Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Luksus Domina, fyn

Recommended Posts

Pite skrev, 1 time siden:

Er det første gang, syntes, jeg du skal vælge den sikre løsning, og besøge Villa Bella

Kan ikke være mere enig. Kan love dig at hos Villa Bella får du dygtige, seriøse og ægte dominaer som drives af lyst

Nogle af  Danmarks flotteste BDSM lokaler

og reel service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
sn57 skrev, for 13 timer siden:

Kan ikke være mere enig. Kan love dig at hos Villa Bella får du dygtige, seriøse og ægte dominaer som drives af lyst

Nogle af  Danmarks flotteste BDSM lokaler

og reel service

Men er det muligt at bestille en tid på stedet? Har ikke lyst til at sidde og flagre i et venteværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, 1 time siden:

Men er det muligt at bestille en tid på stedet? Har ikke lyst til at sidde og flagre i et venteværelse.

 

Ja da. Ring eller skriv til dem. Det gør jeg altid selv en uges tid i forvejen.
Det viser også i mine øjne at man er seriøs, og begge parter har tid til at forberede sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg orker heller ikke ventetid, men har en "tradition/aftale" med min faste Domina om at jeg sender en SMS når jeg er ankommet, og hun sender en når legen kan begynde. 

 

Så bruger jeg ventetiden ( 10-15 minutter ) på at gå en lille tur, og varme op mentalt . 

 

Overvejer bestemt et besøg i VillaBella i næste uge, da ferieturen alligevel går hen over Fyn . Har været der før og er klar til endnu en tur . 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 20 timer siden:

Men er det muligt at bestille en tid på stedet? Har ikke lyst til at sidde og flagre i et venteværelse.

Ja, se her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft telefonsex med hende. Hun var nem at komme i kontakt med, holdt hvad hun lovede, og så havde hun en dejlig stemme og en god fantasi. Jeg synes, at hun virker rigtig cool - du kan jo prøve en omgang cybersex med hende, før du beslutter dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Dog skal man nok være opmærksom på at Lady Gitte er tættere på at være 100 år end de fleste andre i branchen ! :-o

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 34 minutter siden:

Dog skal man nok være opmærksom på at Lady Gitte er tættere på at være 100 år end de fleste andre i branchen ! :-o

 

 

 

Det gør hende jo ikke dårligere

!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel

En domina kan ikke blive for gammel , det er evnerne og erfaringen der betyder noget, jeg vil hellere have en på 50 end en på 25 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke særlig pænt skrevet 

Sandheden er ilde hørt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 12 timer siden:

Sandheden er ilde hørt ? 

Uanset sandhed eller ej, så var det ikke pænt skrevet.

Og hvad betyder alderen i forhold den service man får ? og lige præcis omkring BDSM og lignende øvelser, kommer alderen som regel til gode, da erfaringen ofte er større.

Hvis du gør alvor af din "trussel" om at besøge VillaBella i næste uge, så skal jeg da være den første til at sende en donation til pigerne på stedet, så du får din bagdel alvorligt på komedie for din udtalelse om Lady Gitte !

Men måske det slet ikke er nødvendigt, hvis jeg kender Illona ret, så gør hun det sikkert uopfordret og med stor fornøjelse :)

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Oldie skrev, for 1 time siden:

Uanset sandhed eller ej, så var det ikke pænt skrevet.

Og hvad betyder alderen i forhold den service man får ? og lige præcis omkring BDSM og lignende øvelser, kommer alderen som regel til gode, da erfaringen ofte er større.

Hvis du gør alvor af din "trussel" om at besøge VillaBella i næste uge, så skal jeg da være den første til at sende en donation til pigerne på stedet, så du får din bagdel alvorligt på komedie for din udtalelse om Lady Gitte !

Men måske det slet ikke er nødvendigt, hvis jeg kender Illona ret, så gør hun det sikkert uopfordret og med stor fornøjelse :)

Nej det var ikke pænt skrevet og lad os håbe han får røven alvorligt på komedie, men nu er problemet at han jo nok ikke bestiller tid under navnet bm 29, så Illona ved nok ikke hvem det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
BM29 skrev, for 18 timer siden:

Dog skal man nok være opmærksom på at Lady Gitte er tættere på at være 100 år end de fleste andre i branchen ! :-o

 

 

 

Har man ikke noget fornuftigt at sige, så skal man holde sin K Æ F T , Underlig bemærkning

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 8/8/2018 at 19:11:

Jeg orker heller ikke ventetid, men har en "tradition/aftale" med min faste Domina om at jeg sender en SMS når jeg er ankommet, og hun sender en når legen kan begynde. 

 

Så bruger jeg ventetiden ( 10-15 minutter ) på at gå en lille tur, og varme op mentalt . 

 

Overvejer bestemt et besøg i VillaBella i næste uge, da ferieturen alligevel går hen over Fyn . Har været der før og er klar til endnu en tur . 

 

 

Jeg har som regel et helt nøjagtig tidspunkt, hvor jeg sætter fingeren på dørklokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Madame M skrev, for 3 timer siden:

Har man ikke noget fornuftigt at sige, så skal man holde sin K Æ F T , Underlig bemærkning

Du har helt ret Madame M, man skal tænke sig om inden man skriver noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Kunne godt tænke mig at få sporet på rette bane igen. Er der virkelig ingen der har erfaringer med den Domina jeg har linker til? Måske der kunne være andre der kan tilbyde en nybegynder en god oplevelse  :-) Skriv gerne en PM til mig

Tak til alle jer der hidtil har givet input til denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Oldie skrev, for 21 timer siden:

Uanset sandhed eller ej, så var det ikke pænt skrevet.

Og hvad betyder alderen i forhold den service man får ? 

Undskyld mig  :  Alder betyder altså noget for mig !!!

Jeg tænder fuldstændig af når jeg ser en ældre domina/GP , jeg foretrækker så absolut kvinder derstadig har en smule af deres ungdoms skønhed tilbage ! 

 

Ærligt talt : Så kan jeg da ikke være den eneste der har det sådan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
BM29 skrev, for 14 minutter siden:

Undskyld mig  :  Alder betyder altså noget for mig !!!

Jeg tænder fuldstændig af når jeg ser en ældre domina/GP , jeg foretrækker så absolut kvinder derstadig har en smule af deres ungdoms skønhed tilbage ! 

 

Ærligt talt : Så kan jeg da ikke være den eneste der har det sådan ?

Nej du er ikke den eneste der foretrækker yngre kvinder, det er heller ikke det der er problemet, det er at det ikke er god tone at tale mindre pænt om andre, vi bliver alle ældre og vi er vel ikke dårligere mennesker af den grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 1 time siden:

Undskyld mig  :  Alder betyder altså noget for mig !!!

Jeg tænder fuldstændig af når jeg ser en ældre domina/GP , jeg foretrækker så absolut kvinder derstadig har en smule af deres ungdoms skønhed tilbage ! 

 

Ærligt talt : Så kan jeg da ikke være den eneste der har det sådan ?

Nej, det er du formentlig ikke, og den ret skal du have.. 

men så kunne du i stedet have skrevet at Lady Gitte nok var over din aldersgrænse. Det andet var altså ikke særligt pænt formuleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 10 timer siden:

Kunne godt tænke mig at få sporet på rette bane igen. Er der virkelig ingen der har erfaringer med den Domina jeg har linker til? Måske der kunne være andre der kan tilbyde en nybegynder en god oplevelse  :-) Skriv gerne en PM til mig

Tak til alle jer der hidtil har givet input til denne tråd

Kender desværre ikke og har ikke tidligere hørt pågældende dame, men derfor kan hun sagtens være okay. Husk meget handler om kemi, så prøv da at tage kontakt og følg dine fornemmelser i kommunikationen.
Inden du tager kontakt, så gør dig selv klart hvad du ønsker der skal/kan ske under en seance og udtryk det så godt som muligt overfor damen. Ingen grund til at være genert, hun har garanteret hørt alt eller næsten :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, den 10/8/2018 at 23:38:

Kunne godt tænke mig at få sporet på rette bane igen. Er der virkelig ingen der har erfaringer med den Domina jeg har linker til? Måske der kunne være andre der kan tilbyde en nybegynder en god oplevelse  :-) Skriv gerne en PM til mig

Tak til alle jer der hidtil har givet input til denne tråd

Har desværre ingen lege-erfaring med hende. Har dog truffet hende i en anden sammenhæng, og må sige, at hun er absolut imødekommende, seriøs og virker som et fornuftigt valg for en nybegynder.

Skriv lidt med hende. Spild ikke hendes tid, men vær høflig, konkret og seriøs. Så skal det nok gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...