Hop til indhold
Spider

Club Erotica

Recommended Posts

Jeg har fra sædvanligvis velunderrettet kilde erfaret, at massageklinikken Club Erotica har måttet dreje nøglen om.

Æret være dens minde.

Club Erotica var den første af de store, navngivne klinikker, som jeg besøgte - og jeg har siden haft mange glade stunder og mødt mange søde piger dér.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, den ‎14‎-‎07‎-‎2018 at 09:52:

Jeg har fra sædvanligvis velunderrettet kilde erfaret, at massageklinikken Club Erotica har måttet dreje nøglen om.

Æret være dens minde.

Club Erotica var den første af de store, navngivne klinikker, som jeg besøgte - og jeg har siden haft mange glade stunder og mødt mange søde piger dér.

Hvad er årsagen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været bordel på stedet i noget i retning af 25 år. Hvilket har undret mig længe, stedet taget i betragtning, diskret er det i hvert fald ikke i min optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være mange årsager, men gad vide om det ikke er første offer for de mange privat/diskret piger, som vel udfordrer de etablerede steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 30 minutter siden:

Der kan være mange årsager, men gad vide om det ikke er første offer for de mange privat/diskret piger, som vel udfordrer de etablerede steder. 

Uden noget kendskab til det aktuelle sted, er der meget der tyder på, at klinik-konceptet er og har været presset igennem en del år efterhånden.  Efterhånden er der ikke mange velrenommerede klinikker tilbage.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist er det at de gode kliniker med danske piger forsvinder, men det er vel lidt selvforskyldt når vi ikke besøger dem fordi vi vil have økosex til ingen penge. 

En tråd som fortalte hvor de piger som fortsætter er flyttet hen vil være dejligt. 

Men tak til de skønne piger som jeg har besøgt der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 2/8/2018 at 00:19:

Hvis nogen ved, om Christina stadig er i branchen, vil jeg meget gerne vide det.

Aner det ikke - men holder udkig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er aldrig rart når nogen må dreje nøglen, for det har jo altid menneskelige konsekvenser, men det var desværre nok forudsigeligt. Jeg havde dog selv forudset et andet sted lukke før dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Det er aldrig rart når nogen må dreje nøglen, for det har jo altid menneskelige konsekvenser, men det var desværre nok forudsigeligt. Jeg havde dog selv forudset et andet sted lukke før dem. 

Ja, det er trist. Har eddermame haft nogle sjove ture på Club Erotica. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondi.Christina
Morabito skrev, den 2/8/2018 at 00:19:

Hvis nogen ved, om Christina stadig er i branchen, vil jeg meget gerne vide det.

Hej, Christina her. Det er sku dejligt at vide man er savnet :) Jeg holder lidt pause fra branchen lige pt. Jeg skal nok skrive her inde når jeg begynder igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondi.Christina
Spider skrev, den 8/8/2018 at 21:56:

Aner det ikke - men holder udkig...

Hej, Christina her :) Bliver sku glad, når jeg ser der er nogle der holder udkig efter mig :D jeg holder lidt pause fra branchen lige pt. Som jeg skrev til en anden, så skal jeg nok skrive her inde, når jeg kommer tilbage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondi.Christina
TheVoice skrev, den 16/7/2018 at 00:45:

Hvad er årsagen 

Club Erotica er lukket pga ejendommen er blevet solgt - desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondi.Christina

Hej alle sammen - jeg kommer tilbage på romantica :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Blondi.Christina skrev, for 12 timer siden:

Hej alle sammen - jeg kommer tilbage på romantica :D

Hvor godt!!! Kommer og fejrer det inden længe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondi.Christina
Hankatt skrev, den 11.7.2019 at 07:09:

Hvor godt!!! Kommer og fejrer det inden længe ;)

Hvor dejligt, det vil jeg glæde mig til:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blondi.Christina skrev, den 14.1.2019 at 03:26:

Club Erotica er lukket pga ejendommen er blevet solgt - desværre

Hvis der i princippet bestod et grundlag for fortsat drift, kan et så stærkt navn så ikke genbruges et andet sted, og videreføres på en ny adresse?

Måske som Privat diskret, som et nyt koncept, men på en kendt adresse i modsætning til vanlig Privat diskret.

Mon det stadig er en konkurrencefordel at kunne reklamere med en offentlig adresse?

Mig bekendt reklamerer ingen Privat diskret, offentlig med deres adresser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at det er blevet en pris-sammmrnligningsportal a la Pricerunner, blot med legetøj..

"Vores mål er at skabe et univers for voksen legetøj. Vi er ikke en webshop, du kan ingen varer købe her. Vi sammenligner produkter og priser fra forskellige webshops der alle sælger legetøj."

https://cluberotica.dk/

Godt jeg nåede studinen Julie og Græskindbydende Alia, dengang det var sjove tider..

Ærgeligt at stederne i Kbh. lukker..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blondi.Christina skrev, den 12.7.2019 at 18:14:

Hvor dejligt, det vil jeg glæde mig til:D

Sign me up as well! Hold kæft, hvor er det fedt, at du er tilbage. Håber, at du får det sjovt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Er der nogen der ved om Christina helt er stoppet el arbejder andre steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 12.7.2019 at 18:22:

Mig bekendt reklamerer ingen Privat diskret, offentlig med deres adresser.

June og Damerne for dig er da pd med offentlig adresse. Jeg har besøgt skønne June mange gange i hendes hyggerum på Nørrebro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Uha hvor har jeg haft nogle frække besøg på det sted. Det var jo total lækre modeller.   Kan lige huske Monica, Martine og så var der hende med billederne på motorcyklen, som have gigantiske bryster og så de andre jeg ikke kan huske. 
 

Er altså nogle år siden jeg boede i Hovedstaden :-) Er nok meget godt, ellers var jeg gået konkurs med det udvalg i har der. Det vil jeg ærligt talt ikke kunne styre :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...