Hop til indhold

Recommended Posts

Man kommer da rundt på øen fyn, i ens uafladelige søgen efter nye massage-steder !

Turene har ført mig til Bogense-Nyborg-Fåborg-Hårby..(udover alle stederne i Odense) .. og nu Ejby !

Fandt det på nettet, og fik aftalt en tid ! Det er et privat hus, og blev lukket ind af fordøren af kvinden ! Velnok i 30`erne, slank og ganske almindelig sød kvinde !

Blev budt at sidde på en stol i gangen, hvor mine fødder lige skulle vaskes ( ?? noget med energier/buddisme, eller bare eliminering af evt. sure fødder ? ;) )

Det var i selvsamme øjeblik, imedens kvinden vaskede mine fødder, at jeg hørte "nogen" bladre i en avis inde i køkkenet, hvor døren stod åben, men jeg ikke kunne se hele rummet, og derved "læseren" ! hmmmm.....

Blev budt ind i værelset med en briks, og kvinden puslede omkring, uden nogen dessiner om at smide tøj m.m..... jeg smed alt tøjet.. undtagen boxer-shortsene ! Jeg fornemmede at der var en herre i huset, og det var nok det rigtigste i situationen ! ;)

Massagen er rimelig gennemsnitlig, uden at være prangende på nogen måder og den lille går da til stålet i hendes massage.

Døren vedblev med at være åben til værelset, så jeg forventede ikke yderligere !

Jeg var vel færdig efter 1 t. og 10 min ! Kvinden forsvandt, og jeg iklædte mig mine gevandter, og begyndte så småt at gå ned af gangen... jeg hørte hun var i køkkenet, og talte med "læseren" !

Jeg gik frejdigt ind i køkkenet, og hilste på hendes rare mand, og blev budt 1 glas vand.

Småsludrede i velnok 5 min, betalte ( kr. 250) og sagde pænt farvel !

mission completed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, så sparer du mig for en tur derud :-)

Nyt sted spottet Kochsgade, lige i krydset ind mod centrum, der hvor der lå en spillebule førhen.

Nogen der har prøvet det ?

Det er iøvrigt pudsigt der er sådan en mangel på gode steder her på fyn, og specielt i Odense, er da trods alt DK's 3. største by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt set MotionMan ! Det må undersøges nærmere ! smiler !

Hvem kommer først i næste uge ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har du flere oplysninger om stedet?? evt adresse+ tlf nr?? synes ikke jeg kan finde noget på nettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, så sparer du mig for en tur derud :-)

Det er iøvrigt pudsigt der er sådan en mangel på gode steder her på fyn, og specielt i Odense, er da trods alt DK's 3. største by.

Det er måske forklaringen på, at der er så få anmeldelser fra Fyn. Det glæder mig, at det ikke skyldes dovenskab ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yupin Sabai Sabai Thai Massage Brovejen 22, 5500 Middelfart

Telefon: 5011 8457 har ikke selv prøvet at være der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yupin Sabai Sabai Thai Massage virker umiddelbart som et lovligt sted. Der bliver tilbudt doktorfisk osv. Tvivler på at der er megen happy ending der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kar4ever3 !

Hvad mener du med lovligt sted ? :)

Og ellers kan jeg da meddele dig, at der lovligt gives happy-end det pågældende sted ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yupin giver et fint og godt fast handjob, hvor hun klemmer de sidste dråber helt ud, og efterfølgende fin rengøring. Ikke noget med bare at smide nogle servietter efter en, som flere steder desværre har for vane.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kar4ever3 !

Hvad mener du med lovligt sted ? :)

Og ellers kan jeg da meddele dig, at der lovligt gives happy-end det pågældende sted ! ;)

He he, måske hendes mand læser med :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er priserne de steder? Nogen der har Tlf på Ejby? Har Middelfart døgnåben?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Yupin giver et fint og godt fast handjob, hvor hun klemmer de sidste dråber helt ud, og efterfølgende fin rengøring. Ikke noget med bare at smide nogle servietter efter en, som flere steder desværre har for vane.

Jeg har spurgt hende om hun gav noget ekstra. og det gjorde hun ikke. Så ved ikke om hun er ny ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende mindst 10 gange, incl. da hun var i Hygind, og jo, tro mig, hun giver HJ, men desværre ikke mere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har en tid hos hende her kl 18:00 , så jeg håber hun giver happy ending. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en tid hos hende her kl 18:00 , så jeg håber hun giver happy ending. :)

hvordan gik dit besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvordan gik dit besøg

Jeg fik ikke en happy ending. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal lige høre jer andre som har været her, har i spurgt eller sagt noget der gør at de giver HJ ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer lige fra Sabai sabai i Middelfart..

Og damm jeg fik da lob til og tage på hende da jeg fik mit handjob.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilykke, så lykkedes det endelig or dig ;)

Sjovt der skulle gå så lang tid, jeg har fra dag 1 altid fået et HJ, også uden at jeg bad om det først, men hun sikrede sig dog lige min accept om betaling, inden hun gjorde arbejdet færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilykke, så lykkedes det endelig or dig ;)

Sjovt der skulle gå så lang tid, jeg har fra dag 1 altid fået et HJ, også uden at jeg bad om det først, men hun sikrede sig dog lige min accept om betaling, inden hun gjorde arbejdet færdig.

Ja, hun bad hun tog fat i den, og så sagde hun 300, men jeg fik hende da ned på 150 da jeg ikke havde flere med.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen som ved om hende assistenten hos Sabai sabai i middelfart stadig er der ?

hver gang jeg ringer til hende ligger hun fandme bare på igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der nogen som ved om hende assistenten hos Sabai sabai i middelfart stadig er der ?

hver gang jeg ringer til hende ligger hun fandme bare på igen.

Årsagen til hun lægger på finder du sikkert i dit forregående indlæg. 150 kr my a....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...