Hop til indhold
Helheim

Gadeludere...

Recommended Posts

Og hvad er det så, du ikke forstår, Maise?

Jeg kan ikke forstå at nogen har lyst til at have sex med en misbruger - og tilmed ubeskyttet! Men det må jo være SPÆNDINGEN eller hvad? 

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad er det så, du ikke forstår, Maise?

Et bud kunne være, at hun ikke forstår en mand der gladeligt og med fryd i pen, fortæller om dengang han voldtog en narkoman......fandma sørgelig læsning....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå at nogen har lyst til at have sex med en misbruger - og tilmed ubeskyttet! Men det må jo være SPÆNDINGEN eller hvad? 

Nu er der jo mange former for misbrug, ikke?

Og jeg skrev vist intetsteds, at der stak kanyler ud af armene på hende, eller?

De jetsettere, som færdes i rampelyset totalt stenede af coke, vil nok også have frabedt sig kvababbelser af den grund!

Hun var misbruger i den forstand, at hun spiste lidt for mange sjove piller for at holde sit liv i Hellerups beskyttende miljø ud, og hendes færden på Vesterbro bundede i samme forhold.

Længere er den ikke.

Og hvis du har optrådt synlig beruset til en familiefest eller tilsvarende for gamle skolekammerater, så betyder det vel heller ikke, at du ønsker at blive slået i hartkorn med typerne, der sidder og råber på bænken. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser nu Onslows "kamp" som en kamp for at komme en gang til - ikke en kamp mod pigens vilje. Sådan er han ikke.

Har i øvrigt også været i seng med misbrugere, f.eks. en der røg hash.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser nu Onslows "kamp" som en kamp for at komme en gang til - ikke en kamp mod pigens vilje. Sådan er han ikke.

Har i øvrigt også været i seng med misbrugere, f.eks. en der røg hash.

Kære Loui, det er ikke alle trolde herinde, der hører til de skarpeste knive i skuffen.

At du kan både læse og forstå det skrevne, var jeg ikke et øjeblik i tvivl om. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...