Hop til indhold
Guest FrokostUartig

NO SHOW tråden

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Ikke underlig, mere sarkastisk. Røvslikker mente at man bare kunne "lade være med at bruge tidsbestilling. Problem solved."

Der er faktisk rigtig mange piger der ikke bruger tidsbestilling, og ikke kommer i den trælse situation at opleve udeblivekser....de har taget konsekvensen, de har også bla den "frihed" kun at åbne for dem som de har overskud til...men hr banan ufatteligt igen at møde dine snævre generaliserende sprede hagl, der er faktisk rigtig mange der prøver at holde et troværdigt plan, og ikke ytrer det som er populært, men holder sig til faktums...go dag

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 5 minutter siden:

Der er faktisk rigtig mange piger der ikke bruger tidsbestilling, og ikke kommer i den trælse situation at opleve udeblivekser....de har taget konsekvensen, de har også bla den "frihed" kun at åbne for dem som de har overskud til...men hr banan ufatteligt igen at møde dine snævre generaliserende sprede hagl, der er faktisk rigtig mange der prøver at holde et troværdigt plan, og ikke ytrer det som er populært, men holder sig til faktums...go dag

Og hvad er faktums?

Og hvor mange er rigtigt mange? 

Og hvordan bruger man ikke tidsbestilling? Skriver adressen i annoncen og venter på at folk skal ringe på døren?

Og hvorfor bliver du personlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Og hvad er faktums?

At idag blever sommerdag nr 45, og det er tid til igen at tage til stranden.....det er et faktum, og det mest fornuftige at foretage sig lige nu, igen go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

I forlængelse af denne tråd - har jeg helt og aldeles uopfordret i dag modtaget en mail fra en mand, som tilkendegav, at min tilstedeværelse på EG medførte, at danske mænd ikke ønsker at besøge mig.

Noget med hvem bagmændene på EG er og hvordan de markedsfører deres egne piger - jeg tænker, at Bjarne har fået ny mailadresse - jeg udleverer gerne i PB, til jer GPere, som er interesseret... 

Efter jeg bad om en melding om målet med hans besked og jeg sendte et ret sarkastisk svar tilbage - fik jeg en mail om at jeg nok godt kan regne med fake-bookinger i fremtiden.

SÅ - det systematiseres altså af halv bitre mænd, som ikke kan intimidere GPere med deres "ærlige" meldinger.. 

Jeg forundres igenigen over nogle menneskers mentalitet - inkl. i denne debat - hvorfor ja, HVORFOR er der indlæg om besøgendes forudrettethed, når tråden er møntet til GPere og vores oplevelser ??? 

Altså - varmen har sgu sat sig i debat-kulturen her for tiden.. 

Alle som oplever no-show - GPere såvel som besøgende - HADER den slags. Fordi det er spild af tid.

Og sidestillet med udlevering af GPerne, som udebliver - handler denne tråd om at synliggøre, at GPere ikke synes om at spilde tiden heller.

Derfor - og naturligvis ikke i gabestok - men bagom. Fordi det er det, vi må og kan.. og vi gør det !

Skriv kære med-GPere, hvis I ønsker full insigth !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

Er det for sent for spydig og sarkastisk visdom? :ph34r:

Næ, det er aldrig for sent, kom bar do:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 20/7/2018 at 16:18:

I forlængelse af denne tråd - har jeg helt og aldeles uopfordret i dag modtaget en mail fra en mand, som tilkendegav, at min tilstedeværelse på EG medførte, at danske mænd ikke ønsker at besøge mig.

Noget med hvem bagmændene på EG er og hvordan de markedsfører deres egne piger - jeg tænker, at Bjarne har fået ny mailadresse - jeg udleverer gerne i PB, til jer GPere, som er interesseret... 

Efter jeg bad om en melding om målet med hans besked og jeg sendte et ret sarkastisk svar tilbage - fik jeg en mail om at jeg nok godt kan regne med fake-bookinger i fremtiden.

SÅ - det systematiseres altså af halv bitre mænd, som ikke kan intimidere GPere med deres "ærlige" meldinger.. 

Jeg forundres igenigen over nogle menneskers mentalitet - inkl. i denne debat - hvorfor ja, HVORFOR er der indlæg om besøgendes forudrettethed, når tråden er møntet til GPere og vores oplevelser ??? 

Altså - varmen har sgu sat sig i debat-kulturen her for tiden.. 

Alle som oplever no-show - GPere såvel som besøgende - HADER den slags. Fordi det er spild af tid.

Og sidestillet med udlevering af GPerne, som udebliver - handler denne tråd om at synliggøre, at GPere ikke synes om at spilde tiden heller.

Derfor - og naturligvis ikke i gabestok - men bagom. Fordi det er det, vi må og kan.. og vi gør det !

Skriv kære med-GPere, hvis I ønsker full insigth !

Først og fremmest er det beklageligt, hvordan sex-markedet og debat om prostitution tiltrækker allehånde tosser. Når det er sagt, er EG i en lidt akavet situation idet sitet der skulle være et diskret sted for mænds udveksling af erfaringer med sex-købe-markedet også forsøger at rumme GPérne. På den måde bliver EG ikke det frirum, det diskrete sted, hvor mænd kan tale sammen om jer (kvinderne). Det bliver endnu en kampzone for nu at sætte det lidt på spidsen - ikke mindst for tosserne. Og det er en lidt skam. Dette er ikke en opfordring til at GP ikke skulle kunne deltage i alle tråde, det er jo et helt privat foretagende, en business det her, og jeg vil slet ikke blande mig i hvad ejerne skal gøre. Men blot pege på, at det er et indbygget problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
bighead skrev, for 23 minutter siden:

Først og fremmest er det beklageligt, hvordan sex-markedet og debat om prostitution tiltrækker allehånde tosser. Når det er sagt, er EG i en lidt akavet situation idet sitet der skulle være et diskret sted for mænds udveksling af erfaringer med sex-købe-markedet også forsøger at rumme GPérne. På den måde bliver EG ikke det frirum, det diskrete sted, hvor mænd kan tale sammen om jer (kvinderne). Det bliver endnu en kampzone for nu at sætte det lidt på spidsen - ikke mindst for tosserne. Og det er en lidt skam. Dette er ikke en opfordring til at GP ikke skulle kunne deltage i alle tråde, det er jo et helt privat foretagende, en business det her, og jeg vil slet ikke blande mig i hvad ejerne skal gøre. Men blot pege på, at det er et indbygget problem.

Jo. Men der bliver vist også udvekslet information via PB, ligesom mange aftaler bliver indgået på samme måde. Og ærlig talt, ville sitet godt nok også blive kedeligt og uinteressant, hvis pigerne ikke deltog, her har man jo faktisk muligheden for at få pigerne direkte i tale, og få et blik over i den anden lejr.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
FrokostUartig skrev, den 20/7/2018 at 16:18:

Jeg forundres igenigen over nogle menneskers mentalitet - inkl. i denne debat - hvorfor ja, HVORFOR er der indlæg om besøgendes forudrettethed, når tråden er møntet til GPere og vores oplevelser ??? 

Altså - varmen har sgu sat sig i debat-kulturen her for tiden..

Joooo....kan godt forstå din undren, men hvis man nu så det i et andet perspektiv, måske det er en søgen i motiver hvorfor kunder udebliver fra tidsbestillinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...