Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu besøgt Amy 2 gange både i sexy club og romantica   : hold da op hvor er hun smuk sexy og nærværende: der er ingen tvivl om hun elsker sex og giver og modtager med stor indlevelse . Hun er en rigtig smuk pige som jeg ikke er færdig med endnu. Lovede hende at smide en anmeldelse her, men vil helst lade være så jeg kan have hende for mig selv hihi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

I anledning af at trådstarter er spritny og derfor må forvente at få et par bogholdertyper på nakken med beskyldninger om snyd: jeg kan fuldstændig bekræfte, at Amy er sød, charmerende og sexet - og så virker hun til at kunne nyde et besøg ligeså meget som sin gæst :)

I øvrigt fantastisk med "ægte" billeder på profil. I love it! 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 4 minutter siden:

I anledning af at trådstarter er spritny og derfor må forvente at få et par bogholdertyper på nakken med beskyldninger om snyd: jeg kan fuldstændig bekræfte, at Amy er sød, charmerende og sexet - og så virker hun til at kunne nyde et besøg ligeså meget som sin gæst :)

Tak søde:P<3 

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 3 timer siden:

Tak søde:P<3

Kære Amy

Vil det være muligt at du kunne oplyse en pris for f.eks. 30 min med dig her på siden eller skal jeg kontakte dig direkte?

venligst 1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 16 minutter siden:

Kære Amy

Vil det være muligt at du kunne oplyse en pris for f.eks. 30 min med dig her på siden eller skal jeg kontakte dig direkte?

venligst 1955

Direkt ;) tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ven har talet meget, meget godt om Amy. :wub:Jeg har dock icke treffet Amy. Icke ändu men det er nok mer en fråge om när....:P;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu besøgt amy for 3,die gang, OMG hun er så lækker og fræk, giver og tager til begge er tilfredsstillet flere gange.  Ved nu hvorfor hun har tilføjet HOT til hendes navn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...