Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

GP'er med dårlige ånde

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Jeg elsker at kysse. I den forbindelse har jeg indtil videre besøgt 2 glædespiger og desværre blev jeg skuffet begge gange. De var begge meget søde og livlige. Men da jeg skulle kysse den første GP,  blev jeg desværre mødt af virkelige dårlige ånde. Det ødelagde virkelige min lyst til at kysse med hende og jeg havde af den grund ikke lyst til at kysse pigen mere. Så det endte med at jeg drev tiden med at kneppe hende. 

Her igår besøgte jeg så en anden GP og her blev jeg også skuffet. Da vi begyndte med at kysse bemærkede jeg straks at hun virkelig havde dårlige ånde. Altså som virkelig stikkende og dårlige ånde! Hendes ånde var slemmer end den første GP. Igen mistede jeg lysten til at kysse og endte bare med at kneppe hende i anus. Men det var så slemt med hende, at det ikke kun var hendes ånde der lugtede. Jeg tror også at hendes anus ikke var vasket for lort og derfor lugtede det også af lort i værelset. Så jeg kunne ikke holde ud længere og skred i bad inden de 45 min var overstået. 

Er det egentlig en generelt ting, at når man kysser en anden og kommer hermed så tæt på personen, så vil som noget naturligt kunne lugte dårlige ånde? Nu har jeg som sagt ikke kysset så mange piger. Indtil videre kun 2 GP. Eller er det bare mig der har været uheldige at begge de 2 GP'er jeg mødte havde dårlige ånde? Eller er det en generel ting? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går selv meget op i at have lækker ånde og jeg børster tænder hver evig eneste gang. Ligesom jeg sætter pris på at blive mødt med Respekt og omtanke, mener jeg folk sætter pris på det samme af mig. Men må indrømme at jeg ser rigtig rigtig mange piger, spise eller ryge en smøg og gå direkte ind til gæsten. Jeg synes det er okay du evt ringer og forespørger det inden du kaster dig ud i en dejlig oplevelse med en skøn kvinde :)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dårlig  ånde  er  ikke  normalt. 

Bed  dem  om  at  børste  tænder  evt  brug  af tyggegummi. 

Der kan  være  mange  grunde til  dårlig  ånde,  dårlig  mundhygiejne, stærk  mad, rygning, ikke  spist i længere  tid, problemer  med  maven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Det har jeg aldrig oplevet ;)

Har snavet med mange piger, købesex - har aldrig oplevet dårlig mund hygiejne :P:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Angelina Angel skrev, for 5 minutter siden:

Jeg går selv meget op i at have lækker ånde og jeg børster tænder hver evig eneste gang. Ligesom jeg sætter pris på at blive mødt med Respekt og omtanke, mener jeg folk sætter pris på det samme af mig. Men må indrømme at jeg ser rigtig rigtig mange piger, spise eller ryge en smøg og gå direkte ind til gæsten. Jeg synes det er okay du evt ringer og forespørger det inden du kaster dig ud i en dejlig oplevelse med en skøn kvinde :)<3

Ej sjovt at du svarede på mit indlæg. Jeg sad lige og tænkte på dig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
mature man skrev, for 1 minut siden:

Det har jeg aldrig oplevet ;)

Har snavet med mange piger, købesex - har aldrig oplevet dårlig mund hygiejne :P:)

Jeg tror også at der bare er mig der har været uheldig. 2 gange i træk :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 4 minutter siden:

Ej sjovt at du svarede på mit indlæg. Jeg sad lige og tænkte på dig :) 

Så er problemet jo løst.  case closed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Dårlig  ånde  er  ikke  normalt. 

Heri er jeg uenig. Selv hvis vi ikke har problemer med dårlig ånde, dvs at der ikke kommer luft fra vore indre organer og at vi heller ikke har problemer med tænderne, så vil mange have en let dårlig ånde allerede en time efter den seneste tandbørstning, også selvom vi ikke har spist og drukket noget. 

Men grundigt nybørstede tænder. der i øvrigt er rensede, og hvis vi ikke har spist noget, der efterlader lugt i munden de seneste 12-15 timer, vil normalt virke for de fleste - og ellers kan man supplere med lidt mundspray og evt. mundskyl. 

Om man så kan forvente at en glædespige, der måske en halv time før har suttet pik på en anden kunde, og at du måske er kunde nummer syv på vagten, skal have den allermest perfekte mundhygiejne - ja, jeg synes at det kommer an på om det er "eksklusiv service" eller en "fabrik." 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 12 minutter siden:

Heri er jeg uenig. Selv hvis vi ikke har problemer med dårlig ånde, dvs at der ikke kommer luft fra vore indre organer og at vi heller ikke har problemer med tænderne, så vil mange have en let dårlig ånde allerede en time efter den seneste tandbørstning, også selvom vi ikke har spist og drukket noget. 

Men grundigt nybørstede tænder. der i øvrigt er rensede, og hvis vi ikke har spist noget, der efterlader lugt i munden de seneste 12-15 timer, vil normalt virke for de fleste - og ellers kan man supplere med lidt mundspray og evt. mundskyl. 

Om man så kan forvente at en glædespige, der måske en halv time før har suttet pik på en anden kunde, og at du måske er kunde nummer syv på vagten, skal have den allermest perfekte mundhygiejne - ja, jeg synes at det kommer an på om det er "eksklusiv service" eller en "fabrik." 

Uanset, så er det mindste man kan gøre da lige at snuppe et stykke tyggegummi, for at dække lidt over pikånden. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moralen er jo tydelig

• Har pigen lidt dårlig ånde, så knep hende
  • Har pigen mega dårlig ånde, så knep hende i røven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endelig. Et spørgsmål jeg stillet mig selv mange gange: Hvordan kan i kysse alle disse piger? "Kysser hun med tunge?" "Hvordan kysser hun?"

Jeg fatter det altså ikke. Man kan jo ikke vide hvis man vil kysse en kvinde inden man ligger der med hendes mund tæt på. Og heller kan ikke hun. Det drejer sig ikke kun om "dårlig ånde", men om det der meget personlige og sværdefinierede: den smag og den duft der rammer mig, der passer mig, der siger mig at hun er lige præcis det jeg mangler for at gå op i noget større. Sammen med hende. Og det er sagtens langt fra alle det kan ske med. De færreste faktiskt.

Duft og smag er meget personlige sanser der ikke duer til at generalisere.

Jeg har mødt kvinder jeg næsten ikke kan snakke med hvis de ikke befinder sig en meter fra mig. Pga af duften fra deres munde. Alligevel har de kærester der gladeligt kysser dem.

Hvordan? Fordi vi er forskellige.

Redigeret af Bananas
kan jo egentlig ikke dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Moralen er jo tydelig

1. Har pigen lidt dårlig ånde, så knep hende
  2. Har pigen mega dårlig ånde, så knep hende i røven

1. Ja man kan jo altid drive tiden med det hvis hun ikke er rar at kysse.
  2. Det kan man jo ligeså godt, idet der åbenbart lugter af det samme i begge ender.

:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Moralen er jo tydelig

• Har pigen lidt dårlig ånde, så knep hende
  • Har pigen mega dårlig ånde, så knep hende i røven

Hvis hverken Sorte kys, eller franske kys er lækre, tror jeg sku jeg ville pakke klunset og gå igen, kunne ikke drømme om at anbringe min pik  et sted hvor jeg ikke ville anbringe min tunge  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle mundskyllemidler dufter ikke godt. Jeg husker at jeg kendte en pige for længe siden, som brugte et mundskyllemiddel hver gang. Hun sagde det smagte af jordbær, så hendes kys burde også dufte deraf, hvilket de naturligvis ikke gjorde. En dag, prøvede jeg en lille smule af det, og det smagte ganske rigtigt af jordbær, men ærligtalt, det stank af en blanding af stegte løg og våd hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Hvis hverken Sorte kys, eller franske kys er lækre, tror jeg sku jeg ville pakke klunset og gå igen, kunne ikke drømme om at anbringe min pik  et sted hvor jeg ikke ville anbringe min tunge  :-) 

Jeg stoppede også med at kneppe hende i anus, da jeg bemærkede at hun sikkert også lugtede af lort dernede :) Det endte så bare med noget massage, men her blev jeg også nødt til at stoppe, da jeg bemærkede at hele værelset begynder med at lugte af lort :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Det sker af og til når jeg sidder på kummen, at min diller rammer fajancen..... det gør mig egentlig ikke noget, men jeg kan godt skrive under på at dér kommer MIN tunge sgutte :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 45 minutter siden:

Jeg stoppede også med at kneppe hende i anus, da jeg bemærkede at hun sikkert også lugtede af lort dernede :) Det endte så bare med noget massage, men her blev jeg også nødt til at stoppe, da jeg bemærkede at hele værelset begynder med at lugte af lort :huh:

Jeg ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med analsex, Johnny Faxekondi, men medmindre der forinden er foretaget en lavement, så er lort (ja, ikke kun lugten) bestemt en risiko ved selv den ellers reneste og mest nydelige unge dame. Du ved, endetarmen er hvor man skider fra, ikke? Lortet forflytter sig jo heller ikke normalt lige ind i livmoderen, leveren eller andetsteds, fordi du snedigt skubber sjoveren ind.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...