Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg er ny herinde men har læst jeres anmeldelser som gæst et stykke tid.

Nu syntes jeg så det var på tide at jeg selv bidrog lidt.

 Jeg ved at folk kan være lidt skeptiske når et helt nyt medlem laver anmeldelser så jeg håber at I bærer over med mig.

http://eventyrpigerne.dk/girls/charlotte2/index.php

Jeg havde i lang tid gået og indset at jeg var blevet en gammel stodder, set igennem unge pigers øjne. Så tiden hvor jeg ville kunne score en lækker 20 årig naboens datter, den var forbi. Endelig fik jeg taget mig sammen og bestilte tid hos Eventyrpigerne. Charlotte havde vagt og på billederne samt ifølge teksten på hendes profil, så var hun præcis det jeg søgte. En ung stram pige.

jeg blev lukket ind og hun kom ind i værelset til mig i lækkert lingerie. Wauw hun var alt hvad der var blevet lovet og mere til. Hendes billeder var ægte, en sand lille stram nipse med spændstige små bryster og dejlige øjne. Jeg fandt dernæst ud af at Charlotte var italiensk og ikke kunne tale dansk. Det var lidt en barriere for mig især fordi jeg var jomfru ud i den her verden. Vi gik i gen og jeg havde valgt at starte med 15 min.

Vi kælede og hendes hud var stram og glat. Den stod straks på mig og hun udstødte et forbløffet “Wauw” Det tog jeg som en kompliment. Kondommet røg på og hun begyndte at sutte. Jeg kælede for hendes mis og da jeg ikke var bekendt med reglerne, forsøgte jeg at stikke fingeren op i hende. Hun viftede den væk og fortalte “touch only”.

Dernæst satte hun sig op på mig og red mig. Vi prøvede flere stillinger men til sidst måtte jeg give op og indse at jeg ikke kunne komme.

Charlotte virkede selv meget ny og uerfaren og samtidigt var der ikke meget indlevelse fra hendes side.

 Jeg er i syv sind for på den ene side er hun super stram og smuk plus sød, men indlevelsen er tilsyneladende meget vigtig for mig.

Jeg håber at hun bliver mere tryg med tiden og lever sig mere ind i det. Hvis den tid kommer så har hun min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun er en af dem jeg har haft kig på, hvis der skulle komme en tur til Sjælland.

Næste gang vil jeg anbefale dig at finde en der er mere erfaren i branchen. Tror det faktum at I var to nybegyndere så at sige, kan have noget at skulle have sagt med kemien, sammen med den korte tid.

Synes dog godt der kunne stå at hun er udlænding, For mig betyder det ikke meget, men jeg vil gerne vide det,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja hun er en snack hende Charlotte, og ja på hjemmesiden kunne der godt stå at hun ikke er fra Danmark...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 42 minutter siden:

1) Hej jeg er ny herinde men har læst jeres anmeldelser som gæst et stykke tid.

2 )Jeg havde i lang tid gået og indset at jeg var blevet en gammel stodder.

3) Jeg havde valgt at starte med 15 min.

4) Kondommet røg på og hun begyndte at sutte.

5) Vi prøvede flere stillinger men til sidst måtte jeg give op og indse at jeg ikke kunne komme.

6) Da jeg ikke var bekendt med reglerne, forsøgte jeg at stikke fingeren op i hende. Hun viftede den væk og fortalte “touch only”.

7) Charlotte virkede selv meget ny og uerfaren og samtidigt var der ikke meget indlevelse fra hendes side.

8) Jeg håber at hun bliver mere tryg med tiden og lever sig mere ind i det. Hvis den tid kommer så har hun min varmeste anbefaling.

9) Jeg er i syv sind for på den ene side er hun super stram og smuk plus sød, men indlevelsen er tilsyneladende meget vigtig for mig.

ad 1) Velkommen

ad 2+3) Fra en gammel stodder til en anden; gammel og 15 minutter hænger ikke altid sammen. Der er både fysiologiske og psykologiske grunde til at vi har brug for mere tid. Selvom det er fristende at spare 3-500 kr. er det bare så meget bedre når du ikke har tiden i baghovedet.

ad 4) Blowjob og kondom hænger efter min mening ALDRIG sammen. Det er lækkert at en ung og sprød pige ligger der med din pik i munden, men det gør hun jo så heller ikke helt. Og følelsen er ikke engang halv så god, vel? Drop blowjob, hvis det er med kondom og brug din tid på noget andet.

ad 5) Det var godt nok hurtigt at indse at du ikke kunne komme. Var det ikke nærmere at du indså at du ikke kunne NÅ det?

ad 6+7+8) Kan den manglende tryghed og indlevelse ikke meget vel hænge sammen med at hun er sammen med en nybegynder, som ikke kender reglerne og har valgt at spare pengene, så hverken hun eller han har tid til at gå ind i oplevelsen?

ad 9) Jeg tror ikke det nødvendigvis handler om indlevelse fra pigens side. Måske mere din egen. Prøv at købe en halv eller hel time næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Tak

2-3) Det var egentligt ikke sparsommelighed. Jeg havde afsat ca 2000 til eventyret. Men min mangel på erfaring fik mig til at tro at det at være sammen med en helt ung fremmed pige, ville få mig til at komme lynhurtigt. Jeg har en enkelt gang været sammen med en pige der var yngre end min kone og det tog mig kun 3 min før jeg til min forbløffelse kom. Jeg har efterfølgende besøgt Eventyrpigerne ( anmeldelse kommer senere) og denne gang tog jeg 30 min.

4) Helt enig. Jeg forstår og værdsætter behovet for beskyttelse, men det er ikke meget der kan mærkes igennem kondom. Dog er selve oplevelse fræk og ophidsende især hvis jeg får øjenkontakt med pigen. Det gjorde jeg desværre ikke da hun vendte ryggen til mig.

5) Nej jeg kunne mærke at jeg blev slappere og slappere! Så det var ophidselsen der svandt og ikke tidspres.

6-8) Sagtens. Det håber jeg er tilfældet for hendes fremtidige kunder for på alle andre områder er hun perfekt.

9) Jeg har prøvet 2 piger nu og begge manglede indlevelse. Nr 2 kunne jeg have undgået  hvis jeg havde læst lidt grundigere på anmeldelser men den jeg havde planlagt at besøge var desværre blevet syg. Jeg ved dog først om det er hos mig bolden ligger når jeg har fået været sammen med en der virkelig lever sig ind. Jeg har heldigvis en lille liste af kandidater. Frække Tanja, Maja fra Skibhuspigerne og Trine BB.

Lektien med tid er dog taget til efterretning og fremover vælger jeg en time for sikkerheds skyld så vi begge kan tage os god tid istedet for bare at smide tøjet og montere kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og skrevet om det her også.

Hun er ikke fra italien men østeuropa et sted. Og ja. Mener også de etablerede steder bør skrive hun ikke er dansk. Det forventer jeg af et sted som eventyrpigerne, romantica, sexyclub mv.

Jeg er helt enig i hun er en lækker lille sag men nogen topscore indenfor engagement får hun ikke af mig. Sådan noget tilbagetrukket og reserveret oplevede jeg hende. 

Men ligegyldigt hvad så er hun virkelig en flot pige.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...