Hop til indhold
Klovn

Fantastiske Madame Illona!!

Recommended Posts

 
En anmeldelse fra en norsk mann. Etter et besøk hos Madame Illona i Villa Bella, vill jeg skrive til dere om det.
Men først. Jeg hadde med meg blomster og fikk vite at det ikke skjer så ofte!
Skam dere!!!
Respektløst. Hos Jentene i Villa Bella ligger det mye arbeid bak et besøk. De har faktisk bygd opp hele studioet
selv. Og det er vldig mye arbeid som gjøres før og etter ditt besøk hos dem.
Blomster eller en liten gave er da det minste. Og du vil bli belønnet, vær trygg!!
 
Jeg hadde lenge drømt om og møte Madame Illona. Og etter noen mail frem og tilbake var jeg heldig og fikk en mulighet.
Etter en lang reise( som jeg gladelig gjør nok en gang) fant jeg stedet Villa bella. Veldig nærvøs var jeg da jeg gikk inn.
Jeg kom inn i et venterum hvor det står instrukser. Det var noen nervepirrende minutter og vente. Så hører jeg skritt og
døren åpnes, et shokk. Der står hun med et blendene vakkert smil som jeg tror kan smelte alt. Og så sexy og flott at jeg
var redd jeg ikke skulle få frem en lyd.Så fikk jeg komme inn. For ett fantastisk lokale, det er som ett lite univers. Alt oser av
kvalitet og stil.Utrolig rent og fint.
Vi snakket sammen en stund og jeg begynte og slappe av. Forsto at Madame også er et menske som er minst like flott
som hun ser ut. Hun har en utsråling som du må treffe henne for og forstå hva jeg mener.
Så etter en tid sier hun" vi skal i gang". Hun ga meg en utrolig session som hun ledet meg gjennom. Hun gir deg full oppmerksomhet fra
første minnut, forsikkrer seg om at du har det ok hele vegen.Det ble en fantastisk opplevelse, en reise inn i hennes deilige univers. En reise
du ikke ønsker skal ta slutt. Og den starter hver gang med et smil og et Hei i døren
Som dere forstår så måtte jeg besøke henne flere ganger, og hver gang er en unik oplevelse. Forskjellig hver gang.
Jeg er spent og gleder meg til og finne ut hva som skjer neste gang jeg møter denne fantastiske og vakkre Mistress!
 
Har du lyst til og treffe en Dominatrix! Så kan det hende du er heldig og får treffe Madame Illona.
Jeg var det og fikk komme tilbake!
Lykke Til
Men husk det med blomster!!!!
 
Tusen takk Madame Illona.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener også at man ikke kommer med tomme hænder når man kommer til en kvinde og da slet ikke en kvinde så skøn som Illona.

når jeg igen får chancen vil jeg klart give kompensation i form af en større busk fordi jeg i lang tid ikke har haft muligt at komme under pisken siden sidste skønne besøg .

Redigeret af Trueslave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror att det og vise att mann anstrenger seg litt, og viser respekt for jentene er en investering man får veldig mye tilbake. Det er jo faktisk de som gjør oss en tjeneste!

Det er fantastisk att noen i det hele tatt gjør det. Så de som gjør det har min høyeste respekt og takknemlighet. I noen kulturer var disse de høyest respekterte kvinnene nest etter doronningen og prinsessen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...