Frodige Ida 5190 Skrevet 30. Juli, 2018 Jeg har lejet et sommerhus på lolland Falster med henblik på at køre ud i den skønne danske natur. Men hvor finder jeg steder der er diskrete og nemt at komme til. Gerne nær motovejen . Gerne hvor jeg kan have min bil med til det rette sted. Jeg har brugt sexidetfri.dk men min erfaring er at de fleste steder er overrendt af bøsser og det bryder de færreste gæster sig om. Det skal siges at jeg intet har imod dem men ønsker ikke at mænge mig med dem. Så ved du et godt sted så send mig en pm . Knus Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 3. August, 2018 Nudiststrand på Bøtø, ellers kan det godt være svært at finde et godt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 3. August, 2018 Jeg kan anbefale Kystvejen (som løber langs Københavns Lufthavn i Kastrup). Flere kilometer med masser af små skjulesteder i naturen - men pas på skytterne, der skal holde måger og andre fugle væk fra lufthavnsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 4. August, 2018 Finn1101 skrev, for 18 timer siden: Jeg kan anbefale Kystvejen (som løber langs Københavns Lufthavn i Kastrup). Flere kilometer med masser af små skjulesteder i naturen - men pas på skytterne, der skal holde måger og andre fugle væk fra lufthavnsområdet Ja , og én ting du glemmer , hele området derude er dækket af overvågnings kameraer...så medmindre man har lyst til at blive filmet også, er der mange steder..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 4. August, 2018 pdrhan skrev, for 26 minutter siden: Ja , og én ting du glemmer , hele området derude er dækket af overvågnings kameraer...så medmindre man har lyst til at blive filmet også, er der mange steder..... Jo, jeg tænker nogen opfatter dette som en fordel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 9. August, 2018 Fandt du nogle steder på Lolland Falster du kunne bruge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldschool57 5 Skrevet 9. August, 2020 Fandt du nogle steder på Lolland-Falster? for så kunne man jo kigge forbi til lidt fælles “natur og biologi” studie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 9. August, 2020 Oldschool57 skrev, for 3 timer siden: Fandt du nogle steder på Lolland-Falster? for så kunne man jo kigge forbi til lidt fælles “natur og biologi” studie? Opslaget var sommeren 2018 . Ja jeg var der men blev ikke hængende til i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldschool57 5 Skrevet 9. August, 2020 Tak det havde jeg lige overset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg