Hop til indhold

Recommended Posts

Har stor trang til arabiske piger/kvinder og besøgte i dag hende her https://annoncelight.dk/showad/252878

Wauuuu siger jeg bare. Holdnukæft hvor ser hun godt ud. Virkelig en ung lækkerhaps (24 år ) som jeg længe har luret på. 

Var selvfølgelig betænkelig ved at sende et billede til hende som hun forlanger. Men efter noget skriveri frem og tilbage vurderede jeg at det turde jeg godt.

vi aftalte en tid som blev rykket lidt. Dels pga. Svartid på mailen og dels pga. Hendes lidt kaotiske tilgang til tingene ;-) hvilket hun lovede at ville blive bedre ved næste besøg :-)

jaja nogen havde måske stukket halen imellem benene og var forduftet inden de nåede frem.. hun skulle lige hjem fra frisøren og så skulle hun da også lige have lidt mad med hjem, så ventede lige yderligere 5 min. I regnvejr... men under et stillads hehe.  Det skal siges at jeg havde godt en halv times kørsel til hende og kunne jo ikke bare køre mod byen uden at vide hvor jeg skulle køre hen. Listede lidt afsted da klokken var 15 min. I mødetid, og satsede på at der kom en adresse. Den kom så også og 20 min. Efter aftalt tid var jeg hos hende.

Hun åbnede i næsten ingen ting ;-) og jeg betalte hvorefter jeg blev sendt i bad. Var nu vasket hjemme fra, men tog da gerne et bad mere i et meget lille badeværelse. 

Hun spurgte ind til hvad jeg kunne tænke mig. Jeg havde booket 1 time da jeg godt kan lide at have god tid. 

Jeg lænede mig godt tilbage på madrassen på gulvet og foreslog hende at starte med et Blowjob. Forsatan hvor sutter hun godt. Efter 5 minutters Blow fik jeg lov at slikke hende.. dejlig glat fisse som smagte fersk og ren. Slikkede hende længe og nød at hun vred sig og smed benene bag nakken på mig, så hun var sikker på at jeg ikke stoppede før hun kom  ... Mumsss lækkert med en pige som viser hvad hun kan lide ;-) 

sluttede af med at tage hende bagfra og smed klatten op af ryggen på hende.

Her efter  var der god tid til at sludder om dit og dat. Dvs. At det mest var hende som talte og fortalte om alt hvad der sker i hendes liv.. om hendes tatoveringer og familien som absolut intet ved om hendes fritidsbeskæftigelse. Holdnukæft hvor kan hun tale.... og ja hun taler dansk som en indfødt.. pæredansk :-) kæften stod først stille da hun fik pikken i munden og under hele sexakter hehe...

Ingen tvivl om at hun elsker sex og nyder det hun laver.

Trods lidt kaos og lidt primitive forhold, så er hun bestemt en pige som jeg vil besøge igen.

Jeg gider ikke give karakterer.. læs hvad jeg skriver og vurder ud fra det. 

Kan iøvrigt ikke forstå at nogle giver udtryk for at det er svært at finde arabiske piger/kvinder

jeg har besøgt et par stykker og de er bare fuldstændig vilde i dåsen ;-)

jeg skriver kun denne anmeldelse fordi det er aftalt med pigen. 

Kunne aldrig drømme om at anmelde en pige som ikke ønskede det. 

Diskretion hedder det. ,-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Nu hvor hun siger, at hun er arabisk - havde hun så også overskæg? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle man prøve at være 2 mænd om hende, som hun selv foreslår?

Det kunne være vildt nok. Gad vide om det giver en lille samlerabat??

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Prøv og læs indlægget igen. Du skal helt ned til linje 2.

Ja har det nu men det var nu 3 linie

Var mere optaget af anmeldelsen

Og Valby

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arabiske piger skal have dansk pik. 

Så er integrationen tættere på at lykkes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også nysgerrig på hvorfor mange spørger "hvor henne" når det står i annoncen.

Læser folk kun det de vil læse og spørger så om det de ikke fik læst.

 

Nå   -  måske lidt surt 

Alligevel: god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er også nysgerrig på hvorfor mange spørger "hvor henne" når det står i annoncen.

Læser folk kun det de vil læse og spørger så om det de ikke fik læst.

 

Nå   -  måske lidt surt 

Alligevel: god weekend.

Enig. Skriv da til hende og spørg. 

Hvis ikke der står i annoncerne hvor de holder til, så starter jeg altid med en høflig forespørgsel på hvor de holder til. By, bydel eller region. 

Da dette kan være afgørende for om jeg er yderligere interesseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, 1 time siden:

Enig. Skriv da til hende og spørg. 

Hvis ikke der står i annoncerne hvor de holder til, så starter jeg altid med en høflig forespørgsel på hvor de holder til. By, bydel eller region. 

Da dette kan være afgørende for om jeg er yderligere interesseret. 

Jeg tror, det med hvor henne skyldes, at det er almindelig høflighed herinde at skrive i overskriften, hvor pigen holder til. 

At de fleste slider på det, det er så en anden sag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror, det med hvor henne skyldes, at det er almindelig høflighed herinde at skrive i overskriften, hvor pigen holder til. 

At de fleste slider på det, det er så en anden sag

Indlægget er skrevet under København/Sjælland med link til hendes profil hvor der står København. 

Hun har en mailadresse som hun besvarer. Så få ord i en mail og hun svarer på spørgsmålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 10 timer siden:

Jeg er også nysgerrig på hvorfor mange spørger "hvor henne" når det står i annoncen.

Læser folk kun det de vil læse og spørger så om det de ikke fik læst.

 

Nå   -  måske lidt surt 

Alligevel: god weekend.

hvis det stod i annoncen så havde man nok ikke spurgt, københavn er et stort område, valby/hvidovre er noget mere centralt
hvis du ellers læste tråden, selv, så kunne du nok se det, og ikke fylde tråden med dine ligegyldige indlæg, om at andre fylder for meget i en tråd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, 1 time siden:

Der er også en arabisk pige hos Seductiongirls.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/jasmin/

....Syntes arabiske/Mellemøstlige/Indiske piger kan være svære at tænde, men er de først sjask-liderlige så er der valuta for alle pengene.

...Og så er duften af liderlig mis så herlig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 17/8/2018 at 21:03:

Arabiske piger skal have dansk pik. 

Så er integrationen tættere på at lykkes

Haha... jeg håber godt nok du husker gummi... din tosse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 3 timer siden:

Hun er pære dansk. Men ok, hun SER lidt mellemøstlig ud.

Der står dansk/egyptiske i beskrivelsen af hende så hun er vel halv dansk og halv arabisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 20 timer siden:

Hun er pære dansk. Men ok, hun SER lidt mellemøstlig ud.

Som skrevet i Jasmin`s profil, så er det da til at læse at hun ikke er pære Dansk ;)

Udover et smukt mellemøstlig udseende, så fyrer hun den også af med Arabiske gloser, hvis det måtte ønskes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 4 timer siden:

Som skrevet i Jasmin`s profil, så er det da til at læse at hun ikke er pære Dansk ;)

Udover et smukt mellemøstlig udseende, så fyrer hun den også af med Arabiske gloser, hvis det måtte ønskes :D

Tjaa .. sidst jeg talte med hende tænkte jeg ikke “udlandsk burka babe”. Men ok, hvad arabisk babe faktisk betyder.

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 3 timer siden:

Tjaa .. sidst jeg talte med hende tænkte jeg ikke “udlandsk burka babe”. Men ok, hvad arabisk babe faktisk betyder.

Er det ikke også først efter den 1 august at du har kunne se hvordan en burkababe ser ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...