Hop til indhold
Dandey

Kønssygdomme

Recommended Posts

Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med glædespiger og kønssygdomme. 

Er i nogensinde blevet smittet og hvad blev i smittet med?

Er der nogen som eventuelt vil fortælle om de er blevet smittet med hiv i den forbindelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu kan jeg se at du har spurgt efter Monica på Amager, som er velbesøgt. Mit indtryk ud fra folks kommentarer, er at en del er blevet smittet af hende. Hvis du går og planlægger at besøge en GP, som hende, så har du store chancer for at få et eller andet med hjem. Beklager, hvis det lige afsporede dit oprindelige spørgsmål.

Jeg har ikke selv fået noget før. Jeg modtager kun blow job uden kondom, så risikoen er der men den er lille.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig fået noget med hjem, men ligesom sutteålen modtager jeg kun blowjob uden. Har lige fået negativ resultatet på det meste i en standardtest og afventer nu kun HIV, men kan ikke forestille mig jeg skulle have revet det til mig. 

Hvis man tænker sig om og lader sig teste regelmæssigt, ser jeg ikke større fare i denne verden end en festlig aften i byen - ja, måske endda mindre. Jeg skal dog erkende jeg er begyndt at tænke mig om ved blow uden hos thaipigerne, da den resistente gonoré vidst er mest udbredt i Asien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik tidligere også kun blowjobs uden. Men sidste år fik jeg for første gang i mit liv en sexsygdom (den almindelige gonorré) med hjem fra en dansk GP. Det sjove var at hun bildte mig ind, at jeg var den eneste hun suttede uden. Men i dag fremgår det så som standard på hendes menu. En anelse utroværdig må man sige - hende besøger jeg så ikke mere :angry:

Generelt er risikoen for at blive smittet med en sexsygdom, i kraftig stigning i disse år. Jeg tror, at denne stigning også kan findes blandt GP'ere... også de danske af slagsen. Så der er absolut grund til at udvise varsomhed.

Efter omgangen med gonorré, har jeg helt droppet blowjobs uden kondom hos GP'ere Desværre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg har i et snart langt liv ikke fået nogle sexsygdomme raget til mig.

Jeg har i tidernes løb altid (som i kun med én GP som undtagelse) brugt kondom ved alt andet den blowjobs. Den ene undtagelse er helt sikkert et resultat af mange besøg, meget tætte relationer og fordi det bare på et tidspunkt føltes som noget man bare gjorde. Jeg tror da fuldt og fast på, at hun mener det er ok at gøre, da hun fandt ud af Jeg har mig selv, mit liv, min fremtid, mit job. Velstillet, velklædt uafhængig og fri. Jeg starter der, hvor andres drømme holder op.

Jeg kan kun sige, at jeg tror ikke jeg nogensinde får så tillidsfuldt og nært forhold til en anden GP.

Så kun blowjobs uden - resten tør jeg ikke gøre uden - livet er for stor en gave til at smide væk ved at tage så unødvendige risici.

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
fynbomanden skrev, for 26 minutter siden:

Jeg starter der, hvor andres drømme holder op.

Sådan! Respekt herfra. B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Sutteålen skrev, for 8 timer siden:

Nu kan jeg se at du har spurgt efter Monica på Amager, som er velbesøgt. Mit indtryk ud fra folks kommentarer, er at en del er blevet smittet af hende. Hvis du går og planlægger at besøge en GP, som hende, så har du store chancer for at få et eller andet med hjem. 

Det er der jo ingen evidens for, det medlem der bragte den påstand i spil har jo trukket sig. Der var ingen tidsmæssig relation. Så ret beset er det "Fake news" - at sandsynligheden alt andet lige er større - ja det er den helt sikkert.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg har aldrig pådraget mig nogen kønssygdomme,  jeg har en enkelt gang reddet mig nogen svamp, og det var hos min daværende fast partner, (Som hun iøvrigt havde fået grundet en antibiotika kur! mod lungebetændelse) 

Dyrker selvfølgelig også kun sex med med GP`med gummi, undtagen ved oral, men har da haft en 3 - 4 gange hvor kondomet er sprunget, eller endda faldet af. (det er sket både ved analt og verginalt samleje)

Risikoen er der selvfølgelig ved oral, meeeenn der er meget minimal, så den tager jeg gerne. Oral med gummi er for mig som flødekarameller med papir. :-) 

MIsjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig pådraget mig nogen kønssygdomme,  jeg har en enkelt gang reddet mig nogen svamp, og det var hos min daværende fast partner, (Som hun iøvrigt havde fået grundet en antibiotika kur! mod lungebetændelse) 

Dyrker selvfølgelig også kun sex med med GP`med gummi, undtagen ved oral, men har da haft en 3 - 4 gange hvor kondomet er sprunget, eller endda faldet af. (det er sket både ved analt og verginalt samleje)

Risikoen er der selvfølgelig ved oral, meeeenn der er meget minimal, så den tager jeg gerne. Oral med gummi er for mig som flødekarameller med papir. :-) 

MIsjo1

Nu har jeg læst andre steder at kondomet er sprunget. 

Hvad gør i ved de kondomer 

Har aldrig oplevet de er sprunget. 

Får i trykket luften ud af tuden på gummiet for ellers kan det nemlig sprænge. 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Dandey skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg læst andre steder at kondomet er sprunget. 

Hvad gør i ved de kondomer 

Har aldrig oplevet de er sprunget. 

Får i trykket luften ud af tuden på gummiet for ellers kan det nemlig sprænge. 

Hej, det har jeg ingen ide om, overlader trygt til pigen at monterer dette :-)  det har hun trods alt nok mere erfaring med end jeg har :-) 

Den ene gang det faldt af :-(  var det klart for stort til mig, men pigen insisterede at det passede :-( !! 

Jeg har, desværre, aldrig opdaget det før jeg var "færdig" , men som skrevet har det ikke voldt problemer med sygdomme.

Ved analt samleje kan det jo evt. være mangel på smørelse,(det kan vel også være årsagen ved verginalt samleje ?) jeg ved det ikke...

Eller også er der gået for meget "bunny" i mig :-):-) 

MIsjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia

Altså hvis man laver noget uden kondom så man selv skyld i følgerne det gælder både gp og gæsterne!! 

Sikker sex skal slet ikke undervureres der er en grund til alle er så oplyst omkring det fordi usikker sex er farligt...

Sørg altid for at passe på dig selv og ikke mindst pigen man er sammen med mange har koner og børn os den anden vej tænk hvadman udsætter sig selv og sine nærmeste for og ærligt er det da hverken pengene eller risikoen værd for 3min nydelse uden gummi ;-)

Pas nu på jer selv og os :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

af nysgerrighed Line - må man slikke dig uden slikkelapper? 

Jeg er enig i usikkert samleje, men synes godt man kan have oralsex uden og stadigvæk være ret sikker, hvis man tænker sig om. f.eks. besøger jeg aldrig piger, der tilbyder samleje uden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia

Usikker sex er og bliver usikker sex deraf navnet usikker ;-)

Tro mig havde jeg kunne pakke den ind havde jeg gjort det men det er en risiko jeg løber og et valg jeg tog da jeg gik ind i det her og nu er der jo rigtig mange som slet ikke ønsker at gøre det for mange er det at komme hos en gp meget mere ind blot en udløsning;-) og du ved aldrig hvad der sker bag en lukket dør når pigen tager den næste kunde ind så du kan aldrig vide dig sikker på noget som helst uanset hvad de skriver så flot i deres annoncer eller profiler :-)

Redigeret af Line cassopia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du kan jo "pakke den ind" omend det sikkert ville koste et mindre antal kunder.

Nå, vi bliver næppe enige - og jeg har fuld respekt for pigers valg af ikke at tilbyde noget som helst.

Lad os komme tilbage til emnet - er nogen blevet syge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
Line cassopia skrev, for 7 timer siden:

Usikker sex er og bliver usikker sex deraf navnet usikker ;-)

Tro mig havde jeg kunne pakke den ind havde jeg gjort det men det er en risiko jeg løber og et valg jeg tog da jeg gik ind i det her og nu er der jo rigtig mange som slet ikke ønsker at gøre det for mange er det at komme hos en gp meget mere ind blot en udløsning;-) og du ved aldrig hvad der sker bag en lukket dør når pigen tager den næste kunde ind så du kan aldrig vide dig sikker på noget som helst uanset hvad de skriver så flot i deres annoncer eller profiler :-)

Der tabte du mig Line! Man må slikke dig eller ej? :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Oliver95 skrev, for 1 time siden:

Der tabte du mig Line! Man må slikke dig eller ej? :blink:

Selvfølig må man det ;-) ydre blot at hvis der var en sikker måde at gøre det på ville jeg da klart fortrække det nu hvor der er så mange der efterhånden går ind for det usikre sex :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Aldrig reddet mig nogen sygdomme ifb.med sex privat, eller med en GP. Elsker fransk uden og acceptere uden brok at en kvinde monterer kondom også ved fransk, uanset om det er privat eller en GP....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 6 minutter siden:

Selvfølig må man det ;-) ydre blot at hvis der var en sikker måde at gøre det på ville jeg da klart fortrække det nu hvor der er så mange der efterhånden går ind for det usikre sex :-)

@Line cassopia Du har skam en mulighed for at gøre slikken sikker... https://www.sinful.dk/beffy-oral-dams-slikkelapper , hvilket også var det jeg spurgte til om var et krav. Jeg giver dig ikke linket for at provokere, men blot for at gøre dig opmærksom på muligheden. God aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 11 timer siden:

Hej Line

Det er jo usikker sex at lade dine kunder slikke dig oralt. 

Forstår ikke du der har et krav omkring slikkelapper? 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
Line cassopia skrev, for 12 timer siden:

Gudskelov :D 

glæder mig til at se den og dig selvfølgelig :)

tjek din indbakke ved lejlighed, ik frække;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Dandey skrev, for 12 timer siden:

Hej Line

Det er jo usikker sex at lade dine kunder slikke dig oralt. 

Forstår ikke du der har et krav omkring slikkelapper? 

Jeg hår ikke et krav om slikke lapper og havde du læst tråden ville du os kunne læse dig frem til at det var helt ny info for mig igår at det kan fåes ;-) og lad os nu lige få en ting på plads dette opslag handler slet ikke om mig så måske man skulle holde sig til tråd starter og lade mig have min mening ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 16 minutter siden:

Jeg hår ikke et krav om slikke lapper og havde du læst tråden ville du os kunne læse dig frem til at det var helt ny info for mig igår at det kan fåes ;-) og lad os nu lige få en ting på plads dette opslag handler slet ikke om mig så måske man skulle holde sig til tråd starter og lade mig have min mening ;-)

Må sige at jeg er dybt overrasket over at du slet ikke vidste at der fandtes måder, hvorved jer piger kan dyrke sikker oral sex :shock:

Fair nok at du træffer et valg om at det er ok at gæsterne slikker dig "naturel". Men så lad venligst være med at dømme os mænd for at ønske det samme som dig, når vi skal modtage oralt - sikkert foretaget udfra nøjagtig de samme betragtninger som dig selv. Nemlig at sammenholdt med den ret begrænsede risiko, så er det bare vildt meget bedre, end med gummi overtræk ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Prinz skrev, for 2 minutter siden:

Må sige at jeg er dybt overrasket over at du slet ikke vidste at der fandtes måder, hvorved jer piger kan dyrke sikker oral sex :shock:

Fair nok at du træffer et valg om at det er ok at gæsterne slikker dig "naturel". Men så lad venligst være med at dømme os mænd for at ønske det samme som dig, når vi skal modtage oralt - sikkert foretaget udfra nøjagtig de samme betragtninger som dig selv. Nemlig at sammenholdt med den ret begrænsede risiko, så er det bare vildt meget bedre, end med gummi overtræk ;) 

Lad os lige blive enige om jeg ikke dømmer nogle som helst men jeg har vil lov at ydre mig?? Hvis jeg skulle dømme er jeg nok i den forkerte branche 

Og igen dette oplæg handler slet ikke om mig så lad os lade den ligge her god aften;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 12 timer siden:

Ja og i dine tråde fremhæver du at du virkelig går op i sikkerhed. 

Vil du derfor have krav om slikkelapper? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...