Hop til indhold
19517

scor.dk - der sker ikke en skid

Recommended Posts

Jeg har nu været på scor i en måned. Jeg er ikke grim, og heller ej dårlig til at skrive. Så hvad sker der lige. 

Jeg ville gerne høre jeres erfaring med den side.

Jeg har læst, at der er meget få der overhovede får svar, på de fleste sider rundt omkring i verden..

Del din mening og erfaring 

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afspejler den slags sider egentligt ikke bare samme mønster som man oplever ude i livet, på arbejdspladser, i sportsklubber, i sociale sammenhænge, i byen osv.  Er man en lækkerhaps det ene sted er man det sikkert også de andre.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med Scor er nok, at mændene derinde er langt i overtal og således har sværere ved at brænde igennem. Sådan oplevede jeg det i hvert fald, da sitet var ret nyt for henved 20 år siden, og mon det har ændret sig siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Da jeg i sin tid havde profil på scor - gik der 1,5 time fra jeg oprettede profil, til jeg kneppede første mand.. ;-) 

Men okay, det var en hel del år tilbage..

...worked for me :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 9 minutter siden:

Da jeg i sin tid havde profil på scor - gik der 1,5 time fra jeg oprettede profil, til jeg kneppede første mand.. ;-) 

Men okay, det var en hel del år tilbage..

...worked for me :mrgreen:

Du er jo også kvinde, så det er uden tvivl her, forklaringen ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lækkerhaps eller ej, og jeg betvivler absolut ikke din lækkerhed @FrokostUartig. Det er bare helt normalt, at kvinder har nemmere ved at få bid på en side som scor.dk, eller en hvilken som helst anden side for den sags skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Noooooo  - er det sandt ??? @Gæst ???? OMG ;-) (sorry, er vågnet op med mit ironiske side-kick som udgangspunkt i dag ;-):razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Lad mig nu lige tænke.. hmmm for ca 8 år siden fandt jeg min daværende kæreste, som jeg underligt nok havde spanket i SM kælderen i en swingerklub nogen år før, det satte gang i samtalen da hun fandt mig som single på scor. Efter brudet med eksen, så brugte jeg kun tiden på at snakke med et par søde piger, men jeg kunne godt fornemme at der var sgu langt imellem de piger som ville møde fyre.

Én gang mødte jeg en kvinde, som jeg havde haft et lunt øje til i pænt lang tid, det endte med et blindfoldet møde, hvor jeg måtte lege med hende efter hendes anvisninger. At det så endte rigtigt godt, det er så en anden historie. Men efter den oplevelse, så var der ikke rigtig mere og komme efter. Fyrene skræmmer de andre piger med deres vulgære ordforbrug, pigerne går i forsvarsstilling og mange sidder der bare for opmærksomheden.

Havde det været for mange år tilbage, så kunne du få en aftale i hus på under 24 timer. Idag er Scor ødelagt og jeg har set flere par, piger jeg kender, som har forladt stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

… måske ligger problemet i kvinderne.

At kvinder i dag i vid udstrækning ikke helt ved, hvad de søger.

Søger de kærester (sådan reelt set og tror, at sex er indgangsvinklen til mænd med kæreste-potentiale) eller søger de bare sex og risikerer at blive stigmatiseret som slutty.. ?

Og så vil hende, der faktisk fortsat er på scor - måske faktisk gerne finde en sex-partner med substans - og mænd vil måske bare finde en, de kan tømme sig i... der er altså også forskel på indgangsvinklen mellem kønnene...

Og så skal man huske, at tinder tillige har ændret mange menneskers sex-adfærd. Og det er sket over de sidste 2/3 år...

Det har helt sikkert også haft betydning for adfærden på scor og andre pick-up-sites...

Måske er Scor lige pt. blevet lidt lige som Damhuskroen… Kan du ikke få fisse andre steder, så.... ??? :razz:

Redigeret af FrokostUartig
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

… måske ligger problemet i kvinderne.

At kvinder i dag i vid udstrækning ikke helt ved, hvad de søger.

Søger de kærester (sådan reelt set og tror, at sex er indgangsvinklen til mænd med kæreste-potentiale) eller søger de bare sex og risikerer at blive stigmatiseret som slutty.. ?

Og så vil hende, der faktisk fortsat er på scor - måske faktisk gerne finde en sex-partner med substans - og mænd vil måske bare finde en, de kan tømme sig i... der er altså også forskel på indgangsvinklen mellem kønnene...

Og så skal man huske, at tinder tillige har ændret mange menneskers sex-adfærd. Og det er sket over de sidste 2/3 år...

Det har helt sikkert også haft betydning for adfærden på scor og andre pick-up-sites...

Måske er Scor lige pt. blevet lidt lige som Damhuskroen… Kan du ikke få fisse andre steder, så.... ??? :razz:

For ikke og glemme at jeg har snakket med et par piger som bevidst har fortalt mig de driver forretning på Scor. En underlig kvinde jeg mødte tog turen fra Nr.Snede til Haderslev for 800 kr for et blowjob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@MushRoom - haha - den er ny for mig... pudsigt sted at opsøge kunder ;-) - men why not.. at tænke ud af boksen er vist key disse dage... :mrgreen: - og så kan hun måske lade være med at fortælle sig selv, at hun er luder... :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@MushRoom - haha - den er ny for mig... pudsigt sted at opsøge kunder ;-) - men why not.. at tænke ud af boksen er vist key disse dage... :mrgreen: - og så kan hun måske lade være med at fortælle sig selv, at hun er luder... :razz:

Faktisk er der også en del fyre som bruger scor til at opsøge kvinder som er svære og få gang i og med magtordet KR, så er de tilbøjelige og slippe og så tage imod det tilbud.

At hun opføre sig som slut og knepper med alt og alle, til hun tager imod 800 kr for et blowjob. Hvad er forskellen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@MushRoom  - vildt alligevel at det går begge veje.. Jeg har aldrig selv forstået de der spil, som individer fortæller sig selv - altså hvorvidt det ikke er helt okay at være slutty eller at være luder eller at være købesex-kunde.. 

Reelt set er der ingen forskel - mellem at være slutty og liderlig og modtage penge for BJ... Altså der er selfg. en forskel mellem at tage penge for sex og ikke at gøre det. I høj grad. Men det er ud fra samme devise meget ofte..  altså at kvinders lyst til sex kan være stor og at det kan være en ekstra faktor af kink, når der indgår betaling... 

Kvinders kinkyness kan være meget norm-afvigende ;-)

Anyway - jeg er begejstret over den viden omkring scor, som jeg slet ikke har fået opdateret, fordi jeg ikke selv gør brug af scor.. ;-) 

jeg fandt mig aldrig til rette på scor - og tænker, at der er mange gode alternativer til søgning efter sex - såsom tinder.. :mrgreen:

 

@19517 - hvordan er din erfaring så på tinder ? 

Redigeret af FrokostUartig
blev ikke færdig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

@FrokostUartig Det er nøjagtigt på samme plan som SugarDating, der sidder også en del kvinder, ja rent faktisk en pæn del hvor mange søger selskab for kr og på Scor sidder der ligeså mange mænd der ikke gider alt det skriveri frem og tilbage med en kvinde, så spørger de direkte om de kan købe et blowjob.

Jeg har aldrig købt sex på scor, men jeg ved der er en del som har udøvet denne metode, både mænd og kvinder.

Jeg som har næsten været med siden scor blev født og set udviklingen på de mange år, gået fra et virkelig seriøst sted til at være usmageligt. Fyrene tror at bare fordi en kvinde sidder derinde, så knepper hun med alt og alle. Mange fyre bruger ordet luder, selvom disse kvinder ikke tager kr for det, men det er nok mere fordi de tænker at en kvinde som ligger med mange fyre er sådan en type.

Jeg har bare aldrig forstået at disse fyre bruger det ordvalg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ordet luder er en personlig perversion i mit indre.. Det er top turn-on ord.

At andre gør brug af ordet i negative vendinger, ja, det er jo sådan de anskuer den kvindelige seksualitet. Og i mangel på et bedre ord - fordi den kvindelige seksualitet er en drivkraft af enorme proportioner - så bruges order luder.. Men pyt med den slags mennesker, som alt for ofte er unge mennesker med et lidt umodent ordforråd - det udvikler sig med tiden og en del vil ophøre med at gøre brug af ordet luder, fordi de ser, at det ikke bliver brugt ordentligt. Eller fordi de måske lærer den kvindelige energi og seksualitet bedre at kende..

Og så er der nogle få, som forbliver i mørket og ikke forstår at ordet luder - faktisk ikke alene er ladet med negativt. 

Jeg elsker ordet luder - nu. For år tilbage gjorde jeg ikke. Men nu - damn… 

Så - @MushRoom pyt med den slags mennesker, der gør brug af ordet på en måde, som vi ikke kan identificere os med.. bare pyt..:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg var for forsøgte gang i mit liv på scor.dk for et halvt års tid siden. Jeg har det lidt med scor.dk som med Pattaya. Det er spændende lige i starten, men jeg får hurtigt nok af det. Sådan lidt let kvalmende fornemmelse. Billeder af de samme narrefisser, exhibitionister og selvfede par, der bliver liderlige ved synet af en æske toffifee.....apropos kvalme, når sådan en er tømt.

Jeg var først skeptisk, så var jeg opgivende - og så var jeg i den 7. himmel. Pludselig så jeg mig selv ligge der med mine 100 velfordelte kilo i et hus lige ved vandet hos en 7 år ældre kvinde med high-class udseende og grænseløs begær. Jeg havde næsten følelsen af at være ham teenageren, der i al hemmelighed blev forført af den ældre lærerinde. Hun mødte dog en potentiel kæreste efter et par møder og så var det tilbage i klassen med mig.

Efter en seriøs 'dating-periode' er jeg nu tilbage på scor.dk. Det er på alle mulige måder kvindernes slikbutik. Det fuldstændig vanvittige er, at når en kvinde har oprettet sig uden billede og med en forholdsvis standardiseret tekst, så har hun efter få dage flere hundrede henvendelser....! Vi mænd er nemme, og der er nok af os derinde  - og det er i bund og grund skræmmende, hvordan sulten efter fisse kan være styrende. Scor.dk er stedet, hvor kvinder kan få positiv opmærksomhed, uanset hvordan kroppen ser ud. Der er uden tvivl også kvinder, der alene er derinde af den grund. Jeg har set billeder af mænd med flot overkrop og pik, som har fået 4 likes. 

Jeg var ved at opgive det før jeg kom igang. Jeg orker ikke at være cirkusklovn blandt 200 hanløver, elefanter og tryllekunstnere. Det er ikke nemt tjent fisse derinde - måske med mindre man er mr. sixpack eller kanonkonge. Jeg er ingen af delene, men har dog ikke udseendet imod mig. Jeg har altså heller ikke lyst til at knalde alt, der har en puls, så er trods alt ret selektiv. Min erfaring er, at det hjælper med tålmodighed, intelligent kommunikation og ingen pik-billeder eller tomme toffifee-æsker i baggrunden på selfies.

Lige nu har jeg stadig duften af savsmuld og fisse i den klareste erindring. Imod alle odds, så er det uden store armbevægelser lykkedes at komme øverst i bunken hos en en yngre kvinde i forhold. Hun havde ikke profilbillede eller billeder i profilen (diskretion).......men da hun sender billeder, bliver tigeren for alvor vækket. Måske den smukkeste kvinde jeg har haft sex med :wub:. Hvordan jeg lige fik skilt mig ud dér; det ved jeg faktisk ikke....men det må uden tvivl være noget med det kommunikative.

Så ja, det kan lykkes, men det er ikke nemt og man skal skille sig ud for at få en plads på første række og ikke at ende med en stor rød næse.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

@MushRoom - haha - den er ny for mig... pudsigt sted at opsøge kunder ;-) - men why not.. at tænke ud af boksen er vist key disse dage... :mrgreen: - og så kan hun måske lade være med at fortælle sig selv, at hun er luder... :razz:

Jeg har før i tiden slået mine folder på diverse datingsites.  Her blev der faktisk også formidlet sex. Omfanget var til at overse, men det foregik.  Jeg har fantasi nok til, at kunne forestille mig, at sexen kunne sælges på en måde, således at eventuelle købere ikke opfattede det som almen prostitution.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Er man karismatisk nok, kan man finde piger gennem SD som ikke vil ha noget for det...

Just saying...

Scor eksperimenterede jeg lidt med for nogle år siden men eneste pige derinde jeg syntes var interessant var en jeg kendte iRL...

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft utallige oplevelser igennem scor, alt fra lige på sex og farvel igen, til længerevarende sex relationer, til trekanter og private swinger lignende arrangementer mm.

de perioder jeg har været aktiv derinde har jeg dog også lagt virkelig meget tid og energi i det, nærmest været afhængig af den, hvilket også er grunden til at jeg ikke bruger den mere..

der er meget tidsspilde på scor, men man får også hurtigt en fornemmelse af hvem man skal satse på derinde, der er mange fake profiler og så er der trunterne, som har fået storhedsvandvid af at være der for længe og få komplimenter af flotte, men desperate mænd. men hvis man bare tager sig nogenlunde ud, ikke bliver desperat, kan tale om andet end sex og hvis man ellers er villig til at bruge tid og energi på det, så kan man også finde oplevelser på scor som langt overgår noget man kan betale sig fra, det er ihvertfald min klare erfaring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at der helt klart er noget frækt at finde på Scor.dk, men det kræver altså at man er klare til at bruge en masse tid der inde.
Jeg droppede det for ca. 1 år siden da der var alt for langt mellem de seriøse brugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...