Hop til indhold
Finn1101

Råd til danske glædespiger: sæt prisen ned

Recommended Posts

I sidste ende er det op til den enkelte at vurdere hvor meget man er værd i kr.

Det kan godt være at andre kan købes billigere. Er slankere, yngere, kønnere end mig.  Det garanterer dig ikke god oplevelse af den grund. 

Jeg tilbyder mig selv til jer. Min personlighed, charme, varme, nærhed  og kærlig skød.  

Kigger man kun efter prisen og er ligeglad med at pigebarnet har det af H til. At det eneste der betyder noget er at  få sig tømt til så billig pris som muligt.

Jeg ser gang på gang efterlysninger efter det billigste bj eller knald... Jeg må  ærlig sige at jeg væmmes ved  tanken om at man bliver set som udtømnings hul som skal være så  billigt som muligt.

De mand som vælger mig frem for de andre piger. De respekterer  mig og værdsætter det arbejde og kræfter jeg lægger i at  det vi få en god  oplevelse hver gang. 

Tusind tak for det mine kære mand:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næsten som en debat jeg havde på et tidspunkt, en mand mente at vi modne kvinder skulle sætte prisen ned.

Mit argument imod det var at jeg ikke bliver hverken yngre eller smukkere af at prisen er lav.

Jeg ville ikke synes om at vide at manden kun har sex med mig fordi prisen er et par hundrede under hvad han skal betale andre steder.

Så kan han lige så godt spare det hele og rive den af selv.

Knus Susanne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Susanne skrev, for 9 minutter siden:

Næsten som en debat jeg havde på et tidspunkt, en mand mente at vi modne kvinder skulle sætte prisen ned.

Mit argument imod det var at jeg ikke bliver hverken yngre eller smukkere af at prisen er lav.

Jeg ville ikke synes om at vide at manden kun har sex med mig fordi prisen er et par hundrede under hvad han skal betale andre steder.

Så kan han lige så godt spare det hele og rive den af selv.

Knus Susanne.

Lige præcis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 1/8/2018 at 21:40:

Det er en meget firkantet tråd. Sådan enten for eller imod. Der må da være masser af andre sjove påfund man evt kunne overveje, hvis der ikke er gang i biksen. 

Jeg lader tankerne flyve: 

Freaky Friday: Få pigens trusser med hjem hvis du vælger en x time (det behøver jo ikke være Victorias Secret. det er vi mænd græskkatolske med. bare I har haft dem på, er nok). 

Tosset Tirsdag: Betal for en halv time og få en time eller mellem kl y og x. (de timer der er mest sløje) 

Syndig Søndag: Kys er med i prisen (eller noget andet der normalt er tillæg på)

Manic Monday: Bad med pigen er inkluderet. 

Torsdagstrampolin: Ja. Det betaler vi faktisk gerne for at se på :)

Ond Onsdag: Det har jeg ikke så megen forstand på....

Liderlig Lørdag: Gratis striptease for alle besøgende. 

Det er nok helt ude i skoven. Og der er sikkert mange andre måder man kan tiltrække opmærksomhed på. Men hvis alt andet ikke virker, må man tænke ud af boksen :D

Men. Hvis man ikke mangler kunder, er der jo ikke grund til at ændre på noget som helst. Og så er denne tråd jo unødvendig. 

Du glemte

Vi holder åbent hus 30/2 alle er velkommen. Vi byder på et lettere traktement med lidt godt fra ganen og halsen:P:o   -  Kærlig hilsen fra os alle i Pigeværelset:wub:      NB osere frabedes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det er sådan at langt de fleste af os forsøger at få den højest mulige løn, sælge vores varer for den højst mulige pris, mener at vores gamle ting er en formue værd – og ikke mindst at vores hus eller lejlighed er mere værd end den i forvejen vanvittige pris?

Dét, som jeg ville med mit oprindelige indlæg, var ikke at sige at priserne skulle sættes ned, fordi prisen var for høje, og at glædespigerne tjente for mange, men at der efter min opfattelse er opstået en så stor difference mellem prisen for en næsten garanteret god oplevelse på flere af bordeller i København med udenlandske piger fra bordeller i Polen, Tyskland og Schweiz, at de danske steder og piger blev valgt fra.

Det var min opfattelse, at nogle (ikke alle) danske steder/piger ikke havde nok at lave, og hvis det kunne forbedre den samlede bundlinje at sætte prisen lidt ned, så synes jeg da at man skulle gå imod de kartellignende tilstande og sætte priserne lidt ned, så prisforskellen ikke er så stor, og derved tiltrække flere kunder.  

Men jeg har jo aldrig argumenteret for at sætte priserne ned, fordi pigerne ikke var pengene værd eller at jeg ikke synes at de skulle have en ordentlig indtjening og mulighed for at lægge lidt til side til pensionen. Jeg undrede mig bare over at man ikke reagerer på konkurrencen, men bedømt ud fra svarerne i denne tråd, er der tilsyneladende ikke det problem, som jeg gik rundt og forestillede mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 27 minutter siden:

Dét, som jeg ville med mit oprindelige indlæg, var ikke at sige at priserne skulle sættes ned, fordi prisen var for høje, og at glædespigerne tjente for mange, men at der efter min opfattelse er opstået en så stor difference mellem prisen for en næsten garanteret god oplevelse på flere af bordeller i København med udenlandske piger fra bordeller i Polen, Tyskland og Schweiz, at de danske steder og piger blev valgt fra.

Jeg er bestemt enig i, at der store prisforskelle.  Jeg kan så også forstå af fra start til nu, handler det som om, at der ikke burde være så store prisforskelle.  Tja... det kunne vel hurtigt løses, hvis pigerne i det prisbillige segment bare satte priserne op. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg er bestemt enig i, at der store prisforskelle.  Jeg kan så også forstå af fra start til nu, handler det som om, at der ikke burde være så store prisforskelle.  Tja... det kunne vel hurtigt løses, hvis pigerne i det prisbillige segment bare satte priserne op. :) 

Dét var jo også en mulighed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 7 timer siden:

Det kan godt være at andre kan købes billigere. Er slankere, yngere, kønnere end mig.  Det garanterer dig ikke god oplevelse af den grund. 

Jeg tilbyder mig selv til jer. Min personlighed, charme, varme, nærhed  og kærlig skød.  

Kigger man kun efter prisen og er ligeglad med at pigebarnet har det af H til. At det eneste der betyder noget er at  få sig tømt til så billig pris som muligt.

Jeg ser gang på gang efterlysninger efter det billigste bj eller knald... Jeg må  ærlig sige at jeg væmmes ved  tanken om at man bliver set som udtømnings hul som skal være så  billigt som muligt.

De mand som vælger mig frem for de andre piger. De respekterer  mig og værdsætter det arbejde og kræfter jeg lægger i at  det vi få en god  oplevelse hver gang. 

Hørt!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 12/8/2018 at 23:49:

Nogen kunder ser uden tvivl os dig som en tømning uanset hvilken pris i har er i ikke mere værd end andre hvis pris er lavere. 

Jeg synes mange danske prostituerede har fået storhedsvanvid med hensyn til den pris de forlanger. 

Derfor hilser jeg glædeligt de udenlandske piger velkommen så de kan presse jeres i forvejen høje priser ned hvilket vi allerede kan se sker hos flere danske prostituerede. 

At servicen hos danske prostituerede skulle være så meget bedere er en skrønne. Men det vil de gerne have os til at tro så de kan forsvare deres høje pris. 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 29 minutter siden:

Derfor hilser jeg glædeligt de udenlandske piger velkommen så de kan presse jeres i forvejen høje priser ned hvilket vi allerede kan se sker hos flere danske prostituerede. 

Har du eksempler ?  På de danske velrenommerede klinikker  er prisen ikke sat ned.  At prisen svinger en del den danske del af PD er jo velkendt. Umiddelbart har den nu stort set altid ligget lidt under klinikkernes, men det er nu ikke mit indtryk at der er belæg for at hævde at man i det segment har sænket prisen.

Uagtet hvad man så ellers mener om de danske piger, er man nok bare nødt til at erkende, at deres målgruppe er anderledes end målgrupperne i de billige segmenter.  Arbejdsbetingelser m.v. adskiller sig også på væsentlige punkter.

Reelt forstår jeg så ikke at de danske pigers priser åbenbart provokere en del, der er vildt glæde for det store udvalg i det billigere udenlandske segment.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Dandey skrev, for 34 minutter siden:

At servicen hos danske prostituerede skulle være så meget bedere er en skrønne. Men det vil de gerne have os til at tro så de kan forsvare deres høje pris. 

Man skal passe på med at generalisere lige netop på servicen....der hvor jeg fornemmer en generel forskel er på pigernes baggrund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 timer siden:

Man skal passe på med at generalisere lige netop på servicen....der hvor jeg fornemmer en generel forskel er på pigernes baggrund.

Ja, hvis der bare nogle flere høje, slanke, indiske piger af Punjab etnicitet (gerne født i Danmark), så havde jeg ikke tøvet 1 sekund..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 7/8/2018 at 12:03:

Hvis det betyder at dansk er steget fra kr. 500 til kr. 600, så er det en prisstigning på 20 %. I samme periode er priserne generelt kun steget 15 %. Jeg har svært ved at se, at prisudviklingen hos de danske klinikker skulle halte bagud, og min påstand er at den ikke har gjort det i de seneste 25 år. 

Det er næppe korrekt at priserne kun er steget med 15% i de seneste 20-25 år. Jeg aner virkelig ikke hvor du henter denne påstand fra?

Ifølge Wiki linket var den gennemsnitlige årlige inflation, i perioden 1990-2012, ca. 2,2%. Det regner jeg mig frem til giver en prisstigning på ca. 60% i hele perioden. 

https://da.wikipedia.org/wiki/Inflation

Ifølge et andet link, som også andvender danmarks statistik som kilde, er den samlede inflation i perioden 1990-2018, ca. 67%

https://blog.june.dk/2018/06/28/derfor-var-isen-billigere-da-du-var-barn/

Hvis en time på en klinik kostede ca. 1200kr. i 1990, som Alkoholikeren påstår(og jeg har ingen grund til at betvivle at han husker korrekt), og den er steget til 2100kr. i 2018, så er vi ikke ude i nogen synderlig prisstigning. Det svarer til en nominel stigning på 75%. 

Sammenligner vi nu inflationen med de nominelle klinik priser, er der derfor en svag stigning at spore i priserne siden 1990. En kunde måtte derfor slippe en smule mindre for samme ydelse i 1990. Men det har for den gennemsnitlige kunde været et større indgreb i budgettet, da levestandarden trods alt var lavere for 28 år siden. Med eller uden finanskrise, så er den gennemsnitlige dansker trods alt blevet mere velhavende i perioden. Så det er næppe blevet relativt dyrere for den almene kunde at besøge en klinik sammenlignet med 1990. 

Grunden til at denne diskussion overhovedet bliver rejst, er jo at EU grænserne i mellemværende periode i den grad er blevet åbnet op, sådan at GPere fra østeuropa kan konkurrere om de samme kunder som deres vesteuropæiske kollegaer gør. Sådan er det forøvrigt for en masse andre brancher, som står overfor lignende problemstillinger med billige arbejdskraft fra østeuropa. 

Vi står derfor overfor et GP marked som på udbudssiden er blevet differentieret. Østpigerne arbejder meget intensivt og sæsonbetinget, sparer op, og tager hovedparten af deres løn tjent i DK med til deres hjemlande. Selvom det nok langt fra er alle danske GPere der betaler skat, så er der stort set ingen af østpigerne der betaler skat af deres indtjening. Konkurrence situationen er derfor meget ulig, og det forklarer hvorfor østpigerne ofte kan tage priser der er tæt på det halve af hvad deres danske kollegaer tager. 

På længere sigt er det nok efterspørgslen der vil afgøre om denne konkurrence situation er holdbar. Så længe der er kunder der efterspørger danske GPere, vil klinikerne nok overleve. Selvom de i stigende grad også oplever konkurrence fra P/D, andre selvstændige, Sugardating, etc. 

Jeg syntes at det er helt fint at du rejser denne debat. Og jeg syntes også personligt at danske GPere ligger lidt højt mht. til priser. Men det er så min personlige betalings villighed og forbrugspræferencer jeg giver udtryk for her. Hvis markedet er til at at klinikerne kan tage godt 2000kr. pr. time, så er det jo svært at anfægte deres prissætning. 

Danske GPeres primære fordel ligger i at de kan tale dansk og har lettere ved at kommunikere med danske kunder. Om man syntes at det er pengene værd, at betale det ekstra, er en personlig sag. Du giver udtryk for at du ikke har lyst til at betale det ekstra, nu når der findes udenlandske alternativer, men der er mange andre kunder som har andre præferencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Kindhesten80

Tak for dit skriv, for god ordens skyld vil jeg lige præcisere, at jeg ikke har skrevet at priserne de seneste 20-25 år kun er steget 15 %. Det, som jeg svarer på i det citerede indlæg, er Trinetease indlæg i denne tråd af 6. august 2018, hvor hun skriver: "Priserne er steget ca 100kr for Dansk og ca det samme for en halv time, de sidste 10 år." 

(Men andre steder i tråden tales om priserne for 20-25 år siden, så det er selvfølgelig nemt at blive forvirret, især når jeg så selv opsummerer svaret med at nævne 25 år).

Og når jeg nu har fattet pennen, så lige en kommentar til det med levestandarden i dag i forhold til for 25 år siden. Jeg vil mene at det er en meget akademisk diskussion, hvis man vil bruge den til at sige om vi har fået bedre råd til noget som ekstravagangt som at gå på bordel, men jeg er da enig i at levestandarden for de fleste er steget de seneste 25 år, - og vi er vist også enige om, at priserne på bordellerne er fulgt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 timer siden:

@Kindhesten80

Tak for dit skriv, for god ordens skyld vil jeg lige præcisere, at jeg ikke har skrevet at priserne de seneste 20-25 år kun er steget 15 %. Det, som jeg svarer på i det citerede indlæg, er Trinetease indlæg i denne tråd af 6. august 2018, hvor hun skriver: "Priserne er steget ca 100kr for Dansk og ca det samme for en halv time, de sidste 10 år." 

(Men andre steder i tråden tales om priserne for 20-25 år siden, så det er selvfølgelig nemt at blive forvirret, især når jeg så selv opsummerer svaret med at nævne 25 år).

Og når jeg nu har fattet pennen, så lige en kommentar til det med levestandarden i dag i forhold til for 25 år siden. Jeg vil mene at det er en meget akademisk diskussion, hvis man vil bruge den til at sige om vi har fået bedre råd til noget som ekstravagangt som at gå på bordel, men jeg er da enig i at levestandarden for de fleste er steget de seneste 25 år, - og vi er vist også enige om, at priserne på bordellerne er fulgt med.

@Finn1101

Jamen det var da så lidt. 

Ok, det er helt fint at du gør det klart hvad konteksten for din kommentar var. Det giver noget bedre mening med din tilhørende forklaring. Det kan være lidt svært at overskue de mest relevante kommentarer i en tråd der efterhånden er blevet meget lang. 

Ja det er da uden tvivl et led i en akademisk diskussion, at påpege at vi som samfund er blevet rigere i løbet af de sidste knapt 30 år, og at det smitter af på alle forbrugsmuligheder. Men det er det så sandelig også at rejse en diskussion om priserne på markedet for danske GPere er for høje. Efterspørgslen på luksus goder, som GP ydelser nok tilhører, er absolut meget sensitiv overfor generelle velstandsstigninger i samfundet. Og i særdeleshed overfor konjunktur svingninger. Det er nok ikke tilfældigt at mange GPere beklagede sig over det nedadgående marked efter finanskrisen slog igennem i 2008. Når landets økonomi stagnerer, eller ligefrem oplever et reelt fald, så er de første goder som folk skærer fra i trængselstider typisk luksusgoder. Dette forklarer nok hvorfor de reelle prisstigninger på klinikkerne siden 2008 har været relativt begrænsede. 

Vi kommer bare ikke udenom, at hvis vi vil have en bare nogenlunde velinformeret diskussion om emnet, så bliver vi nød til at inddrage alle tilgængelige relevante økonomiske parametre. 

Man kan altid diskutere om det ville være en bedre strategi for danske klinikker at sænke priserne, nu når konkurrencen fra østpigerne er tiltaget i de seneste 10-15 år. Og det kunne jeg personligt godt have en formodning om var tilfældet. Men jeg medgiver at der er mange forhold jeg ikke kender til i branchen. GPere befinder sig jo i en overvejende sort økonomi, hvor det kan være svært at finde pålidelig og tilstrækkelig information på området. Vi ved ikke en gang hvor meget en gennemsnitlig dansk GPer tjener, hvor mange timer de typisk arbejder om måneden, hvor store omkostninger de har, etc. Alene dette gør diskussionen en del sværere. 

Selvom omsætningen i den danske klinik branche muligvis er faldet i de senere år, så er det ikke entydigt hvad årsagerne er. Det er ikke indlysende at det alene skyldes for høje priser. Det kunne lige så vel skyldes at markedet er blevet meget mere differentieret. Det er jo ikke den samme type oplevelse du får med en dansk GP, i forhold til en østpige, eller en thaier eller nigerianer, for den sags skyld. Da efterspørgslen på købesex næppe er steget dramatisk de seneste 30 år, så vil det automatisk resultere i at de udenlandske kvinder tager markedsandele fra de danske GPere. Det kan også skyldes at udbuddet af danske piger som ønsker at arbejde på klinikker er faldet. Det spiller nok også en rolle, eftersom der nok er kommet en del flere selvstændige til igennem årene, og de har fået meget lettere ved at annoncere på egen hånd via nettet. 

Jeg syntes dog også at du har fat i noget væsentligt, i forhold til din mistanke om at det danske klinik marked virker noget kartelagtigt. Uden at jeg har et stort erfaringsgrundlag at konkludere udfra, så virker deres koncepter og indretning til at være meget ens. Og man kan let konkludere, efter at have besøgt 5-10 klinik hjemmesider rundt omkring i landet, at deres menukort og priser ser forbavsende ens ud. Om det er fordi at det styres centralt af nogen bagmænd, skal jeg ikke kunne sige, men tanken er bestemt nærliggende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Kindhesten80 Der er ingen centrale bagmænd. Ihvertfald i Danske piger segmentet. 

Den ‘største’ Mutter vi har haft er Annie F. Pt er der vist kun een Mutter i Dk som rent faktisk ejer mere end 2 steder. 

Der er ingen skumle bagmænd som ejere. 

At priserne er så ens handler nok mest om ikke at ville være billigere end andre. Og mht de udenlandske piger så kommer Danske piger aldrig til at kunne/ville konkurrere med dem om prisen. 

Jeg har skrevet det før.... De er her 24/7 i x antal uger. I de uger er de helt vanvittigt meget på arbejde. De lever og ånder for de penge de kan tjene mens de er her. 

Det kan Danske piger ikke konkurrer med. Vi har jo altså også et liv....uden for bordellerne/PD eller hvad man nu arbejder fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 timer siden:

@Kindhesten80 Der er ingen centrale bagmænd. Ihvertfald i Danske piger segmentet. 

Den ‘største’ Mutter vi har haft er Annie F. Pt er der vist kun een Mutter i Dk som rent faktisk ejer mere end 2 steder. 

Der er ingen skumle bagmænd som ejere. 

At priserne er så ens handler nok mest om ikke at ville være billigere end andre. Og mht de udenlandske piger så kommer Danske piger aldrig til at kunne/ville konkurrere med dem om prisen. 

Jeg har skrevet det før.... De er her 24/7 i x antal uger. I de uger er de helt vanvittigt meget på arbejde. De lever og ånder for de penge de kan tjene mens de er her. 

Det kan Danske piger ikke konkurrer med. Vi har jo altså også et liv....uden for bordellerne/PD eller hvad man nu arbejder fra.

Ja - og hvorfor vil man ikke være billigere end andre? Fordi så sænkes deres priser også, og så skal man selv sænke egne priser ligeledes, hvis de yderligere konkurrerer. Det er jo netop et kartel, søde ven.

Ja, du har skrevet før om, at de udenlandske GPer som er på døgnet rundt, eller det tætteste de kan komme, har det hårdt. Det er muligt. Jeg beklager hvis jeg lyder voldsom, men jeg tror samtidig ikke, at du får nogen til at græde snot over, at du må "arbejde i op mod 10 timer om ugen" for en (sort... Måske ikke i dit specifikke tilfælde) indtjening på minimum femten tusinde.

Personligt glæder jeg mig til introduktionen af sex-robotten. Ikke fordi jeg har tænkt mig at benytte dig, og ikke fordi jeg nødvendigvis overhovedet besøger GPer til den tid, men fordi det vil lade priser finde et mere, undskyld mig, "rimeligt" lejde.

Du skal tage dig betalt præcist så godt som du vil, og føle, at det er retfærdiggjort på alskens tænkelige måder. Ligeledes forbeholder al dit klientel sig ret til, at undlade at besøge dig, af henhold til prisen - en ret som du absolut ikke anfægter.

Hvis fisse havde samme værdi som pik. Gudhjælpemig det ville være det rene utopi, ikke? Jeg kan lige forestille mig annoncerne på AL: "Jeg er kvinde på 29 år, 171cm, 62kg, som tilbyder gratis massage (med mere, hvis det ønskes, det kan vi snakke om) ring eller skriv - jeg kører maksimalt 30km fra min adresse".

Del dette indlæg

Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, 1 time siden:

Personligt glæder jeg mig til introduktionen af sex-robotten. Ikke fordi jeg har tænkt mig at benytte dig, og ikke fordi jeg nødvendigvis overhovedet besøger GPer til den tid, men fordi det vil lade priser finde et mere, undskyld mig, "rimeligt" lejde.

De er sådant set allerede på markedet. De er dyre nu, og har begrænset funktionalitet. De vil sikkert med tiden både blive billigere og mere avancerede.  Jeg har så svært ved at se koblingen til et køb af sex, eller sex i parforhold, b-venskaber m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Susanne skrev, den 13/8/2018 at 00:00:

Nej, I modne kvinder skulle hellere sætte prisen op :)

For der findes ikke noget dejligere end modne kvinder, der ved, hvad det hele drejer sig om, og som helt lever med. Det kan så godt være, at I har et kilo eller to for meget på bugen, men det har vi andre sgu' også.

I er bare guld værd, og I sejler sukkerpigerne langt agterud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Nej, I modne kvinder skulle hellere sætte prisen op :)

For der findes ikke noget dejligere end modne kvinder, der ved, hvad det hele drejer sig om, og som helt lever med. Det kan så godt være, at I har et kilo eller to for meget på bugen, men det har vi andre sgu' også.

I er bare guld værd, og I sejler sukkerpigerne langt agterud.

Jeg foretrækker også voksne kvinder, meeeen vi er vel også nødt til at acceptere at efterspørgslen på de meget unge er markant større.  Reelt dækker markedet vis alle behov. Disse tråde handler vist mest om, at man efter ufattelige mange indlæg stadig ikke kan forstå at nogle segmenter har højere priser end andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Jeg foretrækker også voksne kvinder, meeeen vi er vel også nødt til at acceptere at efterspørgslen på de meget unge er markant større.  Reelt dækker markedet vis alle behov. Disse tråde handler vist mest om, at man efter ufattelige mange indlæg stadig ikke kan forstå at nogle segmenter har højere priser end andre. 

Næ, om efterspørgslen er på "markant meget yngre piger", ved jeg ikke.

Den eneste pige, der har været væsentlig yngre end jeg, og som jeg faktisk med glæde er vendt tilbage til gang efter gang, er @Nikita Darling

Ellers har modne kvinder – hvordan de så end selv definerer det begreb - stået øverst på min dagsorden. Og det har jeg haft megen glæde af.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ellers har modne kvinder – hvordan de så end selv definerer det begreb - stået øverst på min dagsorden. Og det har jeg haft megen glæde af.

Tja for 35 år siden var en kvinde moden på den anden side af de fem og fyrre, men kvinder har en tendens til at forlænge deres pubertet til langt efter 45, jeg så Karen Bro fra Ekstrabladet, en moden kvinde på omkring 50 + og hun kæfte og talte og opførte sig som en teenager, siden den aften er jeg begyndt at studere kvinders adfærd de tro sgu de er evigt unge, så selv ekstrabaldet kalder en massøse på Hvidovre Tor v for massage pige, hun er 61 jf artiklen.....så der er vide begreber aldersmæssigt før kvinder er modne 75 + tænker jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Næ, om efterspørgslen er på "markant meget yngre piger", ved jeg ikke.

Den eneste pige, der har været væsentlig yngre end jeg, og som jeg faktisk med glæde er vendt tilbage til gang efter gang, er @Nikita Darling

Mit udsagn er baseret på udbuddet af unge piger (udbud og efterspørgsel)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

Tja for 35 år siden var en kvinde moden på den anden side af de fem og fyrre, men kvinder har en tendens til at forlænge deres pubertet til langt efter 45, jeg så Karen Bro fra Ekstrabladet, en moden kvinde på omkring 50 + og hun kæfte og talte og opførte sig som en teenager, siden den aften er jeg begyndt at studere kvinders adfærd de tro sgu de er evigt unge, så selv ekstrabaldet kalder en massøse på Hvidovre Tor v for massage pige, hun er 61 jf artiklen.....så der er vide begreber aldersmæssigt før kvinder er modne 75 + tænker jeg 

Når jeg husker det er jeg begyndt at bruge ordet voksne kvinder i stedet for modne.  Det var faktisk @Trinetease  der  fik man til at ændre lidt på ordvalget. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Når jeg husker det er jeg begyndt at bruge ordet voksne kvinder i stedet for modne.  Det var faktisk @Trinetease  der  fik man til at ændre lidt på ordvalget. :)

Her er jeg så ikke helt enig med @Trinetease

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...