Hop til indhold
Guest CphCity

Guide til nye Thai kunder

Recommended Posts

Guest AndrewR
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

 

Hey Mr Top 5 %: Er det normalt i dine kredse at voksne mænd kalder hinanden for flab, loosers og små 

Don't_Feed_the_Troll.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphCity
Bananas skrev, for 28 minutter siden:

Hey Mr Top 5 %: Er det normalt i dine kredse at voksne mænd kalder hinanden for flab, loosers og små piger?

Så du kunne altså ikke tåle det med de 5%? Misundelse er en grim ting!

Jeg kunne så returnere med....Naiv, barnlig, kontrollerende, respektløs, usympatisk, aggressiv, pralende...

Så ja, Det er helt normalt, hvis man laver en post der bliver mødt med, desværre for meget irrelevant input fra diverse! En skam der er for mange som ikke kan tåle input fra en saglig bruger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphCity skrev, for 13 minutter siden:

Så du kunne altså ikke tåle det med de 5%? Misundelse er en grim ting!

Jeg kunne så returnere med....Naiv, barnlig, kontrollerende, respektløs, usympatisk, aggressiv, pralende...

Så ja, Det er helt normalt, hvis man laver en post der bliver mødt med, desværre for meget irrelevant input fra diverse! En skam der er for mange som ikke kan tåle input fra en saglig bruger!

Tåle? Joda, ingen problemer. Jeg tænkte bare at du nævner din tilhørighed til Top 5 af en grund, eller? Det er vel for at fremme forståelsen af dine skriv på nogen måde? Eftersom jeg ikke tilhører Top 5 (i hvert fald ikke i Danmark) så er jeg ikke bekendt med sprogbruget i dine kredse - voksne, rigtige mænd imellem.

Returnere? Hvad er det du returnerer? Har jeg kaldet dig for noget? Er det mig som er "Naiv, barnlig, kontrollerende, respektløs, usympatisk, aggressiv og pralende"? Eller er det dig som yderligere uddyber sprogbruget rigtige voksne mænd imellem i Top 5?

Er i mange i Top 5 som poster herinde, eftersom du siger sprogbruget er helt normalt når man bliver mødt med irrelevant input "fra diverse" (en omskrivning af "pøbel" måske?)?

Hilsen fra en nysgerrig Diverse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphCity
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Hilsen fra en nysgerrig Diverse

Der er noget som går helt galt for dig Bananas! Ved ik' hvad dit problem er. Prøv at stoppe dig selv!

Men jeg har indenfor en lille måned lavet flere saglige indlæg, herunder 6 anmeldelser.

Hvis du har noget relevant at bidrage med, er du velkommen. Udover det er jeg ikke synderligt interesseret i at høre fra dig!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
CphCity skrev, for 16 minutter siden:

Der er noget som går helt galt for dig Bananas! Ved ik' hvad dit problem er. Prøv at stoppe dig selv!

Men jeg har indenfor en lille måned lavet flere saglige indlæg, herunder 6 anmeldelser.

Hvis du har noget relevant at bidrage med, er du velkommen. Udover det er jeg ikke synderligt interesseret i at høre fra dig!

 

Din sprogtone er yderst genkendelig;) 

Kunne du være flink at linke til dine "saglige indlæg" ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphCity

Ka' ikke bruge min tid på det her forum. I er for useriøse. Måske skulle I lave nogle anmeldelser I stedet!

I er en skam for de brugere der har noget mellem ørerne og noget på kontoen ;)

Jeg har ikke synderligt brug for at høre på en håndfuld.....der ikke ved hvad det drejer sig om!

Ser frem til at besøge nogle lækre tøser. Desværre, I kommer ikke til at se med fra sidelinjen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
CphCity skrev, for 1 minut siden:

Ka' ikke bruge min tid på det her forum. I er for useriøse. Måske skulle I lave nogle anmeldelser I stedet!

I er en skam for de brugere der har noget mellem ørerne og noget på kontoen ;)

Jeg har ikke synderligt brug for at høre på en håndfuld.....der ikke ved hvad det drejer sig om!

Ser frem til at besøge nogle lækre tøser. Desværre, I kommer ikke til at se med fra sidelinjen :D

Vi bukker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphCity skrev, for 34 minutter siden:

Der er noget som går helt galt for dig Bananas! Ved ik' hvad dit problem er. Prøv at stoppe dig selv!

Men jeg har indenfor en lille måned lavet flere saglige indlæg, herunder 6 anmeldelser.

Hvis du har noget relevant at bidrage med, er du velkommen. Udover det er jeg ikke synderligt interesseret i at høre fra dig!

 

Det eneste der gik helt galt for mig, var når jeg prøvede at følge din guide. Jeg tog styringen over den lille thaipigen, viste hende hvem som var mand og boss og fortalte at jeg ville betale senere - hvis jeg var tilfreds. Først fniste hun bare af mig, siden kaldte hun på de andre pigerne og når jeg løb væk med blussende kinder grinede alle så det hørtes længs hele gaden. 

Men ellers er jeg bare nysgerrig på dit sprogbrug. Vi har en afdeling langt dernede, Politik, og dem som bor der kalder hinanden hvad de har lyst til uden problemer. Men heroppe - vil jo ikke kalde det for Top 5, men ... i den sobre del af EG, prøver vi - de fleste af os - at være nogenlunde anstændige. 

Du er ikke synderligt interesseret i at høre fra mig. Well son, jeg er jo heller ikke synderligt interesseret af at tage del af den forfinede Top 5-kultur du ræpresenterer. Så  vi kan gøre en aftale, du prøver at lade være med at kalde folk for flab, barnlige, piger eller andet nedladende du kan finde på. Du prøver også at betragte de piger du skriver om som individer og mennesker og ikke mindst at indse - i hvert falt prøve at indse - at det nok ikke er lige præcis dig der har fundet de vises sten ... så skal du slippe fra at høre fra mig.

Deal?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphCity skrev, for 48 minutter siden:

I er en skam for de brugere der har noget mellem ørerne og noget på kontoen ;)

Hovedet på sømmet. Jeg har været altfor rundhåndet ved pigerne i det sidste og det ekkoer lidt tomt i pungen. Du kan ikke stille op med et lille lån inden du smutter tror du? Det ville være for noget godt. Pro bono som man siger.

 

CphCity skrev, for 53 minutter siden:

Måske skulle I lave nogle anmeldelser I stedet!

God idé. Hvordan gør man? Kan du ikke skrive en Guide?

 

CphCity skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har ikke synderligt brug for at høre på en håndfuld.....der ikke ved hvad det drejer sig om!

I hele mit liv har jeg spurgt mig selv - og andre - hvad det drejer sig om. Tilmed præsten er i tvivl. Hvad fanden er det som det fucking drejer sig om?

 

CphCity skrev, 1 time siden:

Ser frem til at besøge nogle lækre tøser. Desværre, I kommer ikke til at se med fra sidelinjen :D

Ah men please. Nu er du altså latterlig. Det var altså ikke min mening at skubbe dig væk.

Helt ærligt: Personligt læser jeg gerne om dine eventyr. Tror sikkert du har noget at bidrage med. Hvis du bare kunne køle ned attituden lidt, så er vi nok mange som ville få glæde af dine erfaringer, og måske du af andres.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske top 5% af drenger*ve? Sprogbrugen indikerer i hvert fald ikke en højere intelligens.

Stakkels piger. Jeg håber ikke at de bliver de uheldige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad handler denne tråd egentlig om? Jeg har for længst selv tabt tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 59 minutter siden:

Hvad handler denne tråd egentlig om? Jeg har for længst selv tabt tråden.

En naiv Thai massage kunde som mener at han er kommet med de vises sten for hvordan man skal håndtere thai massøserne og være en bully overfor dem. Det var vi så nogle der fortalte ham var mangel på respekt for pigerne og i øvrigt håbløst naivt. 

Det kunne han ikke lide at høre og gik i baby mode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
Malk skrev, for 8 timer siden:

Det er måske top 5% af drenger*ve? Sprogbrugen indikerer i hvert fald ikke en højere intelligens.

Stakkels piger. Jeg håber ikke at de bliver de uheldige. 

Det, og så det at han bruger sit påståede høje niveau som argument for at vi andre skal rette ind. Jeg, f.eks., har jo ikke behov for at fortælle om mit hus på Strandvejen og Maserati'en i indkørslen :D ...og hvis man betvivler hans fantasihistorier, bliver der sendt nogle grove svinere afsted - lyder ikke som en intelligent og veluddannet mand. Et sted laver han også et nice touch om at han fik sig en cafe late ved det sted, hvor han studerede førhen. Ja, goddaw do. Jeg kommer til at tænke på en mere og mere desperat Kjeld Petersen i tømmerflåde-dialogen: 'Jeg ved sgu nok hvad det drejer sig om!' :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphCity skrev, den 1/7/2018 at 17:52:

E. Betal aldrig før service er leveret!

Hvis de beder om pengene før levering af service skal du gå din vej med det samme. Det er et scam. Når du har betalt for din service vil du ikke modtage det som du forventer. De har mange tricks. Du skal være hård og stå fast. Der er masser af steder du kan gå til.

 

 

 

Så var jeg ude og få en Thai massage i går aftes og sjovt nok om ikke Abdel og en af hans venner havde været der lige før mig og forsøgte at snyde sig til en gratis massage.  I stedet for at overføre penge på Mobilepay, sender han en anmodning om penge i stedet. Det lykkedes så ikke denne gang, da pigen åbenbart checkede Mobilepay i stedet for at tro, at når hun hørte Bip lydene så var betalingen gået igennem. De er det samme mønster jeg høre rundt omkring i de butikker jeg kommer. Derfor er det aldeles ikke et scam når butikkerne beder om betaling først.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...