loldkdk 8 Skrevet 5. Juli, 2018 Har nu besøgt Amy 2 gange både i sexy club og romantica : hold da op hvor er hun smuk sexy og nærværende: der er ingen tvivl om hun elsker sex og giver og modtager med stor indlevelse . Hun er en rigtig smuk pige som jeg ikke er færdig med endnu. Lovede hende at smide en anmeldelse her, men vil helst lade være så jeg kan have hende for mig selv hihi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 5. Juli, 2018 (edited) I anledning af at trådstarter er spritny og derfor må forvente at få et par bogholdertyper på nakken med beskyldninger om snyd: jeg kan fuldstændig bekræfte, at Amy er sød, charmerende og sexet - og så virker hun til at kunne nyde et besøg ligeså meget som sin gæst I øvrigt fantastisk med "ægte" billeder på profil. I love it! Redigeret 5. Juli, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 5. Juli, 2018 Hahah du er så sød fræk og dejlig at være sammen med.jeg elsker sex og nyder det. Vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 5. Juli, 2018 (edited) Calletti skrev, for 4 minutter siden: I anledning af at trådstarter er spritny og derfor må forvente at få et par bogholdertyper på nakken med beskyldninger om snyd: jeg kan fuldstændig bekræfte, at Amy er sød, charmerende og sexet - og så virker hun til at kunne nyde et besøg ligeså meget som sin gæst Tak søde Redigeret 5. Juli, 2018 af Amy hot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 5. Juli, 2018 Amy hot skrev, for 3 timer siden: Tak søde Kære Amy Vil det være muligt at du kunne oplyse en pris for f.eks. 30 min med dig her på siden eller skal jeg kontakte dig direkte? venligst 1955 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 5. Juli, 2018 1955 skrev, for 16 minutter siden: Kære Amy Vil det være muligt at du kunne oplyse en pris for f.eks. 30 min med dig her på siden eller skal jeg kontakte dig direkte? venligst 1955 Direkt tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 5. Juli, 2018 @Amy hot er SÅ meget røget på min top 1 over tøser, der skal besøges! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 6. Juli, 2018 Morabito skrev, for 13 timer siden: @Amy hot er SÅ meget røget på min top 1 over tøser, der skal besøges! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 6. Juli, 2018 En ven har talet meget, meget godt om Amy. Jeg har dock icke treffet Amy. Icke ändu men det er nok mer en fråge om när.... /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
loldkdk 8 Skrevet 12. Juli, 2018 Har nu besøgt amy for 3,die gang, OMG hun er så lækker og fræk, giver og tager til begge er tilfredsstillet flere gange. Ved nu hvorfor hun har tilføjet HOT til hendes navn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg