Hop til indhold
Guest LastResort

Erkendtligheder uden tak

Recommended Posts

Guest LastResort
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Så burde hun jo i løbet af tilværelsen have lært lidt om takt og tone.

Ja, det skulle man mene. Min erfaring er så bare at det har de ikke, og det er så meget øv at jeg faktisk ikke rigtig gider dem, hverken de professionelle og amatørerne, hvis man kan tillader sig at kalde de datende kvinder det. :wacko: Tror sku jeg sparer op til en sexdukke istedet. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Jo netop. Synes bare det var så sjovt da det lagde op til at der kom noget luksus ud af bæreposen og så var det sådan noget pjat.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Self et det dejligt og meget betænksomt og sød kærlig tanke med en lille lækker “dusk” ;) hehe eller lidt lækkert til ganen. Det påskønner jeg altid med stor tak og ligeså hvis jeg får lidt frækt dress ;) det gør mig varm og taknemmelig. Men må sige hvis jeg fik et smykke eller lign i en anden ting i dyre prisklasse vil jeg ikke syntes om. Ik fordi det ik er sødt og dejligt af vedkommende, men det føler jeg bliver for personligt og kommer let til og sammenlignes med ens privatsfære. Det må jeg tilstå jeg ik er fan af. Men self hver sin smag/tanke mm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...