Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt the The Tjek Sisters. 

https://annoncelight.dk/showad/249646

Efter de meget blandede anmeldelser, der har været, var jeg mega spændt.

Det var superlet at lave aftalen pr. mail. Ikke så hurtigt som pr. SMS, men hurtigt. Og helt diskret.

Jeg besøgte dem på deres vistnok 3. visit i København og på deres dag nr. 2 i København, knap 24 timer efter de havde åbnet ‘butikken’ fredag.

Og lad mig med det samme sige, at det var et helt fint besøg for mig :-) 

Franciss og Marianne er to søde, unge, lidt amatøragtige sugarbabes. Sådan nogle, som man kunne finde mange af, de første to år på sugardaters.dk, da sitet startede i sin tid. 

De gav nøjagtig det, jeg tænker, jeg kan forvente af to piger i starten af 20’erne. 

De sorte gardiner var trukket næsten helt for vinduerne, der går fra væg til væg og gulv til gulv. Terrassedøren stod åben, og 15-20 cm gardin var ikke trukket for, så der kom lys ind. Desuden var der lys i køkkenet, badeværelset, over spisebordet, over sofabordet og ved sengen. Det var ikke helt mørkt, som en anden har oplevet og beskrevet her på EG. Faktisk var lyset helt perfekt til en voyeur som mig :-) 

Jeg gjorde mit til at være positiv fra det første sekund. 

Det gengældte både Marianne og Franciss straks med både smil og smalltalk (især hende, der taler nogenlunde engelsk, det er vistnok Franciss, som også er hende med bøjlen og den tyndeste af de to). 

De glemte endda at bede om penge med det samme. De huskede det først, efter jeg havde fået et brusebad, og efter de begge to på knæ havde vækket min pik med et dobbelt BJ, mens jeg stod splitternøgen midt i lejligheden :-) 

Nice. Ja, faktisk helt fantastisk vidunderligt at have sådan to cuties siddende og deles om min pik.

Senere blev det til mere blow plus knep med begge piger på skift.

Undervejs følte jeg mig faktisk som den mest heldige mand på jorden i deres selskab:
- At blive modtaget af to piger i samme lette, tynde, glatte morgenkåbe og høje hæle
- At få dobbelt blow med pigerne på knæ
- At stå med en pige på hver side, tæt ind til min krop, deres ene hånd på min pik og nosser, den anden hånd på mine brystvorter, mens de kysser mig på skift, og samtidig have en glat og skarp, lækker og ung kusse i hver hånd. DET VAR FOR VILDT :-) :-) :-) 
- At kneppe pigerne på skift uden gummiskift. Mens den anden pige leger med mine nosser efter mine anvisninger.
- At kneppe Franciss dybt og svedende med kroppene helt tæt og hele min vægt lagt på hende, og helt uden at hun prøvede at komme på afstand, og til sidst at komme dybt inde i hende.
- At bede pigerne smide de selvsiddende strømper og gå stille og naturligt rundt i lejligheden kun iført deres sneakers, mens jeg bare sidder i dobbeltsengen og nyder at se brysterne vippe og de unge kroppe bevæge sig.
- At bede (pænt) om et glas vand, som - straks efter de har forstået det - bliver hentet til mig. 
- At få 20 minutters slut-slik af Franciss (min favorit af de to: hende med bøjlen, flest smil, bedst engelsk, klart bedste blow og klart mest glad for at kneppe og måske den yngste af dem), mens Marianne vimser nøgen rundt om sengen og i lejligheden (lidt ligesom dengang jeg som helt ung var på besøg hos min bolleveninde, der boede sammen med en anden veninde, hvor de kun havde et fælles værelse, så vi nogle var nødt til at bolle i værelset, hvor veninden også befandt sig og var fuldstændig ligeglad med, at vi lå og bollede i hendes nærvær, og hvor hun om sommeren bare vimsede nøgen rundt lige ved siden af os, mens vi bollede - dog desværre uden at hun nogensinde deltog :-( )

Efter at være kommet den første gang dejligt dybt inde i Franciss og de første 30 minutter var gået, fik jeg endnu et brusebad, hvorefter jeg bad Franciss om igen at give min pik opmærksomhed, hvilket hun gjorde ganske fint og helt efter mine instruktioner :-) 

I det hele taget var begge piger meget modtagelige for mine instruktioner og anvisninger. Perfekt.

Det er dog tydeligt, og helt fint med mig, at de endnu ikke har kneppet +1.000 mænd. Og at de derfor undervejs havde brug for lidt tips (ikke kommandoer), som de velvilligt tog mod - måske fordi jeg gjorde mig umage for at sige og give dem på en pæn og opmuntrende måde. 

Tiden på 60 minutter var perfekt. Og jeg føler, at jeg fik bedre valuta for pengene end jeg har gjort i lang tid.

(Prisen på 2.500 kr for 60 minutter ønsker jeg ikke at diskutere her. Den er hvad den er. Den bestemmer pigerne et hundrede procent. Take it or leave it.)

Gentagelsesfaren er bestemt 100 procent. Og jeg ser frem til deres 4. visit til København. 

Og falder min vej forbi Prag, vil jeg helt sikkert kontakte dem og nappe en time (eller måske en hel nat alt afhængig af prisen) med dem :-)

Ét minus var der dog: Franciss var klart meget mere på (liderlig?) end Marianne. Franciss virkede faktisk som om, hun var ret glad for sex.

Marianne var ikke nær så meget på, nogle gange nærmest helt fraværende, og jeg bemærkede flere gange at hun kikke på tv, mens vi lå i sengen! Det synes jeg ikke er ok.

Venligst
French

Andre anmeldelser af The Tjek Sisters:

 

 

 

 

 

 

 

 

Annoncen på www.annoncelight.dk:

C438FABD-6F5B-4A89-B0DD-D53B36724A8B.png

966B8014-503A-4614-A95F-4E01413D957D.png

85045E55-52A5-4359-9BAE-89888BC26F95.png

19567536-7BE7-4C3D-9A59-0EE98FC2DB24.png

 

Redigeret af Bryan Mills
Ansigtfoto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Perfekt anmeldelse.

Du beskriver lige præcist de ting jeg er interesseret i at vide. Mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frenchlover1:)

Kul att läsa om ditt besök, det liknar mina erfarenheter väldigt mycket!

Jag träffade systrarna vid deras 2:a besök i Cph, och hade 90 väldigt trevliga minuter tillsammans med dom. Det gäller att ha rätt förväntningar och att inse att de är unga och lite oerfarna (på ett positivt sätt), då kan man ha det trevligt.

Jag hoppas ni andra tar chansen:)

goldman_02

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den anmeldelse - det er fuldstændigt i tråd med mine egne to oplevelser med søstrene. 

Fornemmelsen af at ligge med en pige i hver arm, og på skift kunne vende sig til den ene eller den anden er ubeskrivelig - for slet ikke at tale om følelsen og synet af et dobbelt blow.

Skulle de vende tilbage engang, vil jeg da se om det kunne være muligt at få arrangeret en ny tur til København :)

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sikker nogen, der bliver sure ovre, at jeg indblander fakta i denne anmeldelse... men jeg er lige nødt til at spørge: Er det Tjek sisters eller Czech-sisters? :D

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 26 minutter siden:

Der er sikker nogen, der bliver sure ovre, at jeg indblander fakta i denne anmeldelse... men jeg er lige nødt til at spørge: Er det Tjek sisters eller Czech-sisters? :D

Dino

Du er da imponerende. 

Retter du også stavefejl?  

Så god fornøjelse da :-) (der er i øvrigt to stavefejl i din ellers ret korte tekst... :-) )

Det hedder Czech Rebublic på engelsk. Og Česká Republika på tjekkisk.

Når jeg kalder dem Tjek Sisters, er det IKKE for at være grammatisk korrekt, men fordi jeg syntes, det var lidt sjovt at spille på ordet ‘tjek’, fordi de på deres billeder prøver at fremstå som nogle ret tjekkede søstre :-)

Venligst

Ftench

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, 1 time siden:

Jeg får aldrig svar når jeg skriver mail til dem, er der nogen der ved hvorfor

Det gør pigerne.

 

Seriøst: Overholder du deres krav til mailens indhold? I givet fald har de måske et kriterium om etnicitet, som du ikke opfylder, hvis dit brugernavn er sigende? Hvilken alder opgiver du?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

@frenchlover1

Tak for deleren. 

Det handler helt sikkert om at afstemme forventningerne til de frække søstre og til ens egen formåen. Så ingen itvivl om, at du har fået en rigtig fed oplevelse med et par nysgerrige fnisende tøser. Og sikkert også en sjov oplevelse til gemmerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 18 minutter siden:

Det gør pigerne.

 

Seriøst: Overholder du deres krav til mailens indhold? I givet fald har de måske et kriterium om etnicitet, som du ikke opfylder, hvis dit brugernavn er sigende? Hvilken alder opgiver du?

Jeg overholder deres krav til mailens indhold. 

Syntes ikke de har et krav om etnicitet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse French - og da jeg kender dig som en troværdig anmelder er jeg ikke bleg for at sige at det nuancerer mit syn på pigerne og at der tydeligvis kan være 2 helt forskellige oplevelser med dem.

Det ændrer ikke min personlige holdning, der nok er at de måske er en smule for urutinerede til det her game og at bundniveauet derfor kan svinge helt vildt afhængig af typen der træder ind - men forhåbentligt bliver de bedre til at sætte skarpe kriterier for hvem de vil lege med og va de vil lege så alle inkl dem selv får en god oplevelse :)

Uanset er prisen alt for høj til mig, men der er jeg enig med dig at den sætter pigerne suverænt så ingen grund til at diskutere den!

Så til det vigtige...Fortæl lige lidt mere om den vilde ungdom. Det er jo en våd drøm for alle at opleve det du beskrev, jeg har kun været tæt på nogle gange, men aldrig nået dertil hvor du nåede...heldige asen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 23 timer siden:

Flot anmeldelse French - og da jeg kender dig som en troværdig anmelder er jeg ikke bleg for at sige at det nuancerer mit syn på pigerne 

... ... ...

Så til det vigtige...Fortæl lige lidt mere om den vilde ungdom. Det er jo en våd drøm for alle at opleve det du beskrev, jeg har kun været tæt på nogle gange, men aldrig nået dertil hvor du nåede...heldige asen!!

Tak :-)

Ad det, du kalder ‘det vigtige’: Ja, det var fedt at få et ‘deja vu’ med Franciss og Marianne på rollelisten i juli 2018.

Om fortiden: Jeg var desværre ikke med i alt det der skete i Danmark omkring 1968 - det er jeg trods alt en hel del for ung til.

Men lidt i baghjulet af de glade 68’ere kom jegi en tidlig alder i et miljø, bl.a. i kraft af mine en del ældre søkende, hvor frisindet var ret stort, og der blev bollet på kryds og tværs.

I det miljø var jeg dengang en ung lækkerbidsken af en fyr for de mange piger, der var både 5, 10, 15 og nogle gange 20 år ældre end mig.

Der var kollektiver med fælles bollerum, der var nøgenfester (måske derfor FKK konceptet drager mig), og der var sommerhus og ødegårdsture, hvor frisindet var mere end stort. Og jeg åd de hele råt :-) :-) :-) 

Det var en dejlig og erotisk tid for lille mig. En vild tid. :-) 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, den 23/7/2018 at 10:17:

Syntes ikke de har et krav om etnicitet

Det kan de jo have uden at skrive det. Men de burde jo svare med en afvisning eller bare skrive det i annoncen. Det samme gælder, hvis de fx har et problem med andre ydre forhold (fx overvægt).

 

Lige nu skal man både oplyse "Color" og "ETHNICITY" iflg annoncen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Det kan de jo have uden at skrive det. Men de burde jo svare med en afvisning eller bare skrive det i annoncen. Det samme gælder, hvis de fx har et problem med andre ydre forhold (fx overvægt).

 

Lige nu skal man både oplyse "Color" og "ETHNICITY" iflg annoncen ...

Jeg bliver lidt forarget over situationen, når de ikke gider og svarer. Ud fra min egen vurdering, syntes jeg er høflig i mine mails til dem.

jeg har meget lyst til at aflægge et besøg hos dem, har aldrig prøvet trekant, og når det er med sådan nogle dejlige piger har jeg extra lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle piger bør selv kunne vælge, hvem de har lyst til at være sammen med. Tvang kan da ikke være starten på et godt besøg!

Med Franciss og Marianne har vi med et par helt unge nybegynder-piger at gøre, og der er ingen grund til at blive forarget over, at du ikke får svar. De får formentlig mange, mange mail, herunder flere andre en dine mail, som de ikke svarer på. 

Op på hesten igen, Tyrkeren82.

Og fortsæt venligst debatten om emnet i en tråd, som du opretter specielt til at debattere dit synspunkt - dette er en anmeldelsestråd :-)  :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik dem også besøgt i dag - og helt enig, smukke og stanglækre og faktisk utroligt søde...varme, våde og glatte og siger ikke så meget... lige min smag :D 

Dem kunne jeg godt blive forfalden til ... Mest varm er hende lillesøster (på 21 angiveligt) med bøjlen, den anden storesøster (på 23 she said) er mere sky og skal varmes op... men ingen hastværk og masser af varme...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at give dem et besøg. Jeg vil derfor spørge nogle ad jer der har været hos dem:

1. Er de rigtig søstre, eller er det bare en fake-gimmick

2. Hvor kropslige er de med hinanden? Tungekysser de hinanden? Kysser hinandens bryster? Slikker hinanden i fissen? etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Spermalot skrev, for 4 timer siden:

Jeg overvejer at give dem et besøg. Jeg vil derfor spørge nogle ad jer der har været hos dem:

1. Er de rigtig søstre, eller er det bare en fake-gimmick

2. Hvor kropslige er de med hinanden? Tungekysser de hinanden? Kysser hinandens bryster? Slikker hinanden i fissen? etc.

Come on...

Der er skrevet stolpe op og stolpe ned om de to piger.

Søg og du skal finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...