Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Nu er det over 6 mdr. siden jeg sidst har besøgt Bee, så syntes det er på plads at starte en ny tråd.

havde bestilt 90 min. med 2 x sex og som altid var det en fornøjelse. Startede med sex og kom hele turen rundt fra hendes blow, 69, missionær, doggy osv. Bee med indlevelse og dejlige kys hele vejen igennem. Så stod den på dejlig massage med berøringer de rigtige steder, indtil hun bad mig om at vende mig. Lidt mere stille massage, inden pikken og nosser fik den store tur, hun suttede og slikkede  i lang tid, inden hun satte sig op og red mig på flere forskellige måder (fortalte hende at jeg nok ikke kunne igen) men det skal jeg love for at hun kunne få mig til. Hun suttede igen og en finger i røven, og pludselig, efter 50 min. Kom jeg på hendes mund og ud over mig selv. Hun havde munden ca. 1 cm. Fra pikken, så altså ikke MEGA i ordets forstand.

jeg plejer for det meste at håbe på at jeg kan 2 gange, men 8 ud af 10 gange går den alligevel ikke, men her lykkedes det. Tit er det spild af penge at bestille længere tid eller flere omgange da en gammel mand som mig ofte opgiver 2 omgang.

havde fortalt at jeg havde ondt i skulder og nakke, så den sidste tid blev hovedsagligt brugt på det, og det kan hun også finde ud af. Mange af de thai piger jeg har besøgt kan kun finde ud af sådan lidt hygge massage, men Bee har forstand på det.

mon ikke som alle andre gange Bee har været i Dk, at jeg skal forbi en del gange endnu.

P.S tror Apple er stoppet, og at der kommer en ny pige som afløser, en af de kommende dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 40 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Nu er det over 6 mdr. siden jeg sidst har besøgt Bee, så syntes det er på plads at starte en ny tråd.

havde bestilt 90 min. med 2 x sex og som altid var det en fornøjelse. Startede med sex og kom hele turen rundt fra hendes blow, 69, missionær, doggy osv. Bee med indlevelse og dejlige kys hele vejen igennem. Så stod den på dejlig massage med berøringer de rigtige steder, indtil hun bad mig om at vende mig. Lidt mere stille massage, inden pikken og nosser fik den store tur, hun suttede og slikkede  i lang tid, inden hun satte sig op og red mig på flere forskellige måder (fortalte hende at jeg nok ikke kunne igen) men det skal jeg love for at hun kunne få mig til. Hun suttede igen og en finger i røven, og pludselig, efter 50 min. Kom jeg på hendes mund og ud over mig selv. Hun havde munden ca. 1 cm. Fra pikken, så altså ikke MEGA i ordets forstand.

jeg plejer for det meste at håbe på at jeg kan 2 gange, men 8 ud af 10 gange går den alligevel ikke, men her lykkedes det. Tit er det spild af penge at bestille længere tid eller flere omgange da en gammel mand som mig ofte opgiver 2 omgang.

havde fortalt at jeg havde ondt i skulder og nakke, så den sidste tid blev hovedsagligt brugt på det, og det kan hun også finde ud af. Mange af de thai piger jeg har besøgt kan kun finde ud af sådan lidt hygge massage, men Bee har forstand på det.

mon ikke som alle andre gange Bee har været i Dk, at jeg skal forbi en del gange endnu.

P.S tror Apple er stoppet, og at der kommer en ny pige som afløser, en af de kommende dage.

Stadig deroppe altså.:)

Så kan du måske forklare al den der snak om at hun ikke er "naturlig" mere? At hun skulle have lavet noge djævelskab med sine læber m.v.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Bee forleden. Sød pige. GFE oplevelse. Flotte ægte thaibryster, hvilket er en sjældenhed. 

Da jeg gik hilste jeg på Bees kollega. Jeg tror altså det var apple. Selvom man ikke kan se hendes ansigt på billederne synes jeg kroppen passede maget godt. 

Flot med 2 skud. Det tvivler jeg på jeg kan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 30 minutter siden:

Stadig deroppe altså.:)

Så kan du måske forklare al den der snak om at hun ikke er "naturlig" mere? At hun skulle have lavet noge djævelskab med sine læber m.v.? 

Jeg kunne altså ikke se at Bee skulle se anderledes ud end de andre gange jeg har besøgt hende, så tror det er noget vås

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 22 minutter siden:

Besøgte også Bee forleden. Sød pige. GFE oplevelse. Flotte ægte thaibryster, hvilket er en sjældenhed. 

Da jeg gik hilste jeg på Bees kollega. Jeg tror altså det var apple. Selvom man ikke kan se hendes ansigt på billederne synes jeg kroppen passede maget godt. 

Flot med 2 skud. Det tvivler jeg på jeg kan. 

Det er absolut heller ikke så tit jeg kan det, men Bee arbejdede for sagen ;-)

det har været Apple du så, men kunne forstå på Bee at der startede en ny pige, og kan også se at billeder af Apple er væk fra annonce, så mon ikke vi kom for sent til at prøve hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Nu er det over 6 mdr. siden jeg sidst har besøgt Bee, så syntes det er på plads at starte en ny tråd.

havde bestilt 90 min. med 2 x sex og som altid var det en fornøjelse. Startede med sex og kom hele turen rundt fra hendes blow, 69, missionær, doggy osv. Bee med indlevelse og dejlige kys hele vejen igennem. Så stod den på dejlig massage med berøringer de rigtige steder, indtil hun bad mig om at vende mig. Lidt mere stille massage, inden pikken og nosser fik den store tur, hun suttede og slikkede  i lang tid, inden hun satte sig op og red mig på flere forskellige måder (fortalte hende at jeg nok ikke kunne igen) men det skal jeg love for at hun kunne få mig til. Hun suttede igen og en finger i røven, og pludselig, efter 50 min. Kom jeg på hendes mund og ud over mig selv. Hun havde munden ca. 1 cm. Fra pikken, så altså ikke MEGA i ordets forstand.

jeg plejer for det meste at håbe på at jeg kan 2 gange, men 8 ud af 10 gange går den alligevel ikke, men her lykkedes det. Tit er det spild af penge at bestille længere tid eller flere omgange da en gammel mand som mig ofte opgiver 2 omgang.

havde fortalt at jeg havde ondt i skulder og nakke, så den sidste tid blev hovedsagligt brugt på det, og det kan hun også finde ud af. Mange af de thai piger jeg har besøgt kan kun finde ud af sådan lidt hygge massage, men Bee har forstand på det.

mon ikke som alle andre gange Bee har været i Dk, at jeg skal forbi en del gange endnu.

P.S tror Apple er stoppet, og at der kommer en ny pige som afløser, en af de kommende dage.

Hvor meget måtte du af med for 1.5 time synes det træls det ikke vil sige prisen hvis man skriver eller ringer til dem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 41 minutter siden:

Jeg kunne altså ikke se at Bee skulle se anderledes ud end de andre gange jeg har besøgt hende, så tror det er noget vås

Jeg synes hun så helt naturlig ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte hende sidst, fortalte hun at hun ville have lavet bryster.

Sagde til hende at jeg ikke synes hun skulle og hvis hun VILLE så skulle hun ikke få lavet dem alt for store.

Men har ikke fået hende besøgt efter hun er kommet tilbage igen  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De vil ikke oplyse priser i tlf. det skal man selv høre pigen om. En time koster normalt kr.1200.- så hun fik kr.1800.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bee er en Perle............Hun er bare på en eller anden måde helt naturlig og så mega fræk og forstår kombination imellem massage og det frække.
Hun er bestem min foretrukne............Oh hvor har jeg lyst til at køre nu.

Godt gået med 2 gange - Hvis nogen skulle få det til at lykkes for mig - så må det være Bee.
Jeg synes ikke der er noget med hendes læber - så er det lavet meget flot og naturligt - hun forstår ihvertfald at bruge sine læber :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en godoplevrlse med Bee i dag. Fin pirrende massage, blow og knald god sex afsluttet med sprøjt over hendes flotte bryster. Bee er bare sød og dejlig. 

Men, men, men. Hun har sidste dag i morgen, så hvis der er nogen af jer der har overvejet et besøg, ja så er det altså ud af røret!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi idag, og tror faktisk at det er en af de bedste oplevelser sammen med hende. Vildt meget pirring idag, rigtig meget kysseri og så var hun helt vild da jeg slikkede hende.

hun er nu en dejlig kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik endelig tid til at komme til Fredericia og besøge min klare favorit når det kommer til GFE thai piger.

det var måske @Mr1time der havde varmet pigen godt op - hun var under alle omstændigheder godt varm, våd og villig. Det kan kun blive en god julemåned og mulighed for at skyde nytåret ind med en hyggestund med den skønne Bee.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 minutter siden:

Giver også gerne Bee min varmeste anbefaling. Fantastisk gfe og energisk sex. Hun er bare sød og dejlig. 

Så tog du det sikre valg :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 54 minutter siden:

Så tog du det sikre valg :-)

 

Ja. Jeg så dog også Lucky, men fik desværre ikke øjenkontakt. Hun havde for travlt med sin mobil. 

Bee gennem-red mig så jeg meget at jeg ikke kunne styre min afgang. Jeg plejer aldrig at være i nærheden af klimaks ved ridning, men hun var super intens i dag må jeg sige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte
Mr1time skrev, den 8/8/2018 at 11:51:

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Nu er det over 6 mdr. siden jeg sidst har besøgt Bee, så syntes det er på plads at starte en ny tråd.

Hvilke af billederne på AL er af Bee? Hvor gammel vil I tro hun er. Jeg er fristet af de gode anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mcfjotte skrev, for 7 minutter siden:

Hvilke af billederne på AL er af Bee? Hvor gammel vil I tro hun er. Jeg er fristet af de gode anmeldelser :)

Billede 3 ca 40 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også i tirsdags, samt i sidste uge. Hun giver altid en dejlig behandling, og har endnu ikke besøgt hende og gået skuffet derfra.

var igennem hele paletten, kneppede stående, siddende, liggende og afsluttede efter lang tid i munden på Bee.

topkarakter herfra, og dejligt at være hos en flot moden kvinde som ved hvad en mand vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi denne uge. Anden gang jeg besøgte hende - første gang var for ca et år siden. Oplevelsen var den samme. Nem at få en aftale med. 

Massagen tager ikke lang tid. Hun masserer meget blidt med opvarmet olie på bagsiden af benene og lidt op ad ryggen. Ret hurtigt bliver hun rigtigt nærgående og allerede efter 4 til 5 minutter kunne hun godt "mærke", at jeg ikke længere kunne holde ud at ligge på maven. Da var det i øvrigt også for længst lykkedes mig at krænge hendes vidunderlige nødder ud af den stramme kjole, som hun var iført. 

Herefter var det bare regulær sex og oral i flere forskellige varianter. Hun er fræk og hun lever sig godt ind i tingene. Så jeg har på et tidspunkt planer om igen at kigge forbi hos hende for lidt forkælelse og til sidst at blive tømt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn kvinde som leverer hver gang. Hun rejser hjem i starten af februar og skulle komme tilbage omkring Maj igen.

Ind imellem kan man være heldig at få en oplevelse som er helt ekstraordinær selv hos Bee hvor servicen ellers altid er i top. I går ringede jeg og lavede en aftale kl. 10.00, ankommer kl. 9.50 og Bee ser på mig og siger, "t's your lucky day, Bee very horny"

Ind på madrassen, af med tøjet og Bee var allerede ude af hendes inden jeg var klar, hun sad på kanten og masserede sin glatte mis. Da jeg kommer af tøjet starter den vildeste omgang jeg har oplevet til dato, hun starter med at give dybe blow, får mig op på madrassen til ridelektion, både almindelig cowgirl og reverse cowgirl, dernæst hende ned på ryggen, hvor hun med armbevægelser viser hun vil have hårde og dybe stød, hvilket hun selvfølgelig får. Dernæst op i doggy mens hun masserer sin clit og kommer i et undertrykt skrig. Hun smiler vender sig om og siger "again" og da jeg endnu ikke er kommet starter det hele forfra.

Hun kommer anden gang mens jeg står bag hende og knepper hende i doggystyle hvorefter det også bliver for meget for mig og jeg kommer mens hun tømmer mig med roterende underliv, da jeg trækker mig ud går hun ned og renser min ridder, mens hun gentagne gange kysser, sutter og pirrer den.

Jeg ser på uret og der er gået 50 minutter med hed sex, jeg ser på Bee og siger "I guess no massage", men hun beder mig ligge mig på briksen hvorefter jeg får fuld omgang massage, hun forsøger et par gange om hun kan sutte liv i mig igen, men det er helt udelukket efter den omgang jeg lige har været igennem. Efter 1 time og 45 minutter forlader jeg rummet og møder Apple i døren som kort konstaterer "you look happy"

God fornøjelse og hyg jer med de dejlige piger. Bee fortalte at hun regnede med at Apple bliver og Minna kommer mens hun er hjemme i Thailand. Jeg håber selv at komme forbi en enkelt gang mere inden Bee rejser, og så tror jeg vi skal have Apple med også, hun har før spurgt om vi ville have selskab og hun ser sku dejlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarmann skrev, for 9 minutter siden:

Skøn kvinde som leverer hver gang. Hun rejser hjem i starten af februar og skulle komme tilbage omkring Maj igen.

Ind imellem kan man være heldig at få en oplevelse som er helt ekstraordinær selv hos Bee hvor servicen ellers altid er i top. I går ringede jeg og lavede en aftale kl. 10.00, ankommer kl. 9.50 og Bee ser på mig og siger, "t's your lucky day, Bee very horny"

Ind på madrassen, af med tøjet og Bee var allerede ude af hendes inden jeg var klar, hun sad på kanten og masserede sin glatte mis. Da jeg kommer af tøjet starter den vildeste omgang jeg har oplevet til dato, hun starter med at give dybe blow, får mig op på madrassen til ridelektion, både almindelig cowgirl og reverse cowgirl, dernæst hende ned på ryggen, hvor hun med armbevægelser viser hun vil have hårde og dybe stød, hvilket hun selvfølgelig får. Dernæst op i doggy mens hun masserer sin clit og kommer i et undertrykt skrig. Hun smiler vender sig om og siger "again" og da jeg endnu ikke er kommet starter det hele forfra.

Hun kommer anden gang mens jeg står bag hende og knepper hende i doggystyle hvorefter det også bliver for meget for mig og jeg kommer mens hun tømmer mig med roterende underliv, da jeg trækker mig ud går hun ned og renser min ridder, mens hun gentagne gange kysser, sutter og pirrer den.

Jeg ser på uret og der er gået 50 minutter med hed sex, jeg ser på Bee og siger "I guess no massage", men hun beder mig ligge mig på briksen hvorefter jeg får fuld omgang massage, hun forsøger et par gange om hun kan sutte liv i mig igen, men det er helt udelukket efter den omgang jeg lige har været igennem. Efter 1 time og 45 minutter forlader jeg rummet og møder Apple i døren som kort konstaterer "you look happy"

God fornøjelse og hyg jer med de dejlige piger. Bee fortalte at hun regnede med at Apple bliver og Minna kommer mens hun er hjemme i Thailand. Jeg håber selv at komme forbi en enkelt gang mere inden Bee rejser, og så tror jeg vi skal have Apple med også, hun har før spurgt om vi ville have selskab og hun ser sku dejlig ud.

Det er så herligt når det sker. Og også lidt heldigt man lige rammer det rigtige tidspunkt. Tror også der er en del kemi og genkendelses glæde med. 

Jeg har oplevet noget lignende, men kun hos piger jeg har besøgt nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...