Hop til indhold
Guest M54Årh.

Nemtøs vil have sperm

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  fundet  de  4 mænd  til i morgen. 

 

 

Det var sgu imponerende hurtigt.  Jeg har i flere år søgt efter 4 piger gerne med latino udseende, der hver vil give mig 500 kr. for at opfylde min drøm.  Jeg har også forsøgt mig med gratis, men det virker sgu ej heller. 

Nogen gange er det sgu lidt surt at være mand, når det kommer til opfyldelse af seksuelle fantasier.  :razz:

Nå, men håber du/i får det hyggeligt og frækt imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt urimeligt at Nemtøs holder til i Jylland, når jeg bor på Sjælland :-( Sidder her med mega spermfyldte nosser og er HELT klar til at levere efter Nemtøs's ønske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Måske  skal  vi  lave  sådan  et  set-up når jeg  kommer  på  dine kanter  frække mand 

 Vill have dig helt for mig selv har en del planer med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Kræver  en  del  koordinering,  da  folk  tilmelder  sig  og  dernæst  melder  fra  igen. 

Fik  aftale  med  4 mænd,  hvor  der  desværre  kom  et  afbud  som  ikke  kunne  erstattes  af  en  ny  mand. 

3 meget  forskellige  typer  af  mænd  mødte  mig. Fuck  jeg  var  nervøs,  bredte  tæppet  ud  og  af  med  tøjet  undtagen  trusser.  

Det  er  så  ubeskrivelig frækt  og  pirrende at  mærke  flere  end  2 hænder  på  kroppen. 

Søde  og  frække  mand  der  gav  mig  en  uforglemmelig oplevelse  i  skoven - fik  jeg  den  sperm  jeg  har  fantaseret  om  - desværre  ikke.  Første  mand  afleverede  i ansigtet.  De  andre  udløsninger kom  jeg  til at  sluge. 

 Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Kræver  en  del  koordinering,  da  folk  tilmelder  sig  og  dernæst  melder  fra  igen. 

Fik  aftale  med  4 mænd,  hvor  der  desværre  kom  et  afbud  som  ikke  kunne  erstattes  af  en  ny  mand. 

3 meget  forskellige  typer  af  mænd  mødte  mig. Fuck  jeg  var  nervøs,  bredte  tæppet  ud  og  af  med  tøjet  undtagen  trusser.  

Det  er  så  ubeskrivelig frækt  og  pirrende at  mærke  flere  end  2 hænder  på  kroppen. 

Søde  og  frække  mand  der  gav  mig  en  uforglemmelig oplevelse  i  skoven - fik  jeg  den  sperm  jeg  har  fantaseret  om  - desværre  ikke.  Første  mand  afleverede  i ansigtet.  De  andre  udløsninger kom  jeg  til at  sluge. 

 Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Håber på en gentagelse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Kræver  en  del  koordinering,  da  folk  tilmelder  sig  og  dernæst  melder  fra  igen. 

Fik  aftale  med  4 mænd,  hvor  der  desværre  kom  et  afbud  som  ikke  kunne  erstattes  af  en  ny  mand. 

3 meget  forskellige  typer  af  mænd  mødte  mig. Fuck  jeg  var  nervøs,  bredte  tæppet  ud  og  af  med  tøjet  undtagen  trusser.  

Det  er  så  ubeskrivelig frækt  og  pirrende at  mærke  flere  end  2 hænder  på  kroppen. 

Søde  og  frække  mand  der  gav  mig  en  uforglemmelig oplevelse  i  skoven - fik  jeg  den  sperm  jeg  har  fantaseret  om  - desværre  ikke.  Første  mand  afleverede  i ansigtet.  De  andre  udløsninger kom  jeg  til at  sluge. 

 Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Hvor lækkert og frækt. Hvor ville jeg dog gerne ha været med:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Du siger bare til. Så er jeg sikker på, vi er mange, der stiller op. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liderbukken skrev, for 3 minutter siden:

Du siger bare til. Så er jeg sikker på, vi er mange, der stiller op. :-P

Tak  det  håber jeg  der  er. 

Måske næste  set-up  skal  der  være mulighed  for at  kneppe  mig  også, men ønsker  stadig  spermen  i  mit  ansigt. 

4 mænd  ville  være  optimal - da jeg  er  udstyret  med  2 stk  bryster, en  villig mund  og  en  våd  fisse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Disse setup har jeg også prøvet en del gange. Der var tilmeldt 14 fyre. Der dukkede 5 stk op.

Jeg lå blindfoldet i skoven og en nær ven styrede slaget. Det var frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkovNymfen skrev, 1 time siden:

Disse setup har jeg også prøvet en del gange. Der var tilmeldt 14 fyre. Der dukkede 5 stk op.

Jeg lå blindfoldet i skoven og en nær ven styrede slaget. Det var frækt.

Super for dig . Måske du burde oprette din egen lille tråd om det så nemtøsens tråd ikke afspore.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag.

Det  er  så  ubeskrivelig frækt  og  pirrende at  mærke  flere  end  2 hænder  på  kroppen. 

Søde  og  frække  mand  der  gav  mig  en  uforglemmelig oplevelse  i  skoven - fik  jeg  den  sperm  jeg  har  fantaseret  om  - desværre  ikke.  Første  mand  afleverede  i ansigtet.  De  andre  udløsninger kom  jeg  til at  sluge. 

 Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Måske næste  set-up  skal  der  være mulighed  for at  kneppe  mig  også, men ønsker  stadig  spermen  i  mit  ansigt. 

4 mænd  ville  være  optimal - da jeg  er  udstyret  med  2 stk  bryster, en  villig mund  og  en  våd  fisse

 

Hej Nemtøs

Dejlig læsning, at du fik fræk leg, og en uforglemmelig oplevelse i skoven, samt noget sperm. Det har sikkert været et lækkert syn.

Held og lykke med dit næste setup, det kan kun blive en succes. Lad os gerne læse mere om det.

Endnu en gang tak for dine frække indlæg på EG.

Mvh. PS. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Kræver  en  del  koordinering,  da  folk  tilmelder  sig  og  dernæst  melder  fra  igen. 

Fik  aftale  med  4 mænd,  hvor  der  desværre  kom  et  afbud  som  ikke  kunne  erstattes  af  en  ny  mand. 

 

I kortspil har man begrebet blind makker.  næste gang tager du et par vandpistoler med, som er fyldt med sperm, så skulle det vil nok kunne fungere, selv om en enkelt melder fra, og mænd kan jo godt lide at skyde med pistoler.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

I kortspil har man begrebet blind makker.  næste gang tager du et par vandpistoler med, som er fyldt med sperm, så skulle det vil nok kunne fungere, selv om en enkelt melder fra, og mænd kan jo godt lide at skyde med pistoler.  

Jeg  siger  ydmygt  jatak  til  levering  af  en  god  portion  sperm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Mega  fræk  og  lækker leg  i  dag. 

Kræver  en  del  koordinering,  da  folk  tilmelder  sig  og  dernæst  melder  fra  igen. 

Fik  aftale  med  4 mænd,  hvor  der  desværre  kom  et  afbud  som  ikke  kunne  erstattes  af  en  ny  mand. 

3 meget  forskellige  typer  af  mænd  mødte  mig. Fuck  jeg  var  nervøs,  bredte  tæppet  ud  og  af  med  tøjet  undtagen  trusser.  

Det  er  så  ubeskrivelig frækt  og  pirrende at  mærke  flere  end  2 hænder  på  kroppen. 

Søde  og  frække  mand  der  gav  mig  en  uforglemmelig oplevelse  i  skoven - fik  jeg  den  sperm  jeg  har  fantaseret  om  - desværre  ikke.  Første  mand  afleverede  i ansigtet.  De  andre  udløsninger kom  jeg  til at  sluge. 

 Der  er  gode  chancer  for  gentagelse. 

Du skulle have haft noget op i fissen også !

Sperm altså ……..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Tak  det  håber jeg  der  er. 

Måske næste  set-up  skal  der  være mulighed  for at  kneppe  mig  også, men ønsker  stadig  spermen  i  mit  ansigt. 

4 mænd  ville  være  optimal - da jeg  er  udstyret  med  2 stk  bryster, en  villig mund  og  en  våd  fisse.  

Nej du skal have den op i fissen. Det frækt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hybris skrev, for 4 minutter siden:

Du skulle have haft noget op i fissen også !

Sperm altså ……..

Nej  tak  til  fremmed sperm  i min  fisse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 30 minutter siden:

Du skulle have haft noget op i fissen også !

Sperm altså ……..

Det er jo så lidt svært hvis man bruger gummi, som Nemtøs vil have - og heldigvis for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Nej  tak  til  fremmed sperm  i min  fisse 

Du vil aldrig få sperm i din fisse min ven, med mindre det er fra en fremmed. Naturen forbyder det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Det er jo så lidt svært hvis man bruger gummi, som Nemtøs vil have - og heldigvis for det!

Ah, det skidt …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 10 minutter siden:

Du vil aldrig få sperm i din fisse min ven, med mindre det er fra en fremmed. Naturen forbyder det !

Er det varmen du ikke kan tåle eller er du bare så lidt forvirret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være at du i dit i næste setup, skulle prøve at få fat i et par gengangere. Der er chancen størst for at folk dukker op. Og så supplere op med lidt nye.

Mon ikke hvis du supplere med knep og tid, at folk så kan komme 2 gange ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
AalborgLook skrev, for 19 timer siden:

Er det varmen du ikke kan tåle eller er du bare så lidt forvirret? 

Hvad er der galt med dig i dag ?

Varmen har vi nu skullet tåle i 2 måneder.

Læser du ikke det jeg skriver, eller er du bare d.. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Petro skrev, for 4 timer siden:

Kunne være at du i dit i næste setup, skulle prøve at få fat i et par gengangere. Der er chancen størst for at folk dukker op. Og så supplere op med lidt nye.

Mon ikke hvis du supplere med knep og tid, at folk så kan komme 2 gange ;-)

Der  kommer  knep  med  næste  gang. 

Jeg  sætter af  gode  grunde  ikke tid på  min  leg,  eller  begrænser  med  antal  udløsninger.  Der  leges  så længe  der  er  lyst,  og  selvfølgelig  har  jeg  en  eller  anden  form  for  bagkant.  Den  sidste  sagde  jeg farvel til  efter  1.5 time. 

Jeg  har  lovet  at  kontakte  en  af  mændene  næste  gang  jeg laver  samme  type  af  set-up. 

Glæder  mig  allerede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Der  kommer  knep  med  næste  gang. 

Jeg  sætter af  gode  grunde  ikke tid på  min  leg,  eller  begrænser  med  antal  udløsninger.  Der  leges  så længe  der  er  lyst,  og  selvfølgelig  har  jeg  en  eller  anden  form  for  bagkant.  Den  sidste  sagde  jeg farvel til  efter  1.5 time. 

Jeg  har  lovet  at  kontakte  en  af  mændene  næste  gang  jeg laver  samme  type  af  set-up. 

Glæder  mig  allerede 

Kunne måske være fedt med et event med endnu flere mænd. Så kan du få et endnu større spermbad. Det tror jeg du vil kunne lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...