Hop til indhold
Tyrkeren82

Piger som tager ekstra for tillægsydelser

Recommended Posts

Hey med jer:)

hvad syntes I egentlig om at pigerne tager ekstra for tillægsydelser? 

Syntes det er lidt træls, for vi betaler jo egentlig mange penge i forevejen, for at være sammen med dem.

Der er også nogen gange når jeg skriver mail til pigerne og ikke får svar, hva sker der egentlig for det. Jeg mener faktisk at jeg er rimelig høflig når jeg skriver til dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

That's life. Take it or leave it.

Jeg ville da også klar foretrække en pris, All inklusive (full package) og helst en lav standard pris for alle piger i Dk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes generelt det er helt fair når man tænker på det er et menneske som en selv.

At der så er nogle der tager 2000,- for en time som kun inkluderer  fransk med kondom og dansk og så tillæg til 300,- bagefter er ikke lige mig, men det skal jeg ikke blande mig I, det er deres priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 minutter siden:

That's life. Take it or leave it.

Jeg ville da også klar foretrække en pris, All inklusive (full package) og helst en lav standard pris for alle piger i Dk.

 

Det rigtig thats life. Jeg betaler da også hva det koster, men det er bare for dyrt med alle de tillægspriser der er, når man i forevejen betaler så meget for det almindelige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 19 minutter siden:

Der er også nogen gange når jeg skriver mail til pigerne og ikke får svar, hva sker der egentlig for det

Det er som regel scams til indsamling af e-mailadresser. Brug istedet eroguides PM-funktion - eller skriv kun på e-mail med piger du ved har gode anmeldelser/ikke er fake ;-)

Mht. tillægsydelser - så må man jo vurdere om den samlede pris er konkurrencedygtig - det er jo nærmest at sammenligne med at få lavet service på bilen - nogle betaler gladeligt ekstra for at få skiftet sprinklervædske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 26 minutter siden:

Hey med jer:)

hvad syntes I egentlig om at pigerne tager ekstra for tillægsydelser? 

Syntes det er lidt træls, for vi betaler jo egentlig mange penge i forevejen, for at være sammen med dem.

Der er også nogen gange når jeg skriver mail til pigerne og ikke får svar, hva sker der egentlig for det. Jeg mener faktisk at jeg er rimelig høflig når jeg skriver til dem

Det er sjovt du nævner det, for jeg havde en SMS dialog i sidste uge med en af de piger som regelmæssigt besøger Aarhus og som nævnte at det gik lidt skidt for tiden.

Og der skrev jeg faktisk at en af de ting hun burde overveje var at gå væk fra de mange tillægsydelser og i stedet bundle dem lidt i et par pakker, idet det var min generelle fornemmelse på snakken herinde, at folk var trætte af at ende med at betale 3-4 tillægspriser afhængig af hvad de nu har lyst til.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Princippet virker jo lidt som når man ser en annonce for en ny bil  til kr. 99,995.  Man bliver voldsomt interesseret, smutter ud til forhandleren.  Det er så her at det går op for en, at man skal betale ekstra for en del ting og sager man ikke vil undvære...….. og ofte ender det så med at man køber bilen til en højere pris.

I forbindelse med købesex må pigerne gøre som de vil. Jeg foretrækker derimod en fast pris der indkludere alt hvad vi i fælleskab kan finde på.   Jeg er så en typisk stamkunde, hvorfor jeg/vi  efter nogle besøg hurtigt bliver enige om en fast pris pr. besøg.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg synes, at det er pigen/gutten, der sætter set-uppet inkl. prisen, og kunden der beslutter sig for, om han/hun kommer på besøg. 

Synes kunden at prisen af den ene eller anden årsag er for høj, eller uigennemskuelig, kan han/hun jo søge videre på diverse sites, prøve at score en pige/gut i netto, dyppe kuglerne/missen i en balje isvand eller fiske en gokkesok/gulerod frem....... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Princippet virker jo lidt som når man ser en annonce for en ny bil  til kr. 99,995.  Man bliver voldsomt interesseret, smutter ud til forhandleren.  Det er så her at det går op for en, at man skal betale ekstra for en del ting og sager man ikke vil undvære...….. og ofte ender det så med at man køber bilen til en højere pris.

I forbindelse med købesex må pigerne gøre som de vil. Jeg foretrækker derimod en fast pris der indkludere alt hvad vi i fælleskab kan finde på.   Jeg er så en typisk stamkunde, hvorfor jeg/vi  efter nogle besøg hurtigt bliver enige om en fast pris pr. besøg.  

Det er netop en god købmand, når de kan gøre disse ting. Hvem har ikke været en tur i el-giganten, set en billig vaskemaskine eller pokker det kan være og når du forlader butikken har sælgeren solgt dig forsikringer som gør du er sikret i hovede og røv.

Det gamle privat-diskret.dk ( som er lukket og slukket ) der fik pigerne et beløb ud af et besøg som var så latterligt lavt, men de enkle ydelser de kunne give ved siden af eks. græsk, der fik de rene beløb som de havde sat.

Så mange af kronerne gik til tlf pigen, stedet og pimpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 2 timer siden:

Hey med jer:)

hvad syntes I egentlig om at pigerne tager ekstra for tillægsydelser? 

Syntes det er lidt træls, for vi betaler jo egentlig mange penge i forevejen, for at være sammen med dem.

Det er sikkert ikke træls for træklatreren og kuglestøderen, for de sætter jo det frie valg over alt. Noget andet er så, om de vælger at gå til en glædespige :)

Nå, på den alvorlige bane: Jeg bryder mig heller ikke om, at man atomiserer et besøg op i utallige mindre bestanddele. For mig drejer det sig om en helhedsoplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg går som udgangspunkt uden om de piger som har en lang liste med ekstraydelser.

Foretrækker klart dem som beskriver hvad de er til og især hvad de IKKE er til, det gør mange ting meget lettere og man skal ikke spilde hinandens tid.

Det er helt fint hvis de skriver en eller to ting som koster ekstra som fx. anal, megafransk, men den lange liste som især de udenlandske piger disker op med gider jeg ikke, kommer hele tiden til at tænke på vaskehallen til bilen, her koster hjulvask, undervognsskyl sprøjtevoks osse ekstra :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet lyder: "hvad syntes I egentlig om at pigerne tager ekstra for tillægsydelser?"

Normalt tager jeg ikke pigernes priser i forsvar, for i de fleste tilfælde er tiden godt betalt, men vedrørende tillægsydelser synes jeg at der i vise tilfælde kan være en reel årsag til disse, men det kommer selvfølgelig an på den grundlæggende pris og hvad det er som der skal betales ekstra for. 

Hvis man fx har betalt 2.000 kr. for en time, er det selvfølgelig ikke rimeligt at skulle betale ekstra for at vende sig om, eller for 2. gang, men det synes jeg nu heller ikke at vi ser.

Så denne gang vil jeg tage priserne i forsvar og sige, at jeg synes at de tillægspriser, som jeg personligt har kendskab til, forekommer mig rimelige. 

Fx besøgte jeg i sidste uge en dejlig pige på Amager Landevej. Hun ville have kr. 1.200 for 1 time, og så 300 kr. ekstra for kys. Jeg lod mig overtale til de ekstra 300 kr. og fortrød straks - men det skulle vise sig at det var der ingen grund til: Udover nogle dejlige, våde og dybe kys, blev jeg kysset på hele kroppen - jeg synes bestemt at jeg fik valuta for tillægsbetalingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 3 timer siden:

Hey med jer:)

hvad syntes I egentlig om at pigerne tager ekstra for tillægsydelser? 

Syntes det er lidt træls, for vi betaler jo egentlig mange penge i forevejen, for at være sammen med dem.

Der er også nogen gange når jeg skriver mail til pigerne og ikke får svar, hva sker der egentlig for det. Jeg mener faktisk at jeg er rimelig høflig når jeg skriver til dem

Synes det er helt fair med tillægsydelser. Det gør jo bare mulighederne og sortimentet større.

Synes man oftes ser det hos udlandske piger, (som i grund pris også er billigere end de dansk) de har som regel tillægsydelser, hvilket jeg synes det er dejligt da jeg ikke er til anal og kys, og kan sparre de penge. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 5 timer siden:

Pigerne skal bare lave en fastpris med alt inklusiv. Ikke alle de tillægsydelser.

Øhhh Skal ? Det er da noget de selv må bestemme. Hvis man som potentiel kunde så ikke synes det er sagen, så kan man jo springe hendes tilbud over, og vælge en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg forstår godt mændene som finder tillægspriser usexet og kikset. 

Pigerne må selv bestemme, men jeg tror den mere ægte og frække oplevelse piskes væk når der forlanges ekstra mønter for helhedsoplevelsen.

Det er kunstigt og i min optik ødelæggende hvis en pige kræver ekstra for kys under elskerindeoplevelser. Det samme med ekstra betaling for bad og helt ordinære følgeting. Hvis en kvinde ikke vil kysse alt og alle, så gør opmærksom på dine forholdsregler og undlad tillæg. Det skaber større respekt, gen-oplevelse, og god stemning når der sælges med lyst.

Hvis jeg skulle betale for en mand vil jeg heller betale en fast pris fremfor standard og tillægsydelser, det ville gøre mig tør hvis ordinær sex har tillægspriser. Det har bare en ødelæggende effekt og giver ikke meget sprøjt for piger som ikke evner en forretningssans i det våde rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 31 minutter siden:

Øhhh Skal ? Det er da noget de selv må bestemme. Hvis man som potentiel kunde så ikke synes det er sagen, så kan man jo springe hendes tilbud over, og vælge en anden.

Øøøøhhhh skal? Det var ikke det jeg mente.

mener bare at det ville være bedst hvis de lavede en pris med alt inklusiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 7 timer siden:

Øøøøhhhh skal? Det var ikke det jeg mente.

mener bare at det ville være bedst hvis de lavede en pris med alt inklusiv

Ja ligesom på jeres hoteller i Tyrkiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 11 timer siden:

Øøøøhhhh skal? Det var ikke det jeg mente.

mener bare at det ville være bedst hvis de lavede en pris med alt inklusiv

Bedst ? For hvem ? Kunden eller den forretningsdrivende ? Husk nu på, det er stadig business.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det er latterligt med de tillægspriser feks. Hvis man ønsker blow burde udløsning på kroppen være med i prisen og ikke koste 200ekstra.

Men til jer der er utilfredse med dette er der kun 1 ting at gøre. Boykot de piger som tager ekstra tillæg så vil det hurtig få en ende. 

Men i er så dumme i betaler og brokker jer bagefter så selvfølgelig vil det forsætte da der er business i det åbenbart. 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt naturligt at opkræve tillæg for ekstra besvær, ekstra udgifter, ydelser man ønsker at begrænse i antal, ydelser med højere værdi f.eks. anal.

Derimod kan jeg da sagtens følge jer I at ting som er helt naturlige så som skift af stillinger er lidt langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det der betegnes som tillægsydelser er ud over det som mange vil sige er almindelig sex, så er det ok at det koster ekstra.

Jeg mindes ikke at have betalt ekstra, ud over ved Thai massage, det er jo en del af "spillet" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

At tage 500kr ekstra for græsk er mærkeligt, når pigen skriver hun elsker græsk. En pige jeg har været sammen med mange gange, havde altid den samme pris, lige meget hvad vi lavede. Nogle gange græsk, nogle gange ikke. Samme pris hver gangOg det gjaldt alle ydelser ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Isex skrev, for 19 minutter siden:

At tage 500kr ekstra for græsk er mærkeligt, når pigen skriver hun elsker græsk. En pige jeg har været sammen med mange gange, havde altid den samme pris, lige meget hvad vi lavede. Nogle gange græsk, nogle gange ikke. Samme pris hver gangOg det gjaldt alle ydelser ❤️

Med den argumentation er det da mærkeligt overhovedet at tage penge for sex, altså hvis man elsker sex. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...