Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) Er forholdsvis ny til det her... Men siger I ofte ting til mænd bare for at gøre dem glad? I kan evt. også skrive i PB hvis I ikke vil ud med hemmeligheder. Var sammen med en rigtig sød en som, inden vi overhovedet kom til "seancen" (og det var slet ikke sådan at det lagde op til at jeg blev fast kunde fordi det var i et andet land) påpegede at jeg havde en rigtig god røv. Og efter at vi "got naked" fik jeg også at vide at gearstangen var ret pæn. Har været sammen men en anden som ikke sagde noget om "pakken", udover at jeg havde en fantastisk berøringsevne... det sagde den første også. Dvs. de samme ting som mine legeveninder har sagt da jeg var ung og noget pænere. Det er allesammen meget godt og jeg har fået masser af selvtillid ud af det - men er det selvindbildning? Redigeret 25. Juli, 2018 af MC5tooge manglede et par ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 Det var også det jeg havde forestillet mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) MC5tooge skrev, for 35 minutter siden: Det var også det jeg havde forestillet mig.... Jeg kommenterer på udstyret hvis gæsten enten har en specielt flot pik eller andet. Ellers ikke..... Redigeret 25. Juli, 2018 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) Jeg giver aldrig komplimenter jeg ikke mener, de sidder i forvejen ikke særlig løst, medmindre det er mennesker i mit privatliv, dem skamroser jeg gerne for alt det dejlige de er! Mén jeg lader immervæk gerne som om at jeg kan lide enkelte mennesker, som i en hvilken som helst anden sammenhæng ellers ikke ville sig mig noget. Det er nok hverken værre eller bedre, end at øge mænds ego ved at bilde dem i at de har den største og dejligste pik. Redigeret 25. Juli, 2018 af Iscenesat Virkelighed 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotgirl2you 11 Skrevet 25. Juli, 2018 tja tror at erlighed går først og at det er det man kommer længest med måske synes den gp at i forhold til hvad hun havde set før var du i en god kalgori. Personlig komenter jeg ikke girstangen som du kalder det. Som Gp har man set lidt af hvert så ja.... Men måske skal du se det fra hendes side måske var det hendes måde at køre en markeds føring på hvis hun kunne få dig til at føle dig speciel ville du måske komme igen. alle har deres personlighed og holdninger / meninger hvordan man bedst får kunder og hvordan man skal behandle dem og få dem til at komme igen. jeg kan ikke bare være der personligt 100 procent give alt til alde kunder på alle tidspunkter det tror jeg de færeste Gp kan og gør nogen tænder man mere på ind andre ovs. Men det er ikke dermed sagt at du ikke får en god service nogle gange er det mere foretnings messigt ind andre gange. Som eksempel tænk på når du går ind i en butik hvis der er en butik med en sælger vil han sige mange posetive ting om produktet men måske også ydre sin forståelse for dit valg og smag hvis han gjorde det modsatte var chancen for at du ville købe laver. Det samme er vel i en vis grad samlignig hvis vi kikkede koldt og kynisk på det drejer det sig om bissnes .. ja undskyld ellers kunne vi jo bare lægge os ned og sprede benene hvis det bare drejede sig om at få noget sex ..... Men det er jo pengene det drejer sig om . At der så også kommer andet godt ud af det er en anden snak men min stradegi er at være ærlig og yde så god service som mulig på den måde tror jeg på at jeg kan få kunden til at komme igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 25. Juli, 2018 I mit tilfælde kommenterer de hverken røv eller pik, til gengæld siger de typisk, at jeg dufter godt ... Så de siger vel, hvad de kan finde på for at få dig til at føle dig godt tilpas uden direkte at fremstå som de rene løgnere. Så din røv og din pik er nok ganske ok (uden at du nødvendigvis skal lægge alt for meget i det). Og jeg sender en kærlig tanke til min gode ven Hugo B . Eller måske dufter min krop simpelthen bare virkelig godt, sådan helt fra naturens side ... who knows? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. Juli, 2018 999 ud af 1000 er det fordi hun er godt til det hun gør, ligesom hvis hun faker en orgasme eller stønner bare du kigger på hende. Hun pleaser dig for at gøre oplevelsen bedere og du faldt for det, og intet ondt i det, men husk din sunde fornuft når du besøger en pige mod betaling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. Juli, 2018 Jeg er helt på linje med IV, ingen komplimenter jeg ikke mener. Og jeg strør heller ikke vildt omkring mig med rosende ord. Sådan er jeg, beklager Værre bliver det, når folk stiller spørgsmål, der udfordrer min ærlighed eller præmissen for købesex..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) AalborgLook - det var bare det. Der var ikke noget stønneri eller sådan noget. Havde der været det, havde jeg nok været bedre til at gennemskue det. Nu pga det som de søde piger og den ene mand har skrevet, er jeg stadig i tvivl... Redigeret 25. Juli, 2018 af MC5tooge rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 25. Juli, 2018 Jeg har sagt flere gange, at en pik er smuk. Fordi den var det.. Det er helt ærligt.. Men nogle gange er det ikke tilfældet at komplimentere - af alle mulige årsager... Men når jeg siger noget pænt/skønt - er det oprigtigt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Juli, 2018 Kan kun tilslutte mig flokken, den ros/anerkendelse som kommer fra mig er ægte. Har et par gange haft lyst til at kommentere en yderst flot veltrænet/velholdt krop eller en meget flot pik, men har ikke fået sagt det da jeg ikke lige synes det passede ind. Tag rosen til dig og nyd den, og lidt underordnet om hun mente det eller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 25. Juli, 2018 Jeg fik engang en kompliment af en GP – jeg svarede noget i retningen “det siger du da til alle dine mænd” – der gik lige et par øjeblikke så sagde hun “ ja – men nogle gange mener jeg det mere” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 Jeg sagde faktisk også noget i samme stil til hende og hun så ud til at være lidt kede af det og at det passede i hvert fald ikke. Havde bestilt hende i tre timer, hun vidste jeg var der kun den ene dag, at jeg skulle videre after tiden udløb og at der ikke var "mersalg" i det og vi tilbragte den sidste time på at snakke om vores katte - var inde på hendes sjove billeder med hendes veninder og det musik vi kunne lide, kælede og krammede alt imens jeg dyrkede lidt gudindetilbedelse over hendes lange ben og smuk ansigt. Det var min første gang med en GP og der skulle ikke være noget stress. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 25. Juli, 2018 Det lyder under alle omstændigheder som en god oplevelse. Hun har fundet dig sympatisk og ønsket at glæde dig - den slags behøver pengene ikke at udelukke (gp'ere er også mennesker). Så gør som Nemtøsen skriver: Tag rosen til dig og nyd den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 25. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 9 timer siden: Er forholdsvis ny til det her... Men siger I ofte ting til mænd bare for at gøre dem glad? I kan evt. også skrive i PB hvis I ikke vil ud med hemmeligheder. Var sammen med en rigtig sød en som, inden vi overhovedet kom til "seancen" (og det var slet ikke sådan at det lagde op til at jeg blev fast kunde fordi det var i et andet land) påpegede at jeg havde en rigtig god røv. Og efter at vi "got naked" fik jeg også at vide at gearstangen var ret pæn. Har været sammen men en anden som ikke sagde noget om "pakken", udover at jeg havde en fantastisk berøringsevne... det sagde den første også. Dvs. de samme ting som mine legeveninder har sagt da jeg var ung og noget pænere. Det er allesammen meget godt og jeg har fået masser af selvtillid ud af det - men er det selvindbildning? Rigtigt godt du har fået boosted din selvtillid, hold fast i det og brug det i den virkelige verden. MEN, glem ALDRIG, det drejser sig KUN om EEN ting; ussel mammon, og INTET andet. Nogle er bedre end andre til at sælge varen, men det er et salg og intet andet. Lyder hårdt, er blot som verden hænger sammen. Pas MEGET på at få føelser for sådan en pige, og hvis du gør, så hold dig LANGT LANGT LANGT væk fra hende og pas på dig selv, for DU er den eneste til at passe på dig, pigen gør det hvert fald ikke. Det handler om du får sex og hun penge og INTET andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 Det har jeg klart forstået. Det er også derfor det ikke skulle være i nærheden af min virkelig liv. Har også fået mig en legeveninde nu, ved siden af og med fuld tilladelse fra min smuk men ACE kone, så har rigeligt med kvinder nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 11 timer siden: påpegede at jeg havde en rigtig god røv. Og efter at vi "got naked" fik jeg også at vide at gearstangen var ret pæn. Det skal såmænd nok passe, men man skal nok ikke selv bygge videre og så tænke "hun synes jeg knepper godt eller hun vil gerne være min kæreste". Det er vel ikke anderledes end at vi også give ærlige komplimenter. Den kunne være at man synes pigens bryster eller røv er særdeles flot, uden at der ligger mere i det. Begge parter vil som regel gerne have at oplevelsen skal være god for begge parter, og det er vel egentligt ganske naturligt at man giver nogle komplimenter, samt at man er ærlig. At nogen så går videre i deres tolkning, må stå for egen regning. I øvrigt behøver man jo ikke lyve omkring komplimenter bare fordi man giver penge eller modtager penge for sex. For mit eget vedkommende har jeg også modtager komplimenter i købesammenhæng, og grunden til at jeg tror det er ærligt ment er, at jeg har modtaget de samme komplimenter i mit private liv. Jeg har aldrig oplevet at nogen GP´er har sagt en masse crap i et forsøg på at gøre mig særlig glad. Et eller andet sted kender vi jo godt sandheden omkring vores kvaliteter, så det ville jo virke komisk at sige noget der var helt hen i vejet. At det kan forekomme vil jeg ikke udelukke, men mon ikke man så opdager det øjeblikkeligt, samt at det nok virker stik modsat, sådan ville jeg da have det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 9 timer siden: Det har jeg klart forstået. Det er også derfor det ikke skulle være i nærheden af min virkelig liv. Har også fået mig en legeveninde nu, ved siden af og med fuld tilladelse fra min smuk men ACE kone, så har rigeligt med kvinder nu. Først, trist med din kone, har selv haft ACE tæt inde på livet, en modbydelig sygdom, men godt at du holder ved og at i har fundet en løsning. Ellers er jeg helt på linje med @TheVoice HUSK at holde tingene adskilt, dermed ikke være sagt, at man ikke kan have et godt forhold til en GP. Personligt udviser jeg altid pli, og giver gerne komplimenter, og det helt ærlige, kunne ikke drømme om at sige noget jeg ikke mente. ! Jeg har da hen ad vejen også modtaget nogen men mener selv at jeg er ganske god til at sorterer i disse for selvfølgelig er det ofte "markedsføring" uden at der er noget forgjort i det. Held og lykke fremover og tak for en fin tråd. Rigtig god og VARM sommerdag til jer alle (jeg skal nemlig ligge på stranden hele dagen hehe) Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Synes nu ikke at ACE er en sygdom. Det er bare noget man er, som at være bøsse eller hetero. Det er ikke fordi hun ikke elsker mig. Hun er bare mere til kage. Ville bare ønske at jeg havde vidst at det var "en ting" for flere år siden. Har i mange år haft "lov" til at se andre pige, men har ikke gjort noget ved det fordi jeg håbede at tingene ville ændre sig. Og nu har jeg en smuk, kælen pige at nusse op ad, samt en rigtig frækkert ved siden af som kun vil alt det andet. Fandt hende på SD men hun vil ikke ha noget sukker. Har slet ikke "brug" for GPere lige nu. Med mindre jeg kan lokke min "veninde" til et trekant. Redigeret 26. Juli, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 31 minutter siden: Synes nu ikke at ACE er en sygdom. Det er bare noget man er, som at være bøsse eller hetero. Det er ikke fordi hun ikke elsker mig. Hun er bare mere til kage. Ville bare ønske at jeg havde vidst at det var "en ting" for flere år siden. Har i mange år haft "lov" til at se andre pige, men har ikke gjort noget ved det fordi jeg håbede at tingene ville ændre sig. Og nu har jeg en smuk, kælen pige at nusse op ad, samt en rigtig frækkert ved siden af som kun vil alt det andet. Fandt hende på SD men hun vil ikke ha noget sukker. Har slet ikke "brug" for GPere lige nu. Med mindre jeg kan lokke min "veninde" til et trekant. Sorry, så har jeg misforstået :-0) , ACE er nemlig også en en fællesbetegnelse over en række hjerte/kar og hudsygdomme og feks. Sarkoidose , jeg er ikke bekendt med din" kones variation af ACE ?, men igen, godt du/i har fundet en løsning der virker for jeg begge. Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Juli, 2018 ACE = Asexual. Idag mener man at det med at være ACE er en sekseuel orientering, ligesom det at være homoseksuell eller heteroseksuel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Juli, 2018 Når jeg var ung, var jeg så eftertragtet at det stadig sidder kvar i kroppen på nogen måde. Derfor tror jeg på alt positivt de siger. For nylig sagde en pige til mig, når vi slappede af med en øl efter seancen: "It's very good sex with you, but do you have to be so old?" Jeg grinede så jeg næsten faldt af stolen. "Sorry honey, my mistake. Next time I'll be a little younger". Men jeg troede på hende også. God sex, gammel mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Juli, 2018 Bananas skrev, for 32 minutter siden: ACE = Asexual. Idag mener man at det med at være ACE er en sekseuel orientering, ligesom det at være homoseksuell eller heteroseksuel. @Bananas tak for oplysning/korrektion, som skrevet kender jeg ACE Syndrom som noget andet, men fejl :-) :-) Når du nu finder opskriften på "to be a little bit younger". kan du så ikke poste den her :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg