikke til at forlade branchen? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 3 minutter siden:

Den er rigtig god. 

Og  kan  fås for  under  300 kr.  

Legetøj  er  lækkert  som  supplement 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Nu får den Jer vel ikke til at forlade branchen? :D

Du skulle  bare  se  min  samling  af  legetøj  - et  stykke til er  kun  godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou

Har læst om det revulotionerende stykke legetøj . Vi har jo ligeberetigelse i Danmark , så jeg vil dæleme osse prøve den . Tak for din anbefaling Jasmin . :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har brugt den længe nu. Købte en ny, da jeg fandt min nuværende partner, og hun er også mere end almindeligt tilfreds med den - hun husker nærmest slet ikke, hvordan hun legede med sig selv, inden hun fik den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ligeledes usigelig glad for min, krisen var stor, da jeg på et tidspunkt havde fået ødelagt opladeren. :unsure:

Jeg har kun sprøjtet én gang, ved brug af den, men det er i virkeligheden også fuldstændig ligegyldigt for mig, for orgasmerne i sig selv ved brug af den er... :wub:

Der er også lavet en version til mænd, selvklart, @Comeoniwannalayyou:D https://www.sinful.dk/satisfyer-men-onaniprodukt 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan godt lide at lege frækt og jeg kan godt lige at lege med legetøj ;) Idag har jeg haft fornøjelsen af at lege med denne frække fyr. Han havde mange lækre legetøj med :D Men der var et legetøj  der har gjort sig mere  bemærket end andre. Han fortalte at dette styk legetøj har fået rigtig fine anmeldelser og at en kvinde skrev at man fik sprøjte orgasmer efter blot 5min brug. Jeg er en frisk pige så jeg var helt klar til at taste dette lille legetøj.

Efter 10 sek  eksploderet jeg :D

Jeg elsker dette legetøj  og det står  øverst på min musthave  ønske liste 

2018-08-23_01_52_52.thumb.jpg.33bad79daca035da2d20c5fffc3236ae.jpg

 

 

Ja men tak for det, det skal prøves,  jeg har aldrig oplevet en sprøjte orgasme, har været meget tæt på nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ligeledes usigelig glad for min, krisen var stor, da jeg på et tidspunkt havde fået ødelagt opladeren. :unsure:

Jeg har kun sprøjtet én gang, ved brug af den, men det er i virkeligheden også fuldstændig ligegyldigt for mig, for orgasmerne i sig selv ved brug af den er... :wub:

Der er også lavet en version til mænd, selvklart, @Comeoniwannalayyou:D https://www.sinful.dk/satisfyer-men-onaniprodukt 

Så vidt jeg forstår , er det revulotionerende i det her stykke legetøj , at det ikke er vibrationer der stimulerer - men trykbølger . Det lader ikke til produktet du henviser til , får så goe' anmeldelser . Derfor vil jeg prøve produktet til kvinder , på undersiden af glans ( strengen ) . Det blir' en fest :P. Satser osse på jeg får en sprøjteorgasme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou

Til alle i dejlige kvinder , er der åbenbart lavet en model der både stimulerer Klitten og G-punktet på een gang . Hold da op ; det må være en endnu stærkere oplevelse . Jeg er faktisk lidt misundelig , men under jer det af hjertet <3

Screenshot_20180823-172909.png

Redigeret af Comeoniwannalayyou

Del dette indlæg


Link til indlæg
Comeoniwannalayyou skrev, for 26 minutter siden:

Så vidt jeg forstår , er det revulotionerende i det her stykke legetøj , at det ikke er vibrationer der stimulerer - men trykbølger . Det lader ikke til produktet du henviser til , får så goe' anmeldelser . Derfor vil jeg prøve produktet til kvinder , på undersiden af glans ( strengen ) . Det blir' en fest :P. Satser osse på jeg får en sprøjteorgasme :)

Den danner et vacuum, præcis som Satisfyer Pro, det der adskiller Satisfyer Men fra den, det er at pikken skal ind i monstrummet, lidt à la en Fleshlight. :D

Jeg tror, at du vil ha’ større glæde af en almindelig vibrator, da vacummet jo dannes når den omslutter klitoris og det gør den jo ikke på samme måde, med en penis? Men hvad ved jeg, om det!

Anmeldelser er hvad de er, ikke to kroppe reagerere ens. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou

Øv - ka' den ikke bare bruges til en lillebitte suttemand i det mindste ? . Jeg vil dæleme osse prøve en sprøjteorgasme :P:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Comeoniwannalayyou

Så er satisfyer pro købt . Nu ska' det testes , for at se om mænd osse ka' få en dejlig sprøjte orgasme med den :P:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 23/8/2018 at 01:56:

 en kvinde skrev at man fik sprøjte orgasmer efter blot 5min brug. Jeg er en frisk pige så jeg var helt klar til at taste dette lille legetøj.

Efter 10 sek  eksploderet jeg :D 

2018-08-23_01_52_52.thumb.jpg.33bad79daca035da2d20c5fffc3236ae.jpg

Har oplevet at piger blev ekstremt våde op til en orgasme - me aldrig at de sprøjtede. Er sprøjteorgasmer bedre end “almindelige” orgasmer udover det visuelle?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville lige opdatere de sidste news inden aftensmaden, og inden jeg får logget på med mobilen popper det her billede op....

Jeg tænker bare at måske Jasmin bør holde lidt igen med det der nye stykke legetøj....... det er da synd for dem med store lømler :ph34r:

4440081D-35F5-4AE4-BD0B-8E39927B0AC7.jpeg

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, den Sunday, September 09, 2018 at 17:52:

Ville lige opdatere de sidste news inden aftensmaden, og inden jeg får logget på med mobilen popper det her billede op....

Jeg tænker bare at måske Jasmin bør holde lidt igen med det der nye stykke legetøj....... det er da synd for dem med store lømler :ph34r:

4440081D-35F5-4AE4-BD0B-8E39927B0AC7.jpeg

Det er  der  ingen risiko for ;)

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 1 time siden:

Så er den her :D @Butch bare rolig jeg skal nok lade være med at misbruge den ;):lol:

2018-09-11_16_10_35.thumb.jpg.5ecd8a6bc5a98de922e49a34fe38a977.jpg

Ja ja.....det siger du nB)

Men nu har jeg tilfældigvis lidt insider information fra en anden der også har den, og som jeg forstår det, så bliver den kun lagt til side når batteriet skal lades op (en 2-3 gange i døgnet) :ph34r:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går til bekendelse... Det øjeblik hvor jeg så, at IV nævnte ordet vacuum, så måtte jeg bare tjekke den maskine ud, og jeg er mindst lige så begejstret som resten af koret! B) 

Da der blev skruet helt op, rullede orgasmen hurtigere end jeg kunne nå at konstatere, at jeg kom, og det resulterede i et helt og aldeles ufrivilligt grineflip... Helt for mig selv :D :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...