Hop til indhold
underdog40

Sugarbabes som sælger billeder

Recommended Posts

Min påstand er. at Sugardaters er 90 % lir.  Og jo, der er da nogle mere eller mindre urealistiske piger, der nok er nået så langt med tanken at de vil møde op og tage imod dine penge, men resten har de ikke nødvendigvis tænkt så meget over - men de ved, at mænd gerne vil af med nogle penge til især yngre piger, men de mere modne kan også være med. De forventer 3.000, og de ved at det er billigt og at andre tager meget mere. De gør det ikke for pengenes skyld, men når det nu er muligt, - og så tænder de (seksuelt) på penge. Ja, det påstår de. 

Du finder også nogen, der mest af alt minder om almindelige glædespiger, men som altså driver deres forretning via Sugardaters (så slipper de jo også for annonceudgifterne og kan samtidig se kunden lidt an, inden der aftales noget). 

Og så finder du dem, der vil sælge billeder. Det er som sådan harmløst, hvis man ikke føler sig snydt ved at betale et par hundrede kroner for et par billeder, som man jo kunne have fundet hvor som helst på nettet (som regel ligesom sælgeren har gjort det, men af og til er det amatørbilleder af sælgeren, og det kan måske pirre nogen, men for de fleste forsvinder værdien sammen med profilen). 

Nu vil jeg ikke begynde at nævne faldgruberne, men man er meget velkommen til at sende mig en PM, hvis man søger saglige råd om dette særlige miljø.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Finn1101 - efter at have været på SD on-off i cirka 3 år, at der er uendelig meget lir og useriøsitet, og dermed også et kæmpe tidsspilde, samtidig med at man som mand sksl betale abonnement at være på SD.

Og der er mange fake profiler, som SD selv opretter for at holde gang i pengemaskinen. Hvilket ikke er usædvanligt for hjemmesider af den type. Det er det, der holder dem i gang.

Ret skal dig være ret: Der kan en sjælden gang findes guldkorn, men med årene er det blevet færre og færre.

Venligst

French

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours

Det er mange der vil sælge billeder, men hop ikke på den, så de finder dem på nettet..

Det er snyd og bedrag....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, for 2 timer siden:

Det er mange der vil sælge billeder, men hop ikke på den, så de finder dem på nettet..

Det er snyd og bedrag....

 

Nu er jeg ikke sugarbabe, men jeg sælger faktisk rigtig mange billeder (af mig selv), så mon ikke det også kan forekomme på Sugardating, hvis man ser sig lidt for? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger en "fake" mail til alt der har med SB og GP at gøre. 

Og jeg fik slettet en profil i går efterjeg havde anmeldt hende for salg af billeder. Jeg fandt også ud af at hun havde flere profiler på SD med samme billeder, dog forskellige alder og by. Disse profiller er ikke slettet! De hed alle noget med Cam......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også den mulighed for at det er en gut som prøver at tjene lidt penge ved at hive nogle billeder ned fra nettet og tjene lidt håndøre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 14 timer siden:

Til jer som er lidt mere erfarne end mig.

Jeg er et par gange stødt på piger som vil sælge billeder. Er det scam, eller hvad er det?

Hende her https://sugardaters.dk/show?alias=Luna+Babe spørger fx efter min mailadresse, men den er jeg lidt loren ved at give ud. Hvad er faldgruberne?

lav en gratis gmail til det, hvis det lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, 1 time siden:

lav en gratis gmail til det, hvis det lyster

Det bruger jeg ;) Med falsk navn på

Redigeret af SnowmanDK
Glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det sjove er ikke billederne, jo og lidt småvideoer, har jeg da prøvet og en enkelt gang lidt fælles leg på skype 

men det er at få tlf nummeret ud af dem og google det , og søge fb osv, det giver lidt grin )

og så kan man jo finde nogle fyre , som sælger sjåldne fotos, og skrive det er fra politiet, og de får besøg snart i f t identitetstyveri osv ak ja

nogen gange har jeg bare for god tid , eller keder mig sorry

men sjovt at se en lille en en gang imellem )

det er mille, ih du milde mille hvad tænker du dog på

 

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 24/7/2018 at 06:23:

 

Enig med Finn1101 - efter at have været på SD on-off i cirka 3 år, at der er uendelig meget lir og useriøsitet, og dermed også et kæmpe tidsspilde, samtidig med at man som mand sksl betale abonnement at være på SD.

Og der er mange fake profiler, som SD selv opretter for at holde gang i pengemaskinen. Hvilket ikke er usædvanligt for hjemmesider af den type. Det er det, der holder dem i gang.

Ret skal dig være ret: Der kan en sjælden gang findes guldkorn, men med årene er det blevet færre og færre.

Venligst

French

 

 

Jeg må indrømme at jeg ikke har oplevet så mange fake profiler så det gør noget.

De gange hvor det er sket, syntes jeg hurtigt at man kan spotte det efter nogen mails frem og tilbage. 

Jeg er forøvrigt enig med resten af din analyse. SD er en stor tidsrøver, som bestemt ikke er tiden og pengene værd, når så mange af profilerne blot arbejder som GPere i en anden indpakning. 

Syntes også at jeg kan fornemme at stedet over tid er blevet dårligere, set over de ca. 2 års tid jeg har været medlem on/off.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...