Hop til indhold

Recommended Posts

hun snyder en og truer en 

jeg kom ved en fejl til at overfør dobbelt beløb til hende 

og hun nægter så at sende dem tilbage og truer at melde en for købe sex med mindre årig da hun kun er 17 

jeg vil på det stærkeste advare med hende   har konfroteret hende igen da jeg mødte hende i byen og der truet hun med der kom et hold og tæsket mig https://annoncelight.dk/showad/246903

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 9 minutter siden:

hun snyder en og truer en 

jeg kom ved en fejl til at overfør dobbelt beløb til hende 

og hun nægter så at sende dem tilbage og truer at melde en for købe sex med mindre årig da hun kun er 17 

jeg vil på det stærkeste advare med hende   har konfroteret hende igen da jeg mødte hende i byen og der truet hun med der kom et hold og tæsket mig https://annoncelight.dk/showad/246903

 

Du mødte hende i byen? Hun er da ret anonym på fotos, så hvordan ved du, det var hende, du mødte? Egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Hader at have ret, men jeg advarede imod stort set det i denne tråd. Når pigen er så ung, kan man ikke være sikker på at hun er 18+ og det kan have ret voldsomme konsekvenser hvis hun ikke er. I dit sted ville jeg anse pengene for tabt og komme videre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Manfredo skrev, for 2 minutter siden:

Du mødte hende i byen? Hun er da ret anonym på fotos, så hvordan ved du, det var hende, du mødte? Egentlig?

Som jeg læser har de mødt hinanden og haft sex, men @fedfiat kom til at sende beløbet 2 gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 5 minutter siden:

Som jeg læser har de mødt hinanden og haft sex, men @fedfiat kom til at sende beløbet 2 gange. 

Der skrives godt nok ikke, at de har haft sex? Og hvordan pengene er sendt.

Der må man så gætte. Eller "læse", som du kalder det, @Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg

hov fik ikke skrevet det  

men ja vi mødte og havde sex jeg fik dog kun et blowjob  og jeg skulle sende over mobil pay  men den meldte en fejl og sendte igen  men de gik så igennem to gange 

og hun sagde så da jeg mødte hende anden gang at det var bare dumt af mig og jeg jo måtte lære af mine fejl 

spurgte pænt om jeg måtte få dem 

det var ikke hendes problem og hun var vare pisse ligeglad 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 5 minutter siden:

men ja er da inforstået med de penge er tabt 

Ok, tak for uddybningen. Du bliver nok nødt til at vinke farvel til pengene, når nu hun efter alt at dømme er mindreårig.

Kedelig affære, denne her:mellow:

Redigeret af Manfredo

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 2 minutter siden:

1000 kr  så jeg kommer da over det men det er sku da træls og at hun er sådan 

1.000 kr.? For et blow? Eller for to, hvor du kun fik det ene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 3 minutter siden:

1000 kr  så jeg kommer da over det men det er sku da træls og at hun er sådan 

Ja. Hun er da mega træls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

betalte 1000 kr for en halv time med sex men fik kun et blow da jeg kom inden ved det  og hun ville ikke mere 

så 1000 kr for sex og sendte så 1000 kr for meget  så 2000 kr i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, 1 time siden:

Glem det og kom videre ...ikk så meget tude fjæs

Mærkelig udtalelse, det har da ik noget med tude fjæs at gøre, de fleste der mister 1000,- ville da være ærgelig over det...  det er selvfølgelig ikke sikkert du har sådan, men betyder 1000,- ikke noget for dig så kan du da lige få mit konto nr og overfører 1000,- til mig, det vil da være dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Manfredo skrev, for 8 timer siden:

Ok, tak for uddybningen. Du bliver nok nødt til at vinke farvel til pengene, når nu hun efter alt at dømme er mindreårig.

Kedelig affære, denne her:mellow:

Ja, for havde hun været 18, så var han da garanteret pengene retur... haha :-)

Tænker i øvrigt, at påstanden om kun 17 år sagtens kan være fup fra pigens side, da det så vil få enhver til at afstå fra yderligere.

Men uanset hvad, så er det da træls at miste 1.000 kr. Især da oplevelsen formentlig slet ikke var de første 1.000 kr. værd. 

Redigeret af Thomas Aalborg
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, 1 time siden:

Ja, for havde hun været 18, så var han da garanteret pengene retur... haha :-)

Dét tror jeg så ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 10 timer siden:

jeg vil på det stærkeste advare med hende   har konfroteret hende igen da jeg mødte hende i byen og der truet hun med der kom et hold og tæsket mig https://annoncelight.dk/showad/246903

Anden gang, så - der "møder du hende i byen? 

Hvordan det? Sådan bare i gågaden, i et supermarked eller i en park? Tilfældigt eller aftalt, @fedfiat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Manfredo skrev, 1 time siden:

Anden gang, så - der "møder du hende i byen? 

Hvordan det? Sådan bare i gågaden, i et supermarked eller i en park? Tilfældigt eller aftalt, @fedfiat?

Skal du absolut have alt skåret ud i pap? Det var da utroligt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 45 minutter siden:

Skal du absolut have alt skåret ud i pap? Det var da utroligt :-)

Jeg beder i al høflighed TS om at uddybe. Det er relevant, hvordan begge de to møder foregår, mener jeg.

Hvordan andet møde sker, er ikke beskrevet. Jeg vil gerne vide, om @fedfiat aftaler et møde med pigen igen, eller det sker tilfældigt, at de mødes.

Desuagtet din sarkastiske tone, @Thomas Aalborg, så har jeg lov til, at spørge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig fald da ned , det en voksen mand der har kludret da han overførte på mobil pay til en ung pige på 17 år i en lille by hvor alle kender alle ... Han

får ikke de penge så glemt det i stedet for at lyde som om man lige har tabt sin is

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser tydeligt, at han mødte hende i byen, og min logiske sans siger mig, at man ikke ligefrem aftaler et nyt møde, når første møde faldt uheldigt ud, både med den sexuelle ydelse og overførslen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...