Hop til indhold

Recommended Posts

Himmerlændingen skrev, for 8 minutter siden:

Hvor længe er man egentlig mindreårig? 

Det er forbudt at købe sex af personer under 18 år. 

Men tallet 99 indgår i hendes emailadresse, og refererer med meget stor sandsynlighed til fødselsåret.

Så hun er sikkert 18 eller 19 år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, 1 time siden:

Det er forbudt at købe sex af personer under 18 år. 

Men tallet 99 indgår i hendes emailadresse, og refererer med meget stor sandsynlighed til fødselsåret.

Så hun er sikkert 18 eller 19 år. 

 

Ellers holder hun sig sgu godt... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Himmerlændingen skrev, for 6 timer siden:

Hvor længe er man egentlig mindreårig? 

Man er vel sexuelt mindreårig til man er fyldt 15 år. Så vidt jeg ved må man ikke ernære sig ved prostitution før man er fyldt 18 år.

Derfor virker det noget mærkeligt at hun truer med anmeldelse af trådstarter idet hun selv overtræder loven. Tomme trusler måske?. Jeg ved faktisk ikke om det er ulovligt at have sex med en prostitueret før hun er fyldt 18 år. Jeg mener, hvordan ligger bevisbyrden? Skal man som kunde sikre sig at pigen er fyldt 18 år?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

Man er vel sexuelt mindreårig til man er fyldt 15 år. Så vidt jeg ved må man ikke ernære sig ved prostitution før man er fyldt 18 år.

Derfor virker det noget mærkeligt at hun truer med anmeldelse af trådstarter idet hun selv overtræder loven. Tomme trusler måske?. Jeg ved faktisk ikke om det er ulovligt at have sex med en prostitueret før hun er fyldt 18 år. Jeg mener, hvordan ligger bevisbyrden? Skal man som kunde sikre sig at pigen er fyldt 18 år?

vh. Piraten

Det er kunden der foretager sig noget ulovligt, ikke den unge.

Er man i tvivl skal man bede om at se id.

Pigen kan jo holde tommeltotten over adressefeltet hvis hun hun bruger sit sygesikringsbevis som id. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Steenborg skrev, for 14 timer siden:

Det er kunden der foretager sig noget ulovligt, ikke den unge.

Er man i tvivl skal man bede om at se id.

Pigen kan jo holde tommeltotten over adressefeltet hvis hun hun bruger sit sygesikringsbevis som id. 

Det er derfor jeg personligt ikke vil gå til en GP på 18-19 år. Risikoen for at det er en modent udseende 17 årig, som skal tjene lidt ekstra og lyver sig ældre er for stor. Køb af sex fra en under 18, er en alvorlig forbrydelse med en alvorlig straf. 

Straffeloven i forhold til unge under 18 år:

§ 224. Den, der medvirker til, at en person under 18 år mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 år.

Stk. 2. Den, der som kunde mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en person under 18 år, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Så selv om risikoen er lille, ville jeg ikke tage den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, den 15/7/2018 at 17:54:

Helt ærlig fald da ned , det en voksen mand der har kludret da han overførte på mobil pay til en ung pige på 17 år i en lille by hvor alle kender alle ... Han

får ikke de penge så glemt det i stedet for at lyde som om man lige har tabt sin is

Der er omkring 12.000 indbyggere i den by (2011). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyoprettet annonce:

https://annoncelight.dk/showad/255210

Søger frække aftaler :)

Hejsa :)

Jeg søger frække aftaler med friske og modne mænd :)
Jeg er både til blid og hård sex, men helst hvor fyren tager styringen :)

Jeg er 18år, 168cm, 67kg, 75C ..

Jeg tilbyder blow og sex i 30 min for 1000kr :)

Jeg bor hjemme, så har ikke stedet. Derfor må du komme til Odder, mellem århus og Horsens og samle mig op, og så kører vi et diskret sted hen ved skoven og hygger ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 16/7/2018 at 10:11:

 

Pigen kan jo holde tommeltotten over adressefeltet hvis hun hun bruger sit sygesikringsbevis som id.

 

Et sygesikringsbevis eller rettere sundhedskort som det efter hånden har heddet længe er ikke ID. Man kan have lånt, fundet eller stjålet det og da der ingen billede er på det er det umuligt at tjekke om det tilhører personen der viser det.

Det eneste gyldige ID i Danmark er pas, kørekort og det såkaldte legitimationskort som primært er lavet til dem der hverken har kørekort eller pas, så de stadig har gyldig legitimation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 20/7/2018 at 23:11:

Et sygesikringsbevis eller rettere sundhedskort som det efter hånden har heddet længe er ikke ID. Man kan have lånt, fundet eller stjålet det og da der ingen billede er på det er det umuligt at tjekke om det tilhører personen der viser det.

Det eneste gyldige ID i Danmark er pas, kørekort og det såkaldte legitimationskort som primært er lavet til dem der hverken har kørekort eller pas, så de stadig har gyldig legitimation.

Du har selvfølgelig ret. 

Jeg tænkte bare at pigebarnet måske ikke har kørekort. Passet har man normalt kun på sig, hvis man er på vej til udlandet. 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...