Hop til indhold

Recommended Posts

Hapsdog skrev, for 16 timer siden:

Tak for en dejlig anmeldelse @Igenogigen men det gør det lettere at finde hendes anmeldelse hvis du skriver hendes navn, Nadia i overskriften.

Arabisk Babe er taget fra overskriften på hendes annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 23 timer siden:

Arabisk Babe er taget fra overskriften på hendes annonce. 

Det forstår jeg godt, men hvis ingen nævner hendes navn, og annoncen forsvinder, kan anmeldelsen ikke bruges senere, hvis hun kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hapsdog skrev, for 37 minutter siden:

Det forstår jeg godt, men hvis ingen nævner hendes navn, og annoncen forsvinder, kan anmeldelsen ikke bruges senere, hvis hun kommer igen. 

Jeg forholder mig til den vedhæftede annonce, da det er den som jeg har handlet ud fra. 

Hvis Nadia vælger at slette den og lave en anden, så kan jeg ikke garantere for at min beskrivelse ville kunne forsvare denne.

jeg ved hun er glad for min beskrivelse af oplevelsen med hende, selvom den måske også er kritisk.  Hun fik utrolig mange henvendelser fra mænd som bookede tid hos hende, men som desværre brændte hende af, aldrig dukkede op. så den dag var indtjeningen begrænset.  

Så egentlig burde jeg ikke have skrevet min beretning om mødet med hende, da det vel kan betragtes som en fiasko for hende, hvilket bestemt ikke var hensigten. 

Derfor vil jeg også være skeptisk over for at skrive en anmeldelse en anden gang. 

Iøvrigt kunne det være lækkert med et seriøst forum hvor man kunne være fri for dumsmarte bemærkninger som “havde hun overskæg” og “arabiske piger skal have dansk pik. Så er integrationen tættere på at lykkedes”  hvis dette var et seriøst site, så havde admin. Slettet den slags indlæg, og givet karantæne til profilerne. 

Jeg bliver ikke stødt over den slags indlæg, men tænker hvad skal vi bruge dem til og hvad har det med sagen at gøre. 

Tak til dem som formår at holde en sober  og saglig tone. Dem er der heldigvis flest af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er enige Mht. dumsmarte bemærkninger. Jeg tror dog ikke du skal være bange for at din omtale påvirker hendes forretning negativt. Der er rigtig mange seriøse.mænd, der helst vil besøge en pige de kan læse om herinde først. Og nogle gange virker det endda som om selv en dårlig anmeldelse får nogle til at besøge pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hapsdog skrev, 1 time siden:

Vi er enige Mht. dumsmarte bemærkninger. Jeg tror dog ikke du skal være bange for at din omtale påvirker hendes forretning negativt. Der er rigtig mange seriøse.mænd, der helst vil besøge en pige de kan læse om herinde først. Og nogle gange virker det endda som om selv en dårlig anmeldelse får nogle til at besøge pigerne. 

Jeg ved hun er glad for min ærlige beretning om besøget hos hende, og jeg tror nu ikke jeg har ødelagt noget for hende. Men ved fra hende selv at der var flere som bookede tid Efter mit opslag, som så ikke mødte op. 

Der er meget skriveri herinde om fakeannoncer. Piger som ikke yder det de har lovet osv.

Der er nok mindst lige så mange fakekunder som er lige så meget til besvær for pigerne. 

Kunder som ikke møder op, eller lyver om deres alder og udseende.

Hver gang en kunde brænder dem af mister de en indtægt. De har jo sat tid af til ingen nytte.

Tænker nogen gange på om de som møder op nede foran døren til opgangen og så ikke kan komme i kontakt med pigen, har kigget sig selv i spejlet inden de møder op og genkender den beskrivelse som de har sendt til pigen. Hvis ikke så kan jeg da godt forstå at der ikke bliver lukket op.

jeg ved fra flere piger og det må andre kunne bekræfte, at den adresse de oplyser på telefonen,mailen eller via SMS sjældent er den rigtige adresse. Men en tæt på. Selvfølgelig fordi de så kan se hvad det er for en person som står på gaden. Svarer han til det de har fået oplyst eller er det en fordrukken beskidt fyr eller en af en etnisk oprindelse som de har frabedt sig i annoncen og som de derfor absolut ikke har lyst til at have sex med.

Derfor er en dårlig anmeldelse ikke nødvendigvis ensbetydende med at jeg holder mig væk.

Jeg er ikke bedste ven med nogen af de piger jeg besøger, men giver dem en ordentlig behandling og køber altid 1 time. Får en hyggesnak med dem. Griner og hygger.

Måske derfor jeg altid føler at jeg får mere end jeg betaler for. Også ting som de ellers siger nej til i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt mange arabiske piger og milfs og kan kun sige at de er skam liderlige og mere tændbar en man troer. 

Har haft fornøjelsen af en arabisk mor og datter (mor 39 og datter 21) tilbage i 1990erne hvor jeg arb som flytte/montør.

Efter en skilsmisse skulke de flytte til et mindre sted hvir jeg blev booket til at hjælpe....og det ende ud i sex med dem begge efter 10 timer flytteri og at jeg hjælp dem 90 % med at  komme på plads i egen fritid

Som tak fik jeg middagsmad og stemning blev mere og mere fræk og datteren og moren var blevet lun på mig og små blinkede og tog mig på hånden  hen over bordet...tilbød de at hygge hvis jeg ville dette. Min vildeste fantasi blev opfyld igen( havede prøvet det før med en x kæreste og mor)..

Kom hjem næste morgen efter at tilbragt natten med 2 lækker kvinder i dobbelsengen godt brugt og tømt flere gange gennem aften og midt natten af begge. 

Måtte ikke gen besøge dem pga disketion....men sikken en oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 15 timer siden:

Der er meget skriveri herinde om fakeannoncer. Piger som ikke yder det de har lovet osv.

Der er nok mindst lige så mange fakekunder som er lige så meget til besvær for pigerne. 

Kunder som ikke møder op, eller lyver om deres alder og udseende.

Piger der kræver information om alder og udseende fra kunder, ligger nok nærmere promille end procent. Så der tager du nok grueligt fejl. Jeg har derimod adskillige gange oplevet falske eller meget gamle billeder i GP annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På samme måde som vi nærmest forlanger at pigerne ærligt skal vise krop, alder og ansigt, er det vel ok at de gerne vil se os an. 

Selv om jeg er lidt ældre og dermed udenfor interesse for nogen af de unge, har jeg det fint med at sende et billede eller lave en Skype, messenger eller whatever inden en seance. 

Det går jo ud på at have en god tid sammen uanset om det er 15 min, en time, hele natten eller mere...

Redigeret af danvik

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, for 3 timer siden:

På samme måde som vi nærmest forlanger at pigerne ærligt skal vise krop, alder og ansigt, er det vel ok at de gerne vil se os an. 

Selv om jeg er lidt ældre og dermed udenfor interesse for nogen af de unge, har jeg det fint med at sende et billede eller lave en Skype, messenger eller whatever inden en seance. 

Det går jo ud på at have en god tid sammen uanset om det er 15 min, en time, hele natten eller mere...

Helt enig. 

Jeg har heller ikke noget at skjule for pigerne. Vil bare gerne have en god oplevelse. Så derfor spiller jeg med åbne kort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hun er oprindeligt fra Iran, men skriver araber ;-) Hun har ikke et typisk "araber-look" selvom hun er sorthåret, men mere en "rockertøs" med de tatoveringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 3 timer siden:

Ja hun er oprindeligt fra Iran, men skriver araber ;-) Hun har ikke et typisk "araber-look" selvom hun er sorthåret, men mere en "rockertøs" med de tatoveringer

En pige fra Persien som spreder benene.

Det er bare dejligt. Forhåbentlig får flere persiske piger lyst til at dele ud af deres erotiske fantasier og med tiden åbne op for deres inderste lyserøde godtepose..

Især hvis de bliver mere og mere danske, så skulle det ikke være umulig.:o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...