Hop til indhold
Rejsenetværk

Velkommen

Recommended Posts

Guest Co-Admin

Hej Goldfinger.

Hvis du trykker på "Tilmeldte Brugere", vil du kunne se, at den er god nok.

Freden er forbi :D

MVH

Co Admin

P.S. Tak Rejse. Vi skal nok holde dig i ørerne! 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak Rejsenetværk.

I og med at moderationsrollen nu deles blandt 3 personer, så vil vi hurtigere kunne gribe ind i debatter, hvis det rent undtagelsesvist skulle være nødvendigt samt besvare henvendelser fra jer brugere hurtigere, samtidig med at Co-Administrator og jeg vil kunne aflaste Administrator lidt rent arbejdsmæssigt, så han har mere tid til andre opgaver.

Vh

Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at byde de to nye moderatorer velkommen, og samtidig takke den for dig er villige til at hjælpe mig med holde god ro og orden herinde, samt sørge for at EroGuide.dk også i fremtiden bliver et behageligt sted at være.

Så jeg håber i allesammen vil tage rigtig godt imod dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at byde de to nye moderatorer velkommen, og samtidig takke den for dig er villige til at hjælpe mig med holde god ro og orden herinde, samt sørge for at EroGuide.dk også i fremtiden bliver et behageligt sted at være.

Så jeg håber i allesammen vil tage rigtig godt imod dem :)

Det gør jeg gerne, admin, og tak for det store læs, du uegennyttigt har trukket alene, siden det blev klart, at Hedoen i bedste fald var tvivlsom.

Velkommen til de nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg også og velkommen til de nye moderatorer. Synes siden fungerede fint uden, men kan godt forstå at Admin vil aflastes. Håber siden fortsætter så godt. Jeg kan helst ikke undvære den. Og igen stort tak til Admin for at starte og styre det hidtil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til en ny co admin, en ny moderator og tillykke til admin med at han nu har fundet den medhjælp han søgte.

Det skal nok blive godt - glæder mig til version 2 :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Sikke en trængsel, der ville blive herinde, hvis alle følte sig så betydningsfulde, at de absolut skulle udtale sig om alt, hvad der foregår herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en trængsel, der ville blive herinde, hvis alle følte sig så betydningsfulde, at de absolut skulle udtale sig om alt, hvad der foregår herinde.

:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en trængsel, der ville blive herinde, hvis alle følte sig så betydningsfulde, at de absolut skulle udtale sig om alt, hvad der foregår herinde.

HAHA fed humor guka...først kritiserer du for at kommentere hvorpå du så kommer med den mest ligegyldige kommentar i verden. HAHA tossernes tid er ikke forbi. Dagens griner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...