Hop til indhold
Guest Tatra

Italian Sonia Søborg

Recommended Posts

Guest Tatra

Engang imellem skal man tage en chance.

Min chance idag var https://annoncelight.dk/showad/255403

At hun viste sig at være spansk og fra Madrid og ikke ialiensk, ja, det betyder mindre i det store spil.

Jeg kan godt lide lidt trivelige piger med store babser, ikke for unge, og gerne gfe. Så valget, efter billederne, var nemt ok.

Jeg kan også godt lide at pigerne også gerne vil have noget ud af det - og da hun fik sin anden store orgasme inden 10 minutter, ledsaget af en række lavmælte spanske gloser,  ja, så vidste jeg at det ikke ville gå helt galt. Ja-ja, jeg er bevidst om mine egne evner, men alligevel:P. At hun efter udtrykket i hendes smukke øjne at dømme også selv var lidt overrasket gjorde kun det hele endnu sjovere, men det var også først på dagen...:).

Derefter var det bryster, læber, olie, kram hænder og fingre overalt, ovenpå, nedenunder og i alle tænkeligt retninger og stillinger, i en time. Den pige er sq med på det meste, og initiativrig. Og spansk er hun vældig fin til, på flere måder, selv om det normalt ikke siger mig det helt store kan hun altså noget med babse-teknikken.

Billederne er ægte, jeg vil gætte hende til 40 (hendes engelsk er minimalistisk), vægt nok plus moms det angivne, hun har ikke altid stået bagerst i køen til paella´en. Brysterne store og lækre (jeg forstod hun havde fået dem reducerede, så enten har de været enorme før eller også er de kun ganske lidt reducerde, hvis det er sket efter at billederne blev taget) og en solid behind at holde fast i.

Eneste lille minus er at hun var lidt karrig med tungekyssene; ikke at det gjorde det store, masser af sensuelle kys var der under alle omstændigheder overalt, men kun med ganske lidt tungespids.

Alt ialt, me like, en herlig start på dagen, men skynd jer, hun er her kun en uges tid.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
riberhus skrev, Lige nu:

Va lå prisen på var det inkl SF og god tid ingen...come now, finish, rush?

1500, incl sf, ingen tidspres (tror sq også hun selv nød det:)).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...