KraceiYaw 149 Skrevet 2. August, 2018 Nogen der kan anbefale, hvad der er af lækre piger på markedet for tiden, man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er? PS Jeg vil på forhånd frabede mig sure opstød, med at knep uden gummi er farligt. LÆS REGLERNE! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 2. August, 2018 (edited) KraceiYaw skrev, for 5 timer siden: Nogen der kan anbefale, hvad der er af lækre piger på markedet for tiden, man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er? PS Jeg vil på forhånd frabede mig sure opstød, med at knep uden gummi er farligt. LÆS REGLERNE! Nuvel! "... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering! Redigeret 2. August, 2018 af Manfredo 4 9 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 2. August, 2018 Manfredo skrev, for 28 minutter siden: ... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering! Nå! Synes du det? Fint nok. Det er dog ualmindeligt ligegyldigt for både trådstarter og alle læsere af tråden, hvad din holdning er til den formulering. 5 3 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2018 Ahem.....jeg læser med i tråden, og synes ikke den formulering er ligegyldig......så hold lige lidt igen med generaliseringen! Alcacer skrev, for 15 minutter siden: Nå! Synes du det? Fint nok. Det er dog ualmindeligt ligegyldigt for både trådstarter og alle læsere af tråden, hvad din holdning er til den formulering. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bamse22 Skrevet 2. August, 2018 Hvorfor ikke bare svare på start spørgsmålet, hvis man har tips, i stedet for at hakke på hinanden, sådan en tråd kan blive rigtig lang, hvis man kun kan hakke på hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 2. August, 2018 Butch skrev, for 3 minutter siden: Ahem.....jeg læser med i tråden, og synes ikke den formulering er ligegyldig......så hold lige lidt igen med generaliseringen! OK, det er taget til efterretning. Nu mangler vi bare, at du også læser, hvad jeg rent faktisk skriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2018 Alcacer skrev, for 5 minutter siden: OK, det er taget til efterretning. Nu mangler vi bare, at du også læser, hvad jeg rent faktisk skriver. Godt at budskabet blev modtaget! Happy Hunting derude. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 2. August, 2018 Manfredo skrev, for 4 timer siden: Nuvel! "... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering! Tak for det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 2. August, 2018 Formuleringen med at tømme sig er der nu også nogle piger der selv bruger. Jeg synes det er ret frækt. F.eks. hende her: https://annoncelight.dk/showad/250154 ... og skal vi ikke lade den ligge der så? Det var ikke det denne tråd skulle handle om. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 3. August, 2018 Tilbage på sporet: Nogen der har tømt sig uden gummi og lavet creampie for nyligt? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 3. August, 2018 Har slettet et par indlæg og uddelt et BAN. Lad os komme tilbage på sporet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. August, 2018 KraceiYaw skrev, den 2/8/2018 at 07:21: der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er. Selvfølgelig en smag's sag....syntes specielt hos thai'er er der et stigende udbud af omtalte, støder på det i flere annoncer, samt beretninger her på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 4. August, 2018 (edited) Røvslikker skrev, for 13 timer siden: Selvfølgelig en smag's sag....syntes specielt hos thai'er er der et stigende udbud af omtalte, støder på det i flere annoncer, samt beretninger her på EG. kan helt tilslutte mig den oplevelse ... men orker ikke skrive noget... fordi man lige netop som kraceiyaw straks kommer igennem maskinen herinde men der har været et par stykker, hvor det endten ikke er kommet på eller røget af på hendes opfordring .... Randers, århus og vejle ... Emmee i randers , Pim da hun var ude på Silkeborgvej 120, Amy som var i trepkasgade for 8 - 10 år siden, men nu er skiftet til resturants branchen ... og i vejle har der været et par stykker ... er ikke så godt kendt i vejle ... hehe og når jeg har været der er det nogle gange blevet sådan lidt ... der er 2 -3 steder og så kigger jeg lidt hvem der er ledig og så bliver det hende det er ikke reglen men undtagelsen for mit vedkomne ... men kan nu godt li et blow job uden .... og det tror jeg de fleste har prøvet ... lige inden at moralens vogtere kommer op på deres heste og rider ud til kamp !!! ps. ikke for at afsporer men med hensyn til om det er en vammel udtalelse eller hvad .. "man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish" og hvis man læser hele sætningen - så går en Creampie fetish vel ud på at tømme sig i hende ! jeg kan ikke se problemet i formuleringen .... det er lidt det samme politiske korrekthed om at man ikke må sige "luder" eller "prostitueret" nej - det er en gudinde ... en glædespige og hvad ellers folk kan finde på at skrive for at få det til at lyde som om de her piger/kvinder er der fordi de elsker at ligge og knalde hele eftermiddagen når der 32 C grader udenfor .... og de nærmest er venner og kærester med dem ... nej nej nej de er der for at få fat i dine penge og du er der for at få din "hud slut" slukket og blive tømt .... at tro og sige alt det andet det er vammelt i mine øre .... Redigeret 4. August, 2018 af thomas 123 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 4. August, 2018 Elsker blow uden. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke tør. Jeg sporer lige hesten igen, gadagung gadagung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 10. August, 2018 Det er da utroligt at der altid skal komme dumme svar, svar dog manden på hans spørgsmål eller gå videre. 2 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 11. August, 2018 Prøv sugardaters der er mange. Thaipiger kan vist også tit lokkes. på Rokhøj i lystrup kan det vist også nogengange ske. må det være i Randers, så send PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. August, 2018 Frankie38xl skrev, den 10-08-2018 at 16:04: Det er da utroligt at der altid skal komme dumme svar, svar dog manden på hans spørgsmål eller gå videre. Ja helt utrolig som man forveksler dette site med Fb, Ja det handler ikk om Bleskift og Moral, men om det enkelte spørgsmål, hvor svært ka det være for jer som tror i er smart på F Fb, det er i ikk, i blander blot tingene sammen, men fred være F Fb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 22. August, 2018 Jeg har fået det på Kirkedammen i Aarhus, på Jyllands Alle, Trepkasgade, Thorvaldsensgade og Aldersrovej, men det er ikke alle pigerne på de forskellige steder, der tilbyder det, og nogen steder skal man have været der et par gange først. Helt generelt med thai'er, så er det jo også tit et spørgsmål om kemi eller held. Nogen der kender til andre steder eller hvad dig rører sig pt. Er der nogen danske piger der tilbyder det pt., og som er slanke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alone2013 91 Skrevet 3. November, 2018 Er der et MobilNr til Kirkedammen 9 - evt en PB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 4. November, 2018 Alone2013 skrev, for 9 timer siden: Er der et MobilNr til Kirkedammen 9 - evt en PB Gigi er vist på stedet: https://annoncelight.dk/showad/260682 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 4. November, 2018 KraceiYaw skrev, for 7 timer siden: Gigi er vist på stedet: https://annoncelight.dk/showad/260682 Gigi er op stedet. Halvfesen omgang, hun har problemer med at lade telefonen ligger. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 5. November, 2018 KraceiYaw Hej.. jeg kender nogle stykker der vil elske at man kommer op i dem.... Og det er ikke halv fede gamle kvinder... Det er lækker dejlige Thai kvinder og danske mlif. Vil gerne dele erfaring... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 5. November, 2018 Men kun Privat... Og man kan bare ikke skrive og be om en liste.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. November, 2018 mand38 skrev, for 6 minutter siden: KraceiYaw Hej.. jeg kender nogle stykker der vil elske at man kommer op i dem.... Og det er ikke halv fede gamle kvinder... Det er lækker dejlige Thai kvinder og danske mlif. Vil gerne dele erfaring... mand38 skrev, Lige nu: Men kun Privat... Og man kan bare ikke skrive og be om en liste.. Skal man bestå en masse ritualer, for at få adgang til en sådan liste? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 5. November, 2018 Ja… Vil du gerne prøve...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg