Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvor meget tjener en GP?

Recommended Posts

liderlig-dreng skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan heller ikke forstå, hvordan der kan være store forkskele på indtægterne. Klinkerne i KBH har de samme priser. Måske undtagen lige en enkel klinik som tager 100 kr. mere. 

Mon ikke du godt selv kan regne ud, ved at kigge lidt hjemmesider og vagtplaner er antallet af vagter er forskellige fra pige til pige.  Du har sikkert også allerede at nogle piger er tilknyttet flere steder, andre ikke. Alene det forhold giver forskellig brutto indtægt.  

Nu er du jo så nysgerrig omkring hvor meget man kan tjene, eller hvad man kan tjene på en typisk klinik i København.  Hvis du får en pige til at kontakte en sådan klinik, vil du højest tænkeligt får et tal.  At tallet så ikke bygger på valide fakta er jo så nok en anden sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 12 minutter siden:

FEDT - kan ikke lige gennemskue om denne tager højde for menses, ubetalte sygedage og ferie?   :-) :-) 

Den skulle vist efter sigende også tage højde for udeblivelser også 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Mon ikke du godt selv kan regne ud, ved at kigge lidt hjemmesider og vagtplaner er antallet af vagter er forskellige fra pige til pige.  Du har sikkert også allerede at nogle piger er tilknyttet flere steder, andre ikke. Alene det forhold giver forskellig brutto indtægt.  

Nu er du jo så nysgerrig omkring hvor meget man kan tjene, eller hvad man kan tjene på en typisk klinik i København.  Hvis du får en pige til at kontakte en sådan klinik, vil du højest tænkeligt får et tal.  At tallet så ikke bygger på valide fakta er jo så nok en anden sag. 

Som jeg skrev i starten, så er jeg udmærket klar over, at det kommer an på hvor meget pigen arbejder. Men lad os ANTAGE, at der bliver arbejdet 37 timer! Hvor meget vil hun cirka tjene. En tidligere GP har fortalt, at man nemt kan tjene 60 - 90.000 kr. om måneden før skat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@TheVoice  - jeg tænder en lillebitte smule på brugen af ordet valid... det er sååå uartigt...

Jeg havde på fornemmeren at du var til "dirty talk"  i frokostpauserne.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
liderlig-dreng skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg skrev i starten, så er jeg udmærket klar over, at det kommer an på hvor meget pigen arbejder. Men lad os ANTAGE, at der bliver arbejdet 37 timer! Hvor meget vil hun cirka tjene. En tidligere GP har fortalt, at man nemt kan tjene 60 - 90.000 kr. om måneden før skat. 

Hvor lang tid siden er det at hun var GP?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@TheVoice - jeg er til SÅ meget til frokost... siger det bare... men valid - det er fandmer uartigt... BIG TIME !

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, Lige nu:

Man kan sagtens lave diverse kalkulationer.  Hvis man gør dette er det vigtigt at skelne imellem betalbare timer og ikke betalbare timer. De ikke betalbare timer indeholder meget andet end, at sidde og vente.  Det er således også vigtigt at antallet af ikke betalbare timer medregnes i summen af arbejdstimer. 

Jeg blot sige, at den håndfuld jeg kender privat, er selvfølgelig ikke repræsentative for alle piger, men jeg kan løfte slørret for, at deres aktivister sat i relation til udbyttet på ingen måder er så astronomiske , at ville kunne finansiere i liv på første klasse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er forskel på at tjene og omsætte.

Der er forskel på piger, på steder, på hvor mange vagter hver pige har, på hvor lange vagter hver pige har, hvor i landet hun er og hvor mange kunder hun har. Mao, der er intet generelt i denne branche.

Og når det er sagt, så er jeg helt på linje med Ida her, det vedkommer ikke andre end den enkelte pige, hvad hun tjener. Og hvordan hun iøvrigt kører sin butik, sætter sine priser osv osv. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Liv skrev, for 1 minut siden:

Der er forskel på at tjene og omsætte.

Der er forskel på piger, på steder, på hvor mange vagter hver pige har, på hvor lange vagter hver pige har, hvor i landet hun er og hvor mange kunder hun har. Mao, der er intet generelt i denne branche.

Og når det er sagt, så er jeg helt på linje med Ida her, det vedkommer ikke andre end den enkelte pige, hvad hun tjener. Og hvordan hun iøvrigt kører sin butik, sætter sine priser osv osv. ;-) 

Ja. Jeg er enig. Det vedkommer ikke andre hvor meget den enkelte pige tjener. Men nu er det sådan, at jeg spørger om hvor meget man tjener i branchen generelt og ikke om en specifik pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 16 minutter siden:

Billedet bliver som end meget mere plumret end som så.

Når sweetstone skriver, at en Thai forventes at tjene 130.000 pr. måned (om det så i øvrigt er realistisk eller ej, vil jeg ikke udtale mig om), så skal man jo lige starte med at definere hhv. om at "Tjene" er lige med "omsætning" eller "overskud" - det er bestemt ikke det samme.

Jeg vil tro at vi taler omsætning.

Næste væsentlige forudsætning for at kunne "estimere" noget som helst er, om GP'en i givet fald er "Registreret" som selvstændig, og dermed betaler moms, for så kan du da lige trække 20% fra omsætningen, og så "Tjener" hun ikke længere 130.000, men i stedet 104.000 kr. 

Når du så har fratrukket alle omkostningerne som hun skal afholde til f.eks. annoncer, kondomer, vask, håndklæder, husleje, varme, olier, køkkenrulle, stearinlys, frækt undertøj, evt. fotos, hjemmeside, revisor, elektricitet mv., så fremkommer der måske i stedet et overskud på 80.000 kr. før skat

Alt dette er ud fra en "tænkt" omsætning på 130.000 kr. pr. måned - hvilket i mine ører lyder meget højt sat - men Thaierne er jo kendte for at være arbejdssomme.

Hvis man laver samme beregnings eksempel med 3 kunder á 1.000 kr. om dagen, så bliver indtægten kun på ca. 46.000 kr. om måneden, selvom der arbejdes 6 dage om ugen.

som jeg skrev " forventes" det at hver pige tjener 130 ooo pr mdr.for ar der er smil på læben.

og ja stedet er registreret(men om de opgiver hele indtægten -kan jeg ikke svare på.

for det meste har mamasan 2 piger -der arbejder på stedet.

mamasan betaler pigernes daglige fornødenheder 

annoncer kondomer osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 minutter siden:

Oh, vil lige høre om det er indtægten eller indtægten som glædespigerne oplyser til SKAT, som vi taler om... 

Det alment, at taler man om indtægter så er det før skat.  Atl andet kan man eksempelvis ikke lave sammenligninger på, da den enkeltes skat er individuel, herunder også forhold der intet har med deres job at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, Lige nu:

Ja. Jeg er enig. Det vedkommer ikke andre hvor meget den enkelte pige tjener. Men nu er det sådan, at jeg spørger om hvor meget man tjener i branchen generelt og ikke om en specifik pige. 

Jeg forklarer netop, at man ikke kan generalisere på noget som helst. Det afhænger af 117 faktorer, der ikke er ens for alle piger, og ikke er ens alle dage, året rundt. Vi får jo ikke løn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Nu tror jeg, at jeg har fattet, at det kommer an på mange ting. (Det gør det jo i alle brancher, men man kan stadig lave et cirka estimat). Så lad mig spørge på en anden måde: Hvor meget skal pigen betale til klinikken? Altså når jeg betaler 1000 kr. til pigen, hvor meget går så til klinikken? Og jeg regner med, at det er klinikken der betaler alle udgifter som husleje og kondomer osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg giver et gratis knald til alle piger der kan fremvise en årsopgørelse, hvor eneste indtægt er prostituion på over 600.000.  Hvis det skulle vælte ind, vil jeg overveje et kønsskifte operation 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Jeg forklarer netop, at man ikke kan generalisere på noget som helst. Det afhænger af 117 faktorer, der ikke er ens for alle piger, og ikke er ens alle dage, året rundt. Vi får jo ikke løn...

Ohh hold nu op. Man kan sagtens generalisere! Det kan man iøvrigt i næsten alle andre brancher. Tag f.eks. advokatbrancen. Altså de selvstændige advokater. Man kan sagtens beregne hvor meget 100 advokater tjener (hvis de arbejder 37 timer og har betalt alle deres udgifter som leje og løn til sekretær.) Så kan man jo sagtens via simpel matematik finde gennemsnittet af hvor meget de 100 advokater tænder i gennemsnittet! Det er altså ret simpelt. 

Altså hvis man har 100 GP som arbejder 37 timer og 50 af dem tjener 60.000 og de restende 50 tjener 80.000 så kan man sagtens beregne at gennemsnittet lønnen for en GP er 70.000 kr. 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Nu tror jeg, at jeg har fattet, at det kommer an på mange ting. (Det gør det jo i alle brancher, men man kan stadig lave et cirka estimat). Så lad mig spørge på en anden måde: Hvor meget skal pigen betale til klinikken? Altså når jeg betaler 1000 kr. til pigen, hvor meget går så til klinikken? Og jeg regner med, at det er klinikken der betaler alle udgifter som husleje og kondomer osv. 

Ha ha, her vil du også opdage at det afhænger af stedet m.v.  :) Nogen steder betaler man et fast aftalt beløb, uagtet om der kommer gæster eller ej. Andre steder har man indbygget et fastbeløb og nogle procenter.   Det er således rigtigt, at det afhænger mange faktorer. Vagtlængderne kan ligeledes svinge fra sted til sted. Det samme omkring det serviceniveau og hjælpefunktioner der er inkluderet i lejen. 

Alle kan jo lave et ca estimat, hvis man tager afsæt i nogle beskrevne forudsætninger. Men om det vil være særligt brugbart vil jeg tvivle på. Noget helt andet er jo, at hvis man har som mål at regne på hele branchen, så er der meget forskel på de forskellige koncepter.  Nogle segmenter er mere vellønnede end andre.  Et eller andet sted skal alt jo så omregnes til en "slags" fuldtids stilling. Det kan såmænd være interessant nok, men næppe særligt brugbart.  Hvis man laver disse regnestykker er man ligeledes nødt til at tage højde for en pokkers masse usikkerheder, da fakta ikke er nemt at få.  Typisk skal fakta indhentes af omveje. Disse fakta kan  være farvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bedøvende ligeglad med hvad de enkelte piger tjener.

Får jeg en god oplevelse,  så er dagen reddet.

Hvad sker der nu med min indbetaling?

Underordnet for mig. 

Er er ugler i mosen, så må pigerne undgælde for det.

Vil du A   - B    -  C    opgive din lønseddel her på lille EG?

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 34 minutter siden:

Ohh hold nu op. Man kan sagtens generalisere! Det kan man iøvrigt i næsten alle andre brancher. Tag f.eks. advokatbrancen. Altså de selvstændige advokater. Man kan sagtens beregne hvor meget 100 advokater tjener (hvis de arbejder 37 timer og har betalt alle deres udgifter som leje og løn til sekretær.) Så kan man jo sagtens via simpel matematik finde gennemsnittet af hvor meget de 100 advokater tænder i gennemsnittet! Det er altså ret simpelt. 

Altså hvis man har 100 GP som arbejder 37 timer og 50 af dem tjener 60.000 og de restende 50 tjener 80.000 så kan man sagtens beregne at gennemsnittet lønnen for en GP er 70.000 kr. 

Og please forstå at INGEN ud over hver enkelt pige har den viden, hvorfor du aldrig finder én her, som kan svare på andres vegne - hvad 100 GP'er tjener i gennemsnit. 

Men du har jo selv kendskab til en GP du kender - eller måske blot læst artiklen, så du sidder vel selv med et svar allerede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ha ha, her vil du også opdage at det afhænger af stedet m.v.  :) Nogen steder betaler man et fast aftalt beløb, uagtet om der kommer gæster eller ej. Andre steder har man indbygget et fastbeløb og nogle procenter.   Det er således rigtigt, at det afhænger mange faktorer. Vagtlængderne kan ligeledes svinge fra sted til sted. Det samme omkring det serviceniveau og hjælpefunktioner der er inkluderet i lejen. 

Alle kan jo lave et ca estimat, hvis man tager afsæt i nogle beskrevne forudsætninger. Men om det vil være særligt brugbart vil jeg tvivle på. Noget helt andet er jo, at hvis man har som mål at regne på hele branchen, så er der meget forskel på de forskellige koncepter.  Nogle segmenter er mere vellønnede end andre.  Et eller andet sted skal alt jo så omregnes til en "slags" fuldtids stilling. Det kan såmænd være interessant nok, men næppe særligt brugbart.  Hvis man laver disse regnestykker er man ligeledes nødt til at tage højde for en pokkers masse usikkerheder, da fakta ikke er nemt at få.  Typisk skal fakta indhentes af omveje. Disse fakta kan  være farvet. 

Ok. Så lad mig spørge på en 3. måde :) Hvis man tager 1000 tilfældige GP'er i hele landet som arbejder 37 timer og beregner sig frem til via simpel matematik til deres gennemsnit løn? Hvor meget tror du at den gennemsnitlige løn er på? Og her er der naturligvis snakke om brutto lønnen før skat. 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hvad skal det gøre godt for ?

At vide hvad en GPer tjener ?

Hvad er formålet med at spørge ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Hvad skal det gøre godt for ?

At vide hvad en GPer tjener ?

Hvad er formålet med at spørge ?

Tjaa. Jeg er bare nysgerrig på hvor meget man tjener i diverse brancher. Jeg har også tjekket op på hvor meget man tjener i andre brancher :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
FritidsQ skrev, for 5 minutter siden:

Og please forstå at INGEN ud over hver enkelt pige har den viden, hvorfor du aldrig finder én her, som kan svare på andres vegne - hvad 100 GP'er tjener i gennemsnit. 

Men du har jo selv kendskab til en GP du kender - eller måske blot læst artiklen, så du sidder vel selv med et svar allerede....

Vil det altså sige, at man i ALLE brancher kan finde gennemsnittet på hvor meget 1000 tilfældige fuldtidsansatte tjener, men det kan man så ikke med GP'er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...