Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der for nydelig har været i Middelfart og fået massage.. tænkte på er de to piger og gives der stadig massage lige til det sidste eller er der kun et pænt sted den dag i dag ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yupin Sabai Sabai Thai Massage virker umiddelbart som et lovligt sted. Der bliver tilbudt doktorfisk osv. Tvivler på at der er megen happy ending der.

har været der flere gange og jo der i happy

endingere massage er også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer lige fra yupin her i Middelfart.

Jeg fik lov til og være nøgen, men der skete intet, og jeg spurgte hende også om hun ville gøre det for 2-300 kr,.

Men det ville hun ikke.

Så jeg tror at det kun er hendes assistent der gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg blander mig. Men nu kender jeg hende som bliver skrevet om her da jeg ofte selv fik massage der. Hun var så træt af at folk forventede happyending når de ringede eller kom. Og hun blev chikaneret så meget af nogen mænd at hun idag er flyttet tilbage til det land hun kom fra med sin datter på 11 som er født og opvokset i Danmark.

jeg er ked af hun stoppede da det var virkeligt god massage men forstår godt man kan blive træt af det hvis mændene tror de skal have andet end bare massage.

Hvis i som generede hende ser dette håber jeg i har en dårlig smag i munden.

Bare fordi man er fra Asien og tilbyder massage er det ikke ensbetydende med at det er intimt massage. Hvis da lige kvinderne lidt respekt.

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 4 timer siden:

Undskyld jeg blander mig. Men nu kender jeg hende som bliver skrevet om her da jeg ofte selv fik massage der. Hun var så træt af at folk forventede happyending når de ringede eller kom. Og hun blev chikaneret så meget af nogen mænd at hun idag er flyttet tilbage til det land hun kom fra med sin datter på 11 som er født og opvokset i Danmark.

jeg er ked af hun stoppede da det var virkeligt god massage men forstår godt man kan blive træt af det hvis mændene tror de skal have andet end bare massage.

Hvis i som generede hende ser dette håber jeg i har en dårlig smag i munden.

Bare fordi man er fra Asien og tilbyder massage er det ikke ensbetydende med at det er intimt massage. Hvis da lige kvinderne lidt respekt.

 

Kan godt lide dit skriv TrineMuz, og er 100% enig med dig, men det er 2½ år siden denne tråd sidst har været "aktiv" :wink:

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 4 timer siden:

Jo jo. Men sikkert stadig aktuelt 

 

Ja, desværre<_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lotte skrev, den 6. november 2012 at 15:40:

Yupin Sabai Sabai Thai Massage Brovejen 22, 5500 Middelfart

Telefon: 5011 8457 har ikke selv prøvet at være der

Brovejen 22 , super god massage, hårdt og effektivt. Blev tilbudt mere intimt for 300 kr. Ekstra.

Der er en veninde som er til intimmassage på stedet også, hun bookes vist på samme nummer .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...