Hop til indhold

Gadeludere...

Featured Replies

Skrevet

Og hvad er det så, du ikke forstår, Maise?

Jeg kan ikke forstå at nogen har lyst til at have sex med en misbruger - og tilmed ubeskyttet! Men det må jo være SPÆNDINGEN eller hvad? 

Redigeret af MissMaise

Skrevet

Og hvad er det så, du ikke forstår, Maise?

Et bud kunne være, at hun ikke forstår en mand der gladeligt og med fryd i pen, fortæller om dengang han voldtog en narkoman......fandma sørgelig læsning....

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at nogen har lyst til at have sex med en misbruger - og tilmed ubeskyttet! Men det må jo være SPÆNDINGEN eller hvad? 

Nu er der jo mange former for misbrug, ikke?

Og jeg skrev vist intetsteds, at der stak kanyler ud af armene på hende, eller?

De jetsettere, som færdes i rampelyset totalt stenede af coke, vil nok også have frabedt sig kvababbelser af den grund!

Hun var misbruger i den forstand, at hun spiste lidt for mange sjove piller for at holde sit liv i Hellerups beskyttende miljø ud, og hendes færden på Vesterbro bundede i samme forhold.

Længere er den ikke.

Og hvis du har optrådt synlig beruset til en familiefest eller tilsvarende for gamle skolekammerater, så betyder det vel heller ikke, at du ønsker at blive slået i hartkorn med typerne, der sidder og råber på bænken. :)

Skrevet

Jeg læser nu Onslows "kamp" som en kamp for at komme en gang til - ikke en kamp mod pigens vilje. Sådan er han ikke.

Har i øvrigt også været i seng med misbrugere, f.eks. en der røg hash.

Skrevet

Jeg læser nu Onslows "kamp" som en kamp for at komme en gang til - ikke en kamp mod pigens vilje. Sådan er han ikke.

Har i øvrigt også været i seng med misbrugere, f.eks. en der røg hash.

Kære Loui, det er ikke alle trolde herinde, der hører til de skarpeste knive i skuffen.

At du kan både læse og forstå det skrevne, var jeg ikke et øjeblik i tvivl om. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.