Hop til indhold
MrLovaLova

Smittefare ved "oral"

Recommended Posts

Hej

Ved godt emnet omkring smittefare ved oral har været diskuteret til hudløshed, så det er som sådan ikke det som jeg ønsker svar på.

Situationen er som følger, min kone tænder for vildt på at få ladningen i munden efter en hård gang sex, og rigtig sutte den helt færdig. Vi har engang imellem ekstra med i legen, og det er sket at fyren kommer i munden af hende, jeg kommer umiddelbart næsten samtidig, og hun så skiftevis sutter os begge færdig, eller har os begge i munden, mens hun stadig har munden godt fyldt op med sperm.

Hvordan er det med smittefare for kønssygdomme i sådan en situation, og her tænker jeg udelukkende på dem syd for bæltestedet, lad venligst være med at blande sygdomme der omhandler "normal" oral ind i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

ring til aidslinen, hvor kompetente rådgivere sidder klar til at hjælpe dig med dine svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Vi har engang imellem ekstra med i legen, og det er sket at fyren kommer i munden af hende, jeg kommer umiddelbart næsten samtidig, og hun så skiftevis sutter os begge færdig, eller har os begge i munden, mens hun stadig har munden godt fyldt op med sperm.

Jeg tror det er begrænset, da I jo næppe praktiserer det dag ud og dag ind - og også er lidt selektive mht. hvem I inviterer med ind i legen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg er helt sikker på at du får et langt mere kompetent svar ved at spørge fagfolk - spørg en læge fremfor folk med krydsede fingre og ønsketænkning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady Cherie skrev, for 21 timer siden:

Bare sig det er varmen....men jeg kan bare ikke lade være....:D:D:D

Nu ved jeg hvorfor nogle kvinder for lavet store andersinelæber...

2 pikke i munden samtidig med hele munden er fyldt med sperm….

JA, og når alt det farvede i øjnene bliver mælkehvidt, er det på tide at synke, eller spytte ud :-)  

Sorry, jeg kunne heller ikke lade være :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 23 timer siden:

Jeg er helt sikker på at du får et langt mere kompetent svar ved at spørge fagfolk - spørg en læge fremfor folk med krydsede fingre og ønsketænkning. 

Enig, men det kunne jo være at formålet mere handlede om at fortælle os følgende  :D 

Citat

Situationen er som følger, min kone tænder for vildt på at få ladningen i munden efter en hård gang sex, og rigtig sutte den helt færdig. Vi har engang imellem ekstra med i legen, og det er sket at fyren kommer i munden af hende, jeg kommer umiddelbart næsten samtidig, og hun så skiftevis sutter os begge færdig, eller har os begge i munden, mens hun stadig har munden godt fyldt op med sperm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...