Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tzatiki

Det er da lige før, at man får lyst til at prøve kina-grillen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da lige før, at man får lyst til at prøve kina-grillen :lol:

Ja, hvis man er indforstået med præmisserne, lyder det til, at underholdningsværdien kan være stor :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte også prøve det kinesiske kød, så jeg ringede for at aftale en tid og få adressen.

I telefonen kunne jeg høre, at hun var i gang med at blive pumpet af en meget højlydt herre, og da jeg lagde på "kom" han i et stort brøl. Haha så var der lagt op til lidt sjov.

En times tid senere gik jeg igennem døren til opgangen og mødte en ældre herre, som på ud på gaden, mens han rettede sin skjorte til. Vi hilste pænt på hinanden.

Da jeg kom hen til døren, bankede jeg let på og en nøgen skønhed, med en mobil ved øret, åbnede døren. Hun viftede mig indenfor og viste mig ind til en seng.

Herinde fik jeg lov til at vente i et par minutter, mens hun talte færdigt i telefonen.

Vi satte os lidt på sengen og talte om hendes ydelser og jeg kom frem til, at jeg ville have en time for 1.500 inkl. røvslik til hende og mig, tungekys og græsk samt to udløsninger.

Jeg betalte og fik besked på at tage tøjet af, hvorefter hun gik ud med pengene.

Det tog ikke langt tid at befri mig selv for mit tøj, og krigerkongen var også fuldt vågen.

Hun kom ind, igen med mobilen ved øret, og lagde sig på sengen, mens hun snakkede med en mulig kunde.

Jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne komme i gang, da uret jo sikkert var startet, så jeg tænkte, at nu skulle vi lege, så jeg klatrede op på seng, satte mig overskrævs på hende med ryggen mod hendes ansigt, hvorefter jeg bakkede indtil hun havde min røv upfront her face, bon appetit, sagde jeg til hende, mens jeg satte røven ned over hendes ansigt :D

Hun nåede vist at mumle noget til kunden om, at kunden skulle vente et øjeblik, og så begyndte hun ellers at slikke mig, mens hun gav mig et handjob. Hun slikkede som ikke havde lavet andet hele livet, men det varede desværre kun i et par minutter, så vendte hun tilbage til telefonsamtalen.

Jeg steg af hende, og lagde mig ned ved hendes side og begyndte at kysse og sutte på hendes bryster. Mens jeg lå der og hyggede mig, havde hun vel 3-4 samtaler og nogle SMS.

Herefter bad jeg hende om at give mig et blowjob, og det gjorde hun til UG. Hun brugte en masse spyt og jeg afsluttede ved at tage kondomet af og komme i hendes mund.

Ladningen spyttede hun delvist ud i en serviet og resten løb ned af hagen og dryppede ned på hendes ene bryst og mave. Det var alt i mens hun SMSede ihærdigt :)

Nu kommanderede jeg hende om på alle fire, så jeg kunne slikke hende røv og også det var en rigtig god oplevelse. Hun har en fantastisk blød hud og duftede dejligt af sæbe blandet med lidt sved. Super lækkert.

Derefter blev det græsk og jeg sørgede selvfølgelig for, at pumpe så hårdt, at personen i telefonen kunne høre, hvad der foregik :P

Nuvel, om på ryggen med kødet , hvorefter jeg lagde mig ovenpå hende, og kørte krigerkongen op imellem filéterne, mens jeg hele tiden besværliggjorde hendes telefonsamtaler ved at tungekysse med hende.

De sidste små 20 minutter brugte jeg på at sutte på hendes bryster, inden det blev tid til det kinesiske kødstykke.

Da jeg var på vej ud af døren, stod der en ung gut udenfor. Han kan ikke have været mere end 16 år og han så meget nervøs ud :lol:

Jeg ønskede ham god fornøjelse og gik ud på gaden for at fortsætte med mit liv. Min kæreste og jeg havde årsdag, så jeg skulle finde på noget lækkert. Af ironi bestilte vi kinesisk hjem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte også prøve det kinesiske kød, så jeg ringede for at aftale en tid og få adressen.

I telefonen kunne jeg høre, at hun var i gang med at blive pumpet af en meget højlydt herre, og da jeg lagde på "kom" han i et stort brøl. Haha så var der lagt op til lidt sjov.

En times tid senere gik jeg igennem døren til opgangen og mødte en ældre herre, som på ud på gaden, mens han rettede sin skjorte til. Vi hilste pænt på hinanden.

Da jeg kom hen til døren, bankede jeg let på og en nøgen skønhed, med en mobil ved øret, åbnede døren. Hun viftede mig indenfor og viste mig ind til en seng.

Herinde fik jeg lov til at vente i et par minutter, mens hun talte færdigt i telefonen.

Vi satte os lidt på sengen og talte om hendes ydelser og jeg kom frem til, at jeg ville have en time for 1.500 inkl. røvslik til hende og mig, tungekys og græsk samt to udløsninger.

Jeg betalte og fik besked på at tage tøjet af, hvorefter hun gik ud med pengene.

Det tog ikke langt tid at befri mig selv for mit tøj, og krigerkongen var også fuldt vågen.

Hun kom ind, igen med mobilen ved øret, og lagde sig på sengen, mens hun snakkede med en mulig kunde.

Jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne komme i gang, da uret jo sikkert var startet, så jeg tænkte, at nu skulle vi lege, så jeg klatrede op på seng, satte mig overskrævs på hende med ryggen mod hendes ansigt, hvorefter jeg bakkede indtil hun havde min røv upfront her face, bon appetit, sagde jeg til hende, mens jeg satte røven ned over hendes ansigt :D

Hun nåede vist at mumle noget til kunden om, at kunden skulle vente et øjeblik, og så begyndte hun ellers at slikke mig, mens hun gav mig et handjob. Hun slikkede som ikke havde lavet andet hele livet, men det varede desværre kun i et par minutter, så vendte hun tilbage til telefonsamtalen.

Jeg steg af hende, og lagde mig ned ved hendes side og begyndte at kysse og sutte på hendes bryster. Mens jeg lå der og hyggede mig, havde hun vel 3-4 samtaler og nogle SMS.

Herefter bad jeg hende om at give mig et blowjob, og det gjorde hun til UG. Hun brugte en masse spyt og jeg afsluttede ved at tage kondomet af og komme i hendes mund.

Ladningen spyttede hun delvist ud i en serviet og resten løb ned af hagen og dryppede ned på hendes ene bryst og mave. Det var alt i mens hun SMSede ihærdigt :)

Nu kommanderede jeg hende om på alle fire, så jeg kunne slikke hende røv og også det var en rigtig god oplevelse. Hun har en fantastisk blød hud og duftede dejligt af sæbe blandet med lidt sved. Super lækkert.

Derefter blev det græsk og jeg sørgede selvfølgelig for, at pumpe så hårdt, at personen i telefonen kunne høre, hvad der foregik :P

Nuvel, om på ryggen med kødet , hvorefter jeg lagde mig ovenpå hende, og kørte krigerkongen op imellem filéterne, mens jeg hele tiden besværliggjorde hendes telefonsamtaler ved at tungekysse med hende.

De sidste små 20 minutter brugte jeg på at sutte på hendes bryster, inden det blev tid til det kinesiske kødstykke.

Da jeg var på vej ud af døren, stod der en ung gut udenfor. Han kan ikke have været mere end 16 år og han så meget nervøs ud :lol:

Jeg ønskede ham god fornøjelse og gik ud på gaden for at fortsætte med mit liv. Min kæreste og jeg havde årsdag, så jeg skulle finde på noget lækkert. Af ironi bestilte vi kinesisk hjem :D

God historie, men hvornår kommer så en rigtig anmeldelse istedet for en fantasi? ^^

Del dette indlæg

Link til indlæg

God historie, men hvornår kommer så en rigtig anmeldelse istedet for en fantasi? ^^

Du kan jo besøge hende og se om du kan få hende til det samme malle ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venter spændt på næste fantasifulde indslag, gad vide hvor den telefon havner??

Og interessant at se hvor mange der har haft glæde af den forholdsvis negative anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venter spændt på næste fantasifulde indslag, gad vide hvor den telefon havner??

Jeg vælger nu at tro, at mine meddebattøreres indlæg er sande :)

Og interessant at se hvor mange der har haft glæde af den forholdsvis negative anmeldelse.

Og hvor mange penge hun sikkert har tjent på den. Alt reklame er god reklame :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

arhh, det er nævnt flere gange i anmeldelserne her.

Måske du får din egen skyld skulle læse dem inden et besøg.

Men her er det igen:

ABSOLUT SMUKKE KINESISKE

piger, 25 år. Store bryster, 48/ 158. Priser fra 350,00 til 500,00. Åbningstider. 09.00 - 03.00. Sydhavnen. Tlf. 5028 9866

Del dette indlæg

Link til indlæg

arhh, det er nævnt flere gange i anmeldelserne her.

Måske du får din egen skyld skulle læse dem inden et besøg.

Men her er det igen:

ABSOLUT SMUKKE KINESISKE

piger, 25 år. Store bryster, 48/ 158. Priser fra 350,00 til 500,00. Åbningstider. 09.00 - 03.00. Sydhavnen. Tlf. 5028 9866

Jeg ringede til nummeret her i aften, og der var det lukket.

Er der nogen, der har hendes nye nummer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ABSOLUT SMUKKE KINESISKE

piger, 25 år. Store bryster, 48/ 158. Priser fra 350,00 til 500,00. Åbningstider. 09.00 - 03.00. Sydhavnen.

Tlf. 5028 9866

Her er den igen igen saxet direkte fra EB.dk. Måske hun bare har slukket telefonen fordi kunderne står i kø på trappen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop talt med hende og hun var tydeligvis igang med en kunde.

Samtalen stoppede flere gange og hun kom med nogle små støn og gisp.

Til sidst sagde hun bare Enghavevej XXX, Enghavevej XXX - selvom det ikke var adressen jeg spurgte til, men om hun tilbød andre services.

Jeg blev sgu tændt af at tale med hende, men jeg ved ikke om jeg gider besøge hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må have været en hurtig kunde så hr Kølle, for nu talte jeg med hende 10 minutter efter jeg kan se dit indlæg og der var der helt stille :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest McFarlane

:lol:

Aldrig har jeg grint så meget over en anmeldelse. Rigtig god humor. Den anmeldese fortjener mindst 4 Reumert priser.

McF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, så kom jeg også forbi den lille kineser.

Og lad med starte med at sige: TAK FOR KAFFE! :o

Her er min anmeldelse:

Lad mig starte med at sige at de dårlige oplevelser folk har fået, slet ikke hænger sammen med min oplevelse.

Jeg ringede til pigen og fik en adresse, da jeg stod ude foran ringede jeg op igen og blev trykket ind i opgangen.

Da jeg kom op ad trappen stod døre på klem og jeg gik ind. I soveværelset til højre sad en smilende kineser med tøj på.

Hun smed det straks, jeg hilste og lånte toilettet. Da jeg kom tilbage sad hun nøgen på sengen med et kæmpe smil.

Det er så her man normalt får stukket et menukort i hånden eller får menuen fortalt, men hun smilede bare og jeg tænkte - Øhhh...

Hun siger så; "Det koster 500,-"

Jeg finder pengene og betaler - Jeg hopper så op i sengen til hende, jeg har lidt kolde hænder så hun hiver dynen over os og ligger så ellers og smiler og griner.

Jeg får varmet hænderne op og går på opdagelse på hendes krop - Hun har nogle dejligt fyldige bryster, dem får jeg leget en hel del med.

Hun ligger bare og stønner lidt (Noget som hun MEGET nemt gør) Hun lader ikke til at have travlt, så efter jeg har leget og kysset hendes bryster, må jeg mærke hendes fisse.

Den er allerede våd, jeg giver hende et par fingre i hullet og en på klitten. Hun kan tilsyneladende lide det.

Efter et godt stykke tid tager hun for første gang fat i min hårde kølle - Haps og den ryger i munden.

Denne pige sutter jo så englene synger.

Det er så ca. på dette tidspunkt at telefonen starter med at brumme første gang og jeg tænker straks "Ååååh Nej!" Men den er på lydløs og hun ignorere den - "Helt sikkert" tænker jeg.

Jeg må afbryde hendes franske da jeg ikke vil komme endnu.

Jeg leger videre med hende og lidt efter sutter hun igen. Efter et stykke tid må jeg stoppe hende igen.

Jeg får påmonteret noget gummi og hun sutter igen.

Til sidst må jeg ind i hende og det kommer jeg så.

Hun får den lidt i missionæren og så om i doggy - Det varer dog ikke længe inden jeg kommer hårdt. Alt i mens telefonen ringer - Men igen ignorerer hun den.

Hun tørrer mig af og jeg ligger mig lidt.

Hun har stadigt ikke travlt og vi ligger og hygge snakker et stykke tid - Her ringer telefonen 2 gange

1. gang er det hendes mand, hun svarer og siger at hun er på arbejde :shock:

2. gang er det en der kan kinesisk

begge opkald var ganske korte og jeg fik massage imens - det var helt fint med mig at hun tog den, da vi ligesom var færdige.

Men hun bliver ved med at snakke med mig om alt - hun siger flere gange at hun kan lide mig og jeg føler bestemt også en rigtig god kemi. Hun er en meget smilende og grinende pige, så har hun de meste charmerende øjne.

Hun ligger nu og piller lidt ved den bløde kølle, hun virker ihærdig og vil vidst gerne have liv i den igen.

Det lykkedes til sidst og jeg får et nyt kondom på og knepper hende hårdt.

Til sidst kommer jeg igen og får tørret køllen af.

Først her siger hun: "Tag tøj på"

"10-4" tænker jeg, jeg skal egentlig også hjem.

Ca. 1 time og 10 min senere står jeg på gaden, 2 ladninger sæd og 500,- fattigere.

Ingen telefonering under akten, en pæn kvinde, jeg fik både kys, massage, fransk og dansk for pengene.

Hun lod mig pille overalt, havde to fingre i hendes fisse, pillede også ved stjernen.

Hun er i øvrigt i starten af 40´erne og tager tilbage til Kina om 3-4 dage, men rolig d´herrer hun er kun væk en uge.

Efter denne omgang fejrede jeg det med mit livs dårligste pizza, som købes på pizzeriaet lige ved Sydhavn st.

Konklusion:

Pigen virker ikke så professionel og maskin agtig som så mange andre piger - jeg tror ikke hun har været i branchen så længe.

Grundet den rigtig gode kemi var det en absolut top oplevelse!

5/5 stjerner herfra - men husk nu at det sikkert var fordi vi to klikkede så godt som vi gjorde.

Det lader til at det er lidt et sats, da nogle af de andre jo har haft meget spøjse / dårlige oplevelser.

Afslutningsvis må jeg sige at jeg hellere må slappe lidt af fra nu af, synes jeg har besøgt rigeligt med piger på meget kort tid. Så nu skal dankortet vist have en efterårsferie. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på besøg ved den fine lille kineser. Hvor gammel hun er ved jeg ikke. Men et sted imellem 30 og 35 vil jeg skyde hende til at være.

Men sød det er hun og jeg skal da lige en tur forbi hende igen når hun engang kommer tilbage.

Havde ringet et par dage før for at høre hvad det nu kostede osv. Og dukkede bare op en dag jeg alligevel kørte forbi.

Tænkte at jeg da lige kunne ringe op og høre om hun var ledig. Og jo det var hun da.

Men puha man skal ha go kondition for at komme op på 4 sal til hende. Det er godt nok mange trapper man skal op af.

Blev lukket ind og så ind i det første værelse hvor der står en stor dobbeltseng og en lille skammel til at smide sit tøj på.

Ikke så meget snak fra hende andet end at hun siger hej. Spørger til hvad det koster og får af vide at det koster 500 kr for 30 min.

Jamen det får hun da. Syntes jeg kunne se at hun havde nogle og bryster igennem hendes skjorte.

Og ganske rigtig. De var rigtig fine. En C skål størrelse tror jeg. Og så er de naturlige. Lige som jeg kan li dem.

Får smidt tøjet og kravler op i sengen til hende. Syntes ik rigtig jeg kan lugte noget hvidløg. Men hun har lidt løgånde da jeg begynder at kysse hende. Dog ikke så slemt igen.

Begynder at lade mine fingre gå på opdagelse rundt på hendes krop. Dejlig glat hud hun har. Finder til sidst ned til revnen som er ganske våd allerede.

Få listet hendes ben til side så der bliver mere plads at lege på. Imellemtiden har hun også fundet lillemanden og er begyndt at lege.

Får listet en finder ind og begynder at lege med den indvendig og reaktionen udebliver da heller ikke. I løbet af kort tid begynder hun at hvine.

Får flyttet lidt rundt på mig så hun kan komme til at sutte imens jeg giver hende mere finger. Dette er dog ikke noget jeg syntes hun er verdensmester i. Hun bruger dog ikke hænder som nogen gør.

Nå men frem med gummidrengen og så ellers der ud af. Først i den ene og så den anden stilling indtil jeg trækker mig ud og flår gummiet af og kommer ud over hendes mave.

Ligger lidt og snakker bagefter.

Jeg tror der er gået næsten 40 min fra jeg kom. Og på intet tidspunkt har hun kigget på uret eller haft travl.

Også selv om telefonen har haft ringet 4-5 gange imens. Den har ligget på senge og været sat på vibrator.

Men ikke noget med at ta den. Måske hun har læst lidt med herinde eller nogen har sagt til hende at det ik er så smart.

Gentagelsesfare: Jo det tror jeg nok. 500 kr for et godt knald med en lynkineser er da OK. Og hun er både sød og ser OK ud også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun mon efterhånden lært lidt forretningspleje? :D:D:D .

Jeg var ellers begyndt at udtænke en lille spøg: To herindefra kunne aftale, at den ene skulle besøge kineseren, mens den anden ringede midt i den hellige handling: "Har du XX på besøg, og kunne jeg liiiige få lov til at tale lidt med ham?" Så ku' hun måske lære det!

:lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun mon efterhånden lært lidt forretningspleje? :D:D:D .

Jeg var ellers begyndt at udtænke en lille spøg: To herindefra kunne aftale, at den ene skulle besøge kineseren, mens den anden ringede midt i den hellige handling: "Har du XX på besøg, og kunne jeg liiiige få lov til at tale lidt med ham?" Så ku' hun måske lære det!

:lol::lol::lol::lol:

Ja eller man fik en kammerart til at ringe imens man lå og pumpede i hende og så bare blev ved med at knævre løs om alt muligt. Det kunne være lidt sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge nu skal da være søde ved den lille kineser, og ikke bare grine af hende,

hun har jo åbenbart givet jer gode oplevelser til en billig penge, var hun her i jylland

ku jeg også være fristet.

skjold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen som kan give mig en adr. på denne kineser, jeg kan ikke finde hende nogen steder. Tak for hjælpen :lol:

Adressen får du ved at ringe til hende, telefonnummeret er nævnt rigtig mange gange i denne streng.

Hvad du også kan læse er at hun er i Kina i denne uge, så prøv at se i Ekstra Bladet i næste uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også lige melde mig med en formanende finger: I skal altså være søde ved vores kinesiske veninde :!:

Jeg har med en blanding af glæde, morskab, afmagt og fortrydelse fulgt debatten om vores kinesiske veninde siden jeg startede den allerførste tråd om hende på Venuslogen, en tråd der siden er blevet kopieret over på alle andre sites. Jeg synes stadig at begge mine besøg hos hende har været skønne og dejlige. Det er ikke hver dag man løber ind i en ikke-proffesionel som hende. At der så løber uproffesionelle oplevelser med i pakken må man leve med (som telefonen i sengen eller da jeg havde bestilt tid og måtte opleve at gå efter en anden kunde op ad trappen til tredje, hvor hun åbnede splitternøgen for ham og sendte mig et beklagende smil :o ). Ikke at det uproffesionelle er OK, men vi må tage det med og grine af det bagefter, for det er som sagt en del af pakken.

Min afmagt og fortrydelse kommer derimod når jeg ser hvordan denne tråd (og mange andre) kommer til at dreje sig om hvem der kan tage pigen hårdest i røven eller bolle hende voldsomst i munden mens hun taler i telefonen. Sådanne dage fortryder jeg at jeg delte min fine oplevelse med jer! :oops:

Hun er en sød pige og hun fortjener ikke den slags "voksenmopning!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Adressen får du ved at ringe til hende, telefonnummeret er nævnt rigtig mange gange i denne streng.

Hvad du også kan læse er at hun er i Kina i denne uge, så prøv at se i Ekstra Bladet i næste uge.

Ikke fordi jeg vil anbefale hende, men nu skulle hun være klar igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...