Hop til indhold
Bananas

Nye brugere der kommenterer alle tråde??

Recommended Posts

Pludseligt har vi en ny bruger der kommenterer med 2-3 ord i hver eneste thaitråd. 18 kommentarer i 18 tråde?

Og en anden ny bruger der gør det samme i næsten hver eneste anmeldelsetråd i Sjælland. 15 kommentarer på lige så mange minutter.

Er dette en ny trend?

Eller drejer det sig om en coup d'État?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Pludseligt har vi en ny bruger der kommenterer med 2-3 ord i hver eneste thaitråd. 18 kommentarer i 18 tråde?

Og en anden ny bruger der gør det samme i næsten hver eneste anmeldelsetråd i Sjælland. 15 kommentarer på lige så mange minutter.

Er dette en ny trend?

Eller drejer det sig om en coup d'État?

Måske du skulle linke til nogle af trådene - og eller nævne vedkommendes navn. En indrapportering ville måske også være velkomment hos moderatorerne ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas

Her må du være åben. Hvis du ikke vil læse det, kan du bare springe det over. Gå ikke i for små sko. Mangfoldighed er vigtig. Kaos er gud. 

Selvfølgelig er det ikke i i orden, hvis man gerne vil have et nogenlunde læsevenligt snit, men efter min opfattelse ikke mere irriterende end hvis en person, der tydeligvis er dansker, hver dag poster et meget stort antal indlæg på en slags engelsk. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Små sko? Jeg bare undrer mig over Dansk69 som på kort tid har skrevet 18 kommentarer i thaiforum, og Staples som har gjort detsamme under Sjælland. To nye brugere som kommenterer med 2-3 ord i hver eneste tråd?

Måske er det helt normalt. Måske er det en ny trend? Måske er det noget andet?

Og ja, Kaos er Gud indeed. Eller i hvert fald nabo med Gud.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Pludseligt har vi en ny bruger der kommenterer med 2-3 ord i hver eneste thaitråd. 18 kommentarer i 18 tråde?

Og en anden ny bruger der gør det samme i næsten hver eneste anmeldelsetråd i Sjælland. 15 kommentarer på lige så mange minutter.

Er dette en ny trend?

Eller drejer det sig om en coup d'État?

Der er næppe tale om en ny trend, men det sker jo at en eller andet der ikke er "helt færdig strikket"  finder interesse i at skrive en helvedes masse one liners vel få at se, om man kan få noget respons.

Reelt burde omtalte profil bare slettes eller gives en kraftig henstilling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Eller drejer det sig om en coup d'État?

Måske lige netop ;) eller et forsøg på at banke troværdighed op i form af en vis mængde indlæg......men god set ;)

Men de pågældende herrer har måske også "bare" kigget med på sidelinjen og opsparet en aller helvedes masse de vil ud med :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror netop også at det kan handle om at få et stort antal indlæg, så de virker troværdige når de begynder at "anmelde" nogle som de måske har lidt for tætte relationer til. Men kan selvfølgelig ikke vide det.  

Det tilfører virkeligt ikke meget, når de hiver gamle tråde frem bare for at skrive at de også overvejer et besøg. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Og hvad er der med ham Grubbe der ikke har nogen indlæg men giver sørgelige smiley til masser af indlæg? 

Jeg troede Grubbe var din gnavne skyggeside?

Del dette indlæg


Link til indlæg

NU STOPPER I! 

Grubbe er min anden profil jeg kun bruger når jeg er sur og deler negative smiley's ud. 

 

Det var den jeg mente. Men hvad er der så med Grubbe? Han giver mig sørgelige smileys på i princippet alt jeg skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 33 minutter siden:

NU STOPPER I! 

Grubbe er min anden profil jeg kun bruger når jeg er sur og deler negative smiley's ud. 

 

Det var den jeg mente. Men hvad er der så med Grubbe? Han giver mig sørgelige smileys på i princippet alt jeg skriver.

Jeps, jeg troede kun det var Aarhuselskeren der uddelte sure smilyes til højre og venstre.
Men ham/hende - Grubbe åbenbart meget sur.
Og jeg har absolut ikke noget med brugeren Grubbe at gøre, jeg prøvede bare at være morsom...

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Og hvad er der med ham Grubbe der ikke har nogen indlæg men giver sørgelige smiley til masser af indlæg? 

Han  vil  sagsøge  mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Han  vil  sagsøge  mig 

Whaaaat.....Er du seriøs ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Whaaaat.....Er du seriøs ? 

Ja, han  har  skrevet  at  jeg  ødelægger hans  virksomhed. 

Blot  fordi  jeg  skrev i samme  sprog til  ham  som  han  skriver  til mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Ja, han  har  skrevet  at  jeg  ødelægger hans  virksomhed. 

Blot  fordi  jeg  skrev i samme  sprog til  ham  som  han  skriver  til mig 

Vild type alligevel :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Og hvad er der med ham Grubbe der ikke har nogen indlæg men giver sørgelige smiley til masser af indlæg? 

Måske han ikke ved, hvad den smiley betyder? Der er jo stadig analfabeter i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 16 timer siden:

et forsøg på at banke troværdighed op i form af en vis mængde indlæg..

På et tidspunkt, da jeg fulgte lidt med i sugardaters - bemærkede jeg en profil, der ofte kom med rosende kommentarer til næsten alle anmeldelser og kommentarer - og jeg tænkte om det var en eller anden røvslikker, der var ude på at få private informationer om pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...