Hop til indhold
Frodige Ida

Sex i det fri. Sjælland/Lolland falster. Men hvor?

Recommended Posts

Jeg har lejet et sommerhus på lolland Falster med henblik på at køre ud i den skønne danske natur. 

Men hvor finder jeg steder der er diskrete og nemt at komme til. Gerne nær motovejen .

Gerne hvor jeg kan have min bil med til det rette sted.

Jeg har brugt sexidetfri.dk men min erfaring er at de fleste steder er overrendt af bøsser og det bryder de færreste gæster sig om.

Det skal siges at jeg intet har imod dem men ønsker ikke at mænge mig med dem. 

Så ved du et godt sted så send mig en pm .

Knus

Ida

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Kystvejen (som løber langs Københavns Lufthavn i Kastrup). Flere kilometer med masser af små skjulesteder i naturen - men pas på skytterne, der skal holde måger og andre fugle væk fra lufthavnsområdet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan anbefale Kystvejen (som løber langs Københavns Lufthavn i Kastrup). Flere kilometer med masser af små skjulesteder i naturen - men pas på skytterne, der skal holde måger og andre fugle væk fra lufthavnsområdet ;) 

Ja , og én ting du glemmer , hele området derude er dækket af overvågnings kameraer...så medmindre man har lyst til at blive filmet også, er der mange steder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 26 minutter siden:

Ja , og én ting du glemmer , hele området derude er dækket af overvågnings kameraer...så medmindre man har lyst til at blive filmet også, er der mange steder.....

Jo, jeg tænker nogen opfatter dette som en fordel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldschool57 skrev, for 3 timer siden:

Fandt du nogle steder på Lolland-Falster?

for så kunne man jo kigge forbi til lidt fælles “natur og biologi” studie?

Opslaget var sommeren 2018 . Ja jeg var der men blev ikke hængende til i dag:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...