Hop til indhold
Sidespringeren

Herreklubben - GB i Aarhus d. 27/8!!!

Recommended Posts

Så inviteres Herreklubben til GB med Anja - lækker 25-årig amatørpige mandag d. 27. august kl. 12 - 14 i klublokaler i Aarhus!

Pris for 2 timers GB er 1.000,- pr. mand - Mulighed for bad både før og efter, og baren er åben.

Max. 12 deltagere. Se pigens egen tekst/foto herunder.

Tilmelding/yderligere info/fotos: [email protected]

(Det understreges, at jeg selv absolut INGEN økonomisk interesse har i projektet. Jeg vil selv deltage, og i øvrigt bare gerne hjælpe en rigtig sød, fræk og indlevende pige til at få opfyldt sin brændende fantasi!)

Vh. Sidespringeren

Velkommen til mit GB-party!

Jeg er en fræk og naturligt forførende pige på 25 somre. Aldrig bange for at indrømme, at jeg elsker sex, og ikke mindst pik! Derfor åbner jeg mig nu til den, for mig, favre nye verden af gangbang ...

Af statur er jeg ikke stor med mine 165 cm, 60 kg (96-70-94) og faste, flotte B-skålsbryster med små, indbydende brystvorter. Aktivitet og motion elsker jeg, hvilket giver dig fordelen af en fast og muskuløs krop. Forneden en lille krone af blonde, veltrimmede hår på toppen af en meget flot og meget stram mis.

En naturlig skønhed med lækre, store og bløde suttelæber, og en tunge der forstår at samarbejde og gøre det godt.

GB er en fantasi jeg har brændt inde med længe, og jeg glæder mig nu til den ultimative oplevelse – Jeg tænder på misbrugstanken, at flere fyre sultent har lyst til min krop, og ikke kan blive fra mig. Jeg tænder på berøring af kroppen, så mine sanser overstimuleres fordi I er så mange – og jeg glæder mig til den, og formentligt ligefrem de, orgasmer der kommer som resultatet af al den overstimulering.

Tanken om at blive kneppet samtidig med en anden får et blow, resten venter mens de spiller pik og rører ved mig – ja, tanken kan egentlig ikke beskrives følelsesmæssigt, den har ophobet sig som et behov indeni mig.

Jeg er ikke i tvivl om min lyst og mit begær vil blive forenet i denne ultimative oplevelse.

Men fordi jeg er så stram, så sørg for glidecreme, så min smukke skede ikke tager skade. Kondom er et must ved alt andet end blow, som naturligvis er superfransk! Ingen anal, men masser af kropsberøring – bliv dog fra mine hænder, jeg vil gerne kunne gribe ud efter jer.

Når det er tid til at komme, så kom ikke i min mund eller ved mit underliv, men sprøjt gerne på min krop eller i mit ansigt og hår. Derefter skal du være velkommen til at få suttet lidt igen – jeg elsker nemlig at pirre …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Øv, jeg blev så fristet af overskriften, men 12 mand om 1 pige, det synes jeg personligt er for meget. Jeg har set en del annoncer hvor der er maks 4 mand om 1 pige, eller maks 8 mænd om 2 piger, og det synes jeg berdre om. Jeg tror aldrig jeg har set at der skulle være hele 12 mand om en pige før. Men fair nok, hvis hun tænder på det og der er kunder til det, så er det jo fint. Jeg er klar hvis der kommer andre arrangementer med lignende antal mænd og kvinder, som der normalt er til et GB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ordet "gangbang" indikerer jo lissom', at der er mange mænd om én pige... :-)

Erfaringsmæssigt kan jeg kun sige, at på to timer med 12 mand og en pige, når alle deltagere det ønskede resultat, nemlig mindst én udløsning, og ofte også to... Og i pauserne er der hele tiden noget pokkers frækt at kigge på!

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvem siger at der i det hele taget kommer tolv mand

Det kan da godt være ser tolv mand melder sig til

Men af dem kommer nok kun de 6 :-)

Men kan huske sidste gang det var to piger og tror det var 14

Mand i en time og vi fik vist det vi kunne overkomme

Jeg glæder mig i alle tilfælde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Ordet "gangbang" indikerer jo lissom', at der er mange mænd om én pige... :-)

Erfaringsmæssigt kan jeg kun sige, at på to timer med 12 mand og en pige, når alle deltagere det ønskede resultat, nemlig mindst én udløsning, og ofte også to... Og i pauserne er der hele tiden noget pokkers frækt at kigge på!

Vh. Sidespringeren

Ja det gør ordet Gangbang - men alt er jo relativt. Jeg tænker blot på en del andre annoncerede Gangbangs hvor man maks er 4 mænd om 1 pige f.eks. eller maks 8 mænd om 2 piger i et par timer. Så er maks 12 mand om 1 pige i et par timer jo noget ganske andet. Men selvfølgelig er det jo ikke sikkert at så mange møder frem, som Knajten skriver.

Men go for it, og skriv en beretning bagefter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrangementet er fuldtegnet, og der er p.t. lukket for flere tilmeldinger!

Der er dog oprettet en venteliste, du kan skrives på, for så at modtage en invitation ved andres eventuelle afbud.

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Øv, jeg blev så fristet af overskriften, men 12 mand om 1 pige, det synes jeg personligt er for meget. Jeg har set en del annoncer hvor der er maks 4 mand om 1 pige, eller maks 8 mænd om 2 piger, og det synes jeg berdre om. Jeg tror aldrig jeg har set at der skulle være hele 12 mand om en pige før. Men fair nok, hvis hun tænder på det og der er kunder til det, så er det jo fint. Jeg er klar hvis der kommer andre arrangementer med lignende antal mænd og kvinder, som der normalt er til et GB.

12 mand om en pige i 2 timer..det lyder slet af noget..vi kan lave en hurtigt udregning..

12 mand dukker nok aldrig op, har jo set alt for mange gange utallige af fyre som kan alt på skrift, men irl kan de intet.

Ud af de par fyre som er dukket op, er ikke alle Rocco typen der kan levere varen. Til sidst står man med en 3-4 fyre som kan noget og det er de fyre som får noget ud af det i de 2 timer..

Sådan har det været hver gang jeg har holdt gb med en tøs og hvor er det skræmmende og se hvor useriøse visse fyre er..gid der ville være nogen flere som var seriøse. Hvor meget de knalder kan man jo aldrig vide om de kan noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Spændende om det bliver til noget på mandag..

hvis det gør glæder jeg mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mailede lidt med Sidespringeren i fredags og der var han ved at få de sidste detaljer på plads med hovedpersonen. Så vi krydser fingre og håber det bedste :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm? Bare jeg vidste det, drenge....

Nu har jeg trods flere mails med anmodning om at bekræfte vores aftale her dagen før kl. 17.50 stadig intet hørt fra Anja, så jeg må nok formode, at morgendagens arrangement hænger i en mere end tynd tråd?? :?

Jeg gir' hende et par timer mere til at svare, hvorefter jeg sender enten et "go" eller et "no-go" ud til de tilmeldtes E-mail adresser. Men jeg er som nævnt ikke længere optimist...

I øvrigt pi.... irriterende! Har sgu' brugt lang tid på at holde styr på tilmeldinger, svare folk på alle mulige og underlige spørgsmål, lave aftale med klubben, det skal foregå i, osv... :(

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ignorer venligst ovenstående, negative udmelding fra undertegnede.....

Anja har nu svaret, hun er helt klar og glæder sig meget til i morgen, så GB gennemføres som planlagt! :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv næste gang at finde en pige som er lidt mere seriøs.

Hvis man ikke har logistikken på plads et par dage før arr.

Man holder ikke fri en hel dag, hvis arr. skulle blive aflyst.

God fight til jer som har tid til at møde op!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ked af hvis Sidespringeren har givet et billede af jeg er useriøs –

Vi havde en aftale om et event, og jeg stolede på, at han kunne håndtere alt vedr. sådan et arrangement, også evt. uden svar fra mig i et par dage. For mig er en aftale en aftale, det havde jeg åbenlyst ikke fået præciseret helt godt nok for ham. Jeg er fuldt seriøs, og eventet fortsætter, nu med mig ved roret.

Det er lidt i sidste øjeblik jeg skriver her – men sådan går det når eventmager fratræder i sidste øjeblik... hmm...

Men jeg glæder mig til en seriøst lækker oplevelse, og jeg glæder mig til at møde jer alle.

Jeg har bedt Sidespringeren sende mig en deltagerliste samt en liste over reserverede pladser. Modtager jeg den, tager jeg kontakt til jer enkeltvis, ellers må I meget gerne kontakte mig selv!

[email protected]

Anja <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk det bliver til noget. Så bliver det en sjov mandag og en god start på ugen.

Ser frem til at hilse på jer alle.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg er ked af hvis Sidespringeren har givet et billede af jeg er useriøs –

Anja <3

Hejsa Anja

Det kan jeg ikke se han har gjort, han har kun oplyst igår at han ikke kunne

få forbindelse til dig, og det ville vel ikke være SÅ rart for ham hvis 12 mand troppede op idag

og der ingen pige var, jeg synes Sidespringeren har gjort et stort og flot arbejde med at samle

sammen og holde styr på det hele, jeg tror nok det er en del, mere problematisk end

man sådan lige tror!! også fordi mange alligevel bare bliver væk..

Men Anja jeg glæder mig til idag når vi mødes til et frækt Rendevous.. SF :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anja og co.,

Jeg har bestemt ikke skrevet ordet "useriøs" nogle steder!

At kommunikationen med undertegnede i de sidste dage burde have været en del skarpere, er derimod ganske korrekt... Knajten beskriver mit skrækscenarie som arrangør så udmærket:

10-15 liderlige mænd med kalorius allerede halvt ude af bukserne og en pige, der aldrig dukker op!

Det havde jeg i går aftes kl. godt 18.00 IKKE lyst til at skulle stå inde for, nej...

Men Anja har selv taget over, og dejligt at det bliver til noget alligevel - God fornøjelse til de, der når frem!

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg reagerer på whynot har valgt at tolke sammenhængen som at jeg skulle være useriøs. Jeg forstår udmærket Sidespringerens situation, og er taknemmelig for det fine stykke arbejde han har lagt i arrangementet.

Der hvor jeg går ind og ikke svarer, er det fordi det er første gang for mig, og bliver jeg for spændt på noget, så har jeg desværre en tendens til at blive decideret fysisk syg. Derfor var jeg nød til at koble alt fra i denne henseende - til i går aftes - og det blev desværre tolket forkert.

Uheldige sammenfald kan jo skabe uheldige situationer, men det har aldrig været min mening at springe fra ;)

Anja <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet retur efter GB med Anja.....og jeg tvivler i hvertfald ikke på hendes seriøsitet nu :shock:

Hold op en omgang - vi var 6 om pigebarnet og selv med 12 mand havde hun klaret det fint......! Tak til alle deltagere for et par gode og varme omgange. Fandt aldrig helt ud af hvem der var hvem (altså udover Anja.... :D ) men i var sgu alle sammen nogle guttermænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har én på vej men har ikke haft tid til at gøre den færdig. Har haft travlt med at lægge kølende is på købsdelene efter arrangementet :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle.

Nu har jeg også fået mig oprettet på EroGuide. Jeg var en af de heldige 6 der deltog i dette GB og må blot tilslutte mig Longman at det var et SUPER godt GB hvor stemningen fra alle parter bare var rigtig god. :D Det var i høj grad seriøst.

Tak til alle der deltog - det var en oplevelse man ikke lige glemmer. Håber at det måske kan gentages en anden gang.

Hilsen

Springvand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Springvand har lige skrevet en indlægget før dig. Nu er der jo mange der holder de intime detaljer for sig selv og istedet beretter overordnet om oplevelserne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...