Administrator 6269 Skrevet 25. Juli, 2012 Jeg søger et par friske moderatorer som kan hjælpe mig med at opretholde god ro og orden her på EroGuide.dk. De vil ligeledes skulle hjælpe med at flytte emner der ligger forkert, til det rigtige forum osv. Krav: - Du har skrevet minimum 20 indlæg på EroGuide.dk - Du er seriøs og til at stole på. For god ordens skyld skal jeg også lige gøre opmærksom på at der ikke gives løn for at være moderator. Kunne det være noget for dig, så send mig en lille ansøgning via PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 25. Juli, 2012 Hvad med at lægge det fremhævet ud på forsiden at du søger en moderator? PT overrulles denne efterlysning hele tiden, uden nær at fremstå så synligt, som vigtigheden af samme tilsiger - som jeg ser det. Håber du finder rette person til jobbet - behovet er ved at trænge sig på, tilsyneladende, men det vidner jo kun om sitets støt stigende popularitet, hvilket jo samtidig må betyde at grænsen for hvad en person alene kan overkomme på et tidspunkgt må nås. Men held og lykke i alt fald Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg