Hop til indhold
Finn1101

Travl gadepige med domæne på Sydhavnsgade

Recommended Posts

Man skal måske ikke underkende omtale på dette forum og almindelig snak folk imellem. Den ene gadepige på Sydhavnsgade (”sigøjneren”) har i hvert fald travlt. Man kan se på trafikken, når man nærmer sig stedet, og efter den megen omtale bl.a. på dette forum, besluttede jeg den anden dag at se nærmere på damen, så da jeg kom kørende, drejede ind på K-tanken og købte en cola.

Jeg kunne se, at der holdt to biler parkeret på området. Det er selvfølgelig svært at sige om det bare var kunder til kiosken på tanken, benzin tankede de ikke, og der sad en mand i hver bil og ventede – og begge havde blikket rettet mod busstoppestedet.

Men hun var det ikke, ”sigøjneren.” Jeg besluttede mig derfor at gå en tur i området for at se om jeg kunne få øje på de to andre piger, men de var tilsyneladende bukket under i heden.

Lige da jeg skal til at opgive og køre igen, får jeg øje på hende, så jeg går hen mod fodgængerovergangen for at kommer over til busstoppestedet på den modsatte side af vejen, men før jeg nå derhen, er en anden interesseret kørt i bil om på p-paldsen, og kort tid efter er hun væk med bilen.

Jeg har set hende utallige gange, når jeg er kørt forbi, så nu havde jeg besluttet mig for at jeg ville se hende ordentligt, så jeg besluttede mig for at vente – ligesom de to herrer i deres biler på den modsatte side af vejen.

Mens jeg sag og ventede, bemærkede jeg hvordan cirka hver 5. forbikørende kikkede efter damen – man må sige, at hun har fået skabt sig noget af et domæne.

Efter 25 minutter var hun tilbage igen. Hun henvendte sig ikke til mig, men jeg sad jo også og ventede på bussen. Pludselig kom den ene bil fra tankens p-plads kørende og holdt ind til siden, efter ca. 15 sekunders snak kørte han videre. Synes måske at det var meget lang tid at have ventet, hvis man var så lidt interesseret, men måske var han bare nysgerrig ligesom mig selv.

Jeg vil tro at hun er omkring 30 år, langt sort og lidt krøllet hår og umiddelbart en kombination af noget, der minder om spanske og mellemøstlige træk. Hun er sandsynligvis omkring 170 cm høj og lidt buttet (uden at være fed) med mellemstor barm.

Jeg synes at hun skuffer lidt tæt på, men hun virker frisk og veloplagt.

Min interesse blev ikke vakt, nok også fordi jeg foretrækker det på en lidt mere bekvem måde, men hun overlever uden mig – hun har vitterlig gang i biksen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 44 minutter siden:

Tænk sig: en benzinstation leveringsdygtig i alt fra pølse i svøb til pige i brunst.    :lol:

.... og måske man endda kan sige,  at tanken er leveringsdygtig i både ‘pølse i svøb’ og ‘svøb til pølse :-) :-)  (Sorry, men synes selv, at den var sjov :-) :-) )

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må nok for god ordens skyld tilføje, at K-tanken intet har med dette at gøre, det foregår heller ikke på deres grund, men overfor, på den anden side af vejen. Jeg bemærkede blot de to biler, der var parkeret på K-tankens område, og hvor de to herrer i hver deres bil  tydeligvis ventede på den kendte gadepige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 minutter siden:

.... og måske man endda kan sige,  at tanken er leveringsdygtig i både ‘pølse i svøb’ og ‘svøb til pølse :-) :-)  (Sorry, men synes selv, at den var sjov :-) :-) )

Venligst

French

Den er god med dig     -     alt forladt.

Pølse ned følse   - pølse med eller uden indpakning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 minutter siden:

Må nok for god ordens skyld tilføje, at K-tanken intet har med dette at gøre, det foregår heller ikke på deres grund, men overfor, på den anden side af vejen. Jeg bemærkede blot de to biler, der var parkeret på K-tankens område, og hvor de to herrer i hver deres bil  tydeligvis ventede på den kendte gadepige. 

Blæs værre med tanken  -  det er historien der rykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 35 minutter siden:

Venligst

French

hey du...det er da mig der skal komme med de dersens indspark. hvad skal jeg nu bidrage med? :(  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm hvis tanken tjener på dem der venter på hende, feks ved at sælge en cola og en pølse. Tjener de så på prostitution der forgår uden for deres grund? Og i dette tilfælde er det så rufferi?:lol:

Redigeret af Randersmand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke hun er 30år , hun er yngre,jeg var sammen med hende for en måneds tid siden, hun ser godt ud ,veltalende , fræk røv og dejlige bryster , sutter perfekt og hun har en dejlig glat fisse der vil kneppes,,og ja hun har nok fået en del flere kunder grundet omtalen herinde, men hun kan klart anbefales , er man mere til at tage hende med hjem eller på hotel tager hun 1000kr/time - alt incl! Lidt ærgeligt det er så varmt nu , gad godt se hende i et par sorte nylonstrømpebukser....elsker at slikke en glat fisse gennem dem, men det får jeg hende til på et tidspunkt når det ikke er så varmt længere....hun er frisk på det hele!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...