Hop til indhold
MrLovaLova

Hvem der har været der før?

Recommended Posts

Tak for de gode indspark, ud fra hvad I skriver tror jeg det er vigtigt at skelne mellem to ting, der er dem der har det lidt svært ved at der har været NOGEN eller flere umiddelbart inden, og der er dem, inkl. Mig selv der ikke bryder sig om TYPEN af klientellet der har været der tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Tak for de gode indspark, ud fra hvad I skriver tror jeg det er vigtigt at skelne mellem to ting, der er dem der har det lidt svært ved at der har været NOGEN eller flere umiddelbart inden, og der er dem, inkl. Mig selv der ikke bryder sig om TYPEN af klientellet der har været der tidligere

TYPEN af klientellet.?

Syntes du lagde ud med at det ikke var race bestemt.

Tror vi er mange piger der er glade for at ikke alle gæster vil være den første. Så var vi på den;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 42 minutter siden:

TYPEN af klientellet.?

Syntes du lagde ud med at det ikke var race bestemt.

Tror vi er mange piger der er glade for at ikke alle gæster vil være den første. Så var vi på den;)

 

Han siger da heller ikke noget om race? ... Det er attituden han ikke brød sig om? Lidt længere oppe i tråden beskrev Softcell det sådan, og det erklærede MrLovaLova sig enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager.

Men alle kan jo ikke ligne dig.

Mange undskyldninger for udblivelse har jeg hørt men ikke denne. 

Jeg kunne ikke lide gæsten før mig:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også vende den om....

På en gæstevisit for længe siden i Herning, ...der var ret lyt, der var ikke gulvtæpper på, og jeg havde sat radioen ud i det fælles venterum....

Havde jeg en herre til Italiensk, der da han "kom" brølende han....nu havde jeg godt nok hørt, at klokken, havde gået nogle gange, men var ikke klar over at venterummet var fuldt besat, men da jeg lukkede herren ud, der var et stort smil, og lidt efter kaldte, på den næste, sagde han: "Jeg skal have det samme som han fik....."!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til at tænke på et gammelt husråd, frit efter hukommelsen:

Folk som holder af politik og pølser bør afholde sig fra at undersøge nærmere hvordan de 2 ting bliver til.

Der er måske en variant: Folk der holder af at besøge glædespiger bør afholde sig fra at undersøge, eller så meget som tænke over, hvad pigerne foretager sig på alle andre tidspunkter end under deres besøg.

Tænk, nogle af dem har også en sød kæreste som de forbeholder den rigtige GFE oplevelse. Nej nej, bedst ikke at tænke på :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager altid den første tid på dage.

Kan jo ikke vide om hun har bollet kæresten eller en anden hele natten forinden, men det kan jeg leve med.

Eneste minus er at jeg går glip af de inspirerende lyde der af og til når venteværelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel

Ja hvem har været der før? . Det får mig til at tænke tilbage på min soldatertid i København. Efter en vagt var vi tre gutter der tog en tur i byen, vi endte nede i Istedgade og kom i snak med nogle prostituerede , og vi begyndte at forhandle om prisen. En af mine kammerater sagde at når vi nu var soldater kunne vi vel få det til halv pris, men den gik ikke, og så sagde en af pigerne, hvis i går ind og køber en øl får i den heller ikke til halv pris, så sagde en af mine kammerater,  jamen så har den heller ikke været brugt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuser9 skrev, for 5 timer siden:

Alle GP'er forvandles til jomfruer over natten. :):)

Tager derfor altid dagens første tid.

Ja, den tåler da gentagelse :razz:, selvom om den vist første gang blev præsenteret af Dronningen af One Liners @Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...