fiskermanden 148 Skrevet 2. August, 2018 Prisene er vel udbud og efterspørgsel. Kan udenlandske piger holde lavere priser og kan privat diskret og så være billiger, så må klinikkerne , så enkelt er det. pigernes omkostninger er for høje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 1 time siden: Betaler de tyske piger det samme i skat og moms som danske piger gør? Og koster det, det samme at ‘leve’ i Tyskland som i Dk? Jeg har lige Google det .. Indkomstskatten varierer ikke fra region til region i Tyskland. Momsen ("Mehrwertsteuer") er i Tyskland normalt på 19 pct. For udvalgte serviceydelser og næringsmidler er momsen dog på 7 pct. I tabellen nedenunder illustreres indkomstskatten for 2014: 0 -8.354 euro 0 pct. 8.131 -13.469 euro 14 pct. 13.460 -52.881 euro 24 pct. 52.882 – 250.730 euro 42 pct. Over 250.731 euro 45 pct. Hertil kommer en solidaritetsskat (”Solidaritätszuschlag”) på 5,5 pct., som der bliver beregnet af skatten. Solidaritetsskat blev indført i forbindelse med genforeningen af de to Tysklande. I forbindelse med et arbejde skal man være opmærksom på, at man bliver tilmeldt skattesystemet af ens arbejdsgiver. Tjener man mindre end 400 € månedligt, er man fritaget fra beskatning. Hvis man tjener mere, beskattes man. Hej så det er billigere at købe en varer i Tyskland, momsen er mindre... og deres skat er også mindre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Betaler de tyske piger det samme i skat og moms som danske piger gør? Og koster det, det samme at ‘leve’ i Tyskland som i Dk? Næ, men de betaler skat (og kan ikke undgå det, hvis de arbejder fra et lovligt, registreret sted). Hvis man korrigerer for de lavere tyske leveomkostninger, og også den lavere tyske skat, hvor meget skal vi så lægge til? Og er der ikke stadig lang vej op til 2.000 eller 2.200 kr som Danmarks p.t. dyreste bordel annoncerer med som pris for 1 time i den blide og ikke-avancerede afdeling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Finn1101 skrev, for 10 timer siden: @TheVoice At et sted (eller en glædespige) - af helt naturlige og indlysende årsager er populært og har travlt - gør altså ikke at stedet er low class. Hvis jeg var dig, ville jeg besøge et af disse steder – jeg tror at det ville ændre dit syn på meget. Jeg har bestræbt mig på at formulere mig uden at udvise fordømmelse overfor nogle koncepter, herunder også de særdeles prisbillige. Jeg vil nok ikke ændre mere syn end hvis jeg den ene dag besøgte Jensens bøfhus og den næste Hereford. Disse restanter ligger i forskellige prissegmenter, og man kan blive mæt begge steder. Og afhængig af min sult kan begge muligheder bringes i spil. Ingen af stederne har vist behov for at ændre på deres prisstruktur og begge restauranter er vist meget populære i deres respektive målgrupper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 Finn1101 skrev, for 4 minutter siden: Næ, men de betaler skat (og kan ikke undgå det, hvis de arbejder fra et lovligt, registreret sted). Hvis man korrigerer for de lavere tyske leveomkostninger, og også den lavere tyske skat, hvor meget skal vi så lægge til? Og er der ikke stadig lang vej op til 2.000 eller 2.200 kr som Danmarks p.t. dyreste bordel annoncerer med som pris for 1 time i den blide og ikke-avancerede afdeling. Jeg spørger selv fordi at jeg har en ide om hvad det koster at bo/leve i Tyskland. Men det giver ingen mening at overføre andre landes priser osv til danske forhold. Og igen.....de aller færreste danske piger kan arbejde i det omfang som de udenlandske piger gør det i dk. Jeg kan slet ikke beskrive hvad det ville gøre ved mig mentalt at skulle være ‘på’ så mange timer hver dag i så mange uger som de er. Og jeg tvivler på at du kan finde særligt mange mentalt sunde danske piger, som ville kunne holde til det pres. Det er super fint at du/i har et økonomisk alternativ. Oprigtigt ment.... Men du/i er nok nød til at forstå - At danske piger bare ikke kan/vil det samme.... til den samme pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Tråden udsprang vist ved at opretter mente at klinikker med danske piger skulle sænke prisen. At en lækker AUdI er billigere i tysk er uinteressant når vi taler bilpriser i Danmark. Årsagen ligeså og det samme gælder priserne for sex, så længe man ikke ændre ved lovgivningen eller at leveomkostninger m.v. ændres. Nu har vi tæsket en del rundt i det, og det er i hvert fald mit indtryk at dem der løbende besøger klinikker med danske piger, og hvor prisen er højere end i andre segmenter, ikke føler noget behov for at prisstrukturen skal ændres. Jeg selv og andre så dog gerne at man på forskellige områder fortog nogle ændringer eller blot strammede lidt op. Hvad er der så tilbage ? Meget tyder jo bare på at udviklingen har gjort at det fra at være et markedsledende segment nu nok mere er en niche, og reelt skal man måske bare dyrke den niche Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 Det som er så hamrende ærgerligt er, at hvergang der politisk bliver raslet med Forbuds sablen - Så er det pga frygten for de udenlandske piger, og for at ‘rydde op’ i de handlede piger. Men mændene køber jo sex hos dem. Ergo er det god business at de er her..... Et forbud kommer så til at ramme alle....også de danske piger - og særligt de mænd som køber sex. At tro at de har lavere udgifter ved at arbejde i Dk er utopi..... på den lange bane betaler de mere for 1 dags arbejde her end en dansk pige gør. Det er en meget velsmurt maskine steder som Valby biksen osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 2. August, 2018 TheVoice skrev, for 13 minutter siden: Jeg har bestræbt mig på at formulere mig uden at udvise fordømmelse overfor nogle koncepter, herunder også de særdeles prisbillige. Jeg vil nok ikke ændre mere syn end hvis jeg den ene dag besøgte Jensens bøfhus og den næste Hereford. Disse restanter ligger i forskellige prissegmenter, og man kan blive mæt begge steder. Og afhængig af min sult kan begge muligheder bringes i spil. Ingen af stederne har vist behov for at ændre på deres prisstruktur og begge restauranter er vist meget populære i deres respektive målgrupper @TheVoice hvis det var sådan, at der var almindelig prisdannelse og et rimeligt forhold mellem pris og hvad du får, så var det jo en helt anden snak, men det synes jeg med al rimelighed ikke at der er. Lad os sige at et besøg på fx Mon Cherie var en meget mere eksklusiv oplevelse end hos Magic-girls, så var det noget andet, men det er det - med al respekt for Mon Cherie, der ellers har budt mig på mange gode oplevelser, ikke. Og jeg kunne nævne steder, hvor oplevelsen og miljøet med garanti er ringere, men prisen er stadig den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Det som er så hamrende ærgerligt er, at hvergang der politisk bliver raslet med Forbuds sablen - Så er det pga frygten for de udenlandske piger, og for at ‘rydde op’ i de handlede piger. Men mændene køber jo sex hos dem. Ergo er det god business at de er her..... Et forbud kommer så til at ramme alle....også de danske piger - og særligt de mænd som køber sex. At tro at de har lavere udgifter ved at arbejde i Dk er utopi..... på den lange bane betaler de mere for 1 dags arbejde her end en dansk pige gør. Det er en meget velsmurt maskine steder som Valby biksen osv. Hvis jeg et øjeblik glemmer at jeg også køber sex, kan jeg såmænd godt forstå, at hvis vort land overrendes med udenlandske prostituere og hvis en tilpas stor del er her ilegalt og en tilpas del falder ned i kassen "handlede kvinder" og eller at der er for mange bagmænd der skaber røre i det kriminelle miljø, at man så bare siger "Lad os da bare forbyde det, og slippe for en masse problemer" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 @TheVoice Hvis du spørger politiet så er man handlet pige, i det øjeblik du betaler procenter af det du tjener. Det er meget meget få af de udenlandske piger som rent faktisk er ‘Independent’.... De har aller fleste har fået ‘hjælp’ og den hjælp koster.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Finn1101 skrev, for 18 minutter siden: @TheVoice hvis det var sådan, at der var almindelig prisdannelse og et rimeligt forhold mellem pris og hvad du får, så var det jo en helt anden snak, men det synes jeg med al rimelighed ikke at der er. Lad os sige at et besøg på fx Mon Cherie var en meget mere eksklusiv oplevelse end hos Magic-girls, så var det noget andet, men det er det - med al respekt for Mon Cherie, der ellers har budt mig på mange gode oplevelser, ikke. Og jeg kunne nævne steder, hvor oplevelsen og miljøet med garanti er ringere, men prisen er stadig den samme. Kvalitet opfattes forskellig. Købsvaner handler også nogle gange om at vise omverdenen eller sig selv et eller andet omkring værdier m.v.. Jeg har råd til at købe en AUDI eller gå på en gourmet restaurant. Kvinder køber nødvendig ikke en Gucci taske fordi den er bedre til at opvare 3.5 kg slæbegods. For dem handler det både om et mere defusk kvalitet opfattelse og bestemt om signalværdi. Vi kunne selvfølgelig også tage en lang snak omkring økologist mælk kontra almindelig mælk - Det er squ svært at smage forskel med bind for øjnene. Dine iagtagelser miner jo lidt om det sidste "jeg kan ikke mærke forskel ergo er prisen forkert" Redigeret 2. August, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Trinetease skrev, for 11 minutter siden: @TheVoice Hvis du spørger politiet så er man handlet pige, i det øjeblik du betaler procenter af det du tjener. Det er meget meget få af de udenlandske piger som rent faktisk er ‘Independent’.... De har aller fleste har fået ‘hjælp’ og den hjælp koster.... Ja og kigger du lidt på EU´s lange og selvfølgelig formuleret så ingen kan forstå det, så er det mit indtryk at stort set alle kvinder der kommer fra et andet land pr. def er handlede. De fleste her på EG skelner nok imellem tvang og frivillighed, der gør andre instanser ikke, hvorfor et kan være meget svært at forholde sig til tal omkring handlede kvinder. Bringer man så begrebet nød ind i billedet, som eksempelvis "De fleste gør det af nød", så er skaber det total forvirring omkring hvordan definere man lige det ? Redigeret 2. August, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 9 minutter siden: Det som er så hamrende ærgerligt er, at hvergang der politisk bliver raslet med Forbuds sablen - Så er det pga frygten for de udenlandske piger, og for at ‘rydde op’ i de handlede piger. Men mændene køber jo sex hos dem. Ergo er det god business at de er her..... Et forbud kommer så til at ramme alle....også de danske piger - og særligt de mænd som køber sex. At tro at de har lavere udgifter ved at arbejde i Dk er utopi..... på den lange bane betaler de mere for 1 dags arbejde her end en dansk pige gør. Det er en meget velsmurt maskine steder som Valby biksen osv. Nu er jeg forholdsvis sikker på at Socialdemokratiet (også på dette området er kommet til fornuft og) ikke længere arbejder for et forbud, så der er ikke umiddelbart nogen risiko for Svenske tilstande på området i Danmark, tror jeg. Når dette er sagt, så mener jeg bestemt at der skal holdes et vågent øje med alle steder, herunder særligt steder med udenlandske piger, og jeg gør mig ikke forstilling om andet end at der ligger en omfattende undergrundsøkonomi bag, og det bryder jeg mig ikke om. Derimod er jeg helt sikker på, at pigerne fx på det omtalte sted i Valby er der 100 % frivilligt og at de driver deres egen forretning, udover den leje m.v, som de betaler, men det kunne da godt være at myndighederne skulle se på tingene, hvis de ikke allerede har gjort dette. Jeg går ind for at bordeldrift skal være et lovligt forretningsområde, men absolut også for en skrap kontrol med området. Ingen må ufrivilligt være i prostitution, og der må heller ikke kunne profiteres urimeligt af at stille et værelse med en seng til rådighed. Men invasionen er vel sket. Mit bud er er at 70-80 % af alle glædespiger i Københavnsområdet er udlændinge, og derfor fastholder jeg min oprindelige bekymring for om prisforskellen ikke er blevet for stor. Jeg synes at der må gøres noget. Enten skal man finde på en mere eksklusiv service eller man skal bede SKAT om et mærkat så vi kan se, at her afregner man faktisk både moms og skat, og dette kunne så være kombineret med noget lægekontrol. Jeg er sikker på nogle danske glædespiger arbejder på denne måde, men ikke mange, og et eller andet skal godtgøre prisforskellen, hvis man bare på lidt længere sigt vil fastholde kunderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 @Finn1101 Er der Dansk talende Teledame på Valby stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 2. August, 2018 TheVoice skrev, for 17 minutter siden: Kvalitet opfattes forskellig. Købsvaner handler også nogle gange om at vise omverdenen eller sig selv et eller andet omkring værdier m.v.. Jeg har råd til at købe en AUDI eller gå på en gourmet restaurant. Kvinder køber nødvendig ikke en Gucci taske fordi den er bedre til at opvare 3.5 kg slæbegods. For dem handler det både om et mere defusk kvalitet opfattelse og bestemt om signalværdi. Vi kunne selvfølgelig også tage en lang snak omkring økologist mælk kontra almindelig mælk - Det er squ svært at smage forskel med bind for øjnene. Dine iagtagelser miner jo lidt om det sidste "jeg kan ikke mærke forskel ergo er prisen forkert" @TheVoice Jeg synes altså at du skal ud og opleve nogle forskellige steder, både dem du opfatter som eksklusive og dem som du ikke opfatter som eksklusive - så tror jeg at de vil se meget anderledes på tingene, og bruge nogle andre eksempler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: @Finn1101 Er der Dansk talende Teledame på Valby stedet ? Jeg tror slet ikke at der er nogen telefondamer, er altid selv blevet lukket ind af enten en arbejdende pige og muligvis en slags receptionist eller en pige, som ikke var på vagt, men det er min opfattelse at en del af de udenlandske steder betjenes fra en slags callcenter. Og ja, organiseret virker det da, det må jeg indrømme, og den del hurer mig ikke, hvis jeg nu skal være ærlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Finn1101 skrev, for 17 minutter siden: @TheVoice Jeg synes altså at du skal ud og opleve nogle forskellige steder, både dem du opfatter som eksklusive og dem som du ikke opfatter som eksklusive - så tror jeg at de vil se meget anderledes på tingene, og bruge nogle andre eksempler. Jeg anerkender prisfastsættelse ikke bygger på en entydige definitioner. Det er vist lige gået op for mig, at du tager afsæt i noget andet end jeg hvis du skulle prissætte noget. Det er helt fair, og det forklarer nok vores forskellige tilgange til emnet. Vi bliver nok ikke enige om, at det skulle være en god idé at sænke priserne. Jeg vil så i stedet spørge dig "Ville du gerne besøge de omtalte klinikker, og føler at du går glip af noget fordi prisen er som den er ?" Umiddelbart tænker jeg at du har fundet gode steder der opfylder dine behov, og måske i grunden bare tænker "Tja, det er sgu da klart at der ikke er mange danske klinikker med priser, samt at du i øvrigt er ligeglad" p.s Med hensyn til at besøge andre segmenter og den slags, så er jeg helt med på, at en doggy nok er rimelig ens uafhængig af pris (produktet/ydelsen) Men følelsen omkring velvære m.v. kan sagtens svinge. Jeg føler ej heller jeg behøver at besøge alle typer frisørsaloner for at kunne dele dem op i segmenter. Lidt frækt vil jeg også mene at jeg på ingen behøver at være uddannet frisør for at kunne vurdere forretningsprocesser i den type forretning. Jeg bliver i øvrigt klippet af Mustafa og er rimelig tilfreds med resultatet på trods af jeg bliver betjent i det prisbillige segment, hvor alt næsten er skrællet væk, omkostningerne holdt nede, jeg vurdere når jeg kommer, og jeg gider at tage plads i køen m.v. Selve klipperesultatet med det hår jeg har, er sikkert den samme som hvis jeg havde valgt et dyrere sted, hvor man havde et andet koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. August, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 25 minutter siden: Jeg bliver i øvrigt klippet af Mustafa og er rimelig tilfreds med resultatet på trods af jeg bliver betjent i det prisbillige segment, hvor alt næsten er skrællet væk, omkostningerne holdt nede, jeg vurdere når jeg kommer, og jeg gider at tage plads i køen m.v. Selve klipperesultatet med det hår jeg har, er sikkert den samme som hvis jeg havde valgt et dyrere sted, hvor man havde et andet koncept. Brugte præcis dette sammenligningsgrundlag sidste gang diskussionen var på dagsorden. Tror jeg skulle stå på mål for yderligere forklaringer efterfølgende. Håber du slipper... Redigeret 2. August, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 underdog40 skrev, for 2 minutter siden: Brugte præcis dette sammenligningsgrundlag sidste gang diskussionen var på dagsorden. Tror jeg skulle stå på mål for yderligere forklaringer efterfølgende. Håber du slipper... Mon ikke de fleste godt kan finde en fandens masse eksempler på produkter og ydelser der primært tjener et bestemt formål der udbydes i forskellige prisklasser, jeg kan næsten ikke komme i tanke om noget der ikke svinger i pris. Meget banalt har vi vel alle mødt personer sige "Jeg forstår fandeme ikke hvorfor du har betalt 200 for en flaske rødvin. Jeg kører til grænsen og kan få 6 fl. til samme pris, og hvis jeg står her og nu og mangler en flaske køber jeg XXX i Netto den synes jeg god". Det er da kun pragtfuldt at der findes noget for en hver smag og pengepung. Nå jeg vil smutte jeg skal ud og spise med en veninde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 2. August, 2018 Trinetease skrev, for 3 timer siden: Jeg spørger selv fordi at jeg har en ide om hvad det koster at bo/leve i Tyskland. Men det giver ingen mening at overføre andre landes priser osv til danske forhold. Og igen.....de aller færreste danske piger kan arbejde i det omfang som de udenlandske piger gør det i dk. Jeg kan slet ikke beskrive hvad det ville gøre ved mig mentalt at skulle være ‘på’ så mange timer hver dag i så mange uger som de er. Og jeg tvivler på at du kan finde særligt mange mentalt sunde danske piger, som ville kunne holde til det pres. Det er super fint at du/i har et økonomisk alternativ. Oprigtigt ment.... Men du/i er nok nød til at forstå - At danske piger bare ikke kan/vil det samme.... til den samme pris. Leveomkostningerne er noget lavere i Tyskland. Dagligvare indkøb ca 40 % billigere. Biler koster gratis og serviceydelser kan i mange tilfælde fåes meget billigere. Du kommer noget længere for pengene end i omfordelings Danmark. Men vi har jo demokrati, så det er sådan vi ønsker det. Angående pigernes skatteforhold. De udenlandske glædespiger i Tyskland betaler en daglig takst for at arbejde der. Det er ikke særlig meget, så dem som har gang i forretningen betaler nærmest ingen skat i forhold til indtjening. Derudover arbejder mange piger i klubber. Her er den daglige husleje for Pigerne meget meget meget billigere end Hvad det lyder til Jeres er. Så jeg er egentlig ikke sikker på en FKK pige har alverden lavere levestandard end Jer trods hun kun tager 375-450 kr for 30 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 8 minutter siden: Leveomkostningerne er noget lavere i Tyskland. Dagligvare indkøb ca 40 % billigere. Biler koster gratis og serviceydelser kan i mange tilfælde fåes meget billigere. Du kommer noget længere for pengene end i omfordelings Danmark. Men vi har jo demokrati, så det er sådan vi ønsker det. Angående pigernes skatteforhold. De udenlandske glædespiger i Tyskland betaler en daglig takst for at arbejde der. Det er ikke særlig meget, så dem som har gang i forretningen betaler nærmest ingen skat i forhold til indtjening. Derudover arbejder mange piger i klubber. Her er den daglige husleje for Pigerne meget meget meget billigere end Hvad det lyder til Jeres er. Så jeg er egentlig ikke sikker på en FKK pige har alverden lavere levestandard end Jer trods hun kun tager 375-450 kr for 30 min Men hvis man kan leve for 40% mindre i Tyskland - giver det så ikke meget god mening at sexen er billigere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. August, 2018 Jeg syntes det er helt utroligt, at så mange mænd, i så mange streger, herinde, ved lige præsis, hvordan man som glædespige, kan tjene penge, eller for den sags skyld, skal jobbe eller annoncere. Det er jo nærmest orakler, der findes herinde. Der er jo nogen der burde udgive bøger om deres viden: Sådan bliver du den perfekte glædespige! Lad os nu gå ind i et lille rum...…..så slukker vi lyset og trækker gardinet for og er helt stille....sådan at ingen kan hører os....(kan I se det for jer?) Så må I drenge godt række fingeren op jer der godt vil være pige....og bolles dagen lang gratis.... NÅ DA.....SÅ MANGE??????????? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden: Jeg syntes det er helt utroligt, at så mange mænd, i så mange streger, herinde, ved lige præsis, hvordan man som glædespige, kan tjene penge, eller for den sags skyld, skal jobbe eller annoncere. Det er jo nærmest orakler, der findes herinde. Der er jo nogen der burde udgive bøger om deres viden: Sådan bliver du den perfekte glædespige! Lad os nu gå ind i et lille rum...…..så slukker vi lyset og trækker gardinet for og er helt stille....sådan at ingen kan hører os....(kan I se det for jer?) Så må I drenge godt række fingeren op jer der godt vil være pige....og bolles dagen lang gratis.... NÅ DA.....SÅ MANGE??????????? Hvem elsker Cherie? MIG !!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 24 minutter siden: Leveomkostningerne er noget lavere i Tyskland. Dagligvare indkøb ca 40 % billigere. Biler koster gratis og serviceydelser kan i mange tilfælde fåes meget billigere. Du kommer noget længere for pengene end i omfordelings Danmark. Men vi har jo demokrati, så det er sådan vi ønsker det. Angående pigernes skatteforhold. De udenlandske glædespiger i Tyskland betaler en daglig takst for at arbejde der. Det er ikke særlig meget, så dem som har gang i forretningen betaler nærmest ingen skat i forhold til indtjening. Derudover arbejder mange piger i klubber. Her er den daglige husleje for Pigerne meget meget meget billigere end Hvad det lyder til Jeres er. Så jeg er egentlig ikke sikker på en FKK pige har alverden lavere levestandard end Jer trods hun kun tager 375-450 kr for 30 min Sådan. Kan vi lukke for pengesnakken nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. August, 2018 Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden: Så må I drenge godt række fingeren op jer der godt vil være pige....og bolles dagen lang gratis.... NÅ DA.....SÅ MANGE??????????? Gratis? Hvor kom det nu fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg