Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Bedste og dårligeste klinik i KBH

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hey. Hvilken klinik i KBH synes I er bedst og dårligt og hvorfor? 

Jeg har indtil videre kun besøgt Mon Cherie og Club Erotica. Jeg vil uden at være i tvivl forstrække Mon Cherie. Det er diskret og pigerne er dejlige og serviceminded. Jeg synes til gengæld at Club Erotica halter langt bagud. Der er et smalt udvalg af piger og de er ikke så lækre (Sif er naturligvis en undtagelse). Engang skulle jeg møde en "pige" hos Club Erotica hvor der stod, at hun var 26 år. Da jeg så hende var hun mindst 50 år. Jeg gik naturligvis min vej da jeg så hende. Jeg vil ikke knalde med en kvinde der kunne være min mormor. Utroligt at en klinik kan fuske i den grad.  

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
dongding skrev, Lige nu:

Great review of a GP

Nu hvor du ikke gider at skrive dansk, men kan finde ud af at læse dansk, så burde du også kunne læse dig frem til, at i dette forum kan man både anmelde klinikker og GP'er ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har indtil videre kun besøgt Mon Cherie og Club Erotica. Jeg vil uden at være i tvivl forstrække Mon Cherie. Det er diskret og pigerne er dejlige og serviceminded. Jeg synes til gengæld at Club Erotica halter langt bagud. Der er et smalt udvalg af piger og de er ikke så lækre (Sif er naturligvis en undtagelse). Engang skulle jeg møde en "pige" hos Club Erotica hvor der stod, at hun var 26 år. Da jeg så hende var hun mindst 50 år. Jeg gik naturligvis min vej da jeg så hende. Jeg vil ikke knalde med en kvinde der kunne være min mormor. Utroligt at en klinik kan fuske i den grad.  

Flot at kunne vælge Danmarks bedste og dårligste klinik ud af 2.

Så er den ged vist unduleret.

Få nu selv et bedre kendskab til klinikker før du fremturer med en bedømmelse.

Så kan du vende tilbage med dit skriv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Flot at kunne vælge Danmarks bedste og dårligste klinik ud af 2.

Så er den ged vist unduleret.

Få nu selv et bedre kendskab til klinikker før du fremturer med en bedømmelse.

Så kan du vende tilbage med dit skriv.

Nu handler mit indlæg om andres (som har et bredere kendskab til flere klinker) meninger. Jeg nævnte bare mine oplevelser med de 2 klinker. Hvis emnet ikke interessere dig, så zipper du bare videre til en anden tråd. Så svært kan det heller ikke være krølle...

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den gode ende, mon ikke vi ender op med steder som Mon Cherie, Pussy Galores, Seduction Girl,  Romantica, Cassiopeia plus enkelte andre ?.  Klinikker i den "dyre" ende og bemandet for fortrinsvis danske piger, pæne lokaliter, rimelig service, pænt udvalg af piger osv .

De dårligste, Tja.... føler egentligt ikke noget behov for at hænge nogen specielle klinikker ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

I den gode ende, mon ikke vi ender op med steder som Mon Cherie, Pussy Galores, Seduction Girl,  Romantica, Cassiopeia plus enkelte andre ?.  Klinikker i den "dyre" ende og bemandet for fortrinsvis danske piger, pæne lokaliter, rimelig service, pænt udvalg af piger osv .

De dårligste, Tja.... føler egentligt ikke noget behov for at hænge nogen specielle klinikker ud. 

Ved du hvorfor at Cassiopeia er lidt dyrere end de andre klinker? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 10 minutter siden:

Nu handler mit indlæg om andres (som har et bredere kendskab til flere klinker) meninger. Jeg nævnte bare mine oplevelser med de 2 klinker. Hvis emnet ikke interessere dig, så zipper du bare videre til en anden tråd. Så svært kan det heller ikke være krølle...

krølle: hvem er det?

Hvis det er mig du henvender dig til, så er min profil altså Krølle Bølle 

Det er ikke tilladt at bruge øgenavne her på lille EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, Lige nu:

Ved du hvorfor at Cassiopeia er lidt dyrere end de andre klinker? 

Det har jeg ikke noget kvalificeret bud på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Det har jeg ikke noget kvalificeret bud på. 

Så vidt jeg ved er der fordi de piger der er på Cassiopeia ikke er at træffe andre steder i stor København, men er ikke helt sikker ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 3 timer siden:

@liderlig-dreng

Da jeg som ung mand startede med at gå bordel i 1990erne var den 23-årige over 35 år og den 29-årige var med garanti langt over 40. Jeg ved ikke, hvor mange gange jeg har betalt for sex med en dame, der var tæt på at kunne være min mor, og som i en del tilfælde kunne være min mor, men dengang var stederne ret mørke, og som ung mand var lysten stor. Det var dog ikke derfor at en time blev til 41 minutter og en halv time til 17 minutter. 

Alt er bedre i dag, især udbuddet. Det er ufatteligt så mange attraktive piger, der er. (Jeg er glad for at jeg ikke er ung i dag, så var jeg sku blevet fattig ;) )

Nu er smag jo forskelligt, og oplevelsen kan jo aldrig blive bedre end den enkelte glædespige, men hvis  man skal liste bordellerne efter, hvor garantien for en god oplevelse er størst, og dernæst hvor man får den bedste oplevelse for pengene, så ser min personlige liste sådan ud: 

1. Magic-girls (virker p.t. fra Kastrup/Tårnby) - budget: kr. 1.200

2. "Valby Bollefabrik" (sidevej til Gammel Køge Landevej) - budget: kr. 900

3. Cassiopeiastars på Østerbro - budget: kr. 2.200

4. "Thai-huset" villa i Rødovre med 4 thaipiger - budget: kr. 1.500

5. Mon Cherie i Rødovre - budget: kr. 2.000

6. Pussy Galores, Frederiksberg - budget: kr. 2.100

7. .Seductiongirls, Rødovre - budget: kr. 2.000

8. "Dør 2" Nyholms Alle, Rødovre - budget: kr. 1.200

9. Huset i Karlslunde - budget: kr. 1.300 

10. SexyClub, Søborg - budget: kr. 2.000

Ovennævnte steder er alle steder, som jeg på en eller anden måde kan anbefale, og som jeg selv overvejer at genbesøge i nævnte rækkefølge. 

Listen med dårlige steder, som jeg ikke kan anbefale, vil jeg holde for mig selv. Jeg synes ikke at det er rimeligt at advare mod et sted, medmindre der følger en forklaring med, så her vil jeg henvise til en evt. anmeldelse af et besøget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Krølle Bølle Jr. skrev, for 8 timer siden:

krølle: hvem er det?

Hvis det er mig du henvender dig til, så er min profil altså Krølle Bølle 

Det er ikke tilladt at bruge øgenavne her på lille EG.

Så så Hr @Krølle Bølle Jr. nu ikke så nærtagende :-) , der er masser eksempler på "kælenavne" her på siderne,  har sågar set @Lady Cherie omtalt som "lille kirse" :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om "Valby bollefabrik"

Blot en tanke om et enkelt af de af @Finn1101 nævnte steder; nemlig ”Valby bollefabrik” (i nogle tidligere tråde benævnt Det gule hus, tror jeg nok).

Jeg har aldrig selv været der, men jeg besøgte i går en kvinde, som arbejdede der sidste gang, hun var i Danmark.

Denne kvinde var også dengang særdeles velanmeldt i Forum. Det forstår jeg godt efter mit møde med hende –  smukt ansigt, flot og fyldig figur og supersex.

Men det er ikke pointen.

Jeg spurgte hende, hvorfor hun ikke længere var i Valby. Og så væltede det ellers ud.

Hendes væsentligste indvendinger var

-          at pigerne ikke selv styrede telefonen/SMSen, og at bestyreren lukkede alle ind, hvilket betød, at hun følte sig presset til at have sex også med ubehagelige og grove typer, som hun selv ville have valgt fra

-          at hun fik at vide, at priserne i huset svarede til de normale priser i Danmark

-          at stedet var møgbeskidt (”unclean and filthy”)

Da hun vendte tilbage denne gang, nægtede hun at arbejde i Valby og blev så i stedet tilbudt et sted i Hvidovre. Det var imidlertid samme koncept og lige så beskidt, viste det sig.

Derfor er hun nu sig selv på et tredje sted.

Jeg er 120% sikker på, at @Finn1101  og andre brødre, som jeg også sætter meget højt, og som også har været i huset i Valby, har behandlet hende og de andre piger med al den respekt, som det kræver at møde et andet menneske under så intime forhold.

Men Valby-konceptet (og måske også de positive anmeldelser) tiltrækker typer, som ikke har samme indstilling.  

PreferEnglish er et eksempel (og alligevel en undtagelse, fordi han har beskrevet sin egen holdning så åbenlyst her i Forum), men der er desværre også andre afstumpede typer, som normalt ville blive siet fra af pigerne selv, men som ser ud til at komme igennem i Valby

Jeg skal i øvrigt ikke moralisere. Det er op til hver enkelt, hvad man finder i orden.

Men jeg synes, at ovenstående insider-beretning hører med til billedet at fabrikken i Valby.

Som sagt er kvinden, jeg besøgte i går, nu sig selv. Hun styrer selv telefonen og kan besøges i en stor og lækker lejlighed på Østerbro.

Priserne er højere nu, men svarer bedre til markedet i øvrigt i Danmark . Og med den service, hun leverer, kunne hun formentlig tage endnu mere.:)

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Du er så tætmpåmat have lavet en anmeldelse at dit indlæg fortjente et link :)

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 1 time siden:

Om "Valby bollefabrik"

Blot en tanke om et enkelt af de af @Finn1101 nævnte steder; nemlig ”Valby bollefabrik” (i nogle tidligere tråde benævnt Det gule hus, tror jeg nok).

Jeg har aldrig selv været der, men jeg besøgte i går en kvinde, som arbejdede der sidste gang, hun var i Danmark.

Denne kvinde var også dengang særdeles velanmeldt i Forum. Det forstår jeg godt efter mit møde med hende –  smukt ansigt, flot og fyldig figur og supersex.

Men det er ikke pointen.

Jeg spurgte hende, hvorfor hun ikke længere var i Valby. Og så væltede det ellers ud.

-          at pigerne ikke selv styrede telefonen/SMSen, og at bestyreren lukkede alle ind, hvilket betød, at hun følte sig presset til at have sex også med ubehagelige og grove typer, som hun selv ville have valgt fra

-          at hun fik at vide, at priserne i huset svarede til de normale priser i Danmark

Da hun vendte tilbage denne gang, nægtede hun at arbejde i Valby og blev så i stedet tilbudt et sted i Hvidovre. Det var imidlertid samme koncept og lige så beskidt, viste det sig.

Jeg er 120% sikker på, at @Finn1101  og andre brødre, som jeg også sætter meget højt, og som også har været i huset i Valby, har behandlet hende og de andre piger med al den respekt, som det kræver at møde et andet menneske under så intime forhold.

Men Valby-konceptet (og måske også de positive anmeldelser) tiltrækker typer, som ikke har samme indstilling.  

PreferEnglish er et eksempel (og alligevel en undtagelse, fordi han har beskrevet sin egen holdning så åbenlyst her i Forum), men der er desværre også andre afstumpede typer, som normalt ville blive siet fra af pigerne selv, men som ser ud til at komme igennem i Valby

Jeg skal i øvrigt ikke moralisere. Det er op til hver enkelt, hvad man finder i orden.

Men jeg synes, at ovenstående insider-beretning hører med til billedet at fabrikken i Valby.

Som sagt er kvinden, jeg besøgte i går, nu sig selv. Hun styrer selv telefonen og kan besøges i en stor og lækker lejlighed på Østerbro.

Priserne er højere nu, men svarer bedre til markedet i øvrigt i Danmark . Og med den service, hun leverer, kunne hun formentlig tage endnu mere.:)

Cobham

Det indlæg ville også pynte lidt i denne tråd:

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 1 time siden:

... Da hun vendte tilbage denne gang, nægtede hun at arbejde i Valby og blev så i stedet tilbudt et sted i Hvidovre ....

Her bliver jeg så nysgerrig: Af hvem? En bagmand M/K? Og hvad er i givet fald hans/hendes rolle samt honorar for ulejligheden?

Jeg har tidligere hævdet, at invasionen af bl.a. østpiger, afrikanere og latinaer ikke kunne lade sig gøre uden organiseret hjælp, der bl.a. bistod med sprog og opholdssted.

Kan du eventuelt uddybe dette punkt lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende X Jeg har ikke skyggen af belæg for, at der er foregået noget ulovligt i huset i Valby, og det var ikke min pointe.

Jeg gengav alene en insider-beretning fra en kvinde, der, sådan lød det, havde behov for at fortælle om sine oplevelser - fordi denne kvinde er værdsat i Forum og hendes oplevelser derfor for andre måske kan have betydning for, om de vil benytte stedet.

Jeg har i øvrigt al respekt for de brødre, der har været der og behandlet pigerne godt.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 27 minutter siden:

@Borende X Jeg har ikke skyggen af belæg for, at der er foregået noget ulovligt i huset i Valby, og det var ikke min pointe.

Jeg gengav alene en insider-beretning fra en kvinde, der, sådan lød det, havde behov for at fortælle om sine oplevelser - fordi denne kvinde er værdsat i Forum og hendes oplevelser derfor for andre måske kan have betydning for, om de vil benytte stedet.

Jeg har i øvrigt al respekt for de brødre, der har været der og behandlet pigerne godt.

Cobham

Nej, jeg ved godt, at det ikke var din pointe, og jeg er da heller ikke ude på at bringe konkrete personer i fedtefadet. Jeg – og sikkert flere andre – er bare lidt nysgerrig efter de mekanismer, der virker bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 3 timer siden:

Om "Valby bollefabrik"

Men det er ikke pointen.

Cobham

@cobham

Jeg ved ikke, om det er et spørgsmål til mig? Jeg skal ikke tage bordellet på villavejen i Valby i forsvar, men jeg kan ikke genkende at der skulle være beskidt, men at der er travlt, er nok tydeligt for de fleste, der har været der. Hvis man primært vægter om stedet er rent og ”eksklusivt,” ville jeg dog vælge nummer 3 på min liste. Nummer 1 har det også ”pænere” efter min mening, og det har flere steder længede nede på listen også. 

Jeg er glad for at høre at pigen bare kunne forlade stedet og begynde et andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Her bliver jeg så nysgerrig: Af hvem? En bagmand M/K? Og hvad er i givet fald hans/hendes rolle samt honorar for ulejligheden?

Jeg har tidligere hævdet, at invasionen af bl.a. østpiger, afrikanere og latinaer ikke kunne lade sig gøre uden organiseret hjælp, der bl.a. bistod med sprog og opholdssted.

Kan du eventuelt uddybe dette punkt lidt?

Jeg synes at det må være hævet over enhver tvivl at disse steder er organiseret, men det har intet med menneskehandel eller lignende at gøre, og jeg føler mig overbevist om at alle er der helt frivilligt og bare kan forlade stedet, hvis de ønsker det, hvilket historien jo også bekræfter.

Det er, helt ligesom konen til bikeren, der udlejer til tøserne omkring bikerklubber og deres veninder. Her er det bare et set-up, der udlejer til piger rejsende i sex.

”Valby Bollefabrik” er primært polske piger, der kommer fra bordeller i Polen eller i Tyskland.

Magic-girls er primært ungarske piger, der kommer fra bordeller i Schweiz.

De kommer til Danmark, fordi de mener at indtjeningsmulighederne er gode og at rygtet skulle være at konkurrencen er ringe. (Det med konkurrencen har jo nok ændret sig lidt siden rygtet blev skabt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg synes at det må være hævet over enhver tvivl at disse steder er organiseret, men det har intet med menneskehandel eller lignende at gøre, og jeg føler mig overbevist om at alle er der helt frivilligt og bare kan forlade stedet, hvis de ønsker det, hvilket historien jo også bekræfter.

Det er, helt ligesom konen til bikeren, der udlejer til tøserne omkring bikerklubber og deres veninder. Her er det bare et set-up, der udlejer til piger rejsende i sex.

”Valby Bollefabrik” er primært polske piger, der kommer fra bordeller i Polen eller i Tyskland.

Magic-girls er primært ungarske piger, der kommer fra bordeller i Schweiz.

De kommer til Danmark, fordi de mener at indtjeningsmulighederne er gode og at rygtet skulle være at konkurrencen er ringe. (Det med konkurrencen har jo nok ændret sig lidt siden rygtet blev skabt).

Derfor kan det jo stadig godt være interessant at vide, om organisationen af denne "indvandring" beror hos danskere, eller om udlændinge står bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tro, at Cassiopeiastars var den førende klinik for få år siden. Ofte var det her, at unge og relativt uskyldige piger debuterede. Det var indimellem piger på niveau med fotomodeller. Siden er det gået tilbage for huset på Østerbro. Det er mit indtryk, at man i dag finder de helt unge og lækre babes hos Sexyclub i Gladsaxe. Dog kommer jeg efterhånden mest hos de udenlandske piger på grund af muligheden for SF/MF og ikke mindst de lavere priser. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...