Guest Trinetease Skrevet 1. August, 2018 @Finn1101 Koster 1 time sammen med en af pigerne i Valby vitterligt 7-900kr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 1. August, 2018 enig i at der er en forskel fra 1500 til 2000 får masser af ja når jeg siger 2000 og ikke så meget ja ved 1500 men det er de samme aftaler jeg kan lave , om indhold og tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 1. August, 2018 (edited) Jeg besøger stort set kun piger på danske klinikker (.... hvilket ikke er ensbetydende med, at jeg kun besøger danske piger). Jeg oplever slet ikke, at der skulle være krise ift. antal kunder eller indtjening. De piger jeg besøger, kan man ikke bare regne med sidder og triller tommelfingre - der er som regel travlt i butikken. Til gengæld føler de sig åbenbart ikke tvunget til at tilbyde ydelser uden kondom eller andre ting, som går ud over deres comfort zone. Tror snarere det handler om, at der også er udgifter ved at forsøge at spille efter sine egne og statens regler (værelsesleje, tlf pige og skattefar)....... alt sammen noget der også er med til at føle mig komfortabel og glad ved besøget. Jeg eeeeelsker det og kunne aldrig drømme om at sætte spørgsmål ved prisen. Har man til gengæld lyst til at hæve risikoen, risikere at støtte en ruffer, underbetale en østarbejder, støtte skatteunddragelse, tænke mest på sin pengepung etc. etc..... ja så er der jo masser af muligheden...... og ingen grund til at plage og presse og plage igen om billigere oplevelser hos klinikpigerne. Krise?........ måske er der snarere blevet åbnet op for flere af de kunder der har færre penge og efterfølgende flere kunder med penge nok, som synes der er rimeligt at underbyde priser, der ville gøre det muligt at spille efter reglerne. Redigeret 1. August, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. August, 2018 Hej og godmorgen allesammen. De enkelte, GPér der, lejer sig ind, typisk i klinikkens lokaliteter for én vagt ad gangen. I Jylland eller Københavns området udgør lejen pr. vagt (her gætter jeg løseligt) 600-1.000 kr. Hertil kommer en udgift til telefonpasseren på (igen et gæt) 350-500 kr. samt annonceudgift på minimum 250 kr. Derudover er der udgifter til lingeri, makeup mv. Jeg vil anslå anslår, at den enklte GPér, før hun begynder at tjene penge til sig selv, har en samlet udgift på 1500 - 2000 kr. pr. vagt. Så hvis de skal sætte prisen ned.Skal der flere kunder igennem på en vagt. Og den tror jeg ikke på. Nej jeg, tror man skal se på andre ting på klinikkerne. Jeg tror, de skal udvikle og forny sig på stederne. Der har været andre tråde om det. Mener @Trinetease oprettede den tråd. Der kom mange meninger, holdninger til fornyelse. Men der sker jo ingenting på klinikkerne Og nej @Trinetease det er ikke din skyld. Jeg synes det var godt. Du tog det op. Men hvorfor er det,at Klinikkerne ikke vil forny sig? Måske Klinikkerne skulle se på deres eget koncept, i stedet for,hvordan østpigerne kører deres. Ja de har andre priser.Men som @Angelina Angel Skrev så, kommer alle deres ekstras for kys, Uden kondom, osv. Og jaså bliver prisen, jo mere eller mindre tæt på de danske priser. Jeg synes det er plat,at man tager 200 kr. For at kysse. enten gør man det ellers lade være.Og måske pigerne, skulle tage opgøret med Klinikkerne om de høje beløb de skal,af med inden de starter deres vagt. Jeg kan, have svært ved at forstå, at pigerne vil af med så høj en del af deres indtjening. Til ejere/ejeren der bare samler ind. Hvorfor piger går i med til det? Så er, der jo også kommet det, at flere og flere mænd eftersøger sex uden kondom både oral og ved sex. Det tilbyder flere østpiger. Og det presser da også de danske piger.(men er glad for de fleste siger nej til dette) Ja det er så min mening. Finanskrisen tror, jeg var ekstra hårdt for.De Danske kliniker. Og selvom der er gået 10 år siden den. Har de ikke fået de kunder igen. Er det fordi de, ikke har fulgt med tiden? Og igen, Hvilke tiltag skal der til på Klinikkerne? Ja det kan jeg ikke svare på. Men pigerne må jo tage det op til debat. Selvom jeg,tvivler på det sker. Om at de Danske klinik piger, skulle få mere at lave ved, at sætte prisen ned. Den tror jeg ikke på. Der er jeg meget enig i det @TheVoice skriver. Man kunne stille spørgsmålet. Hvorfor skulle de tage flere kunder ind til mindre pris. Tjener de mere på det. Nej må mit svar være til det. Jeg ville heller ikke arbejde mere.For den samme løn. Hvilke mennesker ville det? God onsdag til jer derude i EG land. Nyd varmen og knald igennem. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. August, 2018 Axl Rose skrev, for 11 timer siden: Til dels enig.. har selv kun besøgt én dansk pige (+ et par dansktalende thaimassører) og årsagen er simpel; 1) Jeg vil hellere mødes i en privat lejlighed end i et bollehus, som de fleste danske piger benytter sig af 2) Der er mere på menuen hos de udenlandske piger - fx megafransk 3) Du kan få 1 time hos en østeuropæisk skønhed for samme pris som en dansk pige i 30 min. ... Og, jeg elsker danske piger og vil helst have dem. Men baggrund i de tre punkter, har det bare ikke været dem jeg er gået til. Har dog 2-3 stykker i kilkerten, som holder privat/diskret som står på min to-do liste. Der har du faktisk også fat i en god årsag. Det er naturligvis kvindens fordel at anvende klinik, så der er styr på forholdene, en telefondame og alt nødvendigt udstyr. Men det er ikke mandens fordel at stå udenfor døren til et bollehus, som alle naboer ved hvad er, og høre andre kunder stønne gennem væggene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 1. August, 2018 (edited) MizzAnne skrev, for 10 timer siden: mmmmm kanon idé - er også sikker på at din chef ville elske, hvis du arbejdede hver tiende time for ham gratis Jeg er heldigvis min egen chef MizzAnne, lige som dig 8D. Og er også helt vant til at give rabatter til mine gode kunder. Man kan evt. lave an aftale der hedder at gratis timen kan kun bruges sammen med køb af 2 timer mod betaling? Redigeret 1. August, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 1. August, 2018 Jeg ved ikke om der er krise i dele af prostitutionserhvervet. Det er vel i sig selv lidt af en påstand. Men jeg tror at en af grundene til at klinikkerne med udenlandske piger fylder så meget når man ser på annoncemængden rigtigt nok er de lavere priser. Den med at udlændingene ikke betaler moms og skat tror jeg så ikke på som årsag. Den del af branchen jeg kender mest til som er thai-segmentet, de betaler altså moms og skat, og myndighederne er ikke længe om at komme på kontrolbesøg til steder hvor der ikke er registreret et CVR-nummer og nogen der betaler skat. Jeg tror mere at de lavere priser skyldes at stederne og pigerne ofte er noget mere ydmyge. Jeg har selv - for en del år siden ganske vist - været på bordeller med danske piger, og jeg må sige at det var da steder der var helt tydeligt dekoreret mere gennemgribende og ikke bare med de billigste Ikea-møbler som man tit ser det på thaiklinikkerne. De danske bordeller har også ofte en telefonpige knyttet til. Pigerne er så den anden ting. Man får som kunde, eller bare når man kigger annoncer, ofte det indtryk at mange af pigerne på de traditionelle danske bordeller har et kæmpemæssigt forbrug af skønhedsprodukter, lingeri, stilletter og tatovørbesøg osv. Kigger jeg på de udenlandske piger, så er det altså ofte lidt mere ydmygt og de rekvisitter de anvender er nok også kopivarer købt hjemmefra til helt andre priser. Sagt på en anden måde så tror jeg simpelthen at de udenlandske piger kører på et lavere budget til stedet og til dem selv, og når alt kommer til alt så er "kerneydelsen" der leveres jo altså den akt der foregår når døren lukkes og klunset ryger af. Den er meget lidt afhængig af alt det udenom, og der tror jeg bare at de fleste kunder er vant til at gå efter det bedste tilbud. Det har været en trend i samfundet i årtier efterhånden. Discountbølgen tog for alvor fart i midt-80'erne og tog livet af mange mindre købmænd og fra sidst i 90'erne er det internettet der har gjort at næsten lige meget hvad vi køber af større forbrugsting så tjekker vi lige forskellige prisagenter for at finde det bedste tilbud inden vi køber noget som helst. Jeg tror tiden er løbet fra de meget store flotte bordeller med alt muligt udenoms-krims-krams, og pigerne i branchen må nok også bare sande at der er en stor konkurrence, og at den kerneydelse de i virkeligheden leverer ikke er anderledes end den man kan få billigere steder. Og dermed er den tid nok bare forbi hvor det for mange i branchen kunne være en meget lukrativ levevej gennem mange år. Den med at "forlænge sin levetid på markedet" med tonsvis af (dyre) skønhedsprodukter og frækt tøj, den holder bare ikke når der er stadig strøm af nye piger til branchen. Jeg tror helt ærligt at de fleste mænd hellere vil have et billigt put med en ung udlænding end med en erfaren dansker i en flot klinik til +30% på prisen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. August, 2018 (edited) Hej. For mit synspunkt synes jeg ikke det er dyrt at besøge mig for eks 1/2 time til 1200. Jeg er GOD til det eg laver. Går himmelhøjt op i en god service samt ydelse. Og sætter mine gæster i fokus. Så det ser jeg ærligt talt ikke som værnede dyrt. Og selvom jeg ALtID kan bruge lidt mere lækker sex, så er mine priser hvad de er og bliver ikke sat ned, selvom konkurrencen er stor derude prismæssigt. Kvalitet koster - sådan er det - Tanja. Redigeret 1. August, 2018 af Frække Tanja 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 1. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 18 minutter siden: For mit synspunkt synes jeg ikke det er dyrt at besøge mig for eks 1/2 time til 1200. Jeg må indrømme at jeg synes det er dyrt, når jeg til sammenligning kan flyve til Polen og få en hel times erotisk fornøjelse uden stress og jag til under kr. 400,- eller 1/6 del. Tidligere besøgte jeg nok en glædespige i DK 1 - 2 gange/måned til typisk kr. 1000,-/½ time - de penge sparer jeg op nu op og tager istedet en flere dages tur til udlandet, besøger flere piger, holder lidt ferie og i det hele taget får noget på opleveren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden: Hej. For mit synspunkt synes jeg ikke det er dyrt at besøge mig for eks 1/2 time til 1200. Jeg er GOD til det eg laver. Går himmelhøjt op i en god service samt ydelse. Og sætter mine gæster i fokus. Så det ser jeg ærligt talt ikke som værnede dyrt. Og selvom jeg ALtID kan bruge lidt mere lækker sex, så er mine priser hvad de er og bliver ikke sat ned, selvom konkurrencen er stor derude prismæssigt. Kvalitet koster - sådan er det - Tanja. Jeg synes ej heller at det er dyrt, såfremt at man går derfra med armene i vejret. Men reelt bør du og alle klinikpigernes tanker nok mere være omkring følgende, hvis man ønsker at have vagter på klinikker Kommer der nok med gæster på dine vagter ? Kommer der nok med gæster generelt, således at de andre piger også får et tilfredsstillende provenu ? Er det nemt at udfylde vagtplanerne med nye piger, når nogen vælger at stoppe ? Er det samlede team af GP´er, tele, mutter og udlejer tilfredse ? Finder pigerne prisen for vagtleje m.v. fair Er der gode alternativer, hvis man af en eller anden årsag ikke kan være på samme klinik længere Hvis udviklingen viser at besøgstallet falder jævnt, hvad gør jeg så ? tager flere vagter, skifter koncept eller droppe ud af branchen Hvis lejemålet pludselig opsiges er det så nemt at finde en ny lokation og foresætte derfra Hvis det viser sig, at der er noget om snakken med at flere og flere klinikker lukker, kunne man så rent faktisk gennemføre nogle ændringer på klinikken. Her tænker jeg ikke pris Er der et stærk sammenhold på klinikken, og ønsker man i fællesskab at kæmpe, indføre forandringer hvis det bliver aktuelt Er den typiske klinikpige bare ligeglad med fremtiden og de andre og tænker "sålænge det går fint for mig, er der ingen grund til bekymring" Hvis jeg får en god idé, bliver den så taget alvorligt på klinikken Fremstår klinikken stadig pæn og flot eller kniber det lidt med at vedlige holde faciliteterne Jeg er ikke GP´er men det var nok noget i den stil jeg ville tænke, for det er jo fakta at antallet af klinikker, ikke længere er så imponerende stort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. August, 2018 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Jeg må indrømme at jeg synes det er dyrt, når jeg til sammenligning kan flyve til Polen og få en hel times erotisk fornøjelse uden stress og jag til under kr. 400,- eller 1/6 del. Tidligere besøgte jeg nok en glædespige i DK 1 - 2 gange/måned til typisk kr. 1000,-/½ time - de penge sparer jeg op nu op og tager istedet en flere dages tur til udlandet, besøger flere piger, holder lidt ferie og i det hele taget får noget på opleveren Det er jo også helt iorden. Men kontra hvad du får kan jeg garantere det IKKE er for dyrt hav en lækker dag 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Jeg må indrømme at jeg synes det er dyrt, når jeg til sammenligning kan flyve til Polen og få en hel times erotisk fornøjelse uden stress og jag til under kr. 400,- eller 1/6 del. Tidligere besøgte jeg nok en glædespige i DK 1 - 2 gange/måned til typisk kr. 1000,-/½ time - de penge sparer jeg op nu op og tager istedet en flere dages tur til udlandet, besøger flere piger, holder lidt ferie og i det hele taget får noget på opleveren Kvalitet af besøg er vel svingende alle steder, det fremgår jo tydeligt når man læser anmeldelser. Det er jo fint at man på regnemaskinen kan udregne en besparelse, men hvad gør du for ikke at blive skuffet. Det må sgu da være forskel på at rejse til polen og blive skuffet end at besøge en pige indenfor passende geografisk afstand og blive skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes ej heller at det er dyrt, såfremt at man går derfra med armene i vejret. Men reelt bør du og alle klinikpigernes tanker nok mere være omkring følgende, hvis man ønsker at have vagter på klinikker Kommer der nok med gæster på dine vagter ? Kommer der nok med gæster generelt, således at de andre piger også får et tilfredsstillende provenu ? Er det nemt at udfylde vagtplanerne med nye piger, når nogen vælger at stoppe ? Er det samlede team af GP´er, tele, mutter og udlejer tilfredse ? Finder pigerne prisen for vagtleje m.v. fair Er der gode alternativer, hvis man af en eller anden årsag ikke kan være på samme klinik længere Hvis udviklingen viser at besøgstallet falder jævnt, hvad gør jeg så ? tager flere vagter, skifter koncept eller droppe ud af branchen Hvis lejemålet pludselig opsiges er det så nemt at finde en ny lokation og foresætte derfra Hvis det viser sig, at der er noget om snakken med at flere og flere klinikker lukker, kunne man så rent faktisk gennemføre nogle ændringer på klinikken. Her tænker jeg ikke pris Er der et stærk sammenhold på klinikken, og ønsker man i fællesskab at kæmpe, indføre forandringer hvis det bliver aktuelt Er den typiske klinikpige bare ligeglad med fremtiden og de andre og tænker "sålænge det går fint for mig, er der ingen grund til bekymring" Hvis jeg får en god idé, bliver den så taget alvorligt på klinikken Fremstår klinikken stadig pæn og flot eller kniber det lidt med at vedlige holde faciliteterne Jeg er ikke GP´er men det var nok noget i den stil jeg ville tænke, for det er jo fakta at antallet af klinikker, ikke længere er så imponerende stort. Du har ret hvis klinikkerne ikke fungere. Men jeg synes nu klinikkerne jeg er på fungere udmærket. Og derfor er mine priser ikke til diskussion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Kvalitet af besøg er vel svingende alle steder, det fremgår jo tydeligt når man læser anmeldelser. Det er jo fint at man på regnemaskinen kan udregne en besparelse, men hvad gør du for ikke at blive skuffet. Det må sgu da være forskel på at rejse til polen og blive skuffet end at besøge en pige indenfor passende geografisk afstand og blive skuffet. Ja hellere skuffet i Danmark end i Polen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Kvalitet af besøg er vel svingende alle steder, det fremgår jo tydeligt når man læser anmeldelser. Det er jo fint at man på regnemaskinen kan udregne en besparelse, men hvad gør du for ikke at blive skuffet. Det må sgu da være forskel på at rejse til polen og blive skuffet end at besøge en pige indenfor passende geografisk afstand og blive skuffet. Ja. Forskellen i at blive skuffet i Polen og i Danmark er, at man kan blive skuffet af fem-seks forskellige piger, i sammenlagt fem-seks hele timer, for samme beløb som en enkelt time koster med en dansk. For mig er det ren udbud-efterspørgsel. Alle piger sætter egne priser, og så er det jo bare mit lod som potentiel kunde, at lade være at besøge dem, hvis jeg findet beløbet for højt. Personligt er jeg enig i, at danske GP'er har for høje priser. Det stod klart for mig, efter jeg havde haft min første rigtigt gode oplevelse med en udenlandsk GP, af en times varighed, med ligeså meget snak, hyggen, kneppen og al muligt andet, som jeg havde med en anden dansk jeg besøgte i samme tidsrum, bare til 1/3 af prisen. Det synes jeg er for langt ude. Jeg tror mindre det har at gøre med selve oplevelse, og mere at gøre med opfattelsen af risiko. Man vil hellere besøge en dansk kvinde for at kunne tale sammen, ja, men i bund og grund, som @Thaiuser er inde på, så handler det om sex. Hvis i ikke kan snakke sammen, så er det skide ligegyldigt, hvis alt det andet bare kører på skinner. Altså besøger man hellere en dansk kvinde grundet opfattet mindre personlig risiko; det vil være min påstand. Det er nok, siger man til sig selv, mindre farligt. Bagmændene er nok sødere - og måske pigen bare er uafhængig alligevel. Hun har nok færre kønssygdomme end en polak eller afrikaner. Hun er nok sødere og nemmere at snakke med. Hun forstår nok mig og mine behov bedre. Det er et sikrere, men på ingen måde nødvendigvis bedre, valg. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 359 Skrevet 1. August, 2018 Fantastisk tråd, og alle holder en nogenlunde god tone :) Tillader mig ydmygt at deltage i debatten, håber den gode tone fortsætter :) Min observation er at danske piger nogen gange har en holdning som jeg hverken forstår eller tænder på. Nogle fokusere meget på hvad de ikke vil, hvad de ikke tilbyder og hvad de ikke vil have. Det kan altså være et totalt turn-off at læse i annoncerne. For sjov, fandt jeg et lille eksempel fra i dag. Uden at være inde på annoncen, kommer det en liste med ting som GP ikke ønsker. (Bemærk, annoncen sikkert er falsk og det vides ikke om denne annonce er en dansk pige.) Fra et salgs- og marketing synspunkt, er det ikke særligt klogt at fremlægge en masse negative "jeg vil ikke". Jeg har besøgt mange GP de sidste 5 år, men kun 4 danske. Første kvinde havde totalt falske billeder og vejede 30 kg mere end oplyst.. Anden og tredje GP ville ikke røre eller slikke bollerne, i besøg som var 30 min med superfransk (klinisk rene og zero hår), det var et princip piger havde og det er helt fair, men wow et turn-off. Sidste danske GP var Rikke Solskin, sød og dejlig, bare en for lang køretur :) Nu skriver Frække Tanja at "kvalitet koster", det har hun sådan set ret i. Men beklager, jeg har endnu ikke lavet et genbesøg hos en dansk GP. For jeg syntes helt ærligt ikke, undskyld udtrykket, at det er bedre kvalitet og jeg får meget sjældent lyst til at besøge en dansk pige, fordi der er så utrolig mange krav som man død og pine skal gennemlæse for at undgå at fremstå ubehøvlet. Så det er simpelthen bare lettere at besøge en pige, som ikke fremsætter en masse krav, som levere vareren med et smil. Og ja! der er også virkelig mange brodne kar i den flok, men prisen man betaler for et æv besøg er ikke lige så stram ved økonomien, som hvis det er en DK pige. Nu skal det understreges, at der er masser af søde, smukke danske GP, som gør det godt og jeg vil meget gerne have lov at møde jer en dag :) Lad ikke min mening provokere jer, men der sidder bestemt nogen som burde overveje, hvorvidt de skulle finde et andet erhverv.. Falske billeder bliver kommenteret i anmeldelser så drop dem nu for guds skyld Hav en rigtig dejlig dag derude! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. August, 2018 Hellere skuffet en gang i Danmark end sex gange i Polen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 1. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 41 minutter siden: Hej. For mit synspunkt synes jeg ikke det er dyrt at besøge mig for eks 1/2 time til 1200. Jeg er GOD til det eg laver. Går himmelhøjt op i en god service samt ydelse. Og sætter mine gæster i fokus. Så det ser jeg ærligt talt ikke som værnede dyrt. Og selvom jeg ALtID kan bruge lidt mere lækker sex, så er mine priser hvad de er og bliver ikke sat ned, selvom konkurrencen er stor derude prismæssigt. Kvalitet koster - sådan er det - Tanja. At kvalitet koster er jo normalt en sandhed ja, og det kan vi da være enige om hvis det er en eller genstand. Så kan der være forskel i materialer, og der kan være lagt flere eller færre designertimer og ingeniørtimer i genstanden og selve produktionen kan foregå mere eller mindre præcist og mere eller mindre bæredygtigt osv. osv. Men den ydelse vi her snakker om, der er det jo svært objektivt at måle kvalitet. Det er jo et spørgsmål om oplevet kvalitet hos kunden, og hvilken nytteværdi kunden oplever af de forskellige elementer af et besøg hos en prostitueret. Og det er det bare min påstand - eller indtryk, at os kunder måske ikke lægger helt så meget vægt på alt det udenom selve sex-akten, og hvis det er alt det udenom der giver prisforskelle i branchen, så er det ikke underligt hvis piger til 1200 for 1/2 time bliver fravalgt til fordel for piger til 800 eller 1000 for en 1/2 time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Du har ret hvis klinikkerne ikke fungere. Men jeg synes nu klinikkerne jeg er på fungere udmærket. Og derfor er mine priser ikke til diskussion. De indlæg jeg har skrevet i nærværende tråd handler ikke om priser. Jeg har vist tidligere givet udtryk for, at man sagtens kan drive forretning til de priser. Til gengæld ser jeg så en udvikling hvor der bliver færre og færre klinikker, og det får mig så til at tænke "mon ikke tiden er moden til at man på klinikkerne lige bruger lidt tid på, at forholde sig til udviklingen, få tjekket op koncepter, regler, procedurer m.v. Herunder selvfølgelig også få vurderet om lukningerne bare skyldes at de andre klinikker er bemandet med dårlige business-kvinder. Nu er det jo svært for sådan en som mig, at få nok fakta omkring hvad der rent faktisk sker på klinikkerne rent forretningsmæssigt, men det er faktisk mit indtryk, at man faktisk ikke rigtigt forholder sig til udviklingen. Går vi 10 år tilbage havde klinikkonceptet en markant større markedsandel end i dag, hvor den nærmest er ubetydelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Kvalitet af besøg er vel svingende alle steder, det fremgår jo tydeligt når man læser anmeldelser. Det er jo fint at man på regnemaskinen kan udregne en besparelse, men hvad gør du for ikke at blive skuffet. Det må sgu da være forskel på at rejse til polen og blive skuffet end at besøge en pige indenfor passende geografisk afstand og blive skuffet. I DK ville jeg kun have råd til at besøge en enkelt piger eller 2/måned - derfor undersøger jeg selvfølgeligt først om hun/stedet har gode anmeldelser mv. I Polen kan det selvfølgelig være sværere at navigere - men jeg har lært at holde mig fra piger, der bruger selvbruner, er overtatoverede med kunstige bryster og suttelæber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 hambosatiaalborg skrev, for 7 minutter siden: Ja. Forskellen i at blive skuffet i Polen og i Danmark er, at man kan blive skuffet af fem-seks forskellige piger, i sammenlagt fem-seks hele timer, for samme beløb som en enkelt time koster med en dansk. Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Det er jo faktisk lidt på samme måde når jeg kører til Tyskland og køber billige øl og sodavand. Min samlede udgift bliver ikke mindre, men jeg får flere varer. Det er svært at konkurrer imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. August, 2018 Thaiuser skrev, for 10 minutter siden: At kvalitet koster er jo normalt en sandhed ja, og det kan vi da være enige om hvis det er en eller genstand. Så kan der være forskel i materialer, og der kan være lagt flere eller færre designertimer og ingeniørtimer i genstanden og selve produktionen kan foregå mere eller mindre præcist og mere eller mindre bæredygtigt osv. osv. Men den ydelse vi her snakker om, der er det jo svært objektivt at måle kvalitet. Det er jo et spørgsmål om oplevet kvalitet hos kunden, og hvilken nytteværdi kunden oplever af de forskellige elementer af et besøg hos en prostitueret. Og det er det bare min påstand - eller indtryk, at os kunder måske ikke lægger helt så meget vægt på alt det udenom selve sex-akten, og hvis det er alt det udenom der giver prisforskelle i branchen, så er det ikke underligt hvis piger til 1200 for 1/2 time bliver fravalgt til fordel for piger til 800 eller 1000 for en 1/2 time. Hver vores mening. Har endnu ikke oplevet en gæst der ikke er tilfreds. Jeg finder som sagt mine priser fair og sådan er det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Det er jo faktisk lidt på samme måde når jeg kører til Tyskland og køber billige øl og sodavand. Min samlede udgift bliver ikke mindre, men jeg får flere varer. Det er svært at konkurrer imod Netop. Pointen er heller ikke, at danske GP'er skal konkurrere med priserne i Polen, Ukraine, Thailand, Cambodia eller andre steder, men bare understrege, at det altså ikke er vanvittigt billigt herhjemme. For at lave en sammenligning inde for landets grænser, så kan man typisk hygge sig med f.eks. to udenlandske piger i sammenlagt to timer, til samme pris som en dansk pige i en time. Nogle GPer giver ringe oplevelser; men nogle giver også rigtigt gode. Finder man et sted man hører hjemme, så er det jo skide godt. Personligt mener jeg ikke, at jeg er guds gave til kvindemennesket, men jeg kan "finde ud af" sex, og kan typisk "få det bedste ud af" de fleste af mine partnere; det har i hvert fald været min oplevelse. Altså står jeg i en situation hvor jeg kan få en god oplevelse to gange eller én gang. Selv hvis der var nævneværdig forskel, så tror jeg at mange (undertegnede inklusiv) vil vælge kvantitet frem for kvalitet, indenfor rimelighedens grænser. @Thaiuser er igen inde på det, med besparelser og discount-bølgen. Ja, jeg køber da dyrt extra-jomfru olivenolie at stege mine ting og sager i; men jeg køber ikke en til 100 kroner, hvis jeg kan få en til 60. Begge to sikrer mig en god oplevelse - måske marginalt bedre i det ene tilfælde, men med en alt for høj forskel i udgift. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. August, 2018 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: De indlæg jeg har skrevet i nærværende tråd handler ikke om priser. Jeg har vist tidligere givet udtryk for, at man sagtens kan drive forretning til de priser. Til gengæld ser jeg så en udvikling hvor der bliver færre og færre klinikker, og det får mig så til at tænke "mon ikke tiden er moden til at man på klinikkerne lige bruger lidt tid på, at forholde sig til udviklingen, få tjekket op koncepter, regler, procedurer m.v. Herunder selvfølgelig også få vurderet om lukningerne bare skyldes at de andre klinikker er bemandet med dårlige business-kvinder. Nu er det jo svært for sådan en som mig, at få nok fakta omkring hvad der rent faktisk sker på klinikkerne rent forretningsmæssigt, men det er faktisk mit indtryk, at man faktisk ikke rigtigt forholder sig til udviklingen. Går vi 10 år tilbage havde klinikkonceptet en markant større markedsandel end i dag, hvor den nærmest er ubetydelig. Som sagt til dels enig. Kører stedet ikke må man gøre noget. Helt bestemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 hambosatiaalborg skrev, for 16 minutter siden: Jeg tror mindre det har at gøre med selve oplevelse, og mere at gøre med opfattelsen af risiko. Man vil hellere besøge en dansk kvinde for at kunne tale sammen, ja, men i bund og grund, som @Thaiuser er inde på, så handler det om sex. Hvis i ikke kan snakke sammen, så er det skide ligegyldigt, hvis alt det andet bare kører på skinner. Altså besøger man hellere en dansk kvinde grundet opfattet mindre personlig risiko; det vil være min påstand. Det er nok, siger man til sig selv, mindre farligt. Bagmændene er nok sødere - og måske pigen bare er uafhængig alligevel. Hun har nok færre kønssygdomme end en polak eller afrikaner. Hun er nok sødere og nemmere at snakke med. Hun forstår nok mig og mine behov bedre. Det er et sikrere, men på ingen måde nødvendigvis bedre, valg. Jeg tror du har ret i, at nogle af klinik-kunderne faktisk tænker således. Det er et fint input, så klinikkerne bør dyrke lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg