Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg skammer mig og tænkte jeg måske skulle oprette en ny bruger til dette formål, for ikke at besudle gamle fine Bananas. Men jeg ved jo der ikke kommer noget godt af det, så here goes: I det sidste er jeg blevet lidt bange for hvad der sker med mig. Jeg har opdaget at jeg kigger alt for meget på meget unge piger - 17-22 sådan noget - og fantiserer om at få tage deres tøj af og kigge endnu mere. Det har ikke sket for mig siden jeg selv var i den alder. Ellers foretrækker jeg kvinder på min egen alder - minus max 15 år cirka. Både IRL og når jeg køber en fornøjelse. Men nu ser jeg pludseligt alle disse unge piger på byen, med alt for korte shorts hvor man lige præcis ser skinkernes former nedenfor bukserne. Og jeg læser anmeldelser, og kigger på billeder og tænker at måske eller ....? Så stopper jeg mig selv. Vil ikke være den der slemme gamle mand med savl ned over hagen. Vil det altså IKKE. Er dette noget naturnødvendigt der sker for en gammel mand? Er det mine købesexvaner som til sidst ødelagt mig så at jeg begynder at tænke på at det faktiskt ville være muligt? Eller er jeg bare gået og blevet et af alle disse umoralske svin jeg så længe har foragtet? Burde jeg i terapi? Måske er det bare varmen? 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 31. Juli, 2018 Der er, for et almindelig menneske der ved havd der er rigtig og forkert, lang vej fra at fantaser om noget og til at fører det ud i livet. Jeg kan også have "forbudte fantasier" men det betyder ikke på at jeg nogen sinde vil gøre alvor at dem. Der er heldigvis nogle fantasier som blot skal forblive fantasier. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 31. Juli, 2018 Haha, jeg forstår ikke helt problemet - er det ikke helt normalt? Jeg har da i hvert fald fantaseret om 17-22 årige piger siden jeg ramte puberteten, og er aldrig stoppet 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 hambosatiaalborg skrev, for 1 minut siden: Haha, jeg forstår ikke helt problemet - er det ikke helt normalt? Jeg har da i hvert fald fantaseret om 17-22 årige piger siden jeg ramte puberteten, og er aldrig stoppet Måske er det normalt, men jeg har aldrig gjort det siden puberteten. Så for mig er det lidt ... nyt. Tror måske også det er alderen - en drøm om at være ung igen. Har allerede fået en "synes ikke om", så åbenbarligt er det ikke normalt for alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 333 Skrevet 31. Juli, 2018 Vrøvl. Kig du bare løs. Jeg er selv 54 og kigger efter alle de unge piger jeg kan slippe af sted med. . Ville jeg for alvor være sammen med dem? Næ, men det er dejligt at kigge især her i sommervarmen . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Bananas skrev, for 15 minutter siden: Måske er det normalt, men jeg har aldrig gjort det siden puberteten. Så for mig er det lidt ... nyt. Tror måske også det er alderen - en drøm om at være ung igen. Har allerede fået en "synes ikke om", så åbenbarligt er det ikke normalt for alle @AalborgLook siger det jo meget godt. Jeg tror enhver som siger, at de ikke kigger efter unge kvinder, lyver for enten sig selv, os andre, eller begge dele. Ældre kvinder kigger også efter yngre mænd. Der er overhovedet intet galt i det. Havde du sagt du var ude efter et eller andet pre-pubertært, så var der noget i gære... Men hvem fanden kan i ramme alvor mene, at de ville sige nej til, at knalde med en sprød, stram og lækker 18-årig? At skulle høre på dem snakke er noget helt andet, særligt hvis man ikke er inde i jargonen Redigeret 31. Juli, 2018 af hambosatiaalborg 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 31. Juli, 2018 Bananas … Jeg har tit tænkt på om jeg mistede en del af mig selv, da jeg startede med købesex. Altså den jeg var FØR, jeg begyndte. At min seksuelle præference ville rykke sig osv, at jeg ville måske blive mere og mere pervers. Når jeg ser det objektivt er der vel sket lidt, men heldigvis ikke meget. Vi mennesker er som en svamp, når det gælder om at blive påvirket af andre, i sociale relationer. En svamp suger til sig, absorberer hurtigt sine omgivelser. Så efter mange år og har været gennem måske 100 forskellige GP'er, så må der vel ske én ændring i ens sind og hjerte. Tænker jeg ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg kikker gerne på de unge piger, men kommer altid til at tænke på, at det er deres mor jeg skal gå efter. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Nyd da at kigge på de unge smukke kvinder - uden at overglo og klæde dem af åbenlyst med øjenene. Som du selv skriver ingen synlig fråde om munden og kløen i skridtet foran dem. Når jeg ser nogen af disse smukke kvinder - kigger jeg og tænker ofte at jeg ville have kneppet dem hvis/såfremt jeg havde været en mand. Nyd dine fantasier - de er ikke forbudte Redigeret 31. Juli, 2018 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 31. Juli, 2018 Det er sommeren...... den uendelige varme kvæler den sidste rest af anstændighed og modstandskraft imod skønhed. Nyd det eller se frem til efterårets dæmper på driften. Og nu afsted.......ud at nyde at alle hæmninger er borte. Cheerio! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 31. Juli, 2018 Fornylig var jeg på Saunaclub Harmony syd for Hamburg - her er der en helt lille pige kaldet Dianna med en røv som en 10-årig pige - den mindste røv jeg nogensinde har taget i doggy - men var hun specielt stram? - nej - og hun tog hele bananen uden at kny i modsætning til andre større kvinder med større røve. Følte jeg mig som pædofil? - nej, da hun virkede meget moden og erfaren og jeg var egentlig mere gået efter at hun var sød, smuk, slank og fin med et par pæne bryster - og det var egentlig først, da hun tog de højhælede af - og hun selv kommenterede det, at jeg bemærkede hvor lille hun var Men hvis man er i tvivl om man er til små piger - eller om man er pædofil og gerne vil prøve noget, der ligner uden at blive buret inde, så kan jeg kun anbefale at ligge turen forbi Seevetal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PreferEnglish Skrevet 31. Juli, 2018 Bananas skrev, for 1 time siden: Måske er det bare varmen? You are no more bananas than the rest of us customers. We are just uninhibited. Check out Tiana on Norebro. Live the fantasy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Men hvis man er i tvivl om man er til små piger - eller om man er pædofil og gerne vil prøve noget, der ligner uden at blive buret inde, så kan jeg kun anbefale at ligge turen forbi Seevetal Nej den slags er jeg ikke i tvivl om. Tak Gud for det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 31. Juli, 2018 Meget normalt - og jeg har det på samme måde ( er selv godt 40 år). Men din medicin kan være at prøve en af de unge piger... Det har jeg gjort og jeg følte slet ikke noget for det. Slet ikke samme kemi, som med en pige sidst i 20’erne eller i 30’erne. Måske fordi jeg også tænder på det som pigen har mellem ørerne. En “teenager” med dårlig musiksmag og partymode er totalt turnoff for mig. Så ja - jeg kan savle over en gymnasiepige, men det er udelukkende en beskuelse af en smuk kvindekrop. Rent seksuelt er det noget andet jeg vi have. Måske finder du også ud af det, hvis du prøver... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 Axl Rose skrev, for 1 minut siden: Meget normalt - og jeg har det på samme måde ( er selv godt 40 år). Men din medicin kan være at prøve en af de unge piger... Det har jeg gjort og jeg følte slet ikke noget for det. Slet ikke samme kemi, som med en pige sidst i 20’erne eller i 30’erne. Måske fordi jeg også tænder på det som pigen har mellem ørerne. En “teenager” med dårlig musiksmag og partymode er totalt turnoff for mig. Så ja - jeg kan savle over en gymnasiepige, men det er udelukkende en beskuelse af en smuk kvindekrop. Rent seksuelt er det noget andet jeg vi have. Måske finder du også ud af det, hvis du prøver... Dårlig musiksmag ... så skal jeg altså have betalt. Husker dog din anmeldelse af Lena - der skete altså noget for dig, og på billederne ser hun ikke ud at være en dag over 18. Selv om hun er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 PreferEnglish skrev, for 6 minutter siden: You are no more bananas than the rest of us customers. We are just uninhibited. Check out Tiana on Norebro. Live the fantasy Tiana er ikke min kop te, men tak alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Kære Banan Hvis du mener der er noget galt, så må du flytte en tid til Saudi-Arabien ….der har damerne en eller anden klædedragt, der dræber enhver lyst, ligemeget hvor varmt det er! Redigeret 31. Juli, 2018 af Lady Cherie spogspasser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden: Kære Banan Hvis du mener der er noget galt, så må du flytte en tid til Saudi-Arabien ….der har damerne en eller anden klædedragt, der dræber enhver lyst, ligemeget hvor varmt det er! Tak Cherie, men jeg er bange for at jeg finder noget at tænde på også der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 641 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg kan sgu da heller ikke lade være med at kigge efter de uge piger (har passeret de 50), men når jeg så kommer i tanke om at jeg kunne være deres far, så knækker filmen Prøv at vend den om - ville den unge pige være sammen med dig måske? Kan ikke være sikker men tror det næppe. Selvfølgelig er det tilladt at kigge - og måske drømme lidt, men så længe man lader det blive ved det, så går det nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 31. Juli, 2018 Det er ikke alle unge piger, der er uinteresseret i modne mænd! 2 af min datters 20-årige studieveninder har jagtet mig det sidste halve år - men måske er det varmen, der gør dem sex-kuldrede . (Er også over 50) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 31. Juli, 2018 Helt normalt, intet galt i det da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 31. Juli, 2018 Bananas skrev, for 2 timer siden: Tak Cherie, men jeg er bange for at jeg finder noget at tænde på også der. Så engang en ung kvinde i burka og hendes mand i kjortel stå og studere lækkert lingerie, så du kan jo forestille dig, hvad de har på under.... Sorry hvis jeg ødelægger dit cølibat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 warmgun skrev, for 14 minutter siden: Så engang en ung kvinde i burka og hendes mand i kjortel stå og studere lækkert lingerie, så du kan jo forestille dig, hvad de har på under.... Sorry hvis jeg ødelægger dit cølibat. Mit cølibat er ødelagt en time efter at besluttningen om det er taget - hver gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 1. August, 2018 Jeg så en rigtig flot ung pige i torsdags i en fakta butik i den by jeg bor i sammen med en veninde, hun havde lårkort shorts og en rigtig flot top hold da kæft tænkte jeg, jeg strejfede lidt i nærheden så jeg kunne tjekke hende ud og da jeg kom hjem fandt jeg hende, hun er taget på ferie men overvejer at skrive til hende om at mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 1. August, 2018 Jeg kan intet unormalt se i det. Jeg er selv i sidste halvdel af 40'erne, og har da altid kigget på flotte piger, og tja.. i mine øjne er de flotteste piger altså bare typisk fra de har fået deres kvindelighed i 16-17-års alderen og op til cirka de 35 år. Der er selvfølgelig undtagelser til dette. Jeg tror ikke det kommer til at ændre sig selv når jeg bliver ældre. Så længe man ikke tænder på pigerne inden de får kvindelige former, så er vi jo ikke ude i et eller anden stigmatiserende pædofiliproblemstilling hvor det er det barnlige udseende man tænder på. Men for mig er det alene det rent visuelle der tænder de seksuelle fantasier når det er så unge piger. Jeg fantaserer ikke om andet om jeg så må sige. Jeg har ikke noget ønske om et forhold til så ung en pige, eller skulle til at date og gå i byen med så unge piger. Det handler kun om det seksuelle trigget af deres "optimale" udseende som unge kvinder inden det aldersbetingede forfald er startet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg