Hop til indhold
KraceiYaw

Knep uden gummi i Århus

Recommended Posts

sleipnir skrev, 1 time siden:

Kan se den thai annonce jeg har besøgt et par gange er flyttet og nu også tilbyder sex uden også..

Thai sted der tilbyder sex uden.

Der kommer jeg så ikke længere..

jeg er ked af at sige det ..... men der rigtig mange som tilbyder eller det kommer bare til at ske i kampens hede :P 

nogle gange, er jeg dog sikker på at det er helt bevidst fra thai kvindernes side,, for at blive gravide, ægteskab - opholdtilladelse - the works

eller hvis manden der hjemme er træls og de gerne vil finde en ny ....så er det jo "fin" måde  at komme videre på... 

intet siger jo " i luuve only you..." som et stønnende ...." cum inside ...."

(det er jo ikke altid nok at gøre det en gang imellem med "kæresten" for han er hooked!!!)

 

jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg selv har måtte sige stop ... og få gummiet frem .... eller hvis hun syntes man tager for lang tid .... så er det også af med gummiet !!!

og det gælder også de steder, hvor der hun ellers "kun" giver et HJ.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 42 minutter siden:

jeg er ked af at sige det ..... men der rigtig mange som tilbyder eller det kommer bare til at ske i kampens hede :P 

nogle gange, er jeg dog sikker på at det er helt bevidst fra thai kvindernes side,, for at blive gravide, ægteskab - opholdtilladelse - the works

eller hvis manden der hjemme er træls og de gerne vil finde en ny ....så er det jo "fin" måde  at komme videre på... 

intet siger jo " i luuve only you..." som et stønnende ...." cum inside ...."

(det er jo ikke altid nok at gøre det en gang imellem med "kæresten" for han er hooked!!!)

 

jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg selv har måtte sige stop ... og få gummiet frem .... eller hvis hun syntes man tager for lang tid .... så er det også af med gummiet !!!

og det gælder også de steder, hvor der hun ellers "kun" giver et HJ.... 

 

Ok, det er lidt risky..

Jeg har sku været sammen med mange thai'er og har kun 1 gang oplevet det. Måske er jeg bare ikke "boyfriend materiale".. 

Vil dog altid takke nej til det tilbud..

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det sker rigtigt tit når man har besøgt det samme sted flere gange. Thaipigerne må have en fabelagtig hukommelse! 

Det er ikke alle steder, men det er mange steder. Men det er ikke nødvendigvis alle der arbejder på stedet der tilbyder det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...