Hop til indhold
KraceiYaw

Knep uden gummi i Århus

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale, hvad der er af lækre piger på markedet for tiden, man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er?

 

PS

Jeg vil på forhånd frabede mig sure opstød, med at knep uden gummi er farligt. LÆS REGLERNE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 5 timer siden:

Nogen der kan anbefale, hvad der er af lækre piger på markedet for tiden, man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er?

 

PS

Jeg vil på forhånd frabede mig sure opstød, med at knep uden gummi er farligt. LÆS REGLERNE!

Nuvel!

"... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering!

Redigeret af Manfredo
  • Synes godt om 4
  • Tak 9
  • Haha 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 28 minutter siden:

... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering!

Nå! Synes du det? Fint nok. Det er dog ualmindeligt ligegyldigt for både trådstarter og alle læsere af tråden, hvad din holdning er til den formulering. 

  • Synes godt om 6
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahem.....jeg læser med i tråden, og synes ikke den formulering er ligegyldig......så hold lige lidt igen med generaliseringen!

 

Alcacer skrev, for 15 minutter siden:

Nå! Synes du det? Fint nok. Det er dog ualmindeligt ligegyldigt for både trådstarter og alle læsere af tråden, hvad din holdning er til den formulering. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Hvorfor ikke bare svare på start spørgsmålet, hvis man har tips, i stedet for at hakke på hinanden, sådan en tråd kan blive rigtig lang, hvis man kun kan hakke på hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Ahem.....jeg læser med i tråden, og synes ikke den formulering er ligegyldig......så hold lige lidt igen med generaliseringen!

 

 

OK, det er taget til efterretning. Nu mangler vi bare, at du også læser, hvad jeg rent faktisk skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 5 minutter siden:

OK, det er taget til efterretning. Nu mangler vi bare, at du også læser, hvad jeg rent faktisk skriver. 

Godt at budskabet blev modtaget!

Happy Hunting derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 4 timer siden:

Nuvel!

"... tømme sig i... " er til gengæld en rigtig, rigtig vammel formulering!

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
KraceiYaw skrev, den 2/8/2018 at 07:21:

der har en creampie fetish? Både danske, udenlandske og thai'er.

Selvfølgelig en smag's sag....syntes specielt hos thai'er er der et stigende udbud af omtalte, støder på det i flere annoncer, samt beretninger her på EG. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 13 timer siden:

Selvfølgelig en smag's sag....syntes specielt hos thai'er er der et stigende udbud af omtalte, støder på det i flere annoncer, samt beretninger her på EG. :)

kan helt tilslutte mig den oplevelse ... men orker ikke skrive noget... fordi man lige netop som kraceiyaw straks kommer igennem maskinen herinde 

men der har været et par stykker, hvor det endten ikke er kommet på eller røget af på hendes opfordring ....   Randers, århus og vejle ...  Emmee  i randers , Pim da hun var ude på Silkeborgvej 120, Amy som var i trepkasgade for 8 - 10 år siden, men nu er skiftet til resturants branchen ... og i vejle har der været et par stykker ... er ikke så godt kendt i vejle ... hehe og når jeg har været der er det nogle gange blevet sådan lidt ... der er 2 -3 steder og så kigger jeg lidt hvem der er ledig og så bliver det hende :P 

det er ikke reglen men undtagelsen for mit vedkomne ...

men kan nu godt li et blow job uden .... og det tror jeg de fleste har prøvet ... lige inden at moralens vogtere kommer op på deres heste og rider ud til kamp !!!

 

ps.

ikke for at afsporer men med hensyn til om det er en vammel udtalelse eller hvad ..

"man kan tømme sig i for os, der har en creampie fetish"   og hvis man læser hele sætningen - så går en Creampie fetish vel ud på at tømme sig i hende !

jeg kan ikke se problemet i formuleringen .... det er lidt det samme politiske korrekthed om at man ikke må sige "luder" eller "prostitueret" nej - det er en gudinde ... en glædespige og hvad ellers folk kan finde på at skrive for at få det til at lyde som om de her piger/kvinder er der fordi de elsker at ligge og knalde hele eftermiddagen når der 32 C grader udenfor .... og de nærmest er venner og kærester med dem ... nej nej nej de er der for at få fat i dine penge og du er der for at få din "hud slut" slukket og blive tømt .... 

at tro og sige alt det andet det er vammelt i mine øre ....  :) 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Elsker blow uden. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke tør. Jeg sporer lige hesten igen,:angry: gadagung gadagung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv sugardaters der er mange. Thaipiger kan vist også tit lokkes.

på Rokhøj i lystrup kan det vist også nogengange ske.

må det være i Randers, så send PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frankie38xl skrev, den ‎10‎-‎08‎-‎2018 at 16:04:

Det er da utroligt at der altid skal komme dumme svar,  svar dog manden på hans spørgsmål eller gå videre. 

Ja helt utrolig som man forveksler dette site med Fb,

Ja det handler ikk om Bleskift og Moral, men om det

enkelte spørgsmål, hvor svært ka det være for jer

som tror i er smart på F Fb, det er i ikk, i blander

blot tingene sammen, men fred være F Fb :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået det på Kirkedammen i Aarhus, på Jyllands Alle, Trepkasgade, Thorvaldsensgade og Aldersrovej, men det er ikke alle pigerne på de forskellige steder, der tilbyder det, og nogen steder skal man have været der et par gange først. Helt generelt med thai'er, så er det jo også tit et spørgsmål om kemi eller held.

Nogen der kender til andre steder eller hvad dig rører sig pt.

Er der nogen danske piger der tilbyder det pt., og som er slanke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

KraceiYaw

 

Hej.. jeg kender nogle stykker der vil elske at man kommer op i dem....

Og det er ikke halv fede gamle kvinder...

 

Det er lækker dejlige Thai kvinder og danske mlif.

 

Vil gerne dele erfaring...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, for 6 minutter siden:

KraceiYaw

 

Hej.. jeg kender nogle stykker der vil elske at man kommer op i dem....

Og det er ikke halv fede gamle kvinder...

 

Det er lækker dejlige Thai kvinder og danske mlif.

 

Vil gerne dele erfaring...

 

mand38 skrev, Lige nu:

Men kun Privat...

 

Og man kan bare ikke skrive og be om en liste..

Skal man bestå en masse ritualer, for at få adgang til en sådan liste? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...