Hop til indhold
Rejsenetværk

Stastistik kurve/graf

Recommended Posts

Pt kan iagtages følgende statistik i statisk form:

Tilmeldte brugere 820

Emner 968

Indlæg 4986

Umiddelbart forekommer det mig at antal brugere rykker markant pt, mere end til nu forekommet?

Kunne det være en ide at konvertere statistikken til en flydende kurve/graf, hvor man kan følge udviklingen fra dag til dag, hvordan det samtidig så ud, dagen, ugen og måneden før.

Ja - ok hvad skulle formålet være? Måske at det er interessant at følge, og at det måske kunne indvirke selvforstærkende på passive iagtageres lyst til selv at indgå i statistikken over en stadig fremgang.

Alt andet lige vidner det om en succes, og ofte er det det der skal til for at de fleste først senere slutter op, fremfor at være de første blandt fødselshjælpere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Jeg tvivler på at ret mange ser på de tal, som i mine øjne kun kan have interesse for admin(s).

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk, jeg synes faktisk, at Netværket har fået en god idé.

Der er en lignende, lidt primitivere dagsopgørelse på Gimel, og den kigger jeg da lidt på ind imellem. Herved kan det konstateres, at dette site ikke udvikler sig særligt: Skønsmæssigt 950-1100 dagligt gennem det sidste halvandet eller så.

Jeg kunne godt tænke mig at se tilsvarende tal for Ero'en. De kunne også blive interessante for annoncører. Her tænker jeg både på pigerne/klinikkerne og på mere traditionelt erhvervsliv.

Der har været røster herinde, der har nævnt Ero'en som betalingssted, men jeg tror, det vil virke invaliderende på siden. Min fornemmelse er, at danskerne bare ikke vil betale for nettjenester, der før har været gratis. Så vil de hellere finde sig i reklamer. I en sådan situation vil et synligt "seertal" og dermed Netværkets forslag være interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det er en god idè "Rejse" fremkommer med !

Kunne være sjovt at se aktiviteten, af besøgende ! De færrest skriver indlæg, og responderer herpå, men er blot læsere/lurerer, så den egentlige interesse/udvikling for sitet er da spændende !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det kunne være interessant at følge med i aktiviteterne. Venuslogen havde samme fumktion ,denne blev dog fjernet for nogle måneder siden , måske i forbindelse med klargøring til salg. Jeg tror nok at antal indlæg pr. dag var kraftigt faldende , hvilket jo også på sigt ville medføre et fald i daglige besøg og dermed i sitets værdi.

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen,

Jeg har fornylig lavet en lille ændring i registreringen, så man ikke længere skal udfylde et recaptcha felt, da en del brugere havde problemer med det. Ligeledes skal man heller ikke aktivere sin bruger med en bekæftigelsesmail, da der åbenbart er nogle brugere der aldrig modtager denne mail. Derfor skal man nu i stedet svare på et lille simpelt spørgsmål. Mit håb med denne ændring er naturligvis at vi får endnu flere brugere her ind.

Men hensyn til at konvertere statikken til en graf, er det noget jeg gerne vil kigge på ved lejlighed. Dog har jeg en masse ting jeg gerne først vil have gjort færdig.

Men for at dele en smule statistik med jer, så er her vedhæftet et billede med besøgsstatistikken for de seneste 15 dage :)

Der har været røster herinde, der har nævnt Ero'en som betalingssted, men jeg tror, det vil virke invaliderende på siden. Min fornemmelse er, at danskerne bare ikke vil betale for nettjenester, der før har været gratis. Så vil de hellere finde sig i reklamer. I en sådan situation vil et synligt "seertal" og dermed Netværkets forslag være interessant.

Men hensyn til om disse røster, så kan jeg afvide at jeg har nogen som helst planer om at EroGuide.dk til et betalingssted, hverken på kort eller lang sigt. Så for at gøre det helt klar, vil EroGuide.dk forblive gratis at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...