Hop til indhold
tugwell

Charlotte sexyclub mf.

Recommended Posts

Jeg havde kigget et stykke tid på hende det lille nips af pige her http://sexyclub.dk/girls/charlotte2/index.php.

Der lå ingen anmeldelser her på siden og under den efterlysning en har skrevet er der ingen svar. 

Så nu tænkte jeg min nysgerrighed måtte klares. 

På bordellet bliver jeg som sædvanligt vist ind i knaldehulen. Kort efter dukker charlotte op. Først og fremmest kan jeg kun sige at de ikke lyver i beskrivelsen. Hun er sgu en lille og flot sag. Hende jeg mødte var dog noget mere mørkhåret end hende på billederne. Så ved ikke helt om det reelt er hende. Men skidt med det. Billederne er ikke helt forkerte når vi taler kroppen. 

Men nu er det så filmen knækker en smule. Hun er sørme ikke dansk. Men fra østeuropa i den sydlige ende. Det er sådan set også ok. Bortset fra jeg altid har foretrukket danske piger og derfor går på danske bordeller. Jeg kan ikke mindes at have oplevet det før på et "dansk" bordel. 

Selve sexen var fin nok. Hun gjorde hvad hun skulle. Men det der med indlevelse.. det kneb det med. Også sådan jeg læser en del af andres oplevelser med udenlandske piger. At det kniber lidt der. Og inden nogen skal til at fare i blækhuset så læs lige sætningen igen. "EN DEL" af andres oplevelser. Ikke alle. ;) Amy feks som er samme steder er en helt anden oplevelse. Der var jeg helt høj bagefter og var nærmest på vej ind igen og bestille en runde mere. mens jeg gik ud mod bilen:) 

Kogt ned til meget lidt. Charlotte er køn, sød og beskrivelsen passer fint. Men lige det der ekstra som gør jeg føler mig ekstra velkommen. Det manglede. 

//tugwell

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, for 5 minutter siden:

Men nu er det så filmen knækker en smule. Hun er sørme ikke dansk. Men fra østeuropa i den sydlige ende. Det er sådan set også ok. Bortset fra jeg altid har foretrukket danske piger og derfor går på danske bordeller. Jeg kan ikke mindes at have oplevet det før på et "dansk" bordel. 

Hmmm.  umiddelbart kunne jeg godt forstille mig, at det kunne få en kedelig effekt på stedets image, men det må tiden jo viste, hvis de foresætter i det spor.  Og gør man burde man nok skrive om pigen er dansk eller udenlandsk på de enkelte pigers profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme tanke havde jeg også på vejen hjem derfra. Måske det er et problem at finde nok danske piger til at fylde hele vagtplanen. De udenlandske har det jo med at tage nogle ret så lange dage. Måske også derfor de lige mangler lidt energi somme tider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har oplevet det flere gange på Sexyclub, men også de andre danske bordeller. Men mig generer det altså ikke. Det vigtigste er, at det er kønne piger som man har lyst til at knalde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, for 37 minutter siden:

alle. ;) Amy feks som er samme steder er en helt anden oplevelse. Der var jeg helt høj bagefter og var nærmest på vej ind igen og bestille en runde mere. mens jeg gik ud mod bilen:) 

:P<3:wub:

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med fare for at lyde grov så gider jeg virkelig ikke betale danske priser for at bolle en østeuropæisk pige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
tugwell skrev, for 11 timer siden:

Først og fremmest - fedt at høre fra en der har besøgt Charlotte! Tror jeg må et par ture forbi og se, om hun kan charmeres til et smil og et langt, sødt suk :ph34r:

De skriver at hun er et lille nips men ikke noget om højde etc. Har du et bud? 

I forhold til udenlandske piger på klinik synes jeg nu ikke at der er noget nyt i det. Man kan selvfølgelig sige at det er dårlig stil ikke at nævne det......men tænker, at der er en god årsag. 

Sexyclub har tidligere haft Amanda (..... med store smukke ægte bryster :ph34r:), og Seductiongirls lille søde Clara (.... som lige er stoppet.... wuuuhuuuuuu :cry:.... ren mandeynk). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 10 timer siden:

Først og fremmest - fedt at høre fra en der har besøgt Charlotte! Tror jeg må et par ture forbi og se, om hun kan charmeres til et smil og et langt, sødt suk :ph34r:

De skriver at hun er et lille nips men ikke noget om højde etc. Har du et bud? 

I forhold til udenlandske piger på klinik synes jeg nu ikke at der er noget nyt i det. Man kan selvfølgelig sige at det er dårlig stil ikke at nævne det......men tænker, at der er en god årsag. 

Sexyclub har tidligere haft Amanda (..... med store smukke ægte bryster :ph34r:), og Seductiongirls lille søde Clara (.... som lige er stoppet.... wuuuhuuuuuu :cry:.... ren mandeynk). 

Jeg har en klar forventning om at når jeg besøger Seductiongirls, sexyclub/romantica, pussygalores mv så er det danske piger. Ikke at det ligefrem står i regelbogen. Sådan har det bare altid været. Ok med mig det ikke altid forholder sig sådan. Men.. Så har jeg det lidt sådan at hvorfor skulle jeg så går på de etablerede bordeller. Det vrimler jo med udenlandske piger overalt i byen. Tilmed til en lidt lavere pris. 

Jeg foretrækker danske piger. Ser ingen grund til at vælge en fra ungarn eller hvor pokker de nu kommer fra. De er ofte svage i det engelske sprog. Så hellere end som taler dansk. Men det er jo bare mine ønsker. Jeg ved nu at jeg lige ringer og spørger en anden gang ingen afgang mod bordellerne.

Til dit spørgsmål omkring højden. Ja det var så et godt spørgsmål. Jeg mindes noget om hun havde stilletter på. Så hvis nu jeg siger hun er omkring 165 cm høj uden dem så tror jeg ikke det er skudt helt forbi. Men hæng mig ikke op på korset hvis det er forkert ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Tak for skuddet.....tjekker lige op på det :ph34r:

I forhold til:

tugwell skrev, for 11 minutter siden:

Men hæng mig ikke op på korset hvis det er forkert ;) 

....vil jeg overlade den tjans til en af pigerne i Mon-Cheries kælder :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...