Hop til indhold
Sidespringeren

Herreklubben - GB i Aarhus d. 27/8!!!

Recommended Posts

Gæst

Det er sku utroligt at man bruger fotos af anden pige som ikke er Anja.

Jeg havde ikke troet at man skulle opleve det på dennne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sku utroligt at man bruger fotos af anden pige som ikke er Anja.

Jeg havde ikke troet at man skulle opleve det på dennne side.

Fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen Whynot? Jeg ved ikke om billederne af Anja er uægte, men efter at have mødt Anja til gangbang'et som du ikke turde komme til af frygt for useriøsitet, så synes jeg billederne er ret repræsentative for hvordan Anja ser ud.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men rønnebærene er måske syrlige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tja jeg deltog og fik at også et bette sut og kneppet hende

derefter var det næsten umuligt at komme til da et par stykker

faktisk overtog hende således at det praktisk taget var umuligt at komme til.

Det må jo være dem der synes det var så godt :-)

Så jeg ved ikke hvor vellykket det var, det var i alle tilfælde

ikke som når Blomstermanden arrangerer for der får alle en chance

og forsøger en at ligge med halvslap pik i hendes mund hele tiden

bliver han jaget væk. Ligesom alle får flere chancer for at komme til..

Så bliver der flere af den slags Gangbangs, så deltager jeg ikke

og jeg synes ikke jeg er besværlig, men jeg er heller ikke anmassende

og det endte da også med at jeg gik før tid, så kunne jeg lige så godt gå hjem

og rykke den af..

Undskyld det sure opstød men jeg fortrød jeg ikke bare istedet besøgte

en anden i århus det havde jeg haft mere ud af..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hende brunetten som er på denne side er da ikke Anja.

Anja er der en slank blondine.

Det er fotoet jeg taler om ikke Anja.

Men når man laver en add. skal det så ikke være den rigtige pige som er på fotoet :?:

Never mind, det var da godt at nogen som fik en oplevelse og andre ikke :!:

Knejten har som regel en ret når han skriver :!: et indlæg :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som initiativtager til omtalte GB må jeg præcisere:

ALLE de i invitationen offentliggjorte fotos er fremsendt af Anja selv, og er efter min allerbedste overbevisning en ret så nøjagtig gengivelse af, hvordan hun ser ud i virkeligheden!

Billederne er ganske vist taget af flere omgange og under indflydelse af flere forskellige typer hårfarve, men det er i dette tilfælde helt bestemt Anja, der gengives på dem alle.

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whynot - jeg er nu rimeligt sikker på at det er Anja på billedet. Hårfarver kan jo ændres med kort varsel og Anjas kropsbygning svarer til fulde til billedet.

Så jeg prøver bare at forstå dit behov for at miskreditere pigen når det er på et mere end spinkelt grundlag.

Derudover - Knejten har haft sig en negativ oplevelse. 5 andre mænd har haft en anden oplevelse. Procentuelt giver det en ret god sandsynlighed for at man vil kunne få en fornuftig oplevelse ud af et GB med denne gruppe.

Man kan nu iøvrigt læse mine egne oplevelser med GB'et her viewtopic.php?f=7&t=1347

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot for en kort bemærkning, så farver jeg ikke mit hår - billedet er blot fra en anden dag i et helt andet lys, og først på sommeren kan "vinterfarven" godt være lidt fremtrædende endnu. Solen sørger for de gyldne lokker :)

Jeg kan bekræfte det er mig på billedet, jeg bruger det dog ikke selv, da jeg ikke vurderer det er et af de bedre.

Ang. GB er jeg ked af Knajten's oplevelse. Det var mit første GB, og jeg har også lært lidt til fremtidige events - håber på at møde jer igen ;)

Anja <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot for en kort bemærkning, så farver jeg ikke mit hår - billedet er blot fra en anden dag i et helt andet lys, og først på sommeren kan "vinterfarven" godt være lidt fremtrædende endnu. Solen sørger for de gyldne lokker :)

Jeg kan bekræfte det er mig på billedet, jeg bruger det dog ikke selv, da jeg ikke vurderer det er et af de bedre.

Ang. GB er jeg ked af Knajten's oplevelse. Det var mit første GB, og jeg har også lært lidt til fremtidige events - håber på at møde jer igen ;)

Anja <3

Hej Anja.

Jeg synes du var super og skal ikke ændre noget ved fremtidige GB. Du er bare for lækker.

Springvand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...