Hop til indhold
Miller223

Skør kælling, eller er det mig der er nærig?

Recommended Posts

lidt af samtalen:

Citat

i starten et fast beløb hver gang. med tiden er jeg van til overførsler i ny og næ og forkælelse med gaver osv. 
så 1.500 kr er ... ja.. sorry men det er lidt små penge. Så er jeg nok ikke den kvinde du skal have her inde fra.

De "forhold" jeg har haft, er jeg din "kæreste" den dag. Om du vil ud og spise og vise mig frem, se en film, lette hjertet over arbejdet, eller bare ren hygge i sengen en times tid er dit valg. Men jeg bliver vel også altid behandlet utrolig godt.. altså jeg kan få en sms om der er noget jeg kunne tænke mig fra en af mine yndlings butikker, og så står det der næste gang, eller hvis jeg er børnefri men "han" ikke kan ses får jeg lommepenge til at forkæle mig selv når han nu ikke kan med sit selvskab osv. og hvergang er der altid en beløb til mig, aldrig det samme det kan afhænge af så meget.. så tænker ikke at det er det du selv har været van til med dem du har set og det er også helt okay, men så tror jeg bare ikke jeg er den kvinde her inde fra du leder efter :)


du rigtig rigtig sød. 
Men jeg plejer at mødes først til kaffe et sted se om der er kemi, så får jeg et lille beløb for min tid, og så aftaler vi om vi skal ses igen efterfølgende.


hvad koster kaffe med dig?


det forskelligt, jeg plejer ikke at kræve meget. men jeg hører gerne dit forslag, jeg slf en minimums "pris".

Vi mødes til kaffe, når vi sætter os kan du vælge at give mig kontanter eller overfører på mp.
Der er ingen tid sat, det kan være en halv time, eller det kan være timer og masser af kaffe.

Skulle aftalen ikke blive overholdt så går jeg. Har prøvet at blive snydt før, så nu der "faste" regler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke ualmindeligt for sugardating - jeg må igen og igen gentage: Sugardating er mest af alt lir, og det er heldig, hvis du ikke kommer længere, for det er ikke sjovt at havne i kølerne på en golddigger. Du finder også mere almindelig, uskyldig prostitution, men de annoncer behøver vi jo ikke at betale for at se. 

Da jeg sugardatede husker jeg tydeligt mails fra piger, der med al respekt ikke var særlig attraktive, skrive noget i retning af "jeg skal kun have kr. 3.000, jeg ved godt at andre tager meget mere, men jeg gør det ikke for pengenes skyld." 

Del dette indlæg


Link til indlæg

glem det ... så hun vil ha du skal betale hende for en kop kaffe .... 

dine penge er bedre brugt på et bordel ...

 

jeg snakkede med en dansk kineser som ville ha 5000kr i start gebyr per måned... plus diverse restaurant besøg ... gaver osv osv....

og da jeg bor i århus og hun boede på Falster ... ville det jo ikke blive så ofte vi mødtes ... 

 

og det skal siges, hun lignede en billig luder fra et Opiums bordel i Shanghai .... 

men fik da et godt grin ud af det og nogle fine photos af hende ... selvom hendes krop heller ikke var noget at råbe hurra for, men dejlig Slutty   :) 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

Som udgangspunkt er de jo skøre, det kan da vel ikke som et chock. Drop logik og kør efter kaos teori, så kan du bedre følge med i deres "tankegang".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hun er ikke 'skør' - hun benytter sig af muligheden for at malke mest muligt ud af mænd med for tykke tegnebøger. 

Jeg har selv været på sugardaters.dk et par gange og jeg undrer mig gevaldigt over, hvordan Fede Dorith fra Netto tilsyneladende kan sidde med sine urinbefængte nikotinfingre og billige bomuldstrusser og lege 'sugarbabe'. Hvordan hendes succesrate er må stå hen i det uvisse, men da der er en del i den kategori, så må der være et marked - nøjagtig som det uforståelige marked for tre-stjernet salami.

Nuvel, der er også smukke kvinder, unge som modne, men når Dorith kan få 1500 for en ridetur, så forstår man sandelig, hvorfor baresso-pigen tager for sig af lapper og ikke drikker kaffelatte for et gavekort til en veganersandwich.

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bare tage på Tanken i Sydhavnen og købe 2 kaffe 2 Go og og gå over på den anden side af vejen - så koster det dig en plov og en kaffe :rolleyes::P:) og hun er sød frisk og køn ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Sugardating er jo selskab for penge ?

Ja det er det også, men i bund og grund prostitution, sex byttes for penge og gaver, sb erne vil bare ikke se sig selv som GP, og bruger en masse eufemismer om sig selv, og ja tid koster også...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Ja det er det også, men i bund og grund prostitution, sex byttes for penge og gaver, sb erne vil bare ikke se sig selv som GP, og bruger en masse eufemismer om sig selv, og ja tid koster også...

Du har ret....:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Sugardating er jo selskab for penge ?

Efter min opfattelse er sugardating, som det finder sted på Sugardaters.dk, prostitution. Den primære forskel er, at man forinden har en skriftlig kontakt, og at glædespigen (kaldet babe) kan se billeder af kunden (kaldet daddy). 

Omkring 5 % af disse "babes" driver en form for for forretning, der ligner  prostitution som vi kender det fra klinikkerne, men bruger Sugardaters som en gratis annonceplatform. Det er typisk i det modne segment, mens langt de fleste babes er unge (under 25-30 år) og mange meget unge (helt ned til omkring 18 år). Jeg vil tro at højst 10 % af de babes, der er på Sugardaters.dk, er over 40 år.  

Den største ulempe og fare ved sugardating, udover risikoen for at blive snydt, er at mange af de unge piger slet ikke har tænkt sig om. I hvert fald har jeg selv mødt sugarbabes, der har tænkt meget over hvad man skulle betale dem, og i det hele taget hvordan det med gaverne og pengene skulle ordnes, men som tydeligvis ikke havde tænkt over ret meget andet. Selvom det har været de dyreste kopper kaffe jeg har drukket, er jeg alligevel glad for at det aldrig er kommet længere - så på den måde har sugardating i disse tilfælde  været selskab for penge, men det er næppe det som folk går efter eller forventer, og selv kunne jeg godt have været dette selskab foruden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

@thomas 123

Det er meget almindeligt at "sugarbabes" tager penge for at drikke en kop kaffe - ellers kunne de jo ikke lave andet, mener de. 

jeg siger ikke at det sikkert ikke er almindeligt ..... men at miller223's penge er givet bedre ud hos en helt almindelig luder :P 

der betaler han og ved hvad han får ... helt sikkert kan der være noget i, at en sugar pige er lidt mindre "brugt" hvilket jo også er meget rart ;) 

men som jeg har prøvet det ...har jeg aftalt at mødes til en kop kaffe, og hvis hun vil ha extra 500 kr eller penge overført inden et møde, så siger jeg farvel lige der !  .. jeg er der ikke for at ha en 500kr's samtale med en 18 årig pige om vind og vejr, det kan være meget hyggeligt under andre omstændigheder  .... men seriøst ... hvis du er plus 35 så er det ofte meget begrænset hvad du har tilfældes med hende ...og jeg er der for at få stillet min hud sult og hun er der for pengenes skyld .... 

noget helt andet er jeg har også mødtes med nogle hvor foto og virklighed var ... som et Mcdonalds foto af hvordan de forstiller sig deres burgers ser ud.... altså langt fra appetitlig i virkeligheden og der ville jeg da ha følt mig åndssvag hvis jeg så skulle ha smidt 500kr for at ha snakket med dem syntes, tiden og kaffe var rigeligt spild af penge  :) hehe... 

men du har helt ret kan jeg se .... problemet med sugarpigerne er at de nok ikke helt har forstået at de sælger deres krop og de dermed også er prostitueret .... og nu får jeg nok lidt på puklen, men tror helt sikkert det kommer tilbage til dem med renters rente til dem  .... 

jeg har ikke brugt det i et års tid nu, fordi kan jeg nok bedst lide, dem som kalder en spade for en spade.... for jeg går ud fra de har taget den beslutning bevidst.

men har da prøvet på forskellige dating sites at blive kontaktet af filippinske au pair piger ... som siger kan du hjælpe mig ... bla bla bla

og det kunne jeg så godt. ;) 

 

for mig er sugarbabes, klinikpiger eller massagepigerne et fedt ....jeg bruger det udelukket  fordi det er nemt !!! 

det lyder lidt kynisk men man betaler dem ikke for sex, man betaler dem for at gå bagefter eller jeg kan gå ... uden at skulle tænke over det ene eller det andet...

det var hyggeligt mens det stod på ... men ikke mere end det ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters er er virvar af forskellige oplevelser og kvinder der har vidt forskellige opfattelser... 

Så vær tro mod hvad DU vil derinde og find de guldkorn der nu engang er derinde - hvis du kan tilbyde det de efterspørger.. og nej det er ikke altid penge (eller sugar)... 

Jeg har utallige møder hvor sugar slet ikke er indgået - nuvel jeg har betalt for sandwichen eller benzinen når jeg har leget chauffør... 

Jeg har også givet sugar ved aftaler, men har aldrig betalt for møder med mindre sex har indgået i aftalen... et kaffe/kemi møde er for mig for at baben og jeg kan bestemme os for om vi vil gå videre og hvad aftale/ting vi gerne vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 7 timer siden:

Sugardaters er er virvar af forskellige oplevelser og kvinder der har vidt forskellige opfattelser... 

Så vær tro mod hvad DU vil derinde og find de guldkorn der nu engang er derinde - hvis du kan tilbyde det de efterspørger.. og nej det er ikke altid penge (eller sugar)... 

Jeg har utallige møder hvor sugar slet ikke er indgået - nuvel jeg har betalt for sandwichen eller benzinen når jeg har leget chauffør... 

Jeg har også givet sugar ved aftaler, men har aldrig betalt for møder med mindre sex har indgået i aftalen... et kaffe/kemi møde er for mig for at baben og jeg kan bestemme os for om vi vil gå videre og hvad aftale/ting vi gerne vil

enig , jeg har da aldrig drukket kaffe med nogen, jo hjemme i haven, og kun få har jeg spist med først

men det er forskelligt, der er nogle himmelstormere, men sådan er det jo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

‘Tinder’ er tusind gange hurtigere og mere effektivt end Sugardaters.

Og koster ikke noget, når der er match, andet end man er sød, rar og fræk i sengen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

‘Tinder’ er tusind gange hurtigere og mere effektivt end Sugardaters.

Og koster ikke noget, når der er match, andet end man er sød, rar og fræk i sengen :-)

Venligst

French

Jeg har absolut ingen succes på Tinder - hvad gør du og leder du efter yngre kvinder eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

‘Jævnaldrende’. Eller måske - og meget gerne - lidt yngre :-) :-) 

Billeder er vigtigt.

Og du skal skrive en profiltekst. 

PS: jeg siger ikke, at damerne står i kø for at møde mig. Blot at det er meget lettere end Sugardaters.dk :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså meget forskelligt, hvordan et sd møde foregår.

Jeg ville selv som regel sige nej til et kaffemøde for penge, men ellers foretrækker jeg at starte med et kaffemøde eller en middag i byen, som jeg gerne betaler.

Jeg har vist datet 6 i år, som alle har været mere en en gang.

Der er en kvinde, hvor vi mødes på hotel eller lignende og delelr udgiften til værelse (d.v.s. hun har vist betalt mest). og der er en kvinde, hvor vi mødes ved hende og har sex og går i byen og spiser bagefter, hvor jeg betaler middagen. Resten er fra 1000 kr og ned for omkring 2 timers besøg ved hende.

Det er indtil sidste år hændt, at jeg har betalt både restaurant og værelse og penge oveni, men det skal være meget specielt, for at jeg gør det igen (måske en på 18?).

Jeg vil hellere bruge penge på tantramassage eller lignende, hvis pengepungen skal så meget frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

‘Jævnaldrende’. Eller måske - og meget gerne - lidt yngre :-) :-) 

Billeder er vigtigt.

Og du skal skrive en profiltekst. 

PS: jeg siger ikke, at damerne står i kø for at møde mig. Blot at det er meget lettere end Sugardaters.dk :-) 

Jeg få ingen kontakt med unge piger på Tinder. Jeg er 56 og der er næsten ingen hits i min søgning. Har ikke fået kontakt med en eneste ung pige der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været on/off på sd i nogle år efterhånden.. og i har alle ret. Der findes proffesionelle piger, som er både på sd og f.eks annoncelight... Dem lærer man at spotte allerede i første besked... nøgleordene, til at finde en sød, lækker sprød ung pige er: tålmodighed, tålmodighed og tålmodighed.. de ægte sugarbabes findes... har selv fornøjelsen af en sprød lille sag på 20 år, som udelukkende er der for at få et supplement til su’en.. Men når det er sagt, så har vi fantastisk sex når vi mødes...og det uden at hun flår mig... 1000-1500kr pr gang giver hende 4000-5000kr pr mdr. Hun er ikke på sd så længe vi ses fast... og det er jeg heller ikke.., så brug noget tid. Sorter dem fra der straks kommer med priser. Lad være med selv at bringe det på bane, inden i er tæt på at lave aftale om at mødes.. få hendes fortrolighed først.. det betyder mange gange mere, end om sukkeret er 1000kr eller 2000kr.. de har qua deres unge alder, brug for tryghed og vide, at du er en ordentlig fyr... Har skrevet med nogle piger der er bange for at blive anmeldt her på sitet.. så derfor er jeg holdt op med det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 12 timer siden:

Jeg har absolut ingen succes på Tinder - hvad gør du og leder du efter yngre kvinder eller?

Jeg har egentlig bedre succes på Tinder end på Sugardaters . Men det kommer an på hvordan du måler succes.

På sugar kan du hurtigt få en ung lækker pige til noget frækt, hvis du vil bruge 1500/2000 på hende. Det kan du ikke på Tinder.

Men på tinder kan du med lidt god tålmodighed finde et par søde og frække voksne veninder, som er helt med på at det ikke skal være mere end sex.. og helt gratis 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Samson skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har egentlig bedre succes på Tinder end på Sugardaters . Men det kommer an på hvordan du måler succes.

På sugar kan du hurtigt få en ung lækker pige til noget frækt, hvis du vil bruge 1500/2000 på hende. Det kan du ikke på Tinder.

Men på tinder kan du med lidt god tålmodighed finde et par søde og frække voksne veninder, som er helt med på at det ikke skal være mere end sex.. og helt gratis 

Okay interessant ... Hvor gammel er du selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...