Hop til indhold
ommeren

Har sugardaters.dk forandret sig ?

Recommended Posts

Efter nogle års pause fra siden (jeg har ikke haft behov for andre oplevelser  end dem med min faste sb...) kedede jeg mig i søndags og loggede mig på igen. Jeg har læst herinde om at sugardaters havde ændret sig, pigerne blevet mere krævende. Jeg er ikke helt enig

Min oplevelse baseret på 2 dage på siden, er at man stadig fint kan komme i kontakt med seriøse babes, hvis man har lidt gefuhl, når man skriver med dem. Selvironi hjælper mig rigtig godt på vej, når jeg skriver med piger 20-25 år yngre end mig. Jeg går ikke efter de purunge og så har jeg (måske) et rigtig godt fif til udvælgelsen. Jeg går primært efter de profiler der ikke har offentligt billede på, men som har private billeder på. Det resulterede i to positive kontakter, men da jeg er for gammel til alt for meget pjat, måtte jeg lave en udvælgelse. Jeg vejede for og imod, læste deres CV flere gange, analyserede deres samtaler med mig og så valgte jeg hende med de største bryster...

og nej, jeg er ikke ansat hos sugardaters.dk men kr 350 for 4 uger er sgu ikke alverden i forsøget på om man kan finde en lækker sb. 

Og et lille fif mere: jeg rejser til Spanien snart, så nu forsøger jeg at finde en sugarbabe dernede inden afgang. Det kunne da være fedt med en dinnerdate med efterfølgende sjov på plads inden afrejse. Det giver lidt sprogproblemer, men hvis onkel google translater rigtigt, så har jeg næsten aftalen på plads.

så giv gas på den rigtige måde, der er masser af søde sb derude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 2 minutter siden:

og nej, jeg er ikke ansat hos sugardaters.dk men kr 350 for 4 uger er sgu ikke alverden i forsøget på om man kan finde en lækker sb. 

Tillader mig at være uenig, jeg synes det er dyrt. Uden at jeg på nogen måde er forarget. Nogen fik en god forretningside, og skovler ind; der er nul udviklingsomkostninger i dag, kun support og billedgodkendelse som koster. Så de har utvivlsomt en pæn høj margin i forhold til datingsites generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 1 minut siden:

Tillader mig at være uenig, jeg synes det er dyrt. Uden at jeg på nogen måde er forarget. Nogen fik en god forretningside, og skovler ind; der er nul udviklingsomkostninger i dag, kun support og billedgodkendelse som koster. Så de har utvivlsomt en pæn høj margin i forhold til datingsites generelt.

Det er jeg faktisk også enig med dig i. Men folk må gerne tjene penge på mig, hvis jeg føler at jeg får valuta for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 minut siden:

Det er jeg faktisk også enig med dig i. Men folk må gerne tjene penge på mig, hvis jeg føler at jeg får valuta for pengene

Jeg fik valuta i starten :)

Flere år siden jeg har mødtes med nogen fra SB, bortset fra en fra dengang som jeg stadig mødes med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 11 minutter siden:

Sugardaters.dk er som det altid har været: spild af tid...

Tal for dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik på for første gang for 3-4 dage siden. Jeg har endnu ikke betalt. Er ikke sikker på at det egentligt er billigere end hvis jeg tager en GP nu og da. Hvad siger i andre med erfaring? også erfaring med dem fra udlandet hvis man som jeg rejser en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 6 minutter siden:

Jeg gik på for første gang for 3-4 dage siden. Jeg har endnu ikke betalt. Er ikke sikker på at det egentligt er billigere end hvis jeg tager en GP nu og da. Hvad siger i andre med erfaring? også erfaring med dem fra udlandet hvis man som jeg rejser en del.

Det er ikke billigere, det er anderledes. Man møder nogle mere naboens datter typer, og der bliver ikke kigget på uret.

Min erfaring. Som sagt ligger nye SD bekendtskaber 3 år eller mere tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 5 minutter siden:

Jeg gik på for første gang for 3-4 dage siden. Jeg har endnu ikke betalt. Er ikke sikker på at det egentligt er billigere end hvis jeg tager en GP nu og da. Hvad siger i andre med erfaring? også erfaring med dem fra udlandet hvis man som jeg rejser en del.

Nu taler jeg selvfølgelig helt ud fra egen personlig erfaring, efter at have været derinde on/off de sidste 2 år eller så. Andre kan nemlig sagtens have haft helt andre erfaringer.

Men jeg vil ikke anbefale nogen at bruge siden, med mindre at de er meget tålmodige, og har en del tid at spendere. I forhold til at besøge en almindelig GP, så er det meget tidskrævende. SD indeholder elementer der kan sammenlignes med almindelig dating. I den forstand at man skal bruge en del tid på kontakt, mailen frem og tilbage, etc. Da mange af profilerne er meget korte og overfladiske, får man sjældent meget hjælp fra at læse profilteksten. 

Og så skal man selvfølgelig acceptere at mange af pigerne på SD faktisk bare er deltids GPere i en lidt anden indpakning. De håber på at kunne tage højere priser sammenlignet med de mere traditionelle GPere. Og naturligvis er mange af dem ude i en form for selvbenægtelse i forhold til hvad det er de har gang i.

Jeg vil vurdere, ud fra mine egne erfaringer, at mindst halvdelen af profilerne på SD opererer som almindelige GP, i den forstand at de tager en timepris der ligger et sted mellem 1000-3000kr.(men de kan ofte forhandles ned, hvis de ligger i den høje ende, og er ikke specielt nøje regnende med tiden). Resten er en blanding af piger der søger mere traditionel sugardating, eller alternativt ønsker at få opfyldt en sexfantasi, få en ekstra partner med til trekant, etc. Da der hersker lidt uklarhed om hvad sugardating rent faktisk går ud på, sådan som det oprindeligt var tiltænkt, skal man være forberedt på at forventningerne kan afvige meget fra hinanden. Man kan være heldig at møde nogen der er klar på helt almindelig dating, der er sket for mig et par gange, men det hører mere til sjældenhederne. Langt størsteparten er derinde med økonomisk gevinst for øje, eller alternativt at møde nogen der kan traktere dem med eksklusive og dyre oplevelser. 

Med en traditionel GP er det mere gennemskueligt hvad det er du betaler for. Kontakten er ofte også langt hurtigere og direkte. Tid er ofte en vigtig faktor for mange, så her er GPere klart at foretrække. Oplevelsen kan føles lidt mere klinisk og professionel, i hvert fald til tider, men omvendt er der ingen gråzoner i forhold til hvad det er man laver og betaler for. Jeg tror ikke at du sparer det store ved at bruge sugardaters i forhold til normale GPere. Jeg vil snarere tro at det alt taget i betragtning er dyrere, når man indregner alle omkostninger. Men oplevelserne er selvfølgelig heller ikke helt de samme. Jeg vil kun anbefale sugardaters hvis du føler dig draget af konceptet, og har rigeligt med tid at bruge af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Det er ikke billigere, det er anderledes. Man møder nogle mere naboens datter typer, og der bliver ikke kigget på uret.

Min erfaring. Som sagt ligger nye SD bekendtskaber 3 år eller mere tilbage.

Jeg er meget enig. Og det lader ikke til at konceptet har ændret sig radikalt siden du var derinde sidst. Dog er min fornemmelse, at andelen af profiler der arbejder som deltids GPere, relativt til dem som ønsker sig et mere traditionelt SD forhold, over tid er steget. Jeg syntes jeg oplever at der er flere profiler der er mere lige på og hårdt "hurtige møder for sukker", i forhold til da jeg meldte mig til for ca. 2 år siden. Men det er måske ikke overraskende at man oplever denne udvikling, når stedet over tid mister lidt af sin uskyld. 

Også enig med dig i at profitraten må være høj på SD. Drifts omkostninger går nemlig, som du anfører, til billedgodkendelse, udlugning af falske profiler og support. Der er ikke udviklet det store på selve layout og format af hjemmesiden siden opstarten. Omvendt har de ikke holdt sig tilbage med at hæve prisen. For godt et år siden betalte jeg vidst ca. 240kr. Nu koster det omkring 100kr. mere for 4 uger. 

Min egen teori, i forhold til hvorfor nogen oplever at stedet over tid er blevet "dårligere", skal måske findes i det forhold at SD har oplevet øget tilstrømning af abonnenter. Det har givet dem mulighed for at hæve prisen, med den ekstra efterspørgsel fra primært mandlige brugere. Mængden af nye kvinde profiler har dog ikke kunnet følge helt med, hvilket har medført at konkurrencen blandt "daddys" er øget. Jeg syntes ikke at jeg oplever at der er synderligt flere kvindelige profiler derinde i forhold til for 2 år siden.  Det vil alt andet lige resultere i langsommere tilbagemelding, flere konkurrerende tilbud, og mere kritiske kvinder. Jeg ved at jeg er ude i en del spekulation, men der er måske lidt om snakken alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke lade være med at dele min erfaring med jer, jeg har oprettet mig hos sugerdating og købt vip konto eller hvad det nu hedder.

Jeg har bemærket de fleste piger derinde skriver næsten på samme måde, og jeg skrev med ca 50 piger derinde, og de fleste skrev tilbage, men det ført aldrig til andet end man tænker fuck det jeg rykker til den næste, da hun endten bare træk det ud, eller til sidst stoppede med at skrive tilbage.

Jeg tror at sugerdating hjemmeside betaler de piger til at oprette sig, og afhængige af hvor mange der skriver til dem så kan de tjene penge på det, det holder hjemmesiden kørende, der er self nogle piger der har oprettet sig derinde uden at få en invitation fra sugerdating.dk

Jeg har ikke noget imod betale 3000-10.000kr for en nat med en smuk pige som jeg synes er sød og dejlig, men jeg synes aldrig der var nogen derinde som virkede sådan klar på noget, selvom jeg slet ikke åbnede et emne om sex derinde, man snakkede om interesse, hvad man vil gerne have ud af forholdet også, mange vil rejse og hvad ved jeg osv, men det går fandme langsomt.

Sugerdating har også kørt meget markedsføring via diverse nyhedssites, for at få flere medlemmer, men min indtryk af hjemmesiden er der er fusk med de mange profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Mit indtryk er også at andelen af deltids GPere er steget i de 3 år jeg har været om/ off sugardaters. Og at der er færre at de nye '' uskyldige" unge piger der skal prøve sig selv af. Det er den målgruppe jeg selv styre efter, og selv om jeg er 60 år lykkes det faktisk stadigvæk en gang imellem at finde piger på ned til 18-19 år der bestemt ikke er GPere og som har sig selv med i det. Men der er blevet længere imellem.

Nogen gange får jeg også fornemmelsen af "fyldprofiler" der i betænkelig grad minder om hinanden og hvor man kan mistænke at sugardaters står bag. Senest i weekenden hvor der var mindst 5 nye profiler med piger i 20erne med kun et billede og en kort profilteksten som havde det til fælles at de havde haft en lang pause og nu var tilbage. Men det fænomen har jeg altid oplevet lige som de fake profiler der vil sælge billeder eller have forudbetaling.

Så alt i alt er tidsforbruget for mig for at finde de rette piger blevet større og prisen er steget lidt. Der til skal man så lægge underholdningsværdien af at chatte med pigerne, som man bestemt ikke skal underkende, selv om det aldrig bliver til aftaler. Hvor kan man tilsvarende på nettet chatte med unge piger på samme måde? Nogen har måske et forslag Tinder giver 0 hits i min alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MarcTheMaster

Der er stadigt masser af søde piger derinde har været der i et par år nu og fundet meget forskelligt lige fra piger til gb og privat hygge syntes ikke det har ændret sig de sidste par år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
letsgo skrev, for 11 timer siden:

 

Jeg har bemærket de fleste piger derinde skriver næsten på samme måde, og jeg skrev med ca 50 piger derinde, og de fleste skrev tilbage, men det ført aldrig til andet end man tænker fuck det jeg rykker til den næste, da hun endten bare træk det ud, eller til sidst stoppede med at skrive tilbage.

Jeg tror at sugerdating hjemmeside betaler de piger til at oprette sig, og afhængige af hvor mange der skriver til dem så kan de tjene penge på det, det holder hjemmesiden kørende, der er self nogle piger der har oprettet sig derinde uden at få en invitation fra sugerdating.dk

 

Seriøst,så tror jeg at jer brugere i mange tilfælde sidder og skriver til en anden mand:huh:

Netop som du selv er inde på,udelukkende for at holde jer der betaler til ilden.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 4 timer siden:

Mit indtryk er også at andelen af deltids GPere er steget i de 3 år jeg har været om/ off sugardaters. Og at der er færre at de nye '' uskyldige" unge piger der skal prøve sig selv af. Det er den målgruppe jeg selv styre efter, og selv om jeg er 60 år lykkes det faktisk stadigvæk en gang imellem at finde piger på ned til 18-19 år der bestemt ikke er GPere og som har sig selv med i det. Men der er blevet længere imellem.

Nogen gange får jeg også fornemmelsen af "fyldprofiler" der i betænkelig grad minder om hinanden og hvor man kan mistænke at sugardaters står bag. Senest i weekenden hvor der var mindst 5 nye profiler med piger i 20erne med kun et billede og en kort profilteksten som havde det til fælles at de havde haft en lang pause og nu var tilbage. Men det fænomen har jeg altid oplevet lige som de fake profiler der vil sælge billeder eller have forudbetaling.

Så alt i alt er tidsforbruget for mig for at finde de rette piger blevet større og prisen er steget lidt. Der til skal man så lægge underholdningsværdien af at chatte med pigerne, som man bestemt ikke skal underkende, selv om det aldrig bliver til aftaler. Hvor kan man tilsvarende på nettet chatte med unge piger på samme måde? Nogen har måske et forslag Tinder giver 0 hits i min alder.

Jeg er en del yngre end dig, og dog oplever jeg ting derinde der minder om dine oplevelser. Mit indtryk er at kulturen derinde er blevet lidt mere rå og mindre uskyldig over tid. Før i tiden kunne jeg opleve at nogen kvinder derinde kontaktede mig, det oplever jeg stort set aldrig længere. Og der er næsten ikke ændret noget ved min profil, hverken billed eller tekst, jeg er blot blevet 1-2 år ældre i mellemtiden. Jeg oplever også en del færre besøg på profilen. Den eneste forklaring der rigtig giver mening, er at konkurrencen må være blevet skærpet noget, med tilgang af en del flere betalende abonnenter. Jeg støder også på flere profiler som jeg har mistænkt for at være fuldtids GPere, der så vælger at anvende SD som en gratis annonce platform. 

Jeg fornemmer også at kommunikationen er blevet langsommere. Således at der kan gå længere tid mellem svarene. Selvom jeg tror at der er en del piger derinde som overdriver mængden af beskeder de modtager, så tror jeg nu alligevel at der er en vis sandhed i det. Og at noget af forklaringen skal findes i at de simpelthen modtager flere beskeder pga. en øget andel mandlige abonnenter.

Jeg syntes at det er svært at vurdere mængden af falske profiler på SD. Jeg giver dig ret i at det kan virke en anelse mistænkeligt at der er så mange profiler med meget enslydende(og ofte meget intetsigende og korte) profil tekster. Men jeg ved ikke om det er fordi at det er falske profiler, eller om det er fordi at der bare har bredt sig en særlig norm eller standard for SD profiltekster. Man skal selvfølgelig også overveje at det er officiel politik fra SDs side af, at man ikke må annoncere for prostitution på deres site. Det begrænser dem jo lidt, hvad angår indholdet af deres profiltekst, når pigerne faktisk ikke må skrive direkte hvad det er de søger. 

Personligt syntes jeg ikke at det er specielt interessant at skrive løs med profilerne på SD. Ofte er det lidt intetsigende og overfladisk, og for mig kun et redskab til at opnå kontakt ude i den virkelige verden. Mange gange er det også bare en tidsrøver, og tid spildt som kunne være brugt meget bedre på andre gøremål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 18 timer siden:

Tillader mig at være uenig, jeg synes det er dyrt. Uden at jeg på nogen måde er forarget. Nogen fik en god forretningside, og skovler ind; der er nul udviklingsomkostninger i dag, kun support og billedgodkendelse som koster. Så de har utvivlsomt en pæn høj margin i forhold til datingsites generelt.

Ja så afgjort. Nogen fik en rigtig god forretningside. Den gode ide ligger i at udfylde en niche eller gråzone der ligger mellem prostitution og dating. Eftersom mere traditionel dating er en fuldt ud socialt accepteret praksis, mens prostitution derimod er tabubelagt og forbundet med lav social status. Så er det selvfølgelig smart at få et koncept til at ligne dating på overfladen, mens det i virkeligheden, når man kratter lidt i overfladen, blot er en alternativ og mere uformel form for prostitution. 

Man skal heller ikke glemme at selvbedraget går begge veje. Kvinderne derinde kan bilde sig selv ind at det ikke er prostitution de praktiserer. De anvender en række eufemismer, fx. "daddy" i stedet for "kunde", "sugar" istedet for "betaling", etc. Begge parter kan bilde sig selv ind at de blot leder efter dates på en datingportal. Men reflekterer man lidt over hvad der ligger i begrebet "dating" kommer man let frem til at sugardating er en pervertering af dating begrebet. Det giver sig ud for at være noget som det jo ikke er, og mister derfor al form for autencitet. 

Og det er måske det som jeg har det sværest med ved det sted, det er mængden af bedrag og ikke mindst selvbedrag. Nu ved jeg godt at størsteparten af brugerne på EG er tilpas garvede, og rummer nok selvindsigt til hurtigt at erkende hvad sugardaters går ud på. Men der findes uden tvivl mænd derude der virkelig tror på at de bare befinder sig på et lidt alternativt dating site. Der findes som sagt profiler derinde som faktisk leder efter mere traditionel dating, men de hører så absolut til undtagelsen, og ændrer ikke meget på det generelle sugardating billede.

Jeg gætter dog på at de fleste nok før eller siden vil erkende hvad stedet går ud på, på trods af at SD sitet i hærdigt prøver at opretholde illusionen. Deres "sugardating advisor" gør i hvert fald sit, for at sælge SD konceptet til håbefulde kvinder der drømmer om luksus og ekstravagante oplevelser. Hendes artikler minder lidt om kapitler taget ud fra en lægeroman eller "Fifty shades of grey". Og jeg mistænker det meste for at være ren fiktion. I deres optik fungerer hendes indlæg sikkert fint som reklame indslag for stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 28 minutter siden:

Ja så afgjort. Nogen fik en rigtig god forretningside. Den gode ide ligger i at udfylde en niche eller gråzone der ligger mellem prostitution og dating. Eftersom mere traditionel dating er en fuldt ud socialt accepteret praksis, mens prostitution derimod er tabubelagt og forbundet med lav social status. Så er det selvfølgelig smart at få et koncept til at ligne dating på overfladen, mens det i virkeligheden, når man kratter lidt i overfladen, blot er en alternativ og mere uformel form for prostitution. 

Man skal heller ikke glemme at selvbedraget går begge veje. Kvinderne derinde kan bilde sig selv ind at det ikke er prostitution de praktiserer. De anvender en række eufemismer, fx. "daddy" i stedet for "kunde", "sugar" istedet for "betaling", etc. Begge parter kan bilde sig selv ind at de blot leder efter dates på en datingportal. Men reflekterer man lidt over hvad der ligger i begrebet "dating" kommer man let frem til at sugardating er en pervertering af dating begrebet. Det giver sig ud for at være noget som det jo ikke er, og mister derfor al form for autencitet. 

Og det er måske det som jeg har det sværest med ved det sted, det er mængden af bedrag og ikke mindst selvbedrag. Nu ved jeg godt at størsteparten af brugerne på EG er tilpas garvede, og rummer nok selvindsigt til hurtigt at erkende hvad sugardaters går ud på. Men der findes uden tvivl mænd derude der virkelig tror på at de bare befinder sig på et lidt alternativt dating site. Der findes som sagt profiler derinde som faktisk leder efter mere traditionel dating, men de hører så absolut til undtagelsen, og ændrer ikke meget på det generelle sugardating billede.

Jeg gætter dog på at de fleste nok før eller siden vil erkende hvad stedet går ud på, på trods af at SD sitet i hærdigt prøver at opretholde illusionen. Deres "sugardating advisor" gør i hvert fald sit, for at sælge SD konceptet til håbefulde kvinder der drømmer om luksus og ekstravagante oplevelser. Hendes artikler minder lidt om kapitler taget ud fra en lægeroman eller "Fifty shades of grey". Og jeg mistænker det meste for at være ren fiktion. I deres optik fungerer hendes indlæg sikkert fint som reklame indslag for stedet.

Jeg er meget enig 

Det mest betænkelige er, at man kan se fx sociologer beskrive  sugardating som et socialkonstruktivistisk fænomen der i vores moderne tid er blevet mere accepteret som en art bytte økonomi. Absurt læsning ikke mindst fordi gaver ikke er ret udbredt i kulturen.

Og absurt er det at se artikler af yngre kvindlige juornalister i dameblade  om sugardating, så tilpas på grænsen at man fornemmer den våde plet brede sig på journalistens kontorstol mens ordene flyder over skrænten.

Det er selvbedrag og mange af både mænd og kvinder lokkes ind i hhv købesex og prostitution under dække af noget socialt relativt acceptabelt

Men i virkeligheden tror jeg ikke prostitution og købesex er mere acceptabelt i dag en tidligere Måske snarere tværtimod. 

Det forunderlige ved sexualiteten er bare af dele af det mest frække findes i mere forbudte tanker og handlinger. Det vil altid drage. Og jeg drages selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til orientering, ganske kort.

For en god måneds tid siden var jeg sammen med en sb som jeg har set et par gange. Vi sad og sludrede lidt om hvad og hvem hun blev kontaktet af. Hun tog sin telefon frem og loggede ind på sin profil mens jeg nysgerrigt kiggede på. Holy shit. Hendes indbakke var proppet med ulæste beskeder. På et par døgn var der kommet på den anden side af 100 beskeder. Hun havde over 300 ulæste beskeder. De fleste kom først efter hun havde fået billede på. Jeg var målløs. Hun kunne jo slet ikke overskue det. Og som vi var ganske enige om, er hendes profil faktisk røvkedelig. Alder, vægt, kropsbygning og ultrakort tekst. 2 billeder. Et offentligt og et privat. Men mere skal der ikke til før en hær af hungrende sexgale tosser som os, står i kø for at få audiens hos prinsessen.  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Til orientering, ganske kort.

For en god måneds tid siden var jeg sammen med en sb som jeg har set et par gange. Vi sad og sludrede lidt om hvad og hvem hun blev kontaktet af. Hun tog sin telefon frem og loggede ind på sin profil mens jeg nysgerrigt kiggede på. Holy shit. Hendes indbakke var proppet med ulæste beskeder. På et par døgn var der kommet på den anden side af 100 beskeder. Hun havde over 300 ulæste beskeder. De fleste kom først efter hun havde fået billede på. Jeg var målløs. Hun kunne jo slet ikke overskue det. Og som vi var ganske enige om, er hendes profil faktisk røvkedelig. Alder, vægt, kropsbygning og ultrakort tekst. 2 billeder. Et offentligt og et privat. Men mere skal der ikke til før en hær af hungrende sexgale tosser som os, står i kø for at få audiens hos prinsessen.  

Personlig skriver jeg til ALLE i min egen  og naboregionen under en vis alder og vægt grænse. Men det er jo ikke ensbetydende med man reelt er interesseret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 9 minutter siden:

Personlig skriver jeg til ALLE i min egen  og naboregionen under en vis alder og vægt grænse. Men det er jo ikke ensbetydende med man reelt er interesseret 

Nu ved jeg heller ikke hvor mange af de beskeder der indeholdt mere end et "wow" og et "hej". Så meget havde hun trods alt heller ikke lyst til at vise mig.

Men det var mere ment som respons på et tidligere indlæg som skrev at der var længere tid mellem svarene fra pigerne mm.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

Nu ved jeg heller ikke hvor mange af de beskeder der indeholdt mere end et "wow" og et "hej". Så meget havde hun trods alt heller ikke lyst til at vise mig.

Men det var mere ment som respons på et tidligere indlæg som skrev at der var længere tid mellem svarene fra pigerne mm.

Jeg skriver præcis de samme tre linjer til næste alle uanset hvad der står i deres profil. Nogle få målretter jeg af hensyn til deres profultekst eller for at forklare geografisk afstand e.l.

Ved ikke om det er mere effektivt end andet. Men det giver mig en regeltiv dårlig rating fordi jeg ikke lægger skjul på jeg betaler for sex og noget bliver fornærmede. Alligevel kommer jeg i dialog med så relativt mange at jeg kan bruge den meste tid på at svare dem der skriver tilbage når jeg er online 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal måske, for nuanceringens skyld, nævne at 7 af de 8 SB'er jeg har mødt i årenes løb har været over 30 år, en del også over 40. Og på nær et enkelt vildskud så har alle været i stand til at føre reflekterede og indsigtsfulde samtaler om både deres liv og meget andet . ("Vildskuddet" var den ældste,  >50 år).

SB-universet er mere mangfoldigt end nogen måske lige tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 2 minutter siden:

Skal måske, for nuanceringens skyld, nævne at 7 af de 8 SB'er jeg har mødt i årenes løb har været over 30 år, en del også over 40. Og på nær et enkelt vildskud så har alle været i stand til at føre reflekterede og indsigtsfulde samtaler om både deres liv og meget andet . ("Vildskuddet" var den ældste,  >50 år).

SB-universet er mere mangfoldigt end nogen måske lige tror.

Det giver god mening. Nu synes jeg næsten det er for "nemt" (se venligst anførselstegn) og få en aftale i stand med en af dem i segmentet 30 til 40 år. De er bestemt fremme i skoene. Der hvor der skal arbejdes på sagerne, er når du gerne vil møde piger mellem 18 og 22 år. Der er det ikke nok med blot charme, selvtillid og lækkert hår.

Jeg har også haft et vildskud. Hun var 40+. Og for at være helt ærlig, burde det have været mig der skulle ha´ haft sugar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er meget enig 

Det mest betænkelige er, at man kan se fx sociologer beskrive  sugardating som et socialkonstruktivistisk fænomen der i vores moderne tid er blevet mere accepteret som en art bytte økonomi. Absurt læsning ikke mindst fordi gaver ikke er ret udbredt i kulturen.

Og absurt er det at se artikler af yngre kvindlige juornalister i dameblade  om sugardating, så tilpas på grænsen at man fornemmer den våde plet brede sig på journalistens kontorstol mens ordene flyder over skrænten.

Det er selvbedrag og mange af både mænd og kvinder lokkes ind i hhv købesex og prostitution under dække af noget socialt relativt acceptabelt

Men i virkeligheden tror jeg ikke prostitution og købesex er mere acceptabelt i dag en tidligere Måske snarere tværtimod. 

Det forunderlige ved sexualiteten er bare af dele af det mest frække findes i mere forbudte tanker og handlinger. Det vil altid drage. Og jeg drages selv 

Der er åbenbart ude i samfundet et vist ønske om at se sugardating som andet end det reelt er. I virkeligheden er det jo en romantisering af prostitution. Og "pretty woman" glansbilledet som man forsøger at tegne, ligger jo ret langt fra hvad der rent faktisk foregår. Jeg tror også at reel gave udveksling er ret sjældent forekommende. Selvom nogen skriver at de gerne vil modtage eksklusive gaver, så foretrækker de faktisk at få rede penge i hånden, når de går til forhandlingsbordet.

Så de socialkonstruktivistisk inspirerede sociologer forstår nok næppe hvad det er de taler om. Til deres forsvar vil jeg dog anføre, at det nok er svært at få et reelt billede af hvad der foregår som undersøgende outsider, når hele miljøet er præget af løgn, bedrag og fordækthed. 

Og ja, man drages nok af tanken om at det er forbudt område man bevæger sig ind i. Spørgsmålet er bare hvor lang tid det holder, når man bliver tvunget til at acceptere at det blot er prostitution iklædt lidt smukke gevandter. For mit vedkommende, har jeg nok forlængst forladt det "forbudte" stadium. Det forbudte består kun i at jeg til tider køber sex på en lidt alternativ måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Det giver god mening. Nu synes jeg næsten det er for "nemt" (se venligst anførselstegn) og få en aftale i stand med en af dem i segmentet 30 til 40 år. De er bestemt fremme i skoene. Der hvor der skal arbejdes på sagerne, er når du gerne vil møde piger mellem 18 og 22 år. Der er det ikke nok med blot charme, selvtillid og lækkert hår.

Jeg har også haft et vildskud. Hun var 40+. Og for at være helt ærlig, burde det have været mig der skulle ha´ haft sugar :) 

Jeg er så heldig at jeg er mest interesseret i de "lidt ældre" :)

Det er godt nok en afsporing... men hende mit vildskud holdt til i en mindre, meget rodet, og meget åben lejlighed. Ved ankomst bekendtgjorde hun at hendes datter og svigersøn var i byggemarkedet, og måske kom hjem inden så længe! Det tog lidt af glansen af fornøjelsen at jeg skulle forberede mig på at sige "Hej, håber ikke det generer at jeg lige  knepper din mor..." :oops: Der kom nu ikke nogen, men der var en del andet i vejen også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...